חדשות : חברת ADATA חושפת את מוצריה החדשים באתר וירטואלי – היקום הוירטואלי Meraverse

טאיפיי, טייוואן – 14 במאי, 2022 – חברת ADATA, יצרנית מובילה של מודולי DRAM בעלי ביצועים גבוהים, כונני אחסון, אביזרים ניידים, מוצרי גיימינג ופתרונות טכנולוגיים, מכריזה היום כי היא תציג ותחשוף את מוצריה האחרונים בתוך MERAVERSE. ה-MERAVERSE הוא יקום וירטואלי שנוצר כדי לעסוק בעולם שמעבר למגבלות המרחק והזמן. ADATA מעוניינת לספק למשתמשים חוויה אינטראקטיבית על ידי הצגת תצוגות ומתחמים וירטואליים, כאשר בהם יוצגו מודולי הזיכרון DDR5 מהדור הבא של ADATA ו-XPG, כונני SSD, מוצרי גיימינג, ציוד היקפי ועוד.

המוצרים הבולטים כוללים את מודול הזיכרון החדש ADATA ACE 6400 DDR5,כונן SSD XPG Gen5x4 ועכבר המשחקים XPG ALPHA WIRELESS זוכה בפרס Red Dot לשנת 2022, אשר זכה גם במספר פרסים נוספים מכלי תקשורת עולמיים ובינלאומיים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

MERAVERSE – תערוכה וירטואלית ואתגר Xtreme AVG

ה-MERAVERSE יורכב מתערוכת מוצרים וירטואלית בשילוב עם פורמט משחק הרפתקאות (AVG). זה יספק למבקרים דרך סוחפת לחוות את החידושים העדכניים והטובים ביותר מ-ADATA ו-XPG. המבקרים יוכלו ללכת בחופשיות עם שדה ראייה של 720 מעלות בתוך ה-MERAVERSE כדי לחקור מוצרים ולצאת למסע תלת מימדי.

תערוכת המוצרים הוירטואליים תציג מוצרים חדשניים לגיימרים וגם ליוצרי תוכן וליוצרים באשר הם. התערוכה תציג את הליין החדש והמלהיב של מוצרי XPG תחת הנושאים של XTREME GAMING, XTREME MODDING ו-XTREME STYLE. אזור תערוכה נוסף, בשם "Build to Create", יציג מוצרים בעלי ביצועים גבוהים שיעזרו לאנשים למקסם את הפוטנציאל היצירתי שלהם, כולל רכיבי SSD ו-DRAM.

המבקרים צריכים לשים לב לכל פינות ה- MERAVERSE. בעזרת ה-ORB (מכונת זמן צולבת), המבקרים יכולים לאסוף כדורי אנרגיה ולעבוד לקראת הפיכתו לעומס הבין-כוכבי של ה-MERAVERSE. ה-MERAVERSE כולל גם את אזור הפעילות ליום הולדת ADATA, שהושק בעבר כדי לחגוג את יום הולדתה ה-21 של ADATA.

התנסו ב-XTREME PERFORMANCE GEAR

אזור ה-XTREME Gaming יציג את עכבר המשחקים הגיימינג XPG ALPHA עטור פרס Red Dot Design שהושק לאחרונה. עכבר זה נבנה כדי לשקף את שפת העיצוב התעשייתי של XPG, הנקראת ":Exoskeleton". הוא מדגיש את האיזון שבין צורה לתפקוד תוך התמקדות בארגונומיה ובנוחות מקסימלית. בנוסף, עכבר המשחקים האלחוטי XPG ALPHA זכה במספר פרסים נוספים מגופי מדיה אחרים המוכרים בעולם (PCMag, HotHardWare, theFPSreview ו- APH Networks) הודות לאחיזה הנוחה שלו, חיי סוללה מקסימליים של 60 שעות והתאמה אישית של RGB באמצעות XPG PRIME.

בנוסף לעכבר זה, ניתן יהיה למצוא את עכבר הגיימינג XPG VAULT, מוצר קונספט חדשני שהתקבל היטב ב-CES השנה. הוא מצויד בכונן SSD מובנה וניתן לשמור עליו משחקים או לשמור נתוני משחק על גבי הכונן שבעכבר, ובכך מאתפשר למשתמשים לשחק על פני מספר מחשבים אישיים. XPG VAULT כולל SSD מובנה בנפח 1TB עם קצב העברה של עד 958 MB/s. עכברי הגיימינג XPG ALPHA ו-VAULT תומכים שניהם בתוכנת XPG PRIME להתאמה אישית של לחצנים ואפקטי תאורת RGB.

התנסו ב-XTREME MODDING

עבור חובבי מחשבים וגיימרים, אזור XTREME MODDING יציג את רכיבי הגיימינג האחרונים של XPG. באזור זה  ניתן למצוא את ספק הכוח מסדרת XPG CYBERCORE פלטינה וכן את מאוורר XPG VENTO PRO 120 PWM, הכולל מיסבים כפולים מתוצרת יפנית מבית Nidec. המבקרים יזכו גם לחוות את ה-XPG BATTLECRUISER PRO, מארז מחשב גיימינג בעלת קיבולת גבוהה, התומך ברכיבים בעלי מפרט גבוה ומקצועי. השלדה עשויה אלומיניום ומצוידת בפאנל קדמי מגנטי ובפילטר. השלדה של המארז מציעה ניהול קו שלם מעולה ותצורת החוט מאוחסנת כהלכה בצד ימין של המארז. בנוסף, המארז מצויד במגוון ממשקי I/O ויציאות USB, והוא בחירה מצוינת עבור גיימרים מושבעים וחובבי PC.

כמו כן, יוצגו כונני ה-SSD האחרונים של XPG התומכים בממשק הדור הבא של PCIe Gen5 x4 ותואמים לתקן NVMe 2.0. ביצועי הקריאה והכתיבה המתמשכים שלהם עולים על 14/12 GB/s ומציעים מערכת קירור סנפיר מוגנת בפטנט לביצועי שיא אופטימליים. מודול זיכרון הגיימינג XPG SLAYER RGB DDR5, עם צורת הבלטה משולשת בשילוב עם אפקטי אור בוהקים של RGB ומראה גיאומטרי הכולל משטחי עם אפקט מט, משדרים רוח של ביצועים אולטימטיביים ואת רוחו של המותג XPG. ה-XPG SLAYER הוא זוכה בפרס העיצוב של Red Dot ו-Good Design ומספק ביצועים של עד 7,000 MT/s. אחיו המרשים לא פחות, ה-XPG CASTER RGB DDR5 משלב באופן מושלם תאורת RGB עם ערכת צבעים אפורה כדי ליצור מכשיר בעל מראה עתידני במיוחד. הוא מספק קצבי העברה החל מ-6400 MT/s, ועד 7,000 MT/s עבור גרסאות פרימיום מקצועיות. מודולי XPG DDR5 מצוידים כולם ב-On-Die ECC ו-PMIC מובנים כדי להבטיח פעולות אמינות ויציבות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חוו XTREME STYLE

בתחום זה, XPG תציג את המארז XPG STARKER AIR ATX הכולל מסנן אבק חדשני הנמשך כלפי מעלה, לוחות קדמיים מגנטיים ותצורת כניסת אוויר חם וקר ביעילות גבוהה. בנוסף למוצרי גיימינג ברמה הגבוהה ביותר, XPG תחשוף גם מגוון אביזרים. אלו יכללו את הציוד ההיקפי העדכני ביותר של XPG MERA EDITION GEAR במהדורה מוגבלת, כגון אוזניות, עכברים ומשטחי עכבר, ומקלדת במהדורה מיוחדת. למקלדת הגיימינג הידועה XPG MAGE, תצטרף אחות במהדורה מוגבלת של MERA עם עיצוב וסכמת צבעים ייחודיים, המסמלים ניצחון ועליונות. יתרה מכך, אוזניות הגיימינג XPG PRECOG S מצוידות בדרייברים של 50 מ"מ, מה שמעניק שמע באיכות סופר גבוהה והן מעוצבות לטובת נוחות מיטבית גם אחרי שעות של משחק. עכבר המשחקים XPG SLINGSHOT יגיע לראשונה גם הוא. עכבר זה כולל חיישן PMW 3360 המציע DPI עד 12,000 ומדורג ל-20 מיליון קליקים. משטח העכבר המיועד לגיימינג יחשף במהדורה מוגבלת של XPG BATTLEGROUND XL MERA, והוא מורכב ממיקרופייבר שנוצר בטכנולוגיית קשירת חוטים מיוחדת. הממדים הנדיבים שלו,  כ-335*420 מ"מ מתאימים באופן מושלם למשטח שולחן העבודה של הגיימרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מימד חדש ליוצרים

אין METAVERSE בלי זיכרון! ADATA מציעה סדרה חדשה של זיכרון DDR5 ליוצרים, ה-ADATA ACE, והיא תהיה זמינה בשתי גרסאות כולל מודול DDR5 המסוגל ל-6,400 MT/s ומודול DDR4 המסוגל ל-3,600 MT/s. ה-ADATA ACE 6400 DDR5 כולל On-Die ECC מובנה ו-PMIC שיכול לתקן בעצמו שגיאות שנוצרו. מודולי זיכרון ADATA ACE הם אידיאליים לעריכת תמונות וסרטי 4K/8K, מודלים בתלת מימד, עיבוד ואנימציה. ה-ACE 3600 DDR4 תומך ב-Intel® XMP 3.0 עבור אוברקלוקינג בלחיצה אחת ויכול להתמודד עם משימות מרובות כמו עיצוב גרפי או עריכת תמונות בקלות. מודולים אלה משתמשים בשבבים עם אחזור נמוך שנבחרו בקפידה, אשר אין צורך להגדיר ואינם דורשים מתח מוגבר.

לאור התרחבות ה-Web3.0, חברת  ADATA ממשיכה להעמיק את היצע כונני האחסון שלה ליוצרי תוכן. התקני האחסון האחרונים שלה כוללים את סדרות כונני SSD LEGEND 960 ו-LEGEND 850 החדשות. שתיהן תומכות ב-PCIe 4.0 ומציעות מהירויות קריאה וכתיבה מתמשכות של עד 7,400/6,800 MB/s ו-5,000/4,500 MB/s בהתאמה, שהן גבוהות פי 3-4 ממהירויות של כונני PCIe 3.0 SSD סטנדרטיים. הן מגיעות עם קיבולות מקסימליות של 4TB ו-2TB בהתאמה, וניתנות להתקנה בתוך קונסולות PS5 כאחסון מורחב. בנוסף, הן תומכות בפלטפורמות העדכניות ביותר של אינטל ו-AMD.

כחלק מהחזון הארגוני של "לחדש את העתיד", ADATA שיתפה פעולה עם מיסטר פרד, מאייר ומעצב גרפי גרמני ידוע, כדי להשיק מהדורות מוגבלות של ACE DDR5 6400 ו-LEGEND 850. הם כוללים עיצוב גרפי חדשני וצבעוני על גבי גופי הקירור, דבר המבטא את רוח המותג ADATA.

כתובת האתר של האירוע: https://meraverse.adata.com

תקופת האירוע: מעכשיו ועד ה-15 בספטמבר

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.