אירוע ההכרזות Extreme Innovation של חברת ADATA ו-XPG חשיפת המוצרים החדשים לשנת 2021

חברת ADATA וחטיבת הגיימינג שלה XPG הכריזו היום (5.8.21) על מוצרי החברה לשנת 2021 באירוע מקוון Extreme Innovation שנערך בטאייפי,טיוואן.

באירוע ההשקה הוכרזו מגוון מוצרי החברה : כונני זכרון ואחסון חדשים, מוצרי גיימינג ואביזרים מתקדמים של חברת ADATA ושל מותג הגיימינג XPG. כחלק מהאירוע ההשקה, גם Mera, דמות האנימה והשגרירה החדשה של XPG, הופיעה והסבירה על המוצרים החדשניים. 

מוצרי ADATA שהושקו היום :

ADATA DDR5 – מודול זיכרון DRAM

ADATA חשפה את מודול הזיכרון DDR5 מהדור הבא, התומך בתדרים של 8,400 MT/s, ובמהירות של עד 163% מהר יותר מ-DDR4. השיפור הדרמטי בביצועים יאפשר לטעון קבצים ותוכנות מהר יותר לטובת ניהול פרודוקטיבי עם ריבוי משימות ותפוקה פעילות משופרת. יתר על כן, המודול יעבוד על הספק 1.1V לשיפור יעילות החשמל ויגיע בקיבולת של עד 64GB.

ADATA LEGEND PCIe Gen4 SSD

בעידן של מדיות חברתיות, הזרמת וידאו בלייב ורשתות 5G, תוכן באיכות סופר גבוהה הפך למשהו כמעט בסיסי בעולם שלנו. ADATA מוכנה לענות על הצרכים והביקושים של יוצרי תוכן מקצועיים עם שלל מוצרים חדשים, וביניהם ניתן למצוא את הכונן החדש LEGEND PCIe Gen4 SSD של החברה. ה-SSD הזה מציע מהירויות קריאה מהירות של עד 7,400 MB/s, אידיאלי לעריכת וידאו ועיבוד תלת-ממדי, ותומך בחיבור Gen4 המהיר והעדכני ביותר בשוק, אך גם בדור אחורה.

ADATA SE920 USB4 External SSD

ADATA הציגה את כונן ה-SSD החיצוני החדש שלה, עם תמיכה ב-USB4. הודות לחיבור האולטרה מהיר והחדש ביותר, ה-SE920 מסוגל להגיע למהירות גבוהה פי ארבעה מחיבור USB3.2, כלומר מהירות ממוצעת של בערך 4,000MB/s. לעמידות ואמינות מירבית בכל סביבה, ה-SE920 מצויד בטכנולוגיית הולכת החום הקניינית של ADATA כדי לשמור על קרירות ואופטימליות.

ADATA Premier Extreme SDXC PCIe Express Card

ADATA חשפה את כרטיס הזיכרון של הדור הבא, הנקרא Premier Extreme SDXC SD7.0 Express PCIe Gen3x1 UHS-I U3 Class 10. מה שהופך את כרטיס הזיכרון הזה לכל כך יוצא דופן הוא תמיכה ב- PCIe, הודות למפרט העדכני ביותר – SD7.0. כרטיס SDXC Express יספק שיפור משמעותי בביצועים ביחס לקודמיו עם מהירויות קריאה וכתיבה של עד 700/800MB/s בהתאמה, כאשר כרטיס זה מותאם לעבוד עם גרסאות קודמות של חיבורים וממשקים, UHS-I לנוחות שימוש נוספת.

מוצרי XPG שהושקו היום :

XPG XENIA 14 Gaming Lifestyle Ultrabook

ה-Ultrabook החדש המותאם לסגנון חיים גיימרי, מגיע עם מעבד Intel® i5 או i7 מהדור ה-11, מאיץ גרפי של Intel Iris XE, זיכרון RAM מבית XPG בנפח של 16GB DDR4)) וכונן SSD מהיר במיוחד בנפח 512GB תומך Gen4.

מבחוץ, ה-XPG XENIA 14 מעוצב בצורה היי-טקית ומציע פרופיל דק של 15 מ"מ וגוף סגסוגת מגנזיום יוקרתית במיוחד. על אף משקל של פחות מקילו (970 גרם בלבד), XPG הצליחה להכניס ל-XENIA 14 גודל מסך של 14 אינץ' (בהירות עד 400nits), עם יחס מסך לגוף של 92%, מהגבוהים בקטגוריה. לפרודוקטיביות או למשחקים לאורך כל היום, XENIA 14 מציע חיי סוללה של עד 10 שעות, והוא מצויד במגוון חיבורים וקישוריות כמו: שתי יציאות USB מסוג C, שתי יציאות USB מסוג A, יציאת HDMI, קורא כרטיסי SD, שקע שמע 3.5 מ"מ ותמיכה ב-Thunderbolt 4.

XPG XENIA 15 Gaming Lifestyle Ultrabook

המחשב הנייד החדש XENIA 15 מגיע עם מעבד ה-Tiger Lake H i7 מדור 11 של אינטל, כרטיס מסך מקצועי ומתקדם NVIDIA® GeForce® RTX 3060 או RTX 3070, 32GB זיכרון הפעלה בתקן DDR4 מבית XPG בתדר MHz3,2000, וכונן SSD מהיר במיוחד בנפח 1 טרה (מסדרת S70), גם הוא מבית היוצר של XPG.

כמו אחיו הקטן, ה-XENIA 14, ה-15 כולל גוף סגסוגת מגנזיום מובחר עבור משקל קל במיוחד – עד 2 ק"ג.

ה-XENIA 15 כולל גם מקלדת מכנית עם תאורת RGB נפרדת לכל מקש, מסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית QHD וקצב רענון של 165Hz. בנוסף לכך, קיימת תמיכה ב-Thunderbolt 4 המתקדם דרך חיבורי USB-C, קישוריות אלחוטית בתקן Wifi 6, כניסת כבל רשת, כניסת HDMI, כניסת כרטיס זיכרון SD וחיבורי USB3.2.

אוזניות גיימינג XPG PRECOG AERO

אוזניות ה-XPG PRECOG AERO תוכננו כדי להעניק לגיימרים חופש אלחוטי וללא הסרבול הידוע והמוכר של הכבלים השונים בעמדת השחקן. ניתן להשתמש בדונגל ייעודי מסוג 2.4Ghz ייעודי עם חיבור USB-C לתמיכה בטלפונים ניידים, קונסולות משחק ומחשבים אישיים. חיי הסוללה הארוכים מעניקים עד 24 שעות משחק מכובדות של שימוש אלחוטי רציף, וניתן להשתמש באוזניות גם במצב חוטי, הודות לחיבור כבל USB.

האוזניות כוללות את שפת העיצוב התעשייתי של XPG, עם משקל קל וכריות אוזניים מלוכסנות כפטנט. ה-AERO כוללות גם מיקרופון עם פונקציית השתקה, כריות אוזניות הניתנות להחלפה ותאורת RGB הניתנת להתאמה אישית באמצעות תוכנת XPG PRIME.

רכיבי גיימינג נוספים של מותג XPG:

מותג XPG מציע כיום מגוון מלא של כונני SSD התומכים בתקן Gen4, ביניהם GAMMIX S70 עטור הפרסים של Red Dot לשנת 2021, היכול להגיע למהירויות של עד 7,400MB/s. כמו כן, מוצעים כונני ה- GAMMIX S70 Blade ו-S50 Lite. כמו ADATA, גם XPG ישיק מודולי זיכרון DDR5 חדשים בהמשך השנה, ואלו יעניקו מהירויות של עד 12,600 מגה/שנייה למשחק חלק יותר ופרודוקטיביות משופרת.

עוד ברשימת הרכיבים ההכרחיים לסט-אפ של גיימר מקצועי, תוכל למצוא את יחידת אספקת החשמל PSU 80 PLUS הכולל פלטינה מאושרת. PSU זה מספק עד 1,300 וואט של הספק חשמל יציב ורציף הכולל קירור יעיל עם מאוורר מובנה של XPG Vento Pro בגודל 120 מ"מ, עם עיצוב מיסב כדורים כפול של Nidec. דגמי 850 ואט ו-1000 וואט יהיו זמינים גם כן בהמשך השנה.

XPG PRIME

מלבד חומרה, ADATA הציגה גם את תוכנת ניהול המערכת, הנקראת XPG PRIME. עם XPG PRIME, משתמשים יכולים לנהל את כל הגדרות מוצרי XPG שלהם ביישום אחד, בכל צורה או תזמון שהם מעדיפים. אם הם רוצים לסנכרן במהירות את כל תאורת ה-RGB שלהם עם אפקט קשת, הם יכולים לעשות זאת בלחיצה אחת בלבד. משתמשים יכולים גם להגדיר כל LED בכל מוצר XPG באופן ידני כדי ליצור חווית תאורה בהתאמה אישית.

תוכנת אימון XPG GRIT

GRIT היא תוכנה חדשנית שתפקידה לאמן את הגיימרים בצורה אינטנסיבית, כאשר היא מכילה סדרה של חדרי אימונים המתמקדים בסיוע לשחקנים לשפר את ביצועי המשחק שלהם. הודות לשימוש ב-AI, תוכנת GRIT יכול לעקוב אחר ביצועי השחקנים לאורך זמן ולזהות חולשות ספציפיות. על ידי שימוש במידע זה, GRIT תמליץ על תרגילים ספציפיים שיעזרו למשתמשים לשפר את כישוריהם, והיא תשמש להם כמאמן דיגיטלי הזמין בכל שעה ובכל מקום. נכון לעכשיו, GRIT מוגבלת לתרגילים בלבד למשחקי FPS, אך XPG עובדת על הרחבת ההיקף לז'אנרים נוספים בעתיד הקרוב.

זמינות בישראל ומחירים טרם פורסמו

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.