חדשות CES 2022 : אסוס עם מותג הגיימינג חושפת את ליין האביזרים לגיימרים לשנת 2022

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של ASUS, הכריזה היום על אביזרי המשחקים העדכניים ביותר באירוע ההשקה הווירטואלי For These Who Dare: The Rise of Gamers שהתמקד במשחקי יריות בגוף ראשון  (FPS) בתערוכת CES 2022. מערך נרחב זה כולל את אוזניות המשחק ROG Fusion II 500 ו-300 עם מיקרופונים בתצורת אלומה ותמיכה של בינה מלאכותית; מקלדת המשחקים ROG Strix Flare II Animate עם תצוגת AniMe Matrix; עכבר המשחקים ROG Chakram X עם חיישן ROG AimPoint ועיצוב Push-Fit Socket II; וכן פריטי לבוש מסוגננים של ROG.

אוזניות המשחק ROG Fusion II 500 ו-300

אוזניות המשחק ROG Fusion II 500 מספקות למשתמשים צלילי משחקים ללא תחרות עם שבב ה-ESS 9280 ברזולוציה גבוהה, ועם טכנולוגיית Quad DAC. צליל היקפי וירטואלי ברמה של 7.1 מאפשר אודיו מיקומי מציאותי יותר ודרייברים של ASUS Essence, בגודל 50 מ"מ, מספקים בס חובט שגורם למשחקיות להיות סוחפת יותר. ה-Fusion II 500 מכילות מיקרופונים חבויים בתצורת אלומה הנעזרים בבינה מלאכותית כדי ליצור אזור אקוסטי המכוון לפיו של המשתמש לקליטת קול ברורה, וכדי להנחית את עוצמת הרעשים מכיוונים אחרים. בנוסף, טכנולוגיית ביטול רעשים מבוססת בינה מלאכותית מזהה ומבטלת למעלה מ-500 מיליון סוגים של רעשי רקע עד רמה של 95%. יחד, המיקרופונים, וטכנולוגיית ביטול הרעשים, מבטיחים שהקוטל יהיה איכותי וטבעי כדי להעניק למשתמש יתרון במשחקים מקוונים מבוססי צוות.

Fusion II 500 כוללות גם בקרת עוצמת קול לשיחות במהלך המשחק כדי להגביר את עוצמת הקול וכדי לשמוע את חברי הצוות בצורה ברורה יותר בלהט הקרב. בן מגיעות עם חיבור 3.5 מ"מ, כמו גם מחברי USB-C ו-USB-A לתאימות עם מחשבי PC, מחשבי Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Xbox ומכשירים ניידים. Fusion II 300 זהות ל-Fusion II 500, אבל בלי חיבור ה-3.5 מ"מ ובקרת עוצמת הקול לשיחות במהלך משחק. האוזניות הנוחות והקלות מסדרת Fusion II כוללות כריות אוזניים ארגונומיות להתאמה מושלמת. שתי הערכות מספקות אפשרויות התאמה אישית מרגשות, עם תאורת RGB מרובת צבעים שמציעה למעלה מ-16.8 מיליון צבעים להגדרת מראה ייחודי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מקלדות המשחק ROG Strix Flare II Animate ו-Strix Flare II

מקלדת המשחקים ROG Strix Flare Animate II היא המקלדת הראשונה המציגה לראווה את AniMe Matrix LED. היא מאפשרת למשתמשים להביא את עצמם לידי ביטוי באמצעות תמונות ניתנות להתאמה ואנימציות GIF המועלות באמצעות Armoury Crate כדי להעניק לה מראה ייחודי. בנוסף, תצוגת AniMe Matrix יכולה להציג ויזואליות מבוססות שמע וכן משתני מערכת.

מקלדת מסוגננת זו מציעה למשתמשים בקרות מדיה ועוצמת קול מתכתיות בפינה השמאלית העליונה שלה, כמו גם משענת ידיים ארגונומית ניתנת להסרה עם מפזר אור מובנה. משענת היד מנצלת את פס האור הנוצר ב-Strix Flare II Animate כדי להפיץ זוהר עדין כאשר היא מחוברת למקלדת.

Strix Flare Animate II מספקת תגובה מיידית כמעט עם קצב סקירה של 8,000 הרץ המספק זמן תגובה של 0.125 אלפיות-השנייה – עד פי 8 מהר יותר מהמקלדות המתחרות. היא מצוידת במתגים מכניים מסוג ROG NX, כשכל המקשים ניתנים להחלפה. היא מאפשרת למשתמשים להתקין כל סוג מתג שהם מעדיפים כדי להעניק לעצמם תחושה מותאמת. המקשים מיוצרים מ-ROG PBT, עם פרופיל בגובה ביניים ועם מוטות קצרים יותר כדי להפחית את ההתנדנדות, ועם שקיפות המאפשרת לתאורת RGB לעבור דרכם בבהירות. המנגנון ROG Switch Stabilizer מפחית את החיכוך כדי להבטיח הקשות חלקות ועוזר לייצב הקשות ארוכות יותר. ויש גם קצף מובנה לעמעום קול כדי להפחית את הפינגים וכדי לשפר את האקוסטיקה בזמן הקלדה. לבסוף, Strix Flare Animate II כולל חיבור USB המאפשר חיבור נוח להתקנים אחרים.

מקלדת המשחקים Strix Flare II דומה ל-Strix Flare Animate II, אך אינה כוללת את תצוגת ה-AniMe Matrix LED, מתגים הניתנים להחלפה ומפזר אור למשענת היד. היא כן מצוידת בלוגו ROG צבעוני הניתן להתאמה והיא מצוידת במתגים מכניים של ROG NX ומקשים מ-ROG PBT.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עכבר המשחקים ROG Chakram X

עכבר המשחקים האלחוטי Chakram X הוא הראשון להציג את ROG AimPoint – חיישן אופטי שפותח בידי ROG. הוא מספק רמות חדשות של מהירות ודיוק עם עד 36,000 dpi וקצב סקירה אמיתי של 8,000 הרץ. חיישן AimPoint מציע דיוק ללא תחרות עם סטיית CPI של פחות מ-1%, שזה הרבה מתחת לממוצע של 3% בתעשייה. ניתן לכוונן את רמת הרגישות של החיישן באמצעות כפתור DPI בצד התחתון של העכבר, או בזמן משחק עם DPI-on-the-Scroll. מעבר לכך מציע Chakram X קישוריות תלת-מצבית שבאה לידי ביטוי בחיבור USB חוטי עם זמן שיהוי נמוך ומצבי RF בתדר 2.4 גיגה-הרץ המאפשרים לגיימרים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, וכן Bluetooth חסכוני באנרגיה להארכת חיי הסוללה.

ל-Chakram X יש עיצוב חדש דמוי ידית משחק קעורה. הוא מספק אחיזה נוחה יותר וקל יותר להגיע לכל הפרטים לעומת קודמו. הוא מעניק למשתמש רמות שליטה כמו פד משחק: ניתן לתכנת את ידית המשחק ולהשתמש במצב אנלוגי או דיגיטלי, יחד עם ארבעה כפתורים המשקפים את הכפתורים A, B, X ו-Y. כפתורי העכבר השמאלי והימני בחלק העליון כוללים מנגנון מסתובב כדי להבטיח תגובה מהירה. העיצוב המעודכן של Push-Fit Switch Socket II תואם כעת להחלפה חמה גם למתגים מכניים בעלי 3 פינים וגם פינים אופטיים עם 5 פינים וזאת כדי לאפשר לגיימרים להתאים אישית את כוח הלחיצה ולהאריך את אורך חיי העכבר.

הכיסוי העליון המגנטי, ללא שימוש בברגים, מספק גישה נוחה למתגים, ללוגו הניתן להתאמה ולמקלט ה-RF האלחוטי. ל-Chackram רגליים המיוצרות ב-100% מ-PTFE וכולל גם את ROG Paracord כדי להבטיח תנועה חלקה ללא הגבלה, גם בזמן טעינה. כדי להציע נוחות נוספת, ניתן לטעון את הסוללה באמצעות USB או באמצעות משטח Qi אלחוטי.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.