חדשות CES 2022 : אסוס חשפה את סדרת הניידים החדשה שלה – החידושים : מסך מתקפל ונייד בגרסת חלל

ASUS, הכריזה על החידושים העדכניים ביותר באירוע ההשקה הווירטואלי Incredible Unfolds, והיא ממשיכה את המורשת ודוחפת שוב את תעשיית המחשבים לטריטוריה חדשה עם העיצוב המתקפל פורץ הדרך של Zenbook 17 Fold OLED ועם העיצוב המיוחד של Zenbook 14X OLED Space Edition. בנוסף, היא הציגה באירוע ההשקה ניידים מסדרת Zenbook 14 OLED, Chromebook Flip CX5 ו-ExpertBook B5 להעצמת משתמשים צרכניים וארגוניים כאחד, את ProArt Display PA169CDV עם טכנולוגיית EMR של Wacom שמעניקה חוויות אינטראקטיביות ליוצרים מקצועיים באמצעות ProArt Pen של ASUS, ואת מחשבי המשחקים ASUS TUF Gaming F15 ו-TUF Dash F15 שמביאים ביצועים מצוינים למגוון רחב של גיימרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדשנות על הבמה

Zenbook 17 Fold OLED (UX9702)

התפתחויות מדהימות: ASUS עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם אינטל ו-BOE Technology Group כדי להשיק את Zenbook 17 Fold OLED, נייד ה-OLED המתקפל הראשון בעולם בגודל 17.3 אינץ'. העיצוב פורץ הגבולות מציע שני גדלים של תצוגת OLED במכשיר אחד: מסך מגע גדול בגודל 17.3 אינץ', ברזולוציית 2.5K ביחס היבט של 4:3 המתקפל באמצע ליצירת שני מסכי 12.5 אינץ' ברזולוציית 1920×1280 פיקסלים וביחס היבט של 3:2. בשילוב עם מקלדת ה-ErgoSense Bluetooth של ASUS ומשטח השליטה בגודל מלא, העיצוב המתקפל מספק רבגוניות עבודה במצבים מרובים – מחשב, מחשב נייד, טאבלט, מקלדת על המסך, ספר והרחבה.

מסך המגע המתקפל, המבוסס על OLED, מגיע עם הסמכת צבעים של PANTONE כדי להציע בידוריות עוטפת. הוא גם מאושר בידי TÜV Rheinland לשמירה על העיניים, ומציע תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3 – מלווה בתמיכה ב-Dolby Vision HDR לאיכות תמונה חיה במיוחד, כשהתמיכה ב-Dolby Atmos מבטיחה אודיו סוחף ומערכת סאונד רבת עוצמה עם אישור של Harman Kardon.

מצלמת HD IR מציעה יכולות חכמות של הדור הבא, והיא פועלת יחד עם Windows Hello והשבב החדש Visual Sensing Controller של אינטל כדי לאפשר מספר תכונות חדשות מבוססות בינה מלאכותית, כולל זיהוי נוכחות משתמש. כמו כן מכיל המחשב חיישן צבע משולב להתאמה אוטומטית של בהירות המסך וטמפרטורת הצבע, ומצלמת רשת באבחנה של 5 מגה פיקסל עם טכנולוגיית 3D Noise Reduction של ASUS מבטיחה שיחות וידאו ברורות יותר.

כדי להבטיח ביצועים וקישוריות ללא מאמץ, המחשב הנייד מגיע עם מעבדי הדור ה-12 העדכניים ביותר של אינטל מסדרת Core i7 U, ועם גרפיקת Iris Xe מובנית ושתי יציאות USB-C Thunderbolt 4 התומכות בטעינה מהירה של סוללת 75Whr ובחיבורים למסכים חיצוניים.

העיצוב של Zenbook 17 Fold OLED, שפותח במשותף עם אינטל, יעמוד בדרישות של פלטפורמת הניידות Intel Evo באמצעות מפרטי החומרה של אינטל ועמידה ביעדים המרכזיים של היענות, התעוררות מיידית, חיי סוללה, טעינה מהירה ושיתוף פעולה חכם. Zenbook 17 Fold OLED יהיה זמין לרכישה באמצע 2022.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Zenbook 14X OLED Space Edition (UX5401)

Zenbook 14X OLED Space Edition הבלעדי הוא מחשב נייד יוקרתי במהדורה מיוחדת שפותחה לציון יום השנה ה-25 למשימת 600 הימים של המחשב הנייד ASUS P6300 בחלל, וכדי לייצג את רוח המותג של ASUS: In Search of Incredible.

Zenbook 14X OLED Space Edition, הכולל פרטי עיצוב ייחודיים בנושא חלל וגימור בצבע טיטניום Zero-G מיוחד, חוגג אבן דרך מרכזית בהיסטוריית הניידים של ASUS, והוא מעודד משתמשים להתחיל את מסע הגילוי שלהם ולחקור מעבר למגבלות.

באופן בלעדי למהדורת החלל מותקן באופן חיצוני, על המכסה, מסך ZenVision עתידני בגודל 3.5 אינץ', עם פאנל OLED, שיכול להציג הודעות ואנימציות הניתנות להתאמה אישית.

מהדורת החלל נבנתה כדי לעמוד בקשיים של מסע בחלל, והיא תואמת לפרוטוקולי הבדיקה הקשוחים במיוחד של מערכות החלל האמריקאיות SMC-S-016A, כך שהיא מסוגלת לעמוד בטמפרטורות קיצוניות (24- עד 61 מעלות צלזיוס) כאשר היא פועלת ורוטטת (20 – 2000 הרץ).

המחשב הנייד שאינו מהעולם הזה בנוי לספק ביצועים מהממים. הוא מגיע עם מעבד דור 12 של אינטל עד סדרת Core i9-H, שבב גרפי Iris Xe של אינטל, עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM, אחסון SSD בממשק PCIe 4.0 x4 ותמיכה ב-WiFi 6E. מסך ה-OLED תומך המגע, ביחס היבט של 16:10, מציע רזולוציית 2.8K בקצב ריענון של 90 הרץ ותאימות לתקן הצבעים PANTONE, והוא מספק ויזואליות מציאותית במיוחד עם אישור DisplayHDR True Black 500, עם תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3, ושמירה על העיניים עם אישור של TÜV Rheinland.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Zenbook 14 OLED (UX3402)

ה-Zenbook 14 OLED החדש הוא נייד חזק, מלוטש וקל משקל עם מסך בגודל 14 אינץ' שמציב רף חדש לשלמות ניידת. הדור החדש הזה מביא מראה ותחושה מודרניים לסדרת Zenbook, עם עיצוב מכסה חדש ומודגש ושתי אפשרויות צבע חדשות ואלגנטיות: Aqua Celadon ו-Ponder Blue.

המחשב הנייד משלב את מיטב התצוגה והשמע כדי לספק חוויות סוחפות: מסך NanoEdge מסוג OLED ביחס היבט רחב של 16:10 ברזולוציית 2.8K וקצב ריענון של 90 הרץ, בבהירות 500 ניט ותאימות PANTONE ותמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3, תמיכה ב-Dolby Atmos ומערכת קול בהסמכת Harman Kardon עם מגבר חכם שמציע צליל מרחבי חזק. התצוגה משופרת עוד יותר עם תאימות ל-DisplayHDR True Black 500 שמציעה צבעים שחורים עמוקים והסמכת TÜV Rheinland לשמירה על העיניים.

למרות גודלו הקומפקטי – עובי של 16.9 מ"מ בלבד ומשקל 1.39 ק"ג – המארז המיוצר כולו מאלומיניום מכיל מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל עם השבב הגרפי Iris Xe, ומגיע עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון RAM, כונני SSD PCIe 4.0 מהירים במיוחד, סוללת 75WHr ותמיכה ב-WiFi 6E כדי לספק ביצועים וקישוריות מעולים. יש גם מערך חיבורים מלא, כולל שני חיבורי Thunderbolt 4 USB-C.

עם פיתוח משותף עם אינטל, העיצוב של Zenbook 14 OLED עומד בדרישות פלטפורמת Intel Evo באמצעות מפרטי החומרה של אינטל ועמידה ביעדי המפתח שהם היענות, התעוררות מיידית, חיי סוללה, טעינה מהירה ושיתוף פעולה חכם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סדרת ASUS ExpertBook B5 (B5402C ו-B5402F)

ExpertBook B5 של ASUS היא סדרת מחשבים ניידים קלים במיוחד הזמינה הן בתצורת צדפה מסורתית והן כמחשב 2-ב-1 עם סיבוב של 360° עבור ניידות, גמישות ובהירות מוחלטת. הדגמים החדשים של ExpertBook B5 (B5402C) ו-ExpertBook B5 Flip (B5402F) מגיעים עם מסכי 14 אינץ' רחבים – ומשלימים את דגמי ה-B5 הפופולריים הקיימים עם מסכי ה-13 אינץ' כדי לספק קו מוצרים מקיף לעסקים.

השלדה המינימליסטית המעוצבת במדויק, מיוצרת משילוב מאלומיניום טהור וסגסוגת מגנזיום/אלומיניום כדי להציע קלילות רבה מתמיד. מעבד Core i7 של אינטל, עם השבב הגרפי המובנה Iris Xe, מספק כוח מחשוב רציני, והוא נתמך בידי 48 גיגה-בייט זיכרון RAM והגרסה העדכנית ביותר של WiFi 6E.

הציר המאפשר פתיחה ב-360° של B5 Flip מאפשר להשתמש בו במגוון מצבי עבודה, מאוהל ועד לטאבלט, לשיתוף פעולה מיידי, שיתוף תוכן או מצגות. עט אלקטרוני נמצא כאפשרות בהישג יד.

סדרת B5 החדשה מציעה גם חיי סוללה לאורך כל יום העבודה ומשולבים בה טכנולוגיות חדישות רבות כדי לשפר את יעילות העבודה, תוך כדי תנועה. זה כולל ביטול רעשים דו כיוני מבוסס בינה מלאכותית שמציע שיחות ושיחות ועידה ברורות יותר, תמיכה ב-SSD RAID כפול לאחסון רב-תכליתי במהירות גבוהה ו- NumberPadלהזנת נתונים מהירה.

פרטיות המשתמש, הגנה ברמת אבטחה עסקית הם גם אבני יסוד בסדרת B5, עם חיישן טביעת אצבע מובנה, מצלמת אינפרה אדום כדי לאפשר כניסה למערכת באמצעות זיהוי פנים, שבב TPM 2.0 ועמידות לפי התקן הצבאי המדויק MIL-STD 810H.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ASUS TUF Gaming F15 ו-F17

הניידים TUF Gaming F15 ו-F17 מציעים את המעבד Core i7-12700H מהדור ה-12 של אינטל וכרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 3070 לניידים של NVIDIA עם TGP מרבי של 140 וואט – שילוב חזק המספק ביצועי משחקים מדהימים. לתוספת כוח ושליטה, MUX Switch בחומרה עוקף את אחד ממכשולי הביצועים בניידי משחקים, אשר נוטים לנתב את המסגרות הגרפיות של כרטיס המסך דרך השבב הגרפי המשולב במעבד אל התצוגה. גיימרים יכולים להשתמש ב-Armorory Crate כדי להפעיל מצב שבב גרפי ישיר שממזער את השיהוי ומשפר את הביצועים ב-5-10% בממוצע. כדי להתאים לביצועים הללו, למאווררי Arc Flow של המחשבים הניידים יש עיצוב מעודכן עם 84 להבים. לכל להב מאוורר בודד יש עובי משתנה וקצה של 0.1 מ"מ, וזה עוזר להקטין את מערבולת האוויר ולשפר את הזרימה.

העיצוב הכללי עדין יותר ומציע 13% יותר זרימת אוויר מהדור הקודם. עבור תצוגה ברמת משחקים, כל ניידי TUF 2022 מצוידים באפשרויות תצוגה בקצב ריענון גבוה, כולל עד FHD ב-300 הרץ למשחקי FPS מהירים ביותר או QHD ב-165 הרץ לחוויות סוחפות יותר. בנוסף, F15 ו-F17 מציגים עיצובים חדשים בהשראת אנימה והם עברו בהצלחה את מבחני MIL-STD-810H כדי להבטיח את העמידות שלהם בדרכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

TUF Dash F15

TUF Dash הושק במקור ב-2021, והוא פותח כדי להציג שלדה דקה וקלילה עם ה-DNA של TUF Gaming. עכשיו TUF Dash F15 ממשיך את המסורת הזו עם החומרה העדכנית ביותר, תוך שמירה על עובי של מתחת ל-20 מ"מ.

הוא מגיע עם מעבד Core i7-12650H מהדור ה-12 של אינטל, כרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 3070 לניידים עם MUX Switch, ומדובר במכונת משחקים בעלת יכולות יוצאות דופן במארז דק וקליל. זיכרון DDR5 חדש, הפועל במהירות 4,800 מגה-הרץ מתמודד בקלות אפילו עם ריבוי המשימות האינטנסיביות ביותר, ותושבות SSD כפולות עם תמיכה ב-PCIe 4.0 מאפשרות די והותר אחסון במהירות גבוהה, ותוך כדי תנועה.

התצוגה מיוצרת  מפאנל ברזולוציית QHD בקצב ריענון של 165 הרץ, וכיסוי של 100% ממרחב הצבעים DCI-P3 עוזר לשמור על  הגיימרים שקועים במשחק, ומספק מרחב צבע מדויק ליצירת תוכן. עם תמיכה ב-Thunderbolt 4, הוספת תחנת עגינה חיצונית או כונן אחסון מהיר היא פשוטה וישירה. בנוסף, כדי לדאוג לשקט נפשי תוך כדי תנועה, TUF Dash F15 תומך גם באספקת חשמל באמצעות חיבור USB Type-C בהספק של עד 100 וואט, המאפשר טעינה באמצעות מגוון רחב של מטענים וסוללות תואמים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

זמינות ומחירים:

Zenbook 17 Fold OLED – עדיין לא ידוע.

Zenbook 14X OLED Space Edition – יהיה זמין בארץ במהלך חודש מרץ במחירים 4,990 – 7,790 ₪.

Zenbook 14 OLED – יהיה זמין בארץ במהלך חודש מרץ במחירים 4,290 – 5,790 ₪.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.