חדשות CES 2022 : לנובו משיקה את סדרת ThinkPad Z – מראה חדש ושימוש בחומרים ממוחזרים.

לנובו נרגשת להכריז על סדרת ThinkPad Z – משפחה חדשה של מותג ניידי הפרימיום העיסקיים ThinkPad, אשר מציגה, לראשונה במשפחה, עיצובים מתקדמים ושוברי תבניות שבהם משולבים צבעים וחומרים חדשים.

ThinkPad Z13 ו-Z16 החדשים הם הראשונים להציג פילוסופיית עיצוב המכוונת לקהל משתמשים עסקיים המציג דרישות גבוהות יותר מהטכנולוגיה שבה הוא משתמש. העיצוב החדש משקף שינוי בחשיבה על טכנולוגיה, השפעתה על הסביבה והמקורות לרכיבים הגולמיים. עיצוב המחשב נועד לספק דגשים צבעוניים, ובנוסף הוא כולל חומרים ידידותיים יותר לסביבה כגון אלומיניום ממוחזר או עור טבעוני (דמוי עור) ממוחזר. המחשבה על קיימות באה לביטוי גם באריזה המיוצרת מ-100% במבוק וקנה סוכר הניתנים למחזור ולשימוש בקומפוסט, ומטען AC משתמש ב-90% חומרים פוסט-צרכניים (PCC).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ThinkPad Z13 ו-Z16 יהיו מהניידים הראשונים המופעלים בידי מעבדי Ryzen PRO 6000 החדשים של AMD והם יגיעו עם מעבד האבטחה Pluton של מיקרוסופט. תכונות ביצועים ואבטחה משתלבות היטב זו עם זו ועם מתודולוגיית העיצוב המאובטח והמשופר של לנובו באמצעות שיתוף הפעולה שלה עם AMD ו-Microsoft. מעבדי ה-Ryzen 6000 של AMD, המתבססים על גישת השכבות PRO Security של AMD, הם מעבדי ה-x86 הראשונים המשלבים את Pluton לאבטחה רבת עוצמה מהמעבד ועד לענן במחשבי Windows 11. Pluton עוצב ומעודכן בידי מיקרוסופט והוא מקשיח את אבטחת מחשבי Windows 11 חדשים עם הגנה על זהות המשתמש, הנתונים והיישומים.

שיתוף פעולה ייחודי בין AMD ללנובו

לנובו ו-AMD שיתפו פעולה כדי לספק עיצוב פלטפורמה חדשני, תוך ייעול כל היבטי המערכת מהסיליקון ועד החומרה והתוכנה. ThinkPad Z13, עם המעבד Ryzen 7 PRO 6860Z3 הבלעדי של AMD, מספקים חוויית שיתוף עילאית. המעבד מותאם לספק ביצועי אודיו ווידאו חלקים, כמו גם חיי סוללה מדהימים ביישומים כמו Teams ו-Zoom. ניתן להוסיף ל-ThinkPad Z16 גם את הכרטיס הגרפי החדש Radeon RX 6500M של AMD עם טכנולוגיות חכמות המגבירות את הפרודוקטיביות ומאפשרות יצירת תוכן לצד שימושי פנאי. בשילוב עם מעבדי ה-Ryzen, עבודה במצב Smart Shift Max מציעה הגברת כוח מיידית עבור המעבד והשבב הגרפי, כשהמצב Smart Shift Eco נועד להביא לידי ביטוי מרבי את יעילות הסוללה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עיצוב פוגש תפקודיות

כשבפתח חגיגות יום השנה ה-30 ל-ThinkPad, אנו גאים במורשת של ThinkPad ובמסירות שלנו לחדשנות שתימשך גם לדורות הבאים. אנו נרגשים מאוד מההתפתחות העיצובית המשמעותית בסדרת ThinkPad Z, אך מעל לכל גאים בשני ממשיכי הדרך החדשים ThinkPad Z13 ו-Z16 המתוכננים ובנויים על בסיס העיצוב והקו ההנדסי המוקפדים שהפכו לשם הנרדף של המותג.

אלמנטים עיצוביים ותכונות מפתח טכנולוגיות שולבו בסדרת ThinkPad Z כדי להגביר את חוויית המשתמש. המסכים מגיעים עם שוליים צרים במיוחד ויחס היבט של 16:10. שיחות ZOOM ו-TEAMS יזכו לשדרוג בזכות  שורת אמצעי תקשורת חדשה המכילה מצלמת FHD משופרת, חיישן 1.4 מיקרומטר, וכן מערך מיקרופונים כפול. משטח שליטה גדול ואיכותי יותר, ForcePad המצופה זכוכית בגודל 120 מ"מ, משתלב בצורה חלקה עם אזור הנחת כף היד המיוצר מזכוכית מלאה כדי לאפשר קלט מהיר וקליל יותר. ה-TrackPoint האדום, מסימני הזיהוי המוכרים של המותג, מציע כעת תפקודיות חדשה: לחיצה כפולה עליו תפעיל תפריט מהיר שמאפשר גישה מהירה אל ההגדרות הנפוצות של המצלמה והמיקרופון.

אבל Z13 ו-Z16 הם קודם כל ניידים ממשפחת ThinkPad וככאלה עברו מבחני MIL-Spec 810H, כמו גם בדיקות איכות מחמירות כמו כל מחשבי ThinkPad – שלב בסיסי בפיתוח מוצרי ThinkPad, ובמיוחד בעת שימוש בחומרים חדשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

טכנולוגיות חדשניות

אנו בונים את המוצרים שלנו סביב צרכי הלקוחות שלנו. כל פרט ופרט קיים מסיבה כלשהי, ו-ThinkPad Z13 ו-Z16 מציעים תוצאה מצוינת למשתמשי הקצה. איפיוני הניידים החדשים כוללים:

  • עור טבעוני ואלומיניום שחור ממוחזרים, כמו גם אריזות מבמבוק וקנה סוכר ניתנים למחזור
  • שורת תקשורת המשלבת מצלמת FHD עם חיישן גדול יותר, מכסה פרטיות אלקטרוני ומערך מיקרופונים כפול
  • יחס המסך לגוף הגבוה ביותר בפורטפוליו של ThinkPad – 6% (Z13)ו-92.3% (Z16)
  • משטח שליטה, ForcePad, בגודל 120 מ"מ
  • אפשרויות תצוגה מלאות חיים, תומכות מגע, עם פאנל OLED ברזולוציית 8K ב-Z13 ו-OLED ברזולוציית 4K ב-Z16, שניהם עם תמיכה ב-Dolby Vision ופליטת אור כחול נמוך
  • מערכת רמקולים תומכת Dolby Atmos וטכנולוגיית ביטול רעשים Dolby Voice מבוססת בינה מלאכותית
  • פונקציית לחיצה כפולה חדשה על ה-TrackPoint עבור תפריט המספק גישה מהירה להגדרות המצלמה והמיקרופון
  • Z13 מבוסס על מעבדי Ryzen PRO מסדרת ה-U של AMD עם שבב גרפי משולב של AMD Radeon בתוספת מעבד האבטחה Pluton של מיקרוסופט. Z13 זמין באופן בלעדי עם המעבד Ryzen PRO 6860Z של AMD
  • Z16 מבוסס על מעבדי Ryzen PRO מסדרת ה-H של AMD עם שבב גרפי משולב של AMD Radeon או אפשרות לכרטיס ייעודי בדמות Radeon RX 6500M של AMD, וגם הוא מגיע עם מעבד האבטחה Pluton של מיקרוסופט
  • AMD שילבה במעבדי סדרת Ryzen PRO 6000 את FastConnect 6900 של קוואלקום כדי להציע יכולות ניהול מתקדמות וקישוריות Wi-Fi מובילה ב-Z13 ו-Z16. בנוסף, טכנולוגיית 4-stream Dual Band Simultaneous (DBS) של קוואלקום במעבדי סדרת Ryzen PRO 6000 מציעים פוטנציאל זמן אחזור נמוך ויציב עם Wi-Fi Dual Station, הנתמכים באופן טבעי ב-Windows 11
  • מגיע מראש עם Windows 11
  • קורא טביעות אצבע מבוסס שבב עצמאי משולב במקלדת כדי להציע אבטחה נוחה יותר

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.