השקה : לנובו השיקה את סדרת ניידי הגיימינג מסדרת Legion 7 לשנת 2022

 לנובו הכריזה החודש (מאי 22) על הדור החדש של מחשבי הגיימינג הניידים שלה: המחשבים העוצמתיים Lenovo Legion 7i ו-7 (16”), והמחשבים הדקים והקלים Lenovo Legion Slim 7 ו-7i (16”). מחשבי Lenovo Legion 7i ו-7 החדשים, הנמצאים בפסגת ביצועי הגיימינג, הם כיום מחשבי הגיימינג החזקים ביותר בעולם בגודל 16 אינץ' ואילו דגמי Lenovo Legion Slim 7i ו-7 החדשים ­הם מחשבי הגיימינג הדקים והקלים ביותר של Lenovo Legion.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הדגמים החדשים מסדרת Lenovo Legion 7 מציעים חידושים ואיפיונים העונים לצרכי גיימרים מודרניים ושחקנים מקצועיים. הם מציעים לא רק את קיבולת הסוללה הגדולה בעולם למחשב גיימינג נייד בגודל 16 אינץ', הם גם מחשבי הגיימינג הראשונים בעולם בגודל 16 אינץ' שמציעים מצלמות רשת FHD לסטרימינג טוב יותר, והראשונים בגודל זה המציעים מסכי WQXGA (2560×1600). העיצוב המינימליסטי, חיי הסוללה הארוכים והבקרה התרמית המכווננת באמצעות בינה מלאכותית (A.I.)  מציעים שילוב מתוחכם עבור כל מי שמחפשים ביצועים וניידות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

"Lenovo Legion תמיד תפסו מקום בפסגת ביצועי הגיימינג, כשהם משלימים את הפן האישי והמקצועי של הגיימרים ומספקים להם פתרונות לכל היבט מחייהם, בין אם תחרויות, לימודים או עבודה", אומר אויינג ג'אן, סמנכ"ל Lenovo והמנהל הכללי של מגזר עסקי הצרכנים, בקבוצת Intelligent Devices. "דגמי המחשבים החדשים של לנובו מסדרת Legion 7, מסוגננים יותר מאי פעם ופורצים גבולות בגיימינג חכם וביצועים גבוהים."

Lenovo Legion 7i ו-7: פסגת הביצועים :

Lenovo Legion 7i ו-7 החדשים ("16) מתוכננים עבור מי שדורשים את הביצועים הגבוהים ביותר בזמן משחק. העיצוב המלוטש, המסוגנן והמאופק, כולל ציר ולוח מחווני I/O משופרים. דגמי Lenovo Legion 7i ו-7 החדשים מיוצרים אלומיניום ומגנזיום בדרגת עמידות המיועדת לתעשיות התעופה והחלל וארוזים במארז מתכת עדין ומינימליסטי המעוצב בבקרה ממוחשבת ומבטא את הכוח הבלתי מרוסן שלהם. מערכת RGB סביבתית עם אפקטים על המקלדת ופינות המחשב מסתנכרנת עם התוכן המוצג על המסך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מקלדת ה-TrueStrike בדגמי Lenovo Legion שופרה אף היא עם מקשים מעוגלים המאפשרים לחיצה עמוקה יותר מהדור הקודם. WASD, טכנולוגיית החיישנים החדשה, עם אפשרות למקשים הניתנים להחלפה, מאפשרת לשחקנים להאיץ את דמותם במשחק באמצעות הפעלת כוח על המקשים.

מתחת לכיסוי האלגנטי של המחשבים יש כוח צרוף. מחשבי Lenovo Legion 7i ו-7, שנראים כעת דקים יותר מהדור הקודם, בעובי של 19 מ"מ בסך הכול, הם הישגים הנדסיים שאורזים את הגרפיקה, המעבדים והאחסון העדכניים ביותר בתוך גוף במשקל 2.5 ק"ג. המכשיר האדיר הזה מציע גם סוללה של 99.99 וואט-לשעה – הסוללה הגדולה בעולם במחשב גיימינג בגודל 16 אינץ' – וטעינה מהירה של עד 135 וואט-שעה דרך מחבר USB Type-C.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כמחשבי הגיימינג הראשונים בעולם עם צג WQXGA בגודל 16 אינץ', מחשבי Lenovo Legion 7i ו-7 מגיעים ביחס גובה-רוחב של 16:10, עם בהירות שיא של עד 1,250 ניט וכיסוי מלא של מרחב הצבעים מכויל לפי DCI-P3, טווח דינמי גבוה ותעודת הסמכת בטיחות עיניים של TÜV. גיימרים יוכלו לבחור בין שלוש אופציות של קצבי רענון משתנים של עד 240Hz (תקן 165Hz) לשימוש יומיומי, משחק eSports חלק יותר שבו כל פריים חשוב, או חוויית צפייה קולנועית עם דיוק צבעים מדהים. דגמי Lenovo Legion 7i ו-Legion 7 החדשים כוללים גם את תוכנת Tobii Horizon, שמעניקה לגיימרים חוויה סוחפת יותר, ואת Tobii Aware, המשתמשת בטכנולוגיית חיישנים חכמים כדי לסייע בשיפור האבטחה ופרטיות  המשתמשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כל דגמי Lenovo Legion 7i ו-7, המצוידים במעבד Intel Core מסדרה HX עד דור 12, במעבדי AMD Ryzen 9 6900HX, מעבד גרפי NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti (הספק גרפיקה כולל של עד 175W) או AMD Radeon RX 6850M XT, עם זיכרון DDR5 ואחסון PCIe SSD מדור 4‏, מיועדים לביצועים מקסימליים באמצעות Lenovo Legion A.I. Engine 2.0. מנוע A.I. זה יכול לחזות את עקומת המאוורר, ולאזן את פלט משאבי המעבד המרכזי והמעבד הגרפי בזמן אמת בהתאם לכל משחק כדי לספק את הביצועים הטובים ביותר. כיול ה-A.I. שלו יכול גם להגביר בצורה חכמה את המערכת התרמית Coldfront 4.0 בדגמי ה- Legion כדי לקרר את המעבד המרכזי והמעבד הגרפי, בזמן שטכנולוגיית תא האדים מרחיבה את גבולות מחשב הגיימינג הנייד לביצועים של מחשב שולחני, עם קיבולת תרמית של עד 115W ללא ויסות. הבקרה התרמית כוללת גם להבי מאוורר דקים יותר מהדור הקודם ב-67 אחוז לשיפור זרימת האוויר, ציפוי תרכובת תרמית בשינויי מצבים להעברת חום מהירה יותר, שטח פנים גדול יותר ופתחי יניקת אוויר מתחת למקלדת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Lenovo Legion Slim 7i ו-7: החופש ליצור עולמות חדשים

דגמי Lenovo Legion Slim 7i ו-7 (16") החדשים מתוכננים לחוויות משחק ויצירת תוכן עוצמתיות בעיצוב מלוטש ומינימליסטי. מבנה מארז המתכת המעוצב בבקרה ממוחשבת, והזמין באפור סערה או אוניקס, הוא קל ודק במשקל 2 ק"ג ובעובי 16 מ"מ. העיצוב המוגבה מתאים לכל סביבה, בין אם בבית קפה, במשרד או בתחרויות, כשהוא תופס את אותו שטח כמו מחשב נייד בגודל 15 אינץ'.

סדרת המחשבים Lenovo Legion Slim 7 מציעה חופש גדול יותר לנוע ממקום למקום, תוך שמירה על ביצועים עם סדרת מעבדי Intel Core H עד דור 12 או מעבדי AMD Ryzen 9 6900HX העדכניים ביותר. עם לוח מחווני ה-I/O האחורי המשופר, עם כבל ה-HDMI 2.1, המשתמשים יצטרכו לקחת עימם פחות מתאמים לדרך, בזמן שהם נהנים מטווח חסר תקדים עם סוללה בקיבולת של 99.99 וואט-שעה וטעינה מהירה של עד 135 וואט-שעה באמצעות כבל USB Type-C.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תצוגת ה-16 אינץ' סוחפת את הגיימרים לעולמות חדשים ומושלמים בעלי צבעים בוהקים, תמיכה בתוכנת כיול צבעים, טווח דינמי גבוה ודיוק צבע של עד DCI P3 – וזאת, מבלי לאמץ את העיניים, עם תעודת הסמכה Rheinland Gold Label של TÜV.8 מדור לדור, סדרת Lenovo Legion Slim 7 מרחיבה גם את יחס השטח הפעיל של צג WQXGA בגודל 16 אינץ' מ-86% ל-93% עם יחס רוחב-גובה של 16:10 לצפייה סוחפת. סדרת Lenovo Legion Slim 7 זמינה בשלוש אופציות פאנלים בקצבי רענון מהירים משתנים של עד 240 הרץ (בסטנדרט 165 הרץ).

מתחת לכיסוי החיצוני המלוטש, דגמי Lenovo Legion Slim 7i ו-7 מכווננים באמצעות A.I. בעזרת המערכת התרמית Lenovo Legion Coldfront 4.0 ומנוע A.I. 2.0 של Lenovo Legion כדי לאזן את משאבי המעבד המרכזי והמעבד הגרפי לביצועים טובים יותר. הדגמים כוללים גם מעבד גרפי NVIDIA GeForce עד RTX 3070 (TGP מוגבר עד 100W) או גרפיקה לניידים AMD Radeon RX 6800S, עם זיכרון DDR5 ואחסון PCIe SSD מדור 4‏.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

השיפורים הדוריים במערכת התרמית כוללים: עלייה של 29 אחוז בגודל; להבי מאוורר מפולימר גביש נוזלי שהם גם גדולים יותר ב-31 אחוז וגם דקים יותר ב-40 אחוז, בעודם מסתובבים ב-100 סל"ד מהר יותר הודות למערכת מאווררים כפולה; צינור נחושת נוסף להעברת חום ל-VRAM של המעבד הגרפי בלבד; ציפוי מתרכובת תרמית בשינויי מצבים להגברת יעילות גוף הקירור. מהנדסי לנובו הטמיעו במקלדת מערכת יניקת אוויר מתחת למקשים, עם למעלה מ-1,172 פתחי יניקה, כאשר כל מקש כולל מתגי נחיתה רכה בגודל 1.3 מ"מ ללחיצות מקשים מהירות ומדויקות יותר. במצטבר, שיפורים עיצוביים והנדסיים אלו משתלבים כדי לספק רעש מאוורר של פחות מ-30 דציבלים בזמן מצב התגנבות, המתאים בערך לצליל  לחישה.

בכל מחשבי Lenovo Legion זמינה Legion Arena – פלטפורמת משחקים המאגדת את כל משחקי המחשב שבבעלות המשתמש למקום מרכזי אחד, המקשר את המשתמש לפלטפורמות פופולריות ולחנויות מקוונות.

מחירים וזמינות

Legion 7i 16 המגיע עם מעבד Intel יתומחר במחיר של 2999 אירו ויגיע לחנויות החל מ-יולי 2022
Legion 7 16 המגיע עם מעבד AMD יתומחר במחיר של 2599 אירו ויגיע לחנויות החל מ-יולי 2022
Legion Slim 7i 16 המגיע עם מעבד Intel יתומחר במחיר של 1999 אירו ויגיע לחנויות החל מ-יוני  2022
Legion Slim 7i 16 המגיע עם מעבד AMD יתומחר במחיר של 1899 אירו ויגיע לחנויות החל מ-יולי 2022

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.