חדשות CES 2022 : לנובו חושפת את ניידי היוגה החדשים לשנה זו – בדגש על קיימות ועיצוב חדש

היה זה לפני עשור, בתערוכת CES2002, כשלנובו הציגה את עיצוב הצירים הגמיש המאפשר סיבוב מסך ב-360 מעלות, עיצוב פורץ דרך שהופיע לראשונה בנייד ה-Yoga, מחשב ה-2-ב-1 הרב מצבי הראשון בעולם, שהגדיר מחדש את התעשייה. הסגנון המתוחכם של ה- Yoga עוצב כדי לאפשר מגוון שימושים רחב יותר במחשב הנייד, ואפשר לראשונה למשתמשים להפוך ולקפל את המחשב הנייד על פי צורך, כדי לעבור ממצב עבודה למצב משחקים. היום, עשור מאוחר יותר, המותג Yoga  משתרע ומתמתח על פני עיצובים מגוונים, ומביא חדשנות נועזת ועיצוב אלגנטי לצרכנים בעולם העבודה, הלימוד והפנאי.

לנובו, המובילה העולמית בשוק המחשוב האישי, חושפת היום את הדור השביעי של ניידי ה- 2-in-1 במשפחת ה-Yoga עם Yoga 9i, מחשב הדגל החדש המציע מסך 14 אינץ' הפיך, עם ה-Yoga 7i הנייד שמציע מסכי 14 ו-16 אינץ', ועם ה-Yoga 6 הידידותי לסביבה המצויד במסך 13 אינץ' ומיוצר מחומרים ממוחזרים. בנוסף, לנובו הכריזה היום ב-CES על שלושה מסכים חדשים מסדרת ה-Q: Q27h-20, Q27q-20 ו-Q24i-20, שלושה מסכים המאזנים באופן מושלם בין סגנון ותפקודיות לשימוש בבית.

בין אם אתם צרכנים הדורשים חוויית מולטימדיה מאובזרת במלואה בזמן שאתם משחקים, לומדים, צופים בסדרות, משלמים חשבונות או יוצרים תוכן בעזרת הביצועים החזקים של Windows 11, לנובו מציעה לכם פתרונות לכל צורך עם מערך המחשבים החדש. ובעודנו חוגגים את יום השנה לנייד ההפיך הראשון ששינה את תחום המחשוב האישי, לנובו מסתכלת אל העתיד ומציעה אתחול לשפת העיצוב שלה, עם עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, שמציע חדש וגם מוכר, ולצד זה משלב גם חומרים ממוחזרים.

בנוסף, אחת מגולות הכותרת השנה הוא הצגת השירות פורץ הדרך של לנובו, CO2 Offset Service שמעניק גם לצרכנים, ולא רק לעסקים, הזדמנות לפצות על ההשפעות הסביבתיות הקשורות למחשב ה-Yoga שלהם כדי לתרום לעתיד בר-קיימא.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

איכות פרימיום – Yoga 9i

ברמת הפרימיום, משיקה לנובו השנה את ה-Yoga 9i ההפיך החדש עם מסך 14 אינץ', Windows 11 ומעבד Core i7-1260P מהדור ה-12 של אינטל, בשילוב השבב הגרפי המובנה Iris Xe לביצועים מעולים בכל מקום ובכל עת. מהזרמת מדיה דרך גלישה ועריכת וידאו ותמונות, זהו אחד מהמחשבים הניידים הדקים, ההפיכים, הקלים והמהירים של לנובו, שתוכנן בשיתוף עם אינטל ותואם לפלטפורמת Intel Evo.

נייד הפרימיום Yoga 9i הוא יותר מסתם נייד רב-מצבי שמתהפך למצב טאבלט. הוא מספק חוויית אודיו משופרת בכ-64% לעומת הדור הקודם. צפו בסרטים והאזינו למוזיקה עם ה-Sound Bar המסתובב המשופר שמכיל ארבעה רמקולים של Bowers & Wilkins, שני וופרים ושני טוויטרים בחלק העליון ובצדדים, המציעים אקוסטיקה אותנטית בשילוב סוחף עם Dolby Atmos. כמו כן תוכלו ליהנות ממסך המגע עם פאנל OLED/IPS ברזולוציה של עד 4K המגיע עם מסגרת דקיקה, וגם מהסמכת DisplayHDR 500 True Black של VESA שפירושה דיוק צבעים בהתאמה של 100% למרחב DCI-P3 ועם מיטוב Dolby Vision. הוא מציע יחס היבט של 16:10 וקצב ריענון של 60 הרץ לטובת שימושים יומיומיים. אישור TÜV Low Blue Light פירושו שהוא מכויל כדי להפחית את העומס על העיניים.

כדי לעמוד בקצב הלמידה והעבודה ההיברידית, מביא ה- Yoga 9i לשוק גם פתיחה קלה ונוחה יותר ביד אחת בעת עבודה מרובת משימות, ומקלדת בפריסה לא מסורתית שנמתחת מקצה לקצה ומציעה סרגל חדש של מקשים מהירים, המסומנים בצלמיות ידידותיות, המאפשרים גישה מהירה לתכונות שימושיות כגון:

  • קיצור דרך למעבר למצב Smart Power המאפשר ביצועים גבוהים יותר או חיי סוללה ארוכים יותר בהתאם לפעילות המבוצעת באותו רגע – מבלי שצריך לזכור את השילוב הקודם Fn+Q. פשוט חפשו את צלמית הביצועים של Smart Power המאפשרת ייעול זמן העבודה של הסוללה, גם בעזרת מערכות תרמיות קרירות יותר עם TDP של עד 28 וואט, ועם סוללת 75 וואט/שעה.
  • הפונקציה החכמה Background Blur עוזרת באופן מיידי להגן על הפרטיות של סביבת העבודה בשיחות וידאו באמצעות Microsoft Teams, או פלטפורמות שיתוף אחרות, בלחיצה אחת בלבד. כדי להציג תמונה ברורה שלכם ושל הרקע שלכם בחזרה, פשוט לחצו שוב על המקש.
  • שורת הרמקולים המובנית בציר ה-360 מעלות של ה-Yoga 9i סיפקה לצוותי התכנון של לנובו הזדמנות להוסיף מפתח פונקציה חכם יותר לשינוי למצב האודיו שאנו מכנים Vibe Check. מצב זה עוזר למשתמשים להבחין טוב יותר בניואנסים של פרופילי אודיו שונים כדי לשרת חוויית האזנה מספקת לכל סוג של בידור. בחרו במצב מוזיקה, משחק או סרט כדי להינות מאפקט אודיו גדול יותר.
  • בנוסף לחיישן התאורה החכם, שמכוון באופן אוטומטי את תאורת המקלדת על סמך האור בסביבה, תמצאו בטור המקשים את Color Mode שמקל על המשתמשים לבחור מצב כהה או בהיר עבור Windows כדי לראות איזה עובד טוב יותר. מעבר למנוחה לעיניים, הפעלת מצב כהה עבור תצוגת OLED עשויה להאריך על חיי הסוללה, מצב שימושי בסביבות מוארות.
  • חיישן טביעות האצבע הוצב עתה במקום שבו פרקי הידיים שלכם נוגעים בדרך כלל. מעבר לתוספת נוחות, זה גם מעניק מראה נקי יותר. מצלמת אינפרה אדום ברזולוציית FHD המאפשרת כניסה נוחה למחשב, וגם הגנה באמצעות תריס הפרטיות המובנה.

מה עוד חדש ב-Yoga 9i? בתור התחלה, משטח שליטה גדול ב-45% עם יותר מקום לאצבעות, וכן לשיפור הדיוק של הלחיצות, ותוספת שני חיבורים נוספים, כולל שני חיבורי Intel Thunderbolt 4. בנוסף, תמצאו תמיכה ב-Wi-Fi 6E מורחב לקישוריות ייעודית מהירה. Yoga 9i מציע עמידות גבוהה יותר בזכות הגוף העשוי מאלומיניום, והוא מגיע עם עיצוב חדש ומבריק, Comfort Edge, המקל על נשיאת הנייד ממקום למקום. במארז תמצאו גם עט Precision Pen 2 או עט צבע אלקטרוני עבור המשרבטים שרוצים להרגיש תחושה של עט אמיתי ביד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

יעילות מעל לכל – Yoga 7i

נייד ה-Yoga 7i החדש מגיע בשני גדלי מסך, 14 אינץ' ו-16 אינץ'. הוא מציע בידור איכותי עם מסך OLED תומך מגע ברזולוציה של עד 2.8K ותמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3 ליצירת תוכן, ואיכות תמונה חיה עם תמיכה ב-Dolby Vision. הביצועים מבוססים על מעבד עד Core i7-1260P מהדור ה-12 של אינטל עם הגרפיקה המשולבת של Iris Xe, המציעים יחדיו כוח עיבוד היברידי שיסייע לכם לבצע את המשימות שלכם, גם בזכות זמן עבודה ממושך עם סוללת 71 וואט/שעה התומכת ב-Rapid Charge Express לטעינה מהירה. Yoga 7i עם מסך 14 אינץ' זמין בצבע אפור סירה, ובגוון חדש – אבן כחולה.

Yoga 7i עם מסך ה-16 אינץ', מיועד לשימוש של אוהבי סרטים, עורכים, יוצרי תוכן או שחקני קז'ואל שזקוקים למשטח שליטה גדול יותר המאפשר חוויית מחשב עוטפת. הנייד מציע פאנל LCD ברזולוציה של עד 2.5K בקצב ריענון של 60 הרץ, יחס היבט של 16:10 ותמיכה של 100% במרחב הצבעים sRGB . כמו כן הוא מציע תאימות לטכנולוגיית TÜV המבטיחה פליטת אור כחול נמוך וכן תמיכה ב-Dolby Vision. ה-Yoga 7i עם מסך ה-16 אינץ' זמין בגוון אפור סערה ובגוון אפור ארקטי חדש. בחרו דגם עם מעבד עד Core i7-1260P מהדור ה-12 של אינטל, עם השבב הגרפי המשולב Intel Iris Xe. תוכלו לשפר עוד יותר את ביצועי Yoga 7i (עם מסך 16 אינץ') בעזרת מעבד Core i7-12700H מהדור ה-12 של אינטל בשילוב עם ביצועים גרפיים ברמה חדשה עם Arc A Series. זהו הנייד הדק והקל מסוגו מבית לנובו עם תאימות ל-Intel Evo, המציע גרפיקה מתקדמת, ביצועים יוצאי דופן עם TDP של 60 וואט, סוללה בנפח של עד 100 וואט/שעה ותמיכה ב-Rapid Charge Express.

לא משנה באיזה גודל מסך או תצורה תבחרו עבור ה-Yoga 7i שלכם, הם יגיעו עם עיצוב ה-Comfort Edge החדש שמעניק לו מראה מבריק בכל מצב עבודה, עם אפשרות לעט אלקטרוני, ויותר חיבורים כולל Thunderbolt 4, USB Type-A, וחיבור HDMI/קורא כרטיסי SD. לכל אלו יתווספו גם:

  • אבטחה בדמות כניסה חכמה ונוחה באמצעות מצלמת אינפרה-אדום ברזולוציית FHD
  • יחס מסך/לגוף גדול יותר הודות לציר ייחודי
  • הגנה משופרת על העיניים עם תאימות לטכנולוגיה מאושרת TÜV

עבדו ושחקו בזמן שאתם עוזרים לעולם – Yoga 6

הנייד הרב מצבי החדש Yoga 6 עם מסך 13 אינץ' קיבל את ההשראה לעיצובו משילוב של עיצוב, טכנולוגיה והבחירות שאנו עושים בחיי היומיום שלנו, אלו שמשפיעות על הסביבה. הנייד החדש הזמין בגוון ירוק כחלחל כהה עשוי מחומרים ממוחזרים, כולל מעטפת שמיוצרת מאלומיניום ממוחזר, או אפשרות למעטפת דמוית בד שמיוצרת מ-50% פלסטיק ממוחזר עם גימור חסין לכתמים. חשבו על זה: בקבוק הפלסטיק שנזרק עכשיו לפח המחזור יכול לשמש כדי לייצר שני כיסויי בד מחר. גם בגזרת המטען נעשה שימוש ב-30% פלסטיק ממוחזר. ה-Yoga 6 גם נקי מכספית, ארסן ומעכבי בעירה עם ברום (BFR), ומגיע עם אישור Energy Star ו-EPEAT Silver עבור עמידה בתקני חיסכון באנרגיה ואיכות הסביבה.

כמעט 25% מתאי הסוללה ב-Yoga 6 עושים שימוש בפלסטיק ממוחזר. גם אריזת המחשב היא ה"ירוקה" ביותר שהציעה אי פעם משפחת ה-Yoga והיא מיוצרת מאריזות נייר ברות קיימא שמגיעות מיערות מנוהלים ובעלי אישור FSC. כמו כן, 90% ממעטפת ההגנה בתוך הקופסה מיוצרת מפלסטיק ממוחזר. מלבד היותו ידידותי יותר לסביבה, נייד קל משקל זה הוא רב עוצמה עם מעבד Ryzen 7 5700U של AMD המשולב עם Radeon Graphics המיוצרים בטכנולוגיית 7 ננו-מטר מובילה כדי לספק ביצועים מהירים במיוחד באמצעות עד 8 ליבות חזקות, ותמורה טובה עם Windows 11 לחוויית משתמש מלוטשת, וכן חיי סוללה יעילים עם תמיכה בטעינה בטכנולוגיית Rapid Charge Boost.

Yoga 6 עוצב כדי להציע ניידות ובידור ברמת פרימיום כמעט מכל מקום. הוא מציע מסך מגע בגודל 13 אינץ' , ברזולוציית FHD ביחס 16:10. הוא מבטיח איכות תמונה חדה עם תמיכה ב-Dolby Vision, ושני רמקולים קדמיים התומכים ב-DolbyAtmos לחוויית סאונד מדהימה. בנוסף, הוא מציע יותר חיבורים בהשוואה לדור הקודם.

שירות קיזוז ה-CO2 של לנובו – עכשיו גם לצרכנים

למשתמשים שרוצים לקחת צעד קדימה את השמירה על איכות הסביבה מציעה לנובו את שירות CO2 Offset גם לצרכנים. התוכנית מושקת עכשיו לראשונה עבור ניידי Legion ו-Yoga, כולל אלו שמוכרזים היום. כדי להציע  למשתמשים דרך פשוטה ושקופה לפצות על ההשפעה הסביבתית של המחשב שרכשו, לנובו חישבה את פליטת הפחמן הממוצעת של המחשבים האישיים שלה לאורך מחזור החיים שלהם, מייצור ועד למשלוח, ולכל אורך השימוש. בנקודת הרכישה, המשתמשים מקבלים את ההזדמנות להצטרף ולתרום תרומה המבוססת על כמות הפליטות הכוללת הזו לאחד מכמה פרויקטים שונים הפועלים לשמירה על האקלים מטעם האומות המאוחדות, כולל כאלו שעוזרים לשפר אנרגיה מתחדשת, להפחית את זיהום האוויר, או לשפר סילוק בטוח של פסולת.

מאז השקת שירות זה באופן גלובלי בינואר 2021, לנובו סייעה לחברות וארגונים לקזז יותר מ-345,000 טונות בריבוע של פחמן דו חמצני, המקבילה לגזי חממה הנפלטים מ-75,031 כלי רכב שנסעו במהלך שנה אחת. כעת באמצעות הרחבת השירות הזו למרחב הצרכני, למשתמשים המעוניינים לעזור יש דרך פשוטה ושקופה לעשות זאת, ובלחיצת כפתור.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מסכים שנבנו כדי ליצור רושם – Lenovo Q27h, Lenovo Q27q, Lenovo Q24i

אם אתם מתקשים לראות את התמונה הכוללת באמצעות המחשב הנייד שלכם, או שאתם נאלצים להסתפק במסך עתיק שנלקח מהמשרד, זה הזמן להכריע מה אתם באמת מחפשים בתצוגה מורחבת. ב-CES2022 מציעה לנובו  שורה חדשה של מסכים מרשימים מסדרת Q עם תכונות מתקדמות.

מסך פרימיום כזה הוא Q27h-20 האלגנטי של לנובו. בגודל 27 אינץ' עם עיצוב מסוגנן, מסגרת מסך דקיקה וטכנולוגיית הפתחת האור הכחול של לנובו, עם אישור Eyesafe להגנה טובה יותר על העיניים. בנוסף, מציע המסך תצוגת IPS ברזולוציית QHD ותמיכה ב-HDR עם צבע מלא חיים, עם תמיכה של 95% ב-DCI-P3, ו-99% ב-sRGB ועם דיוק ברמה של Delta E<2.

מסך Lenovo Q27h יוכל לשמש HUB עם חיבור נוח לתחנת עגינה באמצעות כבל USB Type-C אחד המאפשר טעינת מכשירים אחרים ו/או הרחבת התצוגה להצגת תוכן על פני מספר מסכים. זוהי למשל דרך חכמה לספק טעינה בעוצמה של 90 וואט לנייד שלכם כדי לבצע את העבודה, לטעון את הטלפון הנייד או לחבר רמקול חכם להפחתת העומס על שולחן העבודה. ניתן גם להתאים את הזרוע המתכתית האסימטרית שלו כך שגובה התצוגה יתאים לגובה הצפייה שלכם.

שני צגים נוספים מסדרת Q, הם ה- Q27q-20 עם מסך 27 אינץ' ברזולוציית QHD וה- Q24i-20 עם מסך 23.8 אינץ' ברזולוציית FHD. עם עובי של 7.1 מ"מ וכמעט ללא מסגרת משלושה צדדים, מסכי המיינסטרים המסוגננים הללו משלבים תחכום ונוחות עם מעמד ארגונומי, טכנולוגיית אור כחול נמוך טבעי מובנית לשמירה על העיניים ותצוגה רבת עוצמה. המסכים, בצבע כסוף/שחור מנוהלים בקלות בלחיצת עכבר בלבד באמצעות התכונות החכמות של Lenovo Artery.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בחרו אביזרים המתאימים לסגנון החיים שלכם – Yoga Mobile Mouse, Yoga Perfoemance Mouse ומטען Lenovo Go 130W מרובה יציאות

כאשר ההשראה מכה או העבודה נכנסת לתמונה, אתם צריכים להיות מסוגלים לחבר את העכבר הנטען שלכם לכל מכשיר ולעבוד ללא מאמץ, ועל כל סוג משטח. אם אתם מחפשים עכבר אלחוטי עם מראה ותחושה אלגנטיים להגברת הפרודוקטיביות, בחרו בין Yoga Mobile Mouse הנייד במיוחד, או Yoga Performance Mouse החדש עם עיצוב ארגונומי וכפתורים ניתנים לתכנות.

הם משלימים את מחשבי ה-Yoga החדשים ומציעים שלוש הגדרות מתכווננות לרגישות גבוהה יותר של עד 2400 DPI, בתוספת גלגל גלילה דינמי עם מהירות כפולה. חיישן אינפרה אדום וחיבור Bluetooth כפול מסייעים לדיוק רב יותר, וסוללה משולבת שמחזיקה מעמד לאורך זמן, נטענת בקלות באמצעות יציאת USB-C. במקום להעמיס את המשרד הביתי שלכם בכמה מטענים וריבוי של כבלים, תוכלו לבחור בפתרון אלגנטי המונח על השולחן ומאפשר טעינה בו זמנית של עד ארבעה מכשירים, כולל עכברי ה-Yoga החדשים.

הכירו את Lenovo Go 130W, מטען מרובה יציאות שמטרתו לעזור למשתמשים המחפשים יציאה פנויה באמצעות רכזת טעינה אחת עם שלוש יציאות USB-C המציעות הספק של עד 100 וואט לטעינת מחשב, ויציאת USB-A אחת עם טעינה מהירה בהספק של עד 18 וואט. המטען הנייד מקצה כוח בצורה חכמה בהתאם למכשירים המחוברים אליו, וכולל מחווני LED להצגת מצב הטעינה.

זמינות ומחירים –

  • The Yoga 9i convertible laptop (14”, 7) with up to 12th Gen Intel Core processors is expected to be available starting in June 2022 and will start at $1,399.00.13
  • The 16-inch Yoga 7i convertible laptop with up to 12th Gen Intel Core processors with optional next-level graphics (coming soon) is expected to be available starting in June 2022 and will start at $899.00. The 14-inch model with up to 12th Gen Intel Core processors is also available starting in June 2022 and will start at $949.00. Bundled active pen is optional depending on market.13
  • The Yoga 6 convertible laptop (13”, 7) with AMD Ryzen 5000 series Mobile Processors will start at $749.00 and is expected to be available starting June 2022.13
  • The Lenovo Q27h-20 monitor is expected to be available starting May 2022 and will start at $349.99.13
  • The Lenovo Q27q-20 monitor is expected to be available starting May 2022 and will start at $299.99.13
  • The Lenovo Q24i-20 monitor is expected to be available starting May 2022 and will start at $199.99.13
  • The Yoga Wireless Mobile Mouse is expected to be available starting April 2022 and will start at $39.99.13
  • The Yoga Wireless Performance Mouse is expected to be available starting April 2022 and will start at $39.99.13
  • The Lenovo Go 130W Multi-port Charger is expected to be available starting April 2022 and will start at $99.99.13

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.