חדשות CES 2022 : חברת LG חושפת את סדרת הטלוויזיות החדשה, לראשונה טלוויזית OLED בגודל 97 אינטש

LG Electronics (LG) חושפת את ליין הטלוויזיות המתקדם והמרשים ביותר שלה עד כה, ובראשן טלוויזיות ה-OLED יוצאות הדופן מדגמי 2022. הדגמים החדשים של LG עומדים לשפר את חווית הצפייה וחווית המשתמש לרמות שלא היו מוכרות עד היום, בזכות טכנולוגיות תמונה איכותיות ומערכת הפעלה משופרת.

LG OLED

הטלוויזיה המובילה בשוק הפרימיום העולמי מזה תשע שנים וזוכת פרס החדשנות של CES זה שמונה שנים רצופות, LG OLED, עיצבה מחדש את סגמנט טלוויזיות הפרימיום כדי להפוך לבחירה מועדפת של מיליוני צרכנים ברחבי העולם.

פאנל ה-OLED המתקדם של LG ממקם את הדגמים החדשים מסדרת G2 בקטגוריה משלהם. הרמה הבאה באבולוציה של OLED, טכנולוגיית ה-OLED evo המופיעה הן בסדרת G2 והן בסדרת C2 של LG, מספקת בהירות גבוהה יותר לתמונות אולטרא-ריאליסטיות עם בהירות ופרטים מדהימים. הטלוויזיות מסדרת G2 מופעלות על ידי המעבד החכם החדש LG α (Alpha) 9 Gen 5 וטכנולוגיית Brightness Booster של החברה מאפשרת לספק בהירות רבה עוד יותר באמצעות פיזור חום משופר ואלגוריתם מתקדם יותר.

סדרת G2 של LG לשנת 2022 מציגה דגם חדש בגודל 83 אינץ' ואת דגם ה-OLED הראשון בעולם בגודל 97 אינץ' שישלים את טלוויזיות ה-55, 65 ו-77 אינץ' המשווקות כבר על ידי החברה. סדרת LG G2 מאופיינת בעיצוב מעודן, תוך הצמדת המסך לקיר במבנה דומה לזה של תצוגה בגלריה. סדרת ה-C2 של LG מציעה את המבחר המגוון ביותר של גדלי מסך עם סך של שישה לשנת 2022: טלוויזיית ה-OLED הראשונה בעולם בגודל 42 אינץ', אידיאלית למשחקי קונסולות ומחשבים, בנוסף לדגמי 48, 55, 65, 77, 83 אינץ'. סדרת טלוויזיות OLED זו כוללת מסגרת דקה יותר לחוויית צפייה סוחפת יותר בנוסף להענקת עיצוב אלגנטי יותר לטלוויזיה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אירוע החשיפה המלא

מהיר וחכם יותר

α 9 Gen 5 הניצב בלב רוב דגמי הטלוויזיה החדשים של LG, ממנף יכולות למידה עמוקה כדי לשפר את הביצועים ולהעניק לתמונות המוצגות על המסך איכות תלת מימדית יותר, באמצעות אבחנה מדויקת בין אלמנטים הניצבים בחזית התמונה ובין הרקע. α9 Gen 5 גם מרחיב את יכולות הקול של AI Sound Pro של LG כדי לספק לצופים אודיו אמיתי יותר; ומאפשר לרמקולים המובנים של הטלוויזיות להפיק צליל סראונד וירטואלי 7.1.2.

ממשק משתמש משודרג

הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת ה-Smart TV החדשנית של LG מביאה לחיים את חווית המשתמש בטלוויזיות החדשות, ומספקת נוחות מרבית, ותהליך קל יותר של גילוי תוכן קל יותר. מערכת ההפעלה webOS 22 מציגה פרופילים אישיים המאפשרים למשתמשים ליהנות מחוויית צפייה מותאמת אישית. תחת כל פרופיל, יכולים משתמשים להגדיר גישה מהירה לשירותי הסטרימינג המועדפים עליהם, לקבל המלצות תוכן מותאמות על סמך היסטוריית הצפייה ולצפות בעדכונים בזמן אמת בתוצאות המשחקים של קבוצות הספורט האהודות על כל משתמש כזה. ניתן להיכנס לפרופילים מדפדפן הטלוויזיה או מסמארטפון עם NFC Magic Tap.

NFC Magic Tap מאפשר גם לשקף מסך של מכשיר נייד לטלוויזיית. בנוסף, צופים יכולים לשקף תוכן מטלוויזיה אחת לאחרת בבית באמצעות Room To Room Share, המאפשר צפייה בתכני כבלים או לוויין בטלוויזיה אחרת באמצעות Wi-Fi ללא ממיר נוסף. חידוש נוסף לשנת 2022, Always Ready הופך טלוויזיית LG לתצוגת מדיה כאשר היא אינה בשימוש. ניתן להגדיר בקלות בתפריט ההגדרות, Always Ready מופעל בלחיצה על לחצן ההפעלה בשלט של LG, כדי להפוך את המסך לקנבס דיגיטלי להצגת יצירות אמנות, מעקב אחר תצוגת שעון או השמעת מוזיקה.

שדרוג בינה מלאכותית, ThinQ AI יאפשר לטלוויזיות של LG להפוך לרכזות בית חכם אמיתי. מעבר לשליטה קולית ללא מאמץ, ותאימות למכשירים אחרים המופעלים על ידי ThinQ, ThinQ AI מציעה עתה LG תמיכה ב-Mater, תקן חדש לבית חכם מאובטח ומחובר בצורה חלקה יותר, שיאפשר לטלוויזיות LG לתפקד כבקר להתקנים מחוברים.

איכות תמונה מעולה

טלוויזיות LG OLED ממשיכות להעלות את רף איכות התמונה. הפאנלים במגוון דגמי ה-OLED ל- 2022 אושרו על ידי סוכנות בדיקות המוצרים העולמית Intertek ל-100 אחוזי דיוק צבע ו-100 אחוזי טווח צבע. טלוויזיות LG OLED ייחודיות ביכולתן להתאים את הצבעים אל תוכן המקור המקורי ולהפיק את כל הצבעים בצורה מדויקת, ללא קשר למידת הבהירות או הכהות של התמונות המוצגות. כל מכשירי ה-OLED של LG  מאושרים כחופשיים מהבהוב הן על ידי TÜV Rheinland והן על ידי Underwriters Laboratories, וללא סנוור בבדיקות על ידי UL. פאנלים OLED של LG זכו להכרה גם על ידי TÜV Rheinland בזכות פליטת אור כחול נמוכה במיוחד, והם הראשונים בעולם שעומדים בדרישת פליטת האור הכחול הנמוכה של סוכנות תקינת בריאות האמריקאית Eyesafe. הטלוויזיות של LG מקלות על הלקוחות לראות סרטים כפי שהתכוונו היוצרים שלהם: החברה הייתה אשתקד לראשונה המציעה מעבר אוטומטי למצב Filmmaker Mode, בעת הצגת תוכן משירות Amazon Prime Video .

ללא תחרות במשחקים

לאורך השנים היו טלוויזיית OLED הראשונות שתמכו בתקן ב-NVIDIA G-SYNC, ובהמשך הייתה טלוויזיית 8K OLED של החברה ראשונה שאפשרה משחקי 8K עם כרטיסים גרפיים מסדרת NVIDIA GeForce RTX™ 30. עם זמן התגובה של אלפית שנייה, השהיית קלט נמוכה ועד ארבע יציאות HDMI 2.1, אין זה מפתיע ש-LG OLED היא הבחירה המועדפת על שחקני הקונסולות והמחשבים. תמיכה בפלטפורמות המשחקים NVIDIA GeForce NOW ו-Google Stadia בענן, מאפשרת לגיימרים להתחיל ליהנות – כאשר כל שנדרש הוא חיבור של בקר תואם.

בשנת 2022, לקוחות LG יכולים לבחור ולעבור בקלות בין תכונות ספציפיות למשחק ולהציג הגדרות מוגדרות מראש ישירות מתפריט Game Optimizer של הטלוויזיה. תפריט Game Optimizer מספק גישה מהירה למצב החדר האפל החדש, שמתאים את בהירות המסך לחוויית משחק טובה יותר כאשר האורות כבויים. הגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב רענון משתנה (VRR) נגישות בקלות מ-Game Optimizer. יתרה מכך, מצב ספורט חדש מצטרף להגדרות מוגדרות מראש עבור יריות מגוף ראשון, משחקי תפקידים ומשחקי אסטרטגיה בזמן אמת, ומספק פרטים נוספים ליותר ריאליזם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

LG QNED MINI LED

בהפגנת ההובלה המתמשכת שלה בתחום טלוויזיות ה-LCD חושפת LG גם קו טלוויזיות QNED מורחב לשנת 2022. טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell של LG, מציעה איכות תמונה מבריקה, בצבעים גדושים ועשירים. הצג מספק צבעים עשירים ומדויקים הן באזורים הבהירים והן באלה הכהים ביותר של הסצנה. LG QNED Mini LED TV מציע ניגודיות מדהימה הודות לטכנולוגיית דיוק העמעום של LG. כל הדגמים החל מסדרת QNED90 מאושרים ל-100% עקביות צבע: הצופים רואים את אותה תמונה באיכות גבוהה בכל פעם, אפילו בזוויות צפייה שונות.

חוויה אינטראקטיבית

בשנת 2022, LG גם מגדירה מחדש את תפקיד הטלוויזיה עם הוספת שירותים חדשים המאפשריםנ חוויות אישיות ואינטראקטיביות יותר בבית.

LIVENow – אפליקציית LIVENow עטורת הפרסים מציעה גישה לקונצרטים חיים מקוונים, מופעים, ספורט ואירועי פרימיום חיים אחרים, בהם יכולים משתמשים להשתתף באופן פעיל כמו גם לצפות בהם. עם LIVENow הופכת הטלוויזיה של LG לשער לחוויות וירטואליות חדשות, ומציעה את היכולת ליהנות מקונצרטים עם חברים ובני משפחה ועם מעריצים מכל העולם.

M HomeDance – למי שרוצים לרקוד כמו אלילי ה-K-Pop האהובים עליהם, מציגה LG TV את אפליקציית 1M HomeDance. האפליקציה הזאת נוצרה בשיתוף פעולה עם 1MILLION Dance Studio, אחד מצוותי הכוריאוגרפיה הפופולריים ביותר של K-Pop, ומספקת מבחר רחב של הדרכות כדי לעזור למשתמשים לשכלל את מהלכי הריקוד שלהם. משתמשים יכולים לבדוק את כושר הריקוד שלהם באמצעות הפעלת מצב מצלמה בזמן שהם רוקדים יחד עם הכוריאוגרפים המקצועיים של 1MILLION, או לקחת הפסקה, לשבת אחורה ולצפות בקטעי הריקוד האהובים עליהם.

LG Fitness היא פלטפורמת הבריאות הראשונה של LG, המסייעת ליהנות מאורח חיים בריא יותר בבית. משתמשים יכולים למצוא את תוכנית האימון האידיאלית על סמך המלצות המערכת או ליצור תוכנית משלהם על ידי בחירה מתוך מגוון אפשרויות כגון תרגול אינטנסיבי בקצב מהיר, מתיחות גוף מלא או מדיטציה מודרכת – הכל תוך איסוף נתונים ומעקב אחר הפעילות וההתקדמות שלהם בלוח המחוונים של האפליקציה.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
השקה : Lenovo , משיקה דור חדש לניידים בסדרת ה-ThinkPad
השקה : Lenovo , משיקה דור חדש לניידים בסדרת ה-ThinkPad
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.