השקה : חברת LG משיקה בישראל 11 מסכים חדשים וביניהם לראשונה מסך גיימינג OLED 4K

LG וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור הביתי של החברה, מרחיבות את ליין המוניטורים של החברה בישראל ומכריזות על 11 מסכי מחשב חדשים שיושקו בקרוב בארצנו. המסכים החדשים ממשיכים לבסס את LG כבעלת ליין המוניטורים הרחב והאיכותי ביותר למגוון רחב של פעולות – גיימינג, עבודה, עיצוב גרפי ויצירת תוכן, צפייה בסרטים ועוד. במסגרת הליין החדש מושקים 4 מוניטורים בסדרת הגיימינג UltraGear, שלושה בסדרת Ultra Wide ו-4 בעלי קונספט ייחודי ל-LG.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מסכי גיימינג – לראשונה מוניטור OLED 4K

מסכי המחשב החדשים בסדרת UltraGear הינם בעלי עיצוב חדש, טכנולוגיית תצוגה עדכנית ביותר ומגוון יכולות גיימינג וקישוריות, אשר הופכים את מסכי הגיימינג UltraGear מדגמי 2022 למענה הנדרש על מנת לספק את צרכי הגיימרים.

לראשונה בעולם, LG משיקה את מסך המחשב הראשון בגודל 48" בטכנולוגיית OLED בסדרת LG UltraGear, ה-GQ90048 . מסך זה, שזכה בפרסי Red Dot ו-iF Design, מציע תצוגה בעלת תאורה עוצמתית, קצב ריענון של 120Hz (O/C 138Hz) , זמן תגובה של 0.1ms , דיוק צבעים ללא דופי ועיצוב ללא מסגרת, מכל צדדיו. המסך מספק מענה מושלם למשחקי מחשב וקונסולות, מציע את איכות הצבעים והניגודיות המיוחדים של OLED וכולל ציפוי מונע השתקפות AGLR של LG, אשר מפחית הסחות דעת חזותיות. כך, יכולים המשתמשים למקד את תשומת לבם במלואה במשחק עצמו. בנוסף, ה-GQ90048 מגיע עם שלט רחוק שתוכנן במיוחד לנוחות משחק משופרת, ומעמד מסוגנן המספק יציבות אופטימלית מבלי לחדור לשולחן או לשולחן של המשתמש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בנוסף, משיקה LG את מסכי 32GQ950 ו32GQ850 מסדרת הUltraGear. מסך32GQ950  מציע ביצועים ומהירות שיא, בזכות טכנולוגיית 4K Nano IPS , המספקת צבע נאמן למציאות בשילוב טכנולוגיית True Wide Advanced (ATW). מסך המחשב 32GQ850 ברזולוציית QHD מבוסס על פאנל Nano IPS בשילוב ATW, ומאפשר קצב ריענון גבוה במיוחד של 240Hz  עם אוברקלוק (O/C) של עד 260Hz.

UltraGear 32GQ950 הוא מכונת גיימינג ברזולוציה גבוהה 4K (3,840 x 2,160), הצפוי להיכנס לרשימת המשאלות של גיימרים רבים. זהו דגם ה-4K Nano IPS הראשון של LG המטמיע גם את טכנולוגיית ATW Polarizer. מסך זה משפר את יכולת הפאנל להבטיח צבעים חיים ומדויקים ושחור עמוק וכהה בזווית צפייה רחבה. צג 32 " של LG מוסמך לתקן VESA DisplayHDR 1000, מציע בהירות שיא גבוהה (1,000 ניטים) וכיסוי של 98% אחוז של מרחב הצבע DCIP3, כמו גם חיבור קל למחשב ולקונסולה בזכות שתי יציאות HDMI 2.1

עם קצב הרענון הגבוה ביותר של קו המסכים החדש – 240Hz, O/C 260Hz  – וזמן תגובה של מילי-שניה בודדת, מסך UltraGear 32GQ850 בגודל 32" מספק את הביצועים החלקים והמהירים אותם דורשים המשחקים האחרונים. המסך של LG בעל הסמכה לתקן VESA AdaptiveSync Display מבוסס על פאנל QHD (2,560 x 1,440) Nano IPS עם טכנולוגיית ATW Polarizer המבטיחה תמונה חלקה וצבעים עקביים כמעט מכל נקודת תצפית. ה-GQ85032 מגיע גם עם הסמכת  VESA DisplayHDRTM 600, מכסה 98% אחוז מה-DCI-P3, ובעל עיצוב ללא שוליים משלושה צדדים, המאפשר להכניס את גיימרים עמוק יותר לתוך הפעילות בכותרים האהובים עליהם.

דגמי LG UltraGear החדשים מתאפיינים באסתטיקה אלגנטית מאי-פעם, עם מעמדים זוויתיים ותאורת משושה. לצד הזהות העיצובית החדשה, מביאים מסכי 2022 של LG את הקישוריות העדכנית ביותר בתקן HDMI 2.1, המאפשרת פונקציות כגון קצב רענון משתנה (VRR) ותמיכה במשחקי 4K מהירים במחשבים ובקונסולות העדכניות ביותר. קו ה-UltraGear החדש מספק איכות תמונה יפה וחיה וזמן תגובה מהיר– שני מסכי ה-32" בזכות טכנולוגיית התצוגה המתקדמת של LG Nano IPS מאפשרת זמן תגובה של מילי-שניה בודדת מאפור לאפור (GTG), ו-48GQ900 48' באמצעות פאנל LG OLED פרימיום המעמיד את זמן התגובה על 0.1 מילי-שניה בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

LG משנה את חוקי המשחק גם בשוק מסכי המחשב

LG משיקה השנה בישראל 4 מסכים מיוחדים, כאשר כל אחד מהם בעל קונספט שונה ומיוחד. בין השאר, משיקה החברה את ה-32EP950 OLED Pro, דגם חדש בסדרת ה-UltraFine. ה-OLED Pro החדש מספק הפרדה של 4K UHD, 3,840 x 2,160)) עם יחס ניגודיות של 1,000,000:1 וכיסוי של 99% ממרחב הצבעים במפרט  DCI-P3 – באופן המתאים אותו גם לפרויקטים הדיגיטליים התובעניים ביותר. בנוסף, המסך החדש משלב בקרת פיקסלים עצמאית להבטחת דיוק התמונה וניגודיות צבע מרשימה. כיוון שמסכי OLED אינם דורשים תאורה אחורית, ה-32EP950 נקי מאפקט ההילה המסיח את הדעת, או ממריחת תמונה המוכרים במסכי LCD רבים.

על מנת להבטיח הצגת צבעים מרהיבים, מצויד ה-  OLED Pro בחיישני כיול עצמי וניטור הניתנים לניתוק על פי הצורך. בעבודה באמצעות תוכנת LG Calibration Studio הניתנת להורדה חינם, מודד חיישן הכיול את האור הנפלט מהתצוגה במרווחי זמן שנקבעו מראש על ידי המשתמש, ומבצע אוטומטית את ההתאמות הנדרשות כדי לשמור על רמה גבוהה של דיוק ועקביות צבע. על מנת להבטיח דיוק צבע ותמונה גבוהים עוד יותר, ניתן לחבר למסך מסנן תמונה קדמי, המונע השתקפויות מסיחות וסנוור ממקורות אור חיצוניים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

גם השנה משיקה LG מסכים חדשים בעלי טכנולוגיית ה-Ergo המהפכנית, המאפשרת נוחות עבודה שלא נראתה עד היום. השנה, משיקה החברה את המסך LG DualUp, צג אידיאלי לעבודה בריבוי משימות בתחומי יצירת תוכן וקידוד. תצוגת Nano IPS עם יחס רוחב-גובה ייחודי של 16:18 – מציגה פורמט חדש לחלוטין בשוק המסכים. הצג החדשני Square Double QHD (2,560 x 2,880) מציע שטח מסך זהה לזה של שני צגי 21.5 אינטש הניצבים זה מעל זה, אנכית. פונקציית תצוגה מפוצלת אנכית המאפשרת למשתמשים לראות יותר במבט אחד. LG 28MQ780 משפר את פריון העבודה ונוחות השימוש, בעזרת מעמד LG Ergo המתכוונן במיוחד על מנת לחסוך מקום: המעמד נצמד בצורה מאובטחת אל רוב סוגי השולחנות. מסך הגובה הכפול LG DualUp Monitor מפחית את תנועות הראש מצד לצד, הנדרשת בעבודה בריבוי מסכים הניצבים זה לצד זה, ומהווה גורם עיקרי לכאבי צוואר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

טכנולוגיית ה-Ergo נועדה לספק חווית תצוגה מעולה המשלבת נוחות ארגונומית גבוהה במיוחד. דגמי בעלי ה-Ergo מציעים ערך רב יותר וגמישות משופרת, בזכות כיוונון גובה נוח וסיבוב קל – באופן המקל על שיתוף המסך עם אחרים, כמו גם על עבודה בעמידה. בנוסף, משיקה LG את ה-32UP550, מסך UHD מעוצב במיוחד, הכולל חיבור USB-C המאפשר טעינת מחשב נייד והעברת נתונים בכבל יחיד, ובעיצוב מתקדם אשר השוליים שלו בחלק העליון ובשני הצדדים שקופים, מה שמקנה לו מראה ייחודי. מסך מיוחד נוסף אותו LG משיקה בישראל השנה הוא ה-27BQ70QC – Libero. הייחודיות שלו הינה שהוא לוקח את הנוחיות שבעבודה מול מסך מחשב כמה רמות קדימה, מכיוון שניתן להעמיד כרגיל על השולחן באמצע רגלית, או לתלות אותו על הקיר בזכות מעמד מיוחד ופשוט. לדגם זה גם מצלמת רשת מובנית עם מיקרופון הניתנים להסרה במידת הצורך.

בנוסף, LG משיקה 3 מסכי מחשב חדשים בסדרת ה-Ultra Wide, כאשר גולת הכותרת היא ה-49wq95c– מסך Ultra Wide ברזולוציית DQHD קעור בגודל של 49 אינץ'. זהו מסך מושלם לעבודה, המאפשר לבצע כמה מטלות בו זמנית בנוחות ובקלות, וגם בזכות התמיכה ב-VESA DisplayHDR™ 400, DCI-P3 98%, הוא מצוין לגרפיקאים ויוצרי תוכן שרוצים לשדרג את סט היצירה שלהם. LG משיקה גם את ה-40WP95C, מסך 5K2K קעור בגודל 40 אינץ', בעל מעמד שולחנו מתכוונן, פאנל Nano IPS, חיבור Thunderbolt4, אפשרות שרשור למסך נוסף וכן תמיכה ספקטרום צבע רחב -DCI-P3 98%.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.