יצרנית מוצרי הסאונד MPOW, זוכה לייצוג רשמי בישראל.

11 בנובמבר 2021, הוד השרון, ישראל – חברת קי גרופ, יבואנית ומפיצה של רכיבי מחשבים, ציוד למערכות תקשורת, רשת ותוכנה, אביזרי שמע, ציוד היקפי, גאדג'טים ומצלמות מתקדמות, תייבא באופן רשמי את מוצרי הסאונד של מותג MPOW החדשני והטכנולוגי.

בין מגוון המוצרים המיועדים לשוק הפרטי ולשוק העסקי, ניתן למצוא קולקציות של אוזניות אלחוטיות (True Wireless), אוזניות קשת, אוזניות ספורט אלחוטיות, מערכות ראש לשיחות טלפון (מדונה) ואוזניות אלחוטיות עסקיות. האוזניות של MPOW ניחנות באיכות שמע איכותית ויוצאת דופן, והמיקרופונים בכל הדגמים רגישים ומבטלים רעשי רקע, לטובת ניהול שיחות בצורה מיטבית. האוזניות העסקיות פותחו ועוצבו בהתאם לדרישות של נציגים טלפונים, אנשי עסקים ובעלי מקצוע. לכל האוזניות 24 חודשי אחריות המוענקות על ידי קי גרופ, היבואן הרשמי בישראל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אוזניות קשת אלחוטיות MPOW HC5

אם עד כה הייתם צריכים לבחור בין אוזניות אלחוטיות למוזיקה, לבין אוזניות חוטיות לשימוש במהלך שיחות זום וסקייפ, כעת ה-MPOW HC5 משלבות את כל הטוב בשני העולמות הללו, במוצר אחד. הודות לשבב Bluetooth 5.0 תוצרת קוואלקום, תוכלו להאזין למוזיקה האהובה עליכם גם במרחק של עד 15 מטר, תוך כדי חיבור של שני מכשירים שונים בו זמנית. המיקרופון המסתובב בזווית של עד 270 מעלות, מצויד בטכנולוגית CVC8.0 לביטול רעשי סביבה ורקע, כך שניתן לשוחח עם ה-HC5 בנוחות ובקלות בכל מקום. טעינה של שעתיים יספקו  חיי סוללה של עד 22 שעות נגינה, ועד 200 שעות המתנה. ה-HC5 מותאמות לעבודה עם מחשבים ועם התוכנות הפופולריות לניהול שיחות כמו סקייפ, זום, TEAMS מבית מיקרוסופט ועוד, לאחר הגדרה קצרה בלוח הבקרה במחשב האישי.

כמו כן, ניתן להשתמש ב-HC5 בעזרת כבל 3.5מ"מ המצורף לערכה, למחשבים ולמכשירים ללא קישוריות אלחוטית.

מחיר מומלץ לצרכן 295 ₪

אוזנית מדונה MPOW H323

אוזנית המדונה החדשה של MPOW מעניקה למשתמש את כל מה שהוא נדרש לו במהלך שיחות טלפון או וידאו  – נוחות, איכות, משקל קל ותאימות מלאה למחשבים ולטלפונים. ל-H323 חיבור USB או 3.5מ"מ, כך שניתן לחבר אותה למכשירי iOS, אנדרואיד, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, מרכזיות, טלפונים משרדיים, ציוד תקשורת ועוד. נהלו ושלטו בעוצמת השמע ובמיקרופון בעזרת שלט מובנה המחובר לכבל, ותיהנו מצליל באיכות HD הודות לשבב אודיו מתקדם. עמיתכם לשיחה ישמע אתכם בצורה ברורה, צלולה ואיכותית באמצעות המיקרופון המתכוונן בזוויות שונות.

מחיר מומלץ לצרכן 165 ₪

רמקול סטריאו משולב אוזניות אלחוטיות Duolink MPOW BH504

לראשונה בעולם מוצרי הסאונד, אין צורך לשאת שני מוצרים שונים כדי ליהנות ממוזיקה טובה בצוותא או לבד. ה-BH504 הוא רמקול אלחוטי סטריאו המתפצל לשני חלקים, ובכל רמקול מסתתרת אוזנייה אלחוטית עם איכות קריסטלית לשמע צלול ואיכותי. תוכלו לבחור בין 3 מצבים להשמעת המוזיקה האהובה עליכם: רמקול אחד גדול, פיצול הרמקול לשני רמקולים בצורת סטריאו או שימוש באוזניות בלבד.

לרמקול עוצמה של 6 וואט, משקל של 212 גרם בלבד ותקן מתקדם וחדשני של Bluetooth 5.0 לחיבור מהיר ויציב יותר וללא השהיות או עיכובים בין הנראה לנשמע. עם סוללה בקיבולת של 500mAh, הרמקול מאפשר זמן נגינה של עד 6 שעות, כאשר זמן הטעינה עומד על שעה וחצי.

אוזניות ה-TWS מציעות בידוד רעשים עם AI, חיי סוללה נהדרים של עד 6 שעות נגינה ואפשרות לשליטה על השירים ועוצמת השמע בעזרת החלקות וטפיחות על גב האוזניות.

מחיר מומלץ לצרכן 495 ₪

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אוזניות ספורט MPOW FLAME SOLO

היפרדו מהאוזניות האלחוטיות שנופלות לכם בכל פעילות ספורטיבית או ריצה, והגידו שלום ל-Flame Solo, אוזניות עמידות במים בתקן IPX7, המציעות עיצוב ספורטיבי הכולל קשתות מיוחדות לשמירה מפני נפילות או טלטולים, ומספקות נוחות מיטבית בכל פעילות ובכל אימון. מצב אקסטרה באס ירעיד לכם את האוזניים עם באס עמוק, צלול וברור גם כשאתם באמצע מרתון, וקישוריות Bluetooth 5.0 תשמור על קשר הדוק ויציב עם המכשיר הצמוד שלכם. בעזרת כפתורים ומחוות אצבע על גבי האוזניות, שלטו על עוצמת השמע ועל השירים שלכם, ללא צורך להוציא את הסמארטפון מהכיס, ונהלו את שיחות הטלפון שלכם בקלות ובפשטות בעזרת המיקרופונים המשולבים בגוף האוזניה.

חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 7 שעות, ועד 28 שעות נגינה בעזרת המארז, מבטיחים שעות רבות של אימונים ופעילויות ספורטיביות. הטעינה המהירה מבוצעת דרך USB Type-C – טענו את המארז כעשר דקות, וקבלו עד שעה אחת של נגינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 265 ₪

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
השקה : Xiaomi משיקה בישראל צמיד כושר וסדרת שעונים חדשה
השקה : Xiaomi משיקה בישראל צמיד כושר וסדרת שעונים חדשה
השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.