חדשות CES 2022 : אנבידיה מרחיבה את סדרת RTX 30 – זוג כרטיסי מסך לניידים וכרטיסי מסך חדשים בסדרה.

אנבידיה חשפה היום (ג', 4.1.22) כרטיסי מסך חדשים עבור מחשבים ניידים ונייחים כחלק מסדרת GeForce RTX 30 העוצמתית וכן למעלה מ-160 מחשבי גיימינג וסטודיו המבוססים על ארכיטקטורת NVIDIA Ampere.

כרטיסי המסך החדשים לניידים, GeForce RTX 3080 Ti ו-GeForce RTX 3070 Ti יציעו ביצועים עוצמתיים וזיכרון מהיר לגיימרים ויוצרים שיגיעו במחשבים ניידים החל מה-1 בפברואר. לצידם, הוכרז כרטיס המסך GeForce RTX 3050 למחשבים נייחים, שיהפוך את טכנולוגיית Ray Tracing לנגישה מתמיד עם מחיר של החל מ-249 דולר

NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti ו-GeForce RTX 3070 Ti לניידים מציגים רמה חדשה של ביצועים

בהכרזה וירטואלית מיוחדת שקיימה אנבידיה בכנס CES, חשפה החברה את כרטיס המסך החדש למחשבים ניידים NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti, שמביא בפעם הראשונה את ביצועי הדגל של סדרת 3080Ti גם לניידים. כרטיס ה-RTX 3080 Ti כולל 16GB של זיכרון ה-GDDR6 המהיר ביותר שאיי פעם הגיע למחשבים ניידים, ומציע ביצועים טובים משל ה-NVIDIA TITAN RTX המיועד למחשבים נייחים. מחירם של ניידים המבוססים על ה-RTX 3080 Ti יחל ב-2,499 דולר.

לצידו, הכריזה אנבידיה גם על כרטיס המסך NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti. הכרטיס החדש יגיע עם שיפור של עד 70% בביצועים בהשוואה ל-RTX 2070 SUPER לניידים, ויספק תמיכה בעד ל-100 פריימים בשנייה ברזולוציה של 1440p. מחירם של ניידים המבוססים על ה-RTX 3070 Ti יחל ב-1,499 דולר.

כמו כן, הכריזה אנבידיה על הדור הרביעי לטכנולוגיית Max-Q, שחוללה מהפכה בביצועי מחשבים ניידים מאז הוצגה לפני ארבע שנים. הטכנולוגיה החדשה תציע תמיכה באופטימיזציה לביצועי המעבד (CPU Optimizer), שדרוג לחיי הסוללה באמצעות Battery Boost 2.0 וכן תתמוך ב-Rapid Core Scaling.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

NVIDIA GeForce RTX 3050 – תמיכה ב-Ray Tracing במחיר של החל מ-249 דולר

אנבידיה ממשיכה בהרחבת משפחת כרטיסי המסך מבוססי ארכיטקטורת NVIDIA Ampere עם ההכרזה של ה-GeForce RTX 3050 למחשבים נייחים. כרטיס המסך החדש למחשבים נייחים מביא את הביצועים והיעילות של הארכיטקטורה המתקדמת ליותר גיימרים מתמיד, עם תמיכה בטכנולוגיית Ray Tracing בקצב של למעלה מ-60 פריימים בשנייה.

ה-GeForce RTX 3050 למחשבים נייחים, שיהיה זמין לרכישה במחיר מומלץ של החל מ-249 דולר, הופך את טכנולוגיית Ray Tracing לנגישה מתמיד. הכרטיס החדש כולל את הדור השני לליבות ה-RT לצד הדור השלישי לליבות Tensor, זאת עבור תמיכה בטכנולוגיות DLSS ובינה מלאכותית, כמו גם זיכרון 8GB GDDR6. ה-RTX 3050 יהיה זמין לרכישה החל מה-27 בינואר.

NVIDIA GeForce RTX 3090 – תמונת טיזר – טרם נחשפו פרטים כלשהם אלו ייחשפו במהלך חודש ינואר

למעלה מ-160 מחשבים ניידים חדשים המונעים באמצעות GeForce RTX

היצרניות המובילות בעולם מביאות לשוק למעלה מ-160 ניידים לגיימרים ויוצרים המבוססים על ארכיטקטורת Ampere  המהפכנית עם תמיכה בדור השני של ליבות RT עבור ביצועי Ray Tracing, ודור שלישי של ליבות Tensor עבור שימוש בטכנולוגיות DLSS ובינה מלאכותית, בעיצובים חדשים, דקיקים וקלי-משקל אך העוצמתיים ביותר אי פעם. המחשבים יהיו מבוססים על המעבדים (CPUs) המעודכנים ביותר ויגיעו במגוון של תצורות וגדלים לרבות מחשבים ניידים עם מסך כפול או עם מסך 14 אינץ' – רבים מהם תומכים ב-G-SYNC וברזולוציית 1440 פיקסלים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אפליקציות ומחשבי NVIDIA Studio חדשים

אנבידיה ממשיכה בהרחבת פלטפורמת NVIDIA Studio לחומרה, תוכנה ויישומים ייחודיים שנועדו לסייע ליוצרים להגיע מקונספט – להשלמת הפרויקט במהירות. היום, מכריזה אנבידיה על עדכון ל-NVIDIA Canvas, אפליקציית הציור המבצעת שימוש בבינה מלאכותית לטובת יצירתן של תמונות נוף במשיכות מברשת בודדות. האפליקציה, שמבוססת על מודל NVIDIA GauGAN2 החדש, תאפשר את יצירתן של תמונות ברזולוציה גבוהה פי 4 מבעבר, עם חמישה אלמנטים נוספים כמו פרחים ושיחים. האפליקציה זמינה להורדה ללא תשלום.

פלטפורמת NVIDIA Studio כוללת גם מגוון רחב של מחשבים ניידים מבית יצרניות מובילות כגון ASUS, MSI, ו-Razer, חלקם יונעו באמצעות כרטיסי המסך NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti ו-GeForce RTX 3070 Ti. הודות לכרטיסים אלו, המחשבים יהיו מהירים פי 7 בממוצע במשימות רינדור תלת-מימד לעומת ה-MacBook Pro 16 החדש. הם יתמכו ב-200 יישומי עיצוב, בטכנולוגיות Ray Tracing, בינה מלאכותית ומעבד הוידאו של אנבידיה לביצועים גבוהים.

קטגוריה חדשה של מסכים1440p Esports

עם הגידול הגלובלי ב-Esports, הדרישה למסכי Esports מזנקת פי 2 מדי שנה. מסכים ברזולוציית 1080p שולטים בקטגוריית מסכי Esports כבר יותר מעשור – הודות לרזולוציה הנמוכה שאפשרה קצב פריימים ורענון גבוהים יותר. כעת, עם יכולות הרינדור של כרטיסי NVIDIA GeForce RTX החדשים, משחקי Esports יכולים להגיע ליותר מ-360 פריימים לשנייה ברזולוציית 1440p.

על פי מחקר של NVIDIA Research, מסך 27 אינץ' ברזולוציית 1440p יכול לדייק את הכיוון (Aiming) בעד ל-3% בהשוואה למסכי 1080p 24 מסורתיים, זאת כאשר מכוונים על מטרות קטנות. עבור משחקים תחרותיים, כשכל מילי-שניה נחשבת, 3% יכולים לעיתים לייצר את ההבדל בין ניצחון להפסד. אנבידיה חושפת ארבעה מסכים חדשים בקטגוריה מבית אסוס, AOC, MSI ו-ViewSonic.

בנוסף, אנבידיה הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם EA שתביא את Battlefield 4 ואת Battlefield V לפלטפורמת הגיימינג בענן GeForce Now וכן על שיתוף פעולה עם חברת סמסונג שיביא את שירות GeForce Now לטלוויזיות החכמות של החרה החל ברבעון השני של 2022. מהלך זה מגיע לאחר שבחודש שעבר שוחררה גרסת בטא של GeForce Now על מסכים חכמים של חברת LG.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.