חדשות : רעיונות למתנות אפיקומן לכבוד הפסח

רמקול Anker Soundcore Mini 3 Pro

רמקול בלוטות' קומפקטי עם טכנולוגיית ה-BassUP של Anker שמקפיצה כל צליל ושיר. לרמקול זמן נגינה של עד 15 שעות, ועל אף שהוא קטן מידות, הוא עמיד למים בתקן IPX7 ומתאים לשימוש בחדר האמבטיה או מחוץ לבית. כדי להעצים את חווית הסאונד, ניתן לחבר את הרמקול לעד 100 רמקולים נוספים. כמו כן, ניתן לשלוט ברמקול באמצעות אפליקציית Soundcore ולבחור מבין 6 מצבי תאורת ה-LED להתאמה אידיאלית למצב הרוח הנוכחי שלכם. טעינת הרמקול מתבצעת דרך כניסת USB-C.

מחיר מומלץ לצרכן וזמינות: 229 שקלים. מוצרי החברה זמינים באתר https://anker-il.co.il ברשתות החשמל והאלקטרוניקה ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ.

עכבר XPG PRIMER RGB

העכבר המקצועי והארגונומי של מותג הגיימינג XPG מבית ענקית האחסון והציוד ההיקפי ADATA, משלב חומרים איכותיים ונעימים, תאורת RGB חזקה בהתאם לרוח המשחק ותומך ברזולוציה של עד 12,000DPI לדיוק מירבי בכל משחק ובכל משימה. המשטחים הבאים במגע עם היד (גומי בחלקם) מחוספסים ונעימים לאחיזה, לטובת חווית משחק רציפה ללא החלקות. הכבל קלוע המתחבר למחשב, קל משקל ואלסטי במיוחד, עמיד בפני כיפופים ואינו מסתלסל.

מחיר מומלץ לצרכן וזמינות: 179 שקלים, להשיג ברשת KSP

טאבלט Lenovo TAB M10 FHD Plus 4G

הטאבלט שעושה הכל! עם מסך IPS בגודל 10 אינץ' ורזולוציה חדה של 1080p, תמיכה בגלישה סלולרית דור רביעי בכל מקום בעולם, מעבד מתקדם ומערכת אנדרואיד 9.0 וכן מצב ילדים מיוחד, הטאבלט M10 של לנובו מתאים לכל בני המשפחה, מגדול ועד קטן. מסכו של ה-M10 מתפרש כ-90% מגופו, כך שתמצאו כאן הרבה מסך ושלדה קטנה, ותמיכה ב-™Dolby Audio מאפשרת חווית צפייה איכותית במיוחד בסרטונים וקטעי וידאו במשך שעות. לסוללה קיבולת ענקית של 5,000mAh, וניתן להרחיב את שטח האחסון עד לנפח של 256 גיגהבייט באמצעות כרטיס זיכרון. שתי מצלמות קדמית ואחורית איכותיות במיוחד מאפשרות ניהול שיחות זום, צילום תמונות והסרטת וידאו בקלות וביעילות בעזרת המסך הענק.  על אף כל זאת, משקלו קל במיוחד ועומד על 460 גרם, מה שמאפשר אחיזה נוחה ולא מכבידה על היד. מחיר מומלץ – החל מ-619 שקל, להשיג בחנויות המובחרות.

רחפן MAVIC AIR 2 COMBO

הרחפן החדש של ענקית הרחפנים DJI מוצע לרגל חג הפסח במבצע מיוחד על ערכת הקומבו העשירה, שכוללת מלבד הרחפן גם 3 סוללות, מטען, מפצל טעינה, 12 פרופלורים, כבלים, תיק נשיאה, סט פילטרים, מגן מצלמה ומתאם לסוללה ניידת. ה-MAVIC AIR 2 מציע טיסה בטוחה יותר בעזרת מערכת חיישנים חדשה APAS 3.0 Obstacle Avoidance בשלושה כיוונים, וכמובן מצלמת 12 מגה פיקסל עם אפשרות להקלטת סרטים באיכות 4K. הפעלת ה-MAVIC AIR 2 קלה מאוד ומתאימה גם לאנשים שרוצים להיכנס לתחום או חדשים בעולם הרחפנים.

מחיר מבצע: 3,399 ש"ח. להשיג בחנות DJI מבית בנדא מגנטיק.

Cricut Joy

מכונת היצירה והחיתוך החדשה שרק נחתה בחודש שעבר בישראל בייבוא רשמי של בנדא מגנטיק, מאפשרת יצירה אינסופית של עבודות אומנות, אביזרי אופנה, קישוט שולחנות, גזירה של חומרי גלם שונים ואף סרטוט או ציור בעזרת טושים מיוחדים. ה-Joy היא המכונה שמתאימה ליוצרים מתחילים, ומתחברים אליה בעזרת הסמארטפון ואפליקציה תואמת. גודלה הזעיר מאפשרת ניידות קלה ממקום למקום, ושפע חומרי הגלם הזמינים בשוק הופכים את ה-Joy למכונת יצירה טכנולוגית וחדשנית, אך גם כזו המפעילה את הראש ודורשת דמיון וחוש יצירתי. ניתן גם להשתמש בדוגמאות מוכנות מראש באפליקציה, וליהנות מיצירה קלה ופשוטה. בערכה מקבלים גם סט חומרי גלם לפרויקט ראשון וחודש חינם לאפליקציה.

מחיר מומלץ לצרכן: 899 ש"ח. להשיג ברשת KSP וקרביץ.

** הרעיונות למתנות האפיקומן נשלחו על ידי משרד יחסי הציבור כידיעה לעיתונות ולא כהמלצה של אתר טכנולוגיה ואנשים.

כתבות נוספות

חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.