השקה : בנק הפועלים משיק שירותים דיגטליים עם חיזוי עתידי לניהול חשבון חכם בשילוב בנקאי אישי

בנק הפועלים מפרסם הבוקר (ה') את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלו, תחת הסיסמא "מקצוענים שפועלים בשבילך". את השפה השיווקית החדשה יוביל השחקן עמוס תמם.

האפליקציה הבנקאית היחידה שחוזה מראש מגמות בחשבון, ומציעה פתרונות לשיפור המצב הפיננסי | סטנדרט חדש של בנקאות מחוברת עם אפשרות לצ'ט בשעות מורחבות | מרכזי ייעוץ חדשים בפריסה ארצית | שפה שיווקית חדשה בהובלת השחקן עמוס תמם שנבחר לפרזנטור של הבנק

נגן וידאו

כחלק מהמהלך הבנק משיק מוצרים ושירותים חדשים:

  1. השותף הפיננסי – שירות באפליקציית הבנק החוזה מגמות בחשבון, לצד תובנות פרו אקטיביות המגישות ללקוחות מידע מעובד ומוסבר ומציע חלופות לפעולה. באמצעות השותף הפיננסי הלקוחות יוכלו לראות מה צפוי לקרות בחשבון הבנק שלהם מבעוד מועד, כך שיוכלו לנקוט בפעולות על מנת לשפר את מצבם באמצעות התנהלות פיננסית נבונה יותר. השירות החדש יסייע ללקוחות הבנק לקבוע ולעמוד ביעדים החודשיים שיגדירו לעצמם, לקבל המלצות באמצעותן יוכלו לשמור על יתרה חיובית, להיערך לתקופות עמוסות בהוצאות ולהתמודד כלכלית עם אירועי חיים, ולהיות אקטיביים בניהול חשבון הבנק והכסף שלהם.
  1. פועלים PRO – סטנדרט חדש של בנקאות ללקוחות פרימיום דיגיטליים: מעטפת שירות ללקוחות דיגיטליים המנהלים באופן עצמאי את מרבית הפעילות הבנקאית לצד הבנקאי האישי גם בשירות דיגיטלי זמין, מקצועי ואישי בטלפון, בצ'ט או במייל ללא הגעה פיזית לסניף ובשעות פעילות נרחבות.
  1. פועלים INVEST – הבנק השלים לאחרונה את הקמת מערך 15 המרכזים החדשים לייעוץ פיננסי הכולל ייעוץ השקעות, ייעוץ פנסיוני וייעוץ לפני פרישה, בפריסה ארצית. היועצים המקצועיים והמומחים של מרכזי פועלים INVEST מעניקים ללקוחות שירות מקיף ומותאם לצרכיהם בתחומי הייעוץ. המרכזים החדשים פועלים בשעות פעילות מורחבות ובזמינות גבוהה, תוך שימוש בכלי השקעה מתקדמים כמו מערכת דיגיטלית לניהול המלצות השקעה מותאמות אישית, כלים חדשניים לניתוח מידע פיננסי ומערכות תומכות החלטה, סקירות ותחזיות פיננסיות עדכניות.
  1. הרחבת פעילות המרכז לצמיחה פיננסית להצעת ערך היברידית המעניקה הדרכות והרצאות מקצועיות במגוון נושאים פיננסיים לצד ליווי אישי ללא עלות, ללקוחות כל הבנקים בכל הגילאים, בפריסה ארצית ובדיגיטל.

את האסטרטגיה השיווקית החדשה ואת הקמפיין הובילו משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מקבוצת התקשורת פובליסיס.
בחודשים האחרונים נעשתה בבנק עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך כי המקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק. בנוסף, זוהי הזירה המזוהה ביותר עם היועצים והבנקאים בבנק הפועלים והמוצרים הדיגיטליים שלו. את המהלך השיווקי יוביל עמוס תמם כפרזנטור, שנבחר בזכות התאמתו לערכי הבנק והיותו מקצוען אמיתי שהגיע לבמות בזכות כשרון ועבודה קשה. הוא נתפס אהוב, אמין ואותנטי ויוכל להציג את ערך המקצוענות של הבנק.

הרחבה נוספת בדבר המוצרים והשירותים החדשים:

השותף הפיננסי שם דגש על הניהול השוטף של ההוצאות וההכנסות בחשבון, באמצעות תובנות פרו אקטיביות המגישות ללקוחות מידע מעובד ומוסבר, מציעות חלופות ומניעות לפעולה, על ידי ניתוח פעילות בחשבון ויצירת תחזיות. באמצעות השותף הפיננסי הלקוחות יוכלו לראות מה צפוי לקרות בחשבון הבנק שלהם מבעוד מועד, כך שיוכלו לנקוט בפעולות על מנת לשפר את מצבם באופן רציף ומותאם אישית לכל לקוח.

השירות החדש מאפשר חיסכון בהוצאות והתנהלות פיננסית נכונה. הלקוחות יכולים להגדיר יעדים בקטגוריות השונות כגון קניות בסופר, שופינג, אחזקת רכב ועוד, לעקוב אחר ההוצאות הכספיות, לראות היכן הם עומדים ביחס לתקציב שהגדירו מראש ולקבל טיפים לצמצום הוצאות. בנוסף השותף הפיננסי מסייע בזיהוי מגמה של חריגה בחשבון ההולכת וגדלה ומציע המלצות למניעה.

באמצעות השותף הפיננסי הלקוחות יוכלו להיערך גם לחודשים העמוסים בהוצאות, כגון אירועים, חגים ונופשים, מבלי לחשוש שיוציאו יותר מכפי שתכננו או שביכולתם. בנוסף, השותף מעניק המלצות לפעולה בשעה שיש יתרות גבוהות בחשבון. כל זאת לצד קורסים והעשרה להתנהלות פיננסית נכונה בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית.

השותף הפיננסי נבנה במטרה לייצר מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח, ולחזק את תפיסת הבנק כגוף שנמצא כאן כדי ללוות, לייעץ ולהיות הגורם המקצועי שמלווה את הלקוח לאורך אירועי החיים השונים לצד האירועים הפיננסיים. כל זאת מתוך חזון של בנקאות אחרת, שמגבירה את תחושת השליטה של הלקוח ומהווה קפיצת מדרגה בכל היבטי השיח והיחסים עם הלקוח בחוויה דיגיטלית מצוינת.

פועלים PRO מעניקה מעטפת שירות ייחודית ואישית ללקוחות הבנקאות פרימיום הדיגיטלית אשר ייהנו מיחס אישי בערוצי תקשורת מתקדמים ומגוונים, כל זאת בשעות פעילות מורחבות וללא צורך בהגעה לסניף.

לקוחות PRO ייהנו משירות אישי ע"י בנקאי זמין בשלל ערוצי תקשורת: התכתבות ישירה עם בנקאי במייל, צ'ט עם בנקאי המאפשר ביצוע של פעולות בנקאיות, ושירות טלפוני מול הבנקאי האישי. בנוסף, בפועלים PRO קיים צוות מומחים ויועצי השקעות עבור הלקוחות מעבר לפעולות השוטפות בחשבון הבנק, המאפשר ללקוחות קבלת ייעוץ השקעות מבלי להגיע לסניפים.

לקוחות PRO יקבלו שירות כולל ויוכלו לבצע שלל פעולות מרחוק: צ'ט בוט שיסייע בביצוע פעולות שונות: עו"ש – בדיקת יתרות, הזמנות והפקדות צ'קים, ביצוע הוראות קבע; העברת כסף – בירורים וביצוע העברות; כרטיס אשראי – בירורים ופעולות; הלוואות ומשכנתאות – הגשת בקשות, ביצוע פירעון; מט"ח – המרה, פעולות באמצעות מספר זה"ב, מט"ח לטרמינל; פיקדונות, חסכונות והשקעות – הפקדה לפר"י, תוכנית חיסכון.

הבנקאים של פועלים PRO זמינים בטלפון, במייל ובאפליקציה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:30. המענה בצ'ט האנושי פועל בשעות רחבות אף יותר בין השעות 08:00-20:00. כמו כן הצ'ט בוט זמין בכל שעות היממה.

אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של הבנק: "התפיסה החדשה שמה את סטנדרט המקצוענות שלנו במרכז, עובדה המבדלת אותנו לאורך שנים, ומתחזקת לנוכח התחרות הקיימת והצפויה. הקמפיין החדש ידגיש את הצורך בבנק מקצועי, אמין ובטוח בעצמו – בשפה פשוטה, נקיה ובגובה העיניים".

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.