השקה : סמסונג משיקה את סדרת ה-A לשנת 2022

סמסונג, הכריזה היום (ה'), על ההשקה של Galaxy A53 5G ו-Galaxy A33 5G, שיציעו את המכלול המלא של החידושים האחרונים ב-Galaxy, יחד עם חוויית מובייל הוליסטית במחיר מצוין. סדרת Galaxy A החדשה משלבת בין מעבד חדש, מצלמת ה-AI המוכרת של Galaxy, מסך חלק ויוקרתי וסוללה המחזיקה מעמד למשך יומיים. הסדרה מציעה קישוריות 5G, רמת אבטחה גבוהה, עיצוב דק, אופנתי וידידותי לסביבה, וחוויית חיבור מתקדמת. בנוסף, שני המכשירים תומכים בשדרוגים רצופים של One UI ושל Android OS, ובעדכוני אבטחה כדי להבטיח חוויית שימוש מצוינת מתמיד. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תמונה מצוינת בכל מצב 

בין שאתם יוצרים תוכן או משתפים אותו עם חברים, Galaxy A53 5G ו-Galaxy A33 5G מציעים חוויית צילום מתקדמת ומשופרת, הכוללת שלל תכונות עוצמתיות ומהנות מסדרת Galaxy S. מערכת הצילום ב-Galaxy A53 5G כוללת ארבע עדשות ומצלמת OIS של 64MP עם טכנולוגיית VDIS שמאפשרת לצלם תמונות חדות ויציבות בכל רגע. כאשר מצלמה קדמית של 32MP מאפשרת לצלם תמונות סלפי מצוינות וליהנות משיחות וידאו ברורות. 

סדרת Galaxy A החדשה כוללת מעבד 5NM חדש, ומצלמה משופרת על-ידי טכנולוגיית AI חדישה המעניקה לכל תמונה מראה נהדר – אפילו בתאורה חלשה. מצב 'לילה' משופר משלב עד 12 תמונות בו-זמנית, כדי שתמונות שצולמו בלילה ייראו בהירות ועם פחות רעש. ובעת צילום וידאו בסביבות עם תאורה חלשה, קצב הפריימים בסדרת Galaxy A מסתגל באופן אוטומטי כדי לייצר קטעי וידאו בהירים וברורים. 

מצב 'דיוקן' משופר לוכד את העומק ואת קווי המתאר של האובייקט בצורה מדויקת יותר, הודות למצלמות כפולות ולטכנולוגיית AI עוצמתית. ובעזרת מצב Fun, ניתן לשדרג כל רגע באמצעות מסננים ואפקטים תוססים שכעת פועלים בעדשה רחבה במיוחד. בפעם הראשונה בסדרת Galaxy A, התכונה 'שיפור איכות התמונה' מפיחה חיים חדשים בתמונות ישנות ובעלות איכות נמוכה, כאשר 'מחק אובייקטים' מסיר עצמים לא רצויים ברקע.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הפיקו את המרב מחוויית הצפייה, בכל זמן ובכל מקום

בעבר, התקשינו לראות את מה שמופיע על מסך הסמארטפון ביום שטוף שמש, אבל האלגוריתם החכם בסדרת Galaxy A החדשה מבטיח שתראו על גבי המסך פרטים ברורים, גם באור שמש מסנוור.

מסך Super AMOLED יוקרתי בגודל 6.5 אינץ' של ה-Galaxy A53 5G, מציע גם קצב ריענון של 120 הרץ כדי להעניק לכם חוויה סוחפת, כאשר ה-Galaxy A33 5G מצויד במסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ' עם קצב ריענון של 90 הרץ. 

בנוסף, סדרת Galaxy A החדשה מצוידת בסוללה שיכולה להחזיק מעמד למשך עד יומיים ובתכונת טעינה מהירה של 25W – כך שתוכלו ליהנות מצפייה ומהזרמת תוכן למשך זמן רב יותר. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עיצוב יפה, עמיד ותכליתי

סדרת Galaxy A החדשה עוצבה במיומנות ומתאפיינת במראה אופנתי, פונקציונלי ובר-קיימא. המסגרת הדקה של המכשיר יוצרת מראה חלק ואופנתי, ועיצוב Ambient Edge מטמיע את המצלמה באופן מושלם בגוף הטלפון. Galaxy A53 5G ו-Galaxy A33 5G מתאפיינים בזכוכית העמידה Corning® Gorilla® Glass 5 עם דירוג IP67 של עמידות בפני מים ואבק, שמספקת עמידות משופרת. 

Samsung תמיד קראה תיגר על אופן השימוש בטכנולוגיה, ואנחנו נמשיך לחשוב על דרכים מיטביות לשימוש במשאבי הטבע. כאשר באוגוסט 2021 Samsung הכריזה על 'Galaxy למען כדור הארץ', התחייבנו לנקוט בצעדים ממשיים למען הסביבה כדי לשפר את בריאות כדור הארץ עד 2025. מכיוון שסדרת Galaxy A מבוססת על מאמציה של Samsung בתחום הקיימות, היא לא כוללת ראש מטען ומתאפיינת באריזה קטנה יותר. גם האריזה כוללת נייר שהופק ממקור בר-קיימא, כאשר במכשיר עצמו הלחצנים בצדדים והמעמד של כרטיס ה-SIM עשויים מחומרים מפריטים ממוחזרים (PCM). 

מעבר לחומרים, גם אורך החיים של סדרת Galaxy A החדשה שופר. Galaxy A53 5G מבטיח שדרוגים של One UI ו-Android OS של עד ארבעה דורות ועדכוני אבטחה של עד חמש שנים. תכונות אלה מאפשרות למשתמשים לקבל גישה לתוכנה ולאפשרויות האבטחה העדכניות ביותר כדי להפיק את המרב מאורך החיים של הסמארטפון.

חוויית חיבור ב-Galaxy – מאובטחת ובמרחק נגיעה 

סדרת Galaxy A החדשה מבטיחה להגן על הנתונים ועל המידע שלכם באמצעות אבטחת Samsung Knox. בעת אחסון של תמונות פרטיות, הערות ואפליקציות, 'תיקייה מאובטחת' מציעה למשתמשים כספת דיגיטלית מוצפנת שרק להם יש גישה לתוכן שלה. בעזרת Private Share, משתמשים יכולים לשלוט באפשרויות הגישה לקבצים ובמשך זמן הגישה. Galaxy A53 5G ו-Galaxy A33 5G יכללו גם את Samsung Wallet החדש, מקום נוח ומאובטח שבו ניתן לשמור הכול בבטחה – החל בכרטיסי עלייה למטוס וכלה בפרטים של כרטיסי אשראי.

Galaxy A53 5G ו-A33 5G עובדים בצורה חלקה עם מכשירי Galaxy אחרים כדי לספק חוויה מלאה ומחוברת בסביבה הטכנולוגית של Galaxy. כדי להרחיב את אפשרויות השמע, חיברנו את סדרת Galaxy Buds למגוון של מכשירים, לרבות Galaxy A53 5G ו-Galaxy A33 5G. המשתמשים יוכלו ליהנות מטכנולוגיית 360 Audio, שכרגע זמינה ב-Galaxy Buds Pro ובקרוב תהיה זמינה גם ב-Galaxy Buds2 ו-Buds Live, אשר מספקת צליל תלת-ממדי, אמיתי וסוחף. כשאתם צריכים להיות פרודוקטיביים, השתמשו ב'קישור אל Windows' כדי לחבר את סדרת Galaxy A החדשה למחשב עם Windows כדי להעתיק ולהדביק, להעביר קבצים ואפילו לענות לשיחות טלפון ולהודעות. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

זמינות

  • ה-Galaxy A53 5G יהיה זמין בשווקים נבחרים החל מה-18 במרץ, וה-Galaxy A33 5G יהיה זמין החל מה-8 באפריל. 
  • ה-Galaxy A73 5G, יהיה זמין בשווקים נבחרים החל מה-22 באפריל  וגם בישראל
     

מחירים

  • 8/128 GB Galaxy A53 5G – מחיר יבואן רשמי 1679 ₪ 
  • Galaxy A33 5G 8/128 GB  – מחיר יבואן רשמי 1299 ₪

מפרט המוצר

 

Galaxy A33 5G

Galaxy A53 5G

Galaxy A73 5G*** אפריל 2022

מסך  

FHD+ Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ'

מסך Infinity-U של 90 הרץ

FHD Super AMOLED+ בגודל 6.5 אינץ'

מסך Infinity-O של 120 הרץ

FHD Super AMOLED+ בגודל 6.7 אינץ'

מסך Infinity-O של 120 הרץ

* במדידה אלכסונית גודל המסך הוא "6.4 במלבן המלא ו-"6.2 בקיזוז הקצוות המעוגלים. אזור הצפייה בפועל קטן יותר בגלל הקצוות המעוגלים והפתח של המצלמה.

* במדידה אלכסונית גודל המסך הוא "6.5 במלבן המלא ו-"6.3 בקיזוז הקצוות המעוגלים. אזור הצפייה בפועל קטן יותר בגלל הקצוות המעוגלים והפתח של המצלמה.

* במדידה אלכסונית גודל המסך הוא "6.7 במלבן המלא ו-"6.6 בקיזוז הקצוות המעוגלים. אזור הצפייה בפועל קטן יותר בגלל הקצוות המעוגלים והפתח של המצלמה.

ממדים ומשקל  

8.1 x 159.7 x 74.0 מ"מ, 186 גר'

8.1 x 159.6 x 74.8 מ"מ, 189 גר' 

7.6 x 163.7 x 76.1 מ"מ, 181 גר'

מצלמה

אחורית 

  • (עדשה רחבה במיוחד) 8 MP F2.2 
  • (עדשה ראשית) 48 MP F1.8 OIS
  • (עומק) 2 MP F2.4 
  • (מאקרו) 5 MP F2.4 

 קדמית

  • 13 MP F2.2 

אחורית

  • (עדשה רחבה במיוחד) 12 MP F2.2 
  • (עדשה ראשית) 64 MP F1.8 OIS
  • (עומק) 5 MP F2.4 
  • (מאקרו) 5 MP F2.4 

 קדמית

  • 32 MP F2.2 

אחורית

  • (עדשה רחבה במיוחד) 12 MP F2.2 
  • (עדשה ראשית) 108 MP F1.8 OIS
  • (עומק) 5 MP F2.4
  • (מאקרו) 5 MP F2.4

 קדמית

  • 32 MP F2.2

מעבד

שמונה ליבות (2.4GHz, 2GHz)  Exynos 1280

שמונה ליבות (2.4GHz, 1.8GHz) Exynos 1280

זיכרון

RAM: 6/8 GB

אחסון: 128/256 GB

microSD: עד 1 TB

*נפח זיכרון ה-RAM והזיכרון הפנימי עשוי להשתנות בהתאם לשוק ולספק. שטח האחסון הזמין בפועל עשוי להשתנות בהתאם לתוכנה שהותקנה מראש.

**כרטיס MicroSD נמכר בנפרד. הזמינות עשויה להשתנות בהתאם לשוק.

סוללה  

5,000mAh (אופייני)

* ערך אופייני בבדיקה בתנאי מעבדה של צד שלישי. הערך האופייני הוא הערך הממוצע המשוער תוך התחשבות בסטייה בקיבולת הסוללה בין סוללות הדגימה שנבחנו על-פי תקן IEC 61960. הקיבולת הנקובה (המינימלית) היא 4,860mAh.

טעינה  

טעינה מהירה במיוחד של 25W  

* מטען הקיר נמכר בנפרד; יש להשתמש אך ורק באביזרים שאושרו על ידי Samsung. כדי להימנע מפציעות ומהסבת נזק למכשיר, אין להשתמש בסוללות, במטענים ובכבלים שחוקים, פגומים ובלתי תואמים. תומך בטעינה מהירה במיוחד של עד 25W. למידע נוסף בנוגע למכשיר, בקרו בכתובת www.samsung.com.

מערכת הפעלה  

Android 12 

One UI 4.1 

* הזמינות של תכונות One UI, אפליקציות ושירותים עשויה להשתנות בהתאם לגרסה של מערכת ההפעלה ובהתאם לשוק.

אבטחה  

Samsung Knox

קישוריות ורשת  

5G, LTE, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4G+5GHz), Bluetooth® גרסה 5.1

5G, LTE, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4G+5GHz), Bluetooth® גרסה 5.0

* דורש חיבור רשת 5G מיטבי, זמין בשווקים נבחרים. לגבי זמינות ופרטים יש לבדוק מול ספק השירות. מהירויות ההורדה והסטרימינג עשויות להשתנות בהתבסס על ספק התוכן, חיבור הרשת וגורמים נוספים.

חיישנים  

מד תאוצה, חיישן טביעות אצבעות, חיישן ג'ירו, חיישן גיאומגנטי, חיישן הול, חיישן תאורה, חיישן קרבה וירטואלית

מד תאוצה, חיישן טביעות אצבעות, חיישן ג'ירו, חיישן גיאומגנטי, חיישן תאורה, חיישן קרבה

עמידות במים  

IP67

* IP67 מבוסס על תנאי בדיקה של טבילה במים מתוקים בעומק של מטר אחד עד 30 דקות. לא מומלץ להשתמש בחוף, בבריכה או בקרבת מי סבון. בטוח מפני לחץ מים נמוך בלבד. יש לשטוף שאריות/לייבש לאחר שנרטב.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
הכרזה : Intel , מכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית גאודי 3 – מהיר יותר ב-50 אחוז מהמתחרים
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
השקה : Logitech G Pro X 60 Lightspeed – מקלדת מיני לגיימרים עם טכנולוגיית ה-Keycontrol
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Sophos מדווחת – רוב התקיפות בשנת 2023 ניצלו את שירות הגישה מרחוק לארגון
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
חדשות סייבר : Cyfox , מדווחת על האצת התקיפות על ישראל באמצעות מבצע OpIsrael
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
סקירה : Intel ARC A750 – כרטיס מסך לגיימרים במחיר שפוי
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.