חדשות : סמסונג משיקה בישראל את שואבי האבק האלחוטיים מסדרת ה-JET

Electronics Israel  Samsung והיבואנית סמליין משיקות לראשונה סדרה חדשה של שואבי אבק אלחוטיים- Samsung Jet™, לצד תחנת Clean Station™ תואמת, שיכולים לספק לביתכם פתרון ניקוי אולטימטיבי ומלא. הטכנולוגיה החדשה של ה- Samsung Jet™ שומרת על אוויר נקי מאבק  ומסוגלת לייצר כוח יניקה של עד 200W.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ניקוי עוצמתי

יכולותיו של ה-Samsung Jet, מתאפשרות הודות למנוע Digital Inverter ולמערכת Jet Cyclone. מנוע Digital Inverter כולל כיסוי על-קולי מולחם ומפזר אוויר שממטבים את זרימת האוויר ומאפשר ל-Samsung Jet™ לשמור על רמה גבוהה של יעילות אנרגטית, הדרושה לייצור של כוח יניקה משמעותי ולאורך זמן. Digital Inverter שומר באופן עקבי על רמה גבוהה של יעילות ומשמר את כוח היניקה של 200W. אפילו כשהסוללה כמעט ריקה, מערכת Jet Cyclone של שואב האבק, שכוללת תשעה מסננים נפרדים מסוג ציקלון, לא מפחיתה את האובדן של כוח היניקה.

בנוסף המשתמשים ב – , Samsung Jet יכולים ליהנות מזמני ניקוי ארוכים יותר הודות לסוללה בעלת קיבולת גבוהה המחזיקה מעמד למשך זמן רב ומאפשרת לצרכנים ליהנות משואב אבק מהימן ששומר על כוח היניקה למשך זמן של שעה. מכיוון שניתן להוציא ולהחליף את הסוללה החלופית בקלות משתמשים יכולים לנקות במשך שעתיים ברצף, במקרה הצורך.
ה-Samsung Jet™ מצויד במגוון רחב של מברשות ממונעות ויעילות במיוחד המספקות פתרונות ניקוי שונים המתאימים לאורח חיים, להרגלי ניקוי ולסוגי ריצוף שונים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תכונות הגייניות לסביבה נקייה יותר
השואב החדש לא רק מאפשר לשמור על בית נקי אלא עוזר גם לשמור על אוויר נקי מאבק. ב-Samsung Jet ישנה מערכת סינון HEPA בעלת 5 שכבות כאשר בכל אחד פתחי אוורור תלת כיווניים הלוכדים ביעילות חלקיקי אבק זעירים הנשאבים לתוך שואב האבק. המסנן, שנבדק ואושר על ידי ה-British Allergy Foundation (BAF), מתאפיין בביצועים גבוהים ולוכד 99.999 אחוזים מחלקיקי האבק והאלרגנים, שבדרך כלל נוטים לחדור חזרה לאוויר דרך צינור הפליטה של השואב, ובכך הוא יוצר סביבה נקייה יותר בתוך הבית.

ה-Samsung Jet מצויד במיכל פסולת רחיץ ובתוף שאיבה המתנתק בלחיצה אחת, אשר גם מהווים תכונות מרכזיות בניקוי היגייני ונוח מכיוון שניתן לשטוף אותם בקלות. הודות לכך שניתן להוציא את מכל הפסולת ללא כל מאמץ, המשתמשים יכולים פשוט לזרוק את הלכלוך ולשטוף ביסודיות את כל החלקים בנפרד. גם את התוף הפנימי המסתובב, הממוקם על ראש שואב האבק, ניתן לנתק בלחיצה בלבד ולשטוף בנפרד. מכלול התכונות הללו משקפות את המחויבות של Samsung להבטיח את הבטיחות והבריאות של  המשתמשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עיצוב נוח
ה-Samsung Jet™ כולל מגוון של תכונות והיבטים עיצוביים שהופכים את תהליך הניקוי לנוח יותר. לדוגמה, המסך הדיגיטלי המובנה מראה את המצב של המכשיר, כוח העוצמה וסוג המברשת. השואב מתריע בפני המשתמשים אם קיימות בעיות או חסימות בצינור המברשת. דבר העוזר למשתמשים לשמור על שואב האבק במצב מיטבי. הפעלת השואב והפסקת פעולתו בלחיצה בודדת, ללא צורך בלחיצה ממושכת.  מעמד ה-Z Station* הינו נייד – ניתן להציבו בכל חדר / פינה בבית ללא צורך בקדיחה בקיר. פתרון נוח במיוחד עבור משתמשים שמעוניינים לחסוך במקום. המעמד מאפשר טעינה של 2 סוללות בו זמנית, נושא את המברשות ובכך מונע אובדן.

 לכל סוגי המשטחים
עבור בתים שבהם קיימים סוגים רבים של משטחים, ה-Samsung Jet™ מציע שלוש אפשרויות של מברשות ממונעות המסוגלות להגיע לכל נישה ולכל מדף מאתגר, כאשר את כולן ניתן לנתק ולהחליף בקלות בלחיצה אחת פשוטה. המברשת הבסיסית Turbo Action מתאפיינת בראש בעל סיבוב של 180 מעלות לתמרון קל והיא מתאימה במיוחד לשטיחים, אך ניתן לנקות איתה כל סוג של רצפה. מברשת Soft Action היא הפתרון המושלם לפרקטים  לסוגי ריצוף קשים ולאזורים מאתגרים, הודות לחוטים כסופים המונעים חשמל סטטי. Mini Motorized Brush קטנה יותר, המיועדת לניקוי ספות ומזרנים. מברשת נוספת, הנמכרת בנפרד ה-Spinning Sweeper מתאפיינת ברפידות רטובות כפולות ומסתובבות לניגוב הרצפה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תחנת Clean Station™ המהפכנית: לשכוח מחלקיקי אבק זעירים
תחנת Clean Station ™ החדשה היא פתרון נוח וחדשני המאפשר לרוקן באופן אוטומטי את מכל הפסולת של השואב וליהנות משליטה נוחה יותר מ- Samsung Jet .התחנה כוללת מערכת סינון אבק מתקדמת במיוחד המספקת פתרון ישיר לבעיית פיזור האבק באוויר בעת ריקון הפסולת שהצטברה במיכל השואב.

ה-Clean Station™ מתאפיינת בטכנולוגיית Air Pulse, המזיזה את האוויר שבתוך מכל הפסולת כדי לנער את האבק שנלכד. לאחר מכן האבק נאסף במיקרו-שקית בתוך המכשיר, שאותה ניתן להחליף בקלות בכל שניים עד שלושה חודשים המשתמשים יכולים להוציא בקלות את מיכל הפסולת מתוך המכשיר ולשטוף אותו לאחר הריקון כדי להסיר שאריות אבק. גם את התוף הפנימי המסתובב, הממוקם על ראש השואב, ניתן לנתק בלחיצה אחת בלבד, בכדי לנקות את שואב האבק במלואו לפני השימוש הבא.

בנוסף, ה-Clean Station™ מתאפיינת במבנה המונע פליטת אבק בכדי למנוע מחלקיקי אבק זעירים במיוחד להשתחרר חזרה לאוויר בעת ריקון מכל הפסולת. העיצוב האטום מאפשר מניעת פליטה הגבוהה פי 400 בהשוואה למכלי פסולת רגילים ולוכדת 99.999 אחוזים3 של חלקיקי אבק זעירים כדי להבטיח אוויר נקי יותר בחדר.

יש להניח את מכל הפסולת על גבי ה-Clean Station™ כדי לרוקן אותו באופן אוטומטי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

זמינות ומחירים

כל הדגמים למעט תחנת הניקוי זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים בישראל.

דגם VS20R9046T3 –  במחיר של 2790 ש"ח.
דגם VS20T7536T5 – במחיר של 2390 ש"ח.
דגם VS15A6032R5 – במחיר של 1790 ש"ח.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
השקה : Xiaomi משיקה בישראל צמיד כושר וסדרת שעונים חדשה
השקה : Xiaomi משיקה בישראל צמיד כושר וסדרת שעונים חדשה
השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.