סמסונג הציגה את סל המוצרים האחרונים שלה באירוע וירטואלי Life Unstoppable

סמסונג קיימה ביום ג' 12.10 אירוע וירטואלי Life Unstoppable : The House Of Surprises, שבה הציגו את המוצרים האחרונים שסמסונג השיקה במהלך השנה ואיך הם יכולים להשתלב בתוך הבית שלנו ולשם כך סמסונג הקימו סט באולפן של בית שמורכב מ-6 חדרים וסמסונג קראה לו "בית ההפתעות". בכל חדר הציגו חלק ממוצרי הצריכה הביתיים של החברה. בנוסף סמסונג שילבה באירוע את נושא העיצוב והקיימות עם אריזות המוצרים של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כל המוצרים שהוצגו באירוע מציגים יכולת התממשקות בצורה כזאת או אחרת ביניהם באמצעות Samsung Smart Things. את הבית והצגת החדרים בבית ייצגו משפחה בת 5 נפשות, החדרים שהוצגו הם:

חדר המטבח

סמסונג הציגו את המקרר Bespoke Refrigerator, מקרר מודולרי המאפשר להוסיף יחידות להרחבה על מנת להגדיל את הנפח שלו, יכולים להוסיף יחידת דלת אחת או מקפיא ומקרר כשתי יחידות קטנות מבלי לקנות מקרר חדש. ניתן לעצב את הצד החיצוני של המקרר עם מגוון רחב של 6 טקסטורות ו 14 צבעים שונים.
עוד הציגו את התנור Infinite Line Oven, תנור בישול כפול כאשר ניתן לבשל מאכלים שונים בטמפרטורות שונות באותו הזמן למשל לצלות עוף ולאדות ירקות.

וגם קולט אדים Infinite Line Hood & Induction, מגיע עם משטח לד עם חיישני מגע ומאפשר התממשקות לכיריים של סמסונג ובכך להתאים את עוצמת שאיבת האוויר באופן אוטומטי.
בנוסף דיברו על מדיח הכלים Bespoke Dishwasher, משתמש בפחות מים וחסכוני יותר, עם תוכניות כמו סופר שטיפה או בוסט מאפשר לבצע ניקוי מהיר ולחסוך בחשמל. מגיע עם טכנולוגיית Hygiene Care המחסלת 99.999% מהחיידקים. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדר הכביסה

סמסונג הציגו את השואב האלחוטי Bespoke Jet, מגיע עם תחנת עגינה וריקון אבק אוטומטי והוא בעל יכולת שאיבה של 210W וזמן ניקוי של עד שעתיים רצופות ובגלל האטימות לאבק מסוגל למנוע 99.999% אלרגיות. מגיע ב-3 צבעים לבן מיסטי, כחול חצות, וירוק עץ.

עוד הציגו את מכונת ומייבש הכביסה AI Ecobubble Washer & Dryer, בזכות טכנולוגיית ה-AI Wash המכונה מזהה את משקל הכביסה ורמת הלכלוך ובהתאם מוסיפה מים וחומרי ניקוי ובזכות ה-AI Control המכונה לומדת את הרגלי השימוש במכונה ומתאימה את התוכניות בהתאם לימות השבוע והשעות.

באמצעות טכנולוגיית ה-Auto Cycle Link, מתאפשר חיבור סינכרוני בין המייבש למכונת הכביסה ובאופן אוטומטי נקבעים זמני הייבוש ומחזוריות הייבוש. באמצעות אפליקציית Smart Things Clothing Care, ניתן לקבל מידע מתי כדאי להשתמש במכונה וכמה מחזורי כביסה בהתאם לאיזור המגורים, שעות היממה ועוד. מייבש הכביסה עושה שימוש בטכנולוגיית Optimal Dry, שבודקת באמצעות חיישני טמפרטורה את זמן הייבוש המדויק ובכך משיגה ייבוש אופטימלי והגגנה על הבגדים מפני נזקים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדר השינה – 

בחדר זה הציגו ארון מייבש בגדים Bespoke AirDresser, הארון יודע לטהר את הבגדים מוירוסים ביעילות של 99.999% והורג קרדיות אבק ביעילות של 100% הארון מצוייד לראשונה עם חיישן לחות בעל יכולת AI שמנטר את רמת הלחות ומתאים את זרימת האוויר בהתאם, הארון יכול להתממשק למכונת הכביסה באמצעות האקוסיסטם של Smart Things. מגיע בצבעים : מראה קריסטלית, לבן זוהר, ורוד זוהר, ב'ז קטיפה, לבן כותנה, שחור פחם.

עוד הציגו ארון נעליים חכם Bespoke ShoeDresser, משתמש בזרם אוויר עוצמתי כדי לבטל את הלחות בנעליים ועם פילטר UV מסיר 99.999% מהוירוסים והבקטריות ו-95% ריחות לא נעימים.
וגם הציגו את הרמקול החכם Sound Tower, רמקול בלוטות' בעוצמה של 1500W עם נורות לד בתחתית הרמקול, לרמקול סאבוופר בגודל 10 אינטש ומצב קריוקי.

עוד הציגו בחדר השינה הוא הטלוויזיה המעוצבת  The Serif, מגיע בצבע לבן עננים או כחול כותנה. הטלוויזיה עוצבה על ידי Bouroullec studio  הדגם החדש מגיע בגודל 65 אינטש ותומך בטכנולוגיית הקוואנטום דוט של סמסונג. האריזה של הטלוויזיה אקולוגית ומאפשרת ליצור ממנה פריטים עיצוביים לחדר השינה או הסלון.
המוצר האחרון בחדר השינה הוא המזגן WindFree Air Conditioner, המזגן החכם יודע להוריד את הטמפרטורה בחדר בצורה מהירה עם מצב Fast Cooling mode ועובר אוטומטית למצב WindFree Cooling כדי למזג את החדר בצורה שקטה ללא רעשי רוח.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדר המשחקים והעבודה – 

בחדר זה סמסונג הציגו את מסך הגיימינג Odyssey Neo G9, מסך קעור תומך בטכנולוגיית הקוואנטום דוט עם הקוואנטום לד לצבעים חיים ודינמיים עם יחס גוף מסך של 32:9, גודל של 49 אינטש, קוואנטום HDR 2000, זמן תגובה של 1ms וקצב רענון מסךל של 240Hz עם תמיכה ב-GSync.

עוד הוצג מסך לעבודה וסטרימינג Smart Monitor, יכולה לשמש כתחנת עבודה וגם כטלוויזיה ומגיעה עם שלט להפעלת שירותי סטרימינג כגון נטפליקס, אופיס 365 מותקן מראש מאפשר עבודה על מסמכי אופיס ישירות מהמסך ללא צורך במחשב. מגיע בגדלים 43,32,27 ו-24 אינטש.
בנוסף הציגו את הסמארטפון המתקפל החדש Galaxy Z Flip3, עם מסך מתקפל 7.6 אינטש ותמיכה ב-S Pen.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדר הקולנוע – 

סמסונג הציגה בחדר הקולנוע את המקרן The Premiere, המקרן הוא קצר טווח ויכול להקרין על מסך עד 130 אינטש ממרחק של 24 ס"מ, תומך בתקן +HDR, רזולוציה של עד 4K מגיע עם שירות הוידאו Smart Platform שמאפשר בצפיה מתוך מגוון סרטים ותוכניות, טכנולוגיית Acoustic Beam מכוונת את הסאונד ישירות לצופה, עם רמקולים 4.2 ערוצים וסאבוופר מובנה. עוד הוצג מקרן קול Q-Series Soundbar, משדר סאונד ב 360 מעלות, עם רמקול עילי עוצמתי.

בנוסף הציגו גם את מטהר האוויר Bespoke Cube Air Purifier, מטהר אוויר קטן מימדים ועוצמתי שמסנן אבק, בקטריות ואבק. מגיע עם מסנן HEPA שמסנן 99.999% אבק דק ומגיע עם בקרת לייזר שמודדת את איכות אוויר. מטהר האוויר שואב אוויר מ-5 כיווני אוויר שונים ומודד את איכות האוויר ומוציא אוויר נקי ממקור אחד או 3 בהתאם לבחירה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חדר מגורים – 

סמסונג הציגו בחדר המגורים את Neo QLED 8K, מגיע בגדלים 65 עד 85 אינטש ברזולוציה של 8K ו-43 עד 98 אינטש ברזולוציה של 4K, טכנולגיית Quantum Mini Led וטכנולוגיית Quantum Matrix Pro להצגת ניגודיות מעולה ובהירות מסך גבוהה, עם צבעים חיים למראה אמיתי קרוב למציאות, במסכי ה-8K טכנולוגיית Neo Quantum Processor 8K מספקת יכולות AI עם רשת של 16 מערכות עצביות להתאמה לרזולוציה זו, מגיע עם Infinity Screen שמסתיר כמעט לגמרי את המסגרת. טכנולוגיית סאונד מונחית אובייקט בגודל 80W שמעבירה את הסאונד מכל כיוון אפשרי. עובי של 15 מ"מ בלבד.

כמו כן הוצג שואב אבק רובוטי Bespoke Jet Bot AI+, שואב אבק הראשון בעולם שעובד על טכנולוגיית AI של Intel, הרובוט מצוייד בחיישן Lidar לתנועה מדוייקת בסביבה ועם כיסוי מלא של שאיבה בכל פינה, מצוייד גם לראשונה בעולם בחיישן 3D Active Stereo-Type ואלוגריתם של איתור אובייקטים ובעזרתם ממפה את הסביבה ומקטלג אובייקטים שיכולים להפריע לתנועה שלו. מגיע עם תחנת ריקון אבק אוטומטית. סמסונג ציידו את הרובוט עם מצלמה ועם כרטיס רשת אלחוטי לשליטה וצפיה ברובוט באפליקציית Smart Things.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.