יום האהבה – המלצות למתנות טכנולוגיות

מאסתם בחבילות ומתנות ארוזות בנוסח סבונים, קרם פנים וקרם רגליים? אין לכם איפה לשים עוד בושם? לקראת יום האהבה 2022, אספנו לכם כמה הצעות מעניינות, חדשניות והכי חשוב – טכנולוגיות! אז במקום עוד בגד שישכב בארון או סט סכינים שאף אחד לא ישתמש בו, הנה לכם כמה מתנות המתאימות לשני המינים. הן פרקטיות ואנחנו בטוחים שתעשו בהם שימוש כמעט כל יום, במיוחד לאור העובדה שרובנו עובדים מהבית.

נהנים מזמן איכות זוגי

מקרן Anker Nebula Prizm II PRO

מקרן איכותי בעל אפשרות תצוגה של עד 120 אינץ´, שני רמקולים בהספק של 5W, מערכת Android TV מובנת ונורת LED 200 Lumen המעניקה עד 30,000 שעות של הקרנה. צפו ביחד בסרט רומנטי או בקומדיה מטורללת, בתוכניות טלוויזיה, סרטים, משחקים, מוזיקה ובאפליקציות ברזולוציית 1080p. המקרן עשוי חומרים מובחרים המגנים עליו מפני אבק ולכלוך, תוך התחשבות בעיצוב מודרני ונוח. המקרן יספק לכם שעות של חוויות בידור הודות לתמונה ענקית, חווית סאונד איכותית וממשק נוח במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן וזמינות: 899 שקלים. להשיג ברשת באג.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

רמקול Anker Soundcore Flare 2

נגנו את שירי האהבה האהובים עליכם עם רמקול בלוטות' בעל סאונד היקפי של 360 מעלות, המספק זמן נגינה של עד 12 שעות. הרמקול עמיד למים בתקן גבוה במיוחד – IPX7 ומתאים לשימוש מחוץ לבית ובסביבות רטובות או לחות. כדי להעצים את חווית הסאונד, ניתן לחבר את הרמקול למעל ל-100 רמקולים נוספים מאותו הדגם באמצעות טכנולוגיית PartyCast ולהאזין לצלילים המועדפים עליכם ממספר מכשירים בו-זמנית. טכנולוגיית BassUp  מספקת את צלילי הבאס הראויים לסאונד שאתם משמיעים, יחד עם שבב DSP בעיצוב מותאם אישית ורדיאטורים כפולים המספקים 100% יותר באס מאשר רמקולי בלוטות' ניידים רגילים. כמו כן, ניתן לשלוט ברמקול באמצעות אפליקציית Soundcore ולבחור מבין 6 מצבי תאורה כך להתאמה אידיאלית למצב הרוח הנוכחי שלכם. הרמקול בעל כניסת USB-C והוא מגיע לטעינה מלאה תוך 3 וחצי שעות.

מחיר מומלץ לצרכן וזמינות: 349 שקלים. זמין בצבעים כחול, אדום, אפור ושחור. מוצרי החברה זמינים בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell ברשתות פלאפון, KSP, icell, א.ל.מ, בסט מובייל, חשמל נטו, iDigital ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות אי אר סלולר, Mobi Cell , עולם של חדשנות 360, Touch, מחסן הסלולר, Yo Yo Digital, Go Mobile ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים עם 18 חודשי אחריות.

לחובבי וחובבות המחשוב והגיימינג

טאבלט 4G Lenovo TAB M10 FHD Plus

הטאבלט שעושה הכל! עם מסך IPS בגודל 10 אינץ' ורזולוציה חדה של 1080p, תמיכה בגלישה סלולרית דור רביעי בכל מקום בעולם, מעבד מתקדם ומערכת אנדרואיד 9.0 וכן מצב ילדים מיוחד, הטאבלט M10 של לנובו מתאים לכל בני המשפחה, מגדול ועד קטן. מסכו של ה-M10 מתפרש כ-90% מגופו, כך שתמצאו כאן הרבה מסך ושלדה קטנה, ותמיכה ב-™Dolby Audio מאפשרת חווית צפייה איכותית במיוחד בסרטונים וקטעי וידאו במשך שעות. לסוללה קיבולת ענקית של 5,000mAh, וניתן להרחיב את שטח האחסון עד לנפח של 256 גיגהבייט באמצעות כרטיס זיכרון. שתי מצלמות קדמית ואחורית איכותיות במיוחד מאפשרות ניהול שיחות זום, צילום תמונות והסרטת וידאו בקלות וביעילות בעזרת המסך הענק.  על אף כל זאת, משקלו קל במיוחד ועומד על 460 גרם, מה שמאפשר אחיזה נוחה ולא מכבידה על היד. החל מ-629 ₪ .

מסך מחשב Lenovo Y25-25 24.5" LED IPS

העבודה מהבית לא עושה הבחנה בין המינים, ולכן אם אחד מכם או שניכם עובדים מהבית, רצוי שיהיה מסך מחשב גדול ואיכותי, שיעזור לכם להתאמץ פחות עם העיניים. המסך של לנובו אומנם מתאים במיוחד למשחקים ולחווית משחק מושלמת, עם עיצוב ברוח הגיימינג עם נגיעות של כחול ומסגרת דקיקה, אך הוא יכול לשמש למשימות עבודה ולימוד רגילות או לצפייה בסרטים ותוכניות. גם מבחינת החומרה הוא מציג יתרונות ברורים כמו קצב רענון אדיר של 240Hz לעומת 144 או 160Hz אצל המתחרים. הרזולוציה עומדת על 1080p, פאנל המסך הוא מסוג IPS האיכותי, וה-Y25-25 מציע מגוון רחב של חיבורים בגבו, כולל לא פחות מ-4 יציאות USB3.0, בנוסף ליציאות וידאו דיגיטליות ושקע אוזניות.  מחיר מומלץ לצרכן: 1,320 ₪. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כונן SSD חיצוני ADATA SC685

איפה נמצאות התמונות מהחתונה? או אולי מהנסיעות והטיולים שלכם? חשוב לגבות את הזיכרונות המשותפים, ורצוי שיהיה אפשר לקחת את הנתונים, את המשחקים, את התמונות והסרטונים איתכם לכל מקום בכל זמן. ה- SC685 של ADATA הוא כונן SSD זעיר, דק (פחות מ-10מ"מ עובי) וקל משקל (35 גרם), שניתן לשאת ולקחת אותו לכל מקום, בכיס, בתיק או אפילו בארנק. הודות לשימוש בחיבור USB Type-C, ביצועי הכתיבה והקריאה שלו מהירים במיוחד, 530/460 MB/s, והוא מתאים לקונסולות Mac OS, Xbox one ,PS5, PS4 וכמובן מערכת Windows ואנדרואיד. בערכה תמצאו גם כבל עם חיבור USB רגיל לחיבור קל ומהיר וגם כבל Type-C ל-Type-C למכשירים חדשים יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 465 ש"ח

אוזניות גיימינג אלחוטיות של MPOW

זום, סקייפ, Teams או גיימינג – האוזניות האלחוטיות BH415A של מותג הסאונד MPOW פוטרות אתכם מהחוטים והכבלים המעצבנים. עם גימור מתכתי אדום ושחור, הן מתאימות לשני המינים, וגם הילדים יהנו להשתמש בהן בזמן המשחקים בקונסולות השונות. יש להן דרייברים בגודל 50מ"מ העוטפים את האוזניים ומבודדים רעשים, והמיקרופון שלהן איכותי במיוחד, עם סינון רעשים ואפשרות להשתקה. הסוללה המובנת תספיק לעד 17 שעות שימוש, וניתן להשתמש בהן גם בעזרת חוט, למי שמסרב להתקדם. בשונה מאוזניות Bluetooth, כאן התקשורת מבוססת על תדר רדיו 2.4Ghz, כך שאין עכבה או דיליי בין מה שרואים לבין מה ששומעים. מחיר מומלץ לצרכן: 325 ש"ח.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.