חדשות CES 2022 : חברת XPG חושפת את מוצרי החברה לשנה הנוכחית – ביניהם עכבר עם כונן אחסון מובנה

5 בינואר 2022 – לאס וגאס, ארצות הברית – לאחר היעדרות של שנתיים, מותג הגיימינג XPG מבית ADATA המפתח, מייצר ומספק מגוון רחב של מוצרים ורכיבים בתחומי המערכות, הרכיבים והאביזרים לגיימרים, מקצועני eSports וחובבי טכנולוגיה, מכריז היום בתערוכת CES 2022 על שלל מוצרי גיימינג חדשים ומתקדמים, המותאמים לשחקנים חובבים ומקצועיים כאחד. בין החידושים השנה: עכבר גיימינג אלחוטי עם כונן SSD מובנה, רכיבי זיכרון DDR5 חדשניים, כונני SSD בתקן PCIe 5.0 הסופר מהיר ואביזרי גיימינג משלימים.

כונני SSD וזיכרונות DRAM עם ביצועים מסחררים

XPG ו-ADATA מתכוננים להביא את ביצועי הדור הבא לגיימרים, ליוצרי תוכן ולמשתמשים אחרים עם כונני ה-PCIe Gen5x 4 SSD ורכיבי זיכרוןDDR5  העדכניים ביותר. במהלך התערוכה, המבקרים נחשפו לראשונה לרכיבי הזיכרון מהסדרות החדשות: XPG LANCER RGB DDR5 ו-CASTER RGB DDR5 המספקים ביצועים של עד 6000 MT/s ו-7000 MT/s, בהתאמה. בנוסף, זיכרון DDR5-4800 U/SO/R-DIMM מבית ADATA המותאם לתעשיות ולמערכות מחשבים מיוחדות עם ECC ו-PMIC הוצג אף הוא.

בנוסף, שני אבות טיפוס מסוג ADATA PCIe Gen5x 4 SSDs הופיעו ב-CES 2022. בפעם הראשונה, המבקרים זכו לראות במו עיניהם את פרויקט 'Nighthawk', הכולל בקר של Silicon Motion SM2508 ומסוגל לספק ביצועי קריאה/כתיבה של עד 14/12GB/s, ביצועים שנראים היום דמיוניים וחלומיים. כמו כן, הוצג גם פרויקט Blackbird" הכולל בקר InnoGrit IG5666 המסוגל לספק קריאה/ ביצועי כתיבה של 14/10GB/s. שני כונני ה-SSD יהיו זמינים בנפחי אחסון שונים של עד 8TB.

לא רק כונני אחסון פנימיים הוצגו בתערוכה. גם ה-SSD החיצוני החדש של ADATA הנקרא  Elite SE920 הופיע לראשונה בחשיפה רשמית. הכונן החיצוני Elite SE920 עושה שימוש בחיבור USB4, מה שמאפשר לו לספק קצבי העברה וביצועים של עד 40Gb/s, והוא מצויד בעיצוב קירור תרמי הכולל מאוורר מובנה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

היסוד לבניית מחשב גיימינג אימתני

לאור הצלחתו של ספק הכוח XPG CORE REACTOR  בעל אישור הזהב, CES הייתה מקום ההשקה האידיאלי עבור ה-PSU העדכני והחזק ביותר עד כה, שנקרא XPG CYBERCORE. ספק כוח זה בעל אישור של Plus Platinum" 80" ומוסמך Cybenetics, והוא מתאים לכל האתגרים והדרישות המחמירות ביותר של רכיבים זוללי אנרגיה וחשמל, כמו מעבדים, כרטיסי מסך ועוד. עם מאווררי XPG VENTO PRO מובחרים שפותחו בשיתוף עם Nidec, ספק כוח זה מקדם עוד צעד את XPG בדרך להכתרתה ליצרנית ספקי הכוח למחשבים מספר אחת בעולם.

החבילה המושלמת – מארז מחשב וקירור נוזלי מותאמים לגיימרים ויוצרי תוכן

XPG הציג לראשונה גם אב טיפוס של ה-XPG BATTLECRUISER PRO, שהוא מארז ATX (ATX Full Tower) עם עיצוב חדשני ומתקדם הכולל פאנל זכוכית מחוסמת בארבעת הצדדים ומאוורר הניתן להתאמה אישית על ידי תוכנה ובקרה מובנית לניהול תאורת RGB.

ה- XPG LEVANTE PROהוא הקירור הנוזלי החדש ביותר במשפחת LEVANTE, הכולל מסך LCD עגול הניתן להתאמה אישית מלאה באמצעות XPG PRIME Software Ecosystem. קירור נוזלי זה מצויד בפתרון קירור הנוזל העדכני ביותר של ASETEK, אליו מצטרפים מאווררי XPG VENTO PRO 120 .

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הניצחון בהישג יד

בפעם הראשונה בעולם, המבקרים בתערוכת CES 2022 יוכלו להתרשם מסדרת עכברי הגיימינג החדשה של XPG הכוללת את סדרת עכברי ה-ALPHA המציעים עיצוב ארגונומי חדשני וחיישן אופטי PIXART PAW3335 בעל ביצועים מדויקים במיוחד. הסדרה כוללת גרסה אלחוטית עם קישוריות של 2.4 Ghz בעת משחק, או קישוריות Bluetooth רגילה לשימוש יומיומי, וגרסה חוטית. כל המוצרים כוללים תאימות לתוכנת XPG Prime.

עכבר גיימינג עם כונן SSD

XPG מציג לראשונה בעולם את מוצר הקונספט האחרון שלו בשם XPG VAULT, עכבר בחיבור USB-C (USB 3.2 Gen 2) חוטי שרוצה להיות "ספריית המשחקים שלך, בכף ידך". אב הטיפוס הנוכחי יכול לשלב עד 1TB של אחסון SSD, הפועל במהירות של עד 985MB/s. לכונן זה מצטרפת תוכנת Gaming Launcher שמבטיחה להפוך את ספריות המשחקים של השחקן לניידת לחלוטין, והיא כוללת אינטגרציה של משחקים עם XPG Prime Software Ecosystem. השילוב של כונן SSD בתוך העכבר מציע מספר יתרונות חשובים לגיימר, כמו גיבוי מיידי של נתונים, אפשרות לנייד ולשאת את המשחקים בצורה קלה ללא אביזרים חיצוניים והעברת נתונים מהירה, חלקה ויציבה בין מחשבים. עם זאת, ה-VAULT אינו מיועד רק לגיימרים, אלא גם ליוצרי תוכן העושים שימוש רב בתמונות, סרטונים וקבצי קול, כך שבעצם מתקבלת כאן מוצר 2 ב-1: עכבר סופר מדויק ומקצועי, וכונן SSD מהיר עם נפח אחסון גדול (512GB או 1TB).

על הצד הטכני, ניתן לציין מקשי OMRON עם עד 60 מיליון קליקים, 6 כפתורים הניתנים להתאמה אישית, תאורת RGB מתחלפת, רזולוציה של עד 16,000DPI, מהירות מקסימלית של 400IPS ומשקל של 90 גרם. תמחור העכבר אמור להיות תחרותי, שכן XPG מעוניין שמחירו של העכבר יהיה נמוך מאשר מחירם של עכבר גיימינג וכונן אחסון נפרדים.

מחשבי גיימינג קלים וחזקים במיוחד

מערך המחשבים הניידים המלא של XPG הוצג בתערוכה, ולראשונה המבקרים היו יכולים להתרשם בצורה פיזית ממחשב הגיימינג הנייד החדש XPG XENIA 15 KC בגודל 15.6 אינץ'. מחשב זה, שהוכרז בקיץ 2021, הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין XPG ואינטל וכולל מעבד Intel® 11th Gen Core™ i7 11800H ומעבד גרפי NVIDIA® RTX 3070. יתרה מכך, ליציבות וביצועים מרביים, המחשב הנייד מצויד בפתרון קירור תרמי מתכת נוזלי, כונן אחסון  XPG GAMMIX S70 PCIe Gen4 SSDבנפח 1TB וזיכרון XPG בעל ביצועים גבוהים בנפח 32GB( (2x16GB DDR4-3200MHz. בנוסף, גם המחשב הנייד XPG XENIA 14 הוצג פיזית – זהו מחשב נייד העשוי מסגסוגת קלה ודקה, מה שמקנה לו משקל אולטרה קל של 970 גרם, והופך אותו למחשב ה-14 אינץ' הקל בקטגוריה. המחשב הנייד XPG XENIA Xe  שהחל להימכר בחודש יולי 2021 בישראל, פקד אף הוא את התערוכה. כזכור, זהו מחשב נייד בגודל 15.6 אינץ' המבוסס על תקן פלטפורמת ה-EVO™ של אינטל, המציע שילוב של ביצועים, חיי סוללה ומשקל קל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.