לנובו משיקה ב-CES את Yoga AIO 7, מחשב הכל-כלול עם תצוגה מסתובבת ומסכים חדשים

לנובו Yoga Aio-7

אם היה משהו שסייע לנו השנה לדלג בין כיתות וירטואליות, משרדים ביתיים אישיים ומטבחים חכמים, היתה זו הטכנולוגיה החכמה שאיפשרה לנו להסתגל למצב הנורמלי החדש מבלי לוותר על נוחות, בידור, קשרים חברתיים, וחינוך.
על רקע זה התמקדה לנובו השנה בפיתוחים עיצוביים והנדסיים המספקים פתרונות לחוויות יומיומיות ומתאפיינים בעיצובים יעילים שיעזרו להפחית את הבלגאן בסביבת העבודה, בויזואליות שתפיח חיים בבידור הביתי ובמכשירים תכליתיים עם אביזרי משחק בהתאמה אישית.
ב-CES מציגה לנובו את Lenovo L24i-30 ו-Lenovo L27e-3, צגי IPS דקיקים ומסוגננים וכן את המחשב השולחני בסגנון הכל כלול Yoga AIO 7, שעם תצוגה מסתובבת תופס פחות שטח בסביבת העבודה. כל אחד מההתקנים החדשים הללו נועד להפוך את החיים שלנו לקלים יותר ולסייע לנו להישאר מחוברים, פרודוקטיביים לאורך היום.

הגמישות של Lenovo Yoga AIO 7

כשאתם רוצים עוצמה מרשימה וסגנון ברמת פרמיום ממחשב שולחני בעיצוב 'הכל כלול' (AiO) עבור ביתכם, אינכם צריכים להמשיך ולחפש אחרי שתפגשו את Lenovo Yoga AIO 7 שמגיע עם Windows 10.
הציר המסתובב של לנובו שולב כאן כדי לאפשר לכם להתאים את סביבת העבודה שלכם, לסובב את התצוגה עם המסגרת הדקיקה בלחיצת אצבע ממצב אופקי למצב אנכי מלא, מה שיאפשר חלון עבודה ארוך ואלגנטי. לחלופין, תוכלו להטות את המסך מזווית שטוחה לחלוטין עד 20 מעלות לנוחות עבודה בהתאמה אישית. יתרה מכך, עם התמיכה האלחוטית המשולבת ב-Yoga AIO 7, תוכלו להפעיל את המסך מרחוק באמצעות טאבלט או טלפון מבלי שתצטרכו להפעיל את המחשב. עדכון עתידי יאפשר להציג תוכניות מקוונות ישירות אל המסך ולהפוך אותו לטלוויזיית 4K חכמה. התוכן יסתובב באופן אוטומטי על גבי מסך המחשב כדי להקל על השימוש, ושיתוף הגלישה באינטרנט עם יושבי הסלון יהיה מהיר במיוחד על ידי שימוש מהיר בתפריט ההקרנה.

המחשב מציע עיצוב אטרקטיבי במרקם רך, ורמקולי הסטריאו המאושרים על ידי JBL Harman, המופנים אל המשתמש, ממוקמים בקפידה מתחת לתצוגה המסתובבת כדי להבטיח צליל חזק גם כאשר התצוגה מסובבת למצב אנכי. העיצוב המינימליסטי של שולחן העבודה משלב גווני ענן אפור ולבן ירח כך שהוא יכול להיות מוצב במרכז כל משרד ביתי או חלל מגורים. אביזרים משלימים בצבע המתאים מגיעים במארז כדי להבטיח קווי עיצוב נקיים, כולל מקלדת אלחוטית, עכבר, ומצלמת רשת עם חיישן 5 מגה-פיקסלים הניתנת למיקום בחלק העליון. טענו את המחשב הנייד שלכם באמצעות Yoga AIO 7 והעבירו קבצים בכבל אחד, וכן השתמשו בפעולת drag&drop להעברת קבצים מהמחשב הנייד בזמן שאתם מחוברים לאחסון משותף לתפעול מטלות יצירתיות גדולות יותר.
סקלת הצבעים של המסך שופרה, גם לטובת חובבי איכות הצבע וגם להבטיח תוצאות הדפסה טובות יותר. כתוצאה מכך, Yoga AIO 7 הוא מחשב הכל כלול הראשון בעולם עם מסך IPS בגודל 27 אינץ' ברזולוציית 4K עם תמיכה של 99% בתקן DCI-P3 ותמיכה של 99% בתקן Adobe RGB כשהתוצאה היא תצוגה מהממת. שילוב זה של טכנולוגיות מסכים מוביל לספקטרום רחב יותר של אדומים וצהובים חמים יותר, ואזורים ירוקים ותכלכלים קרירים יותר.

AIO 7 מגיע עם הביצועים יוצאי הדופן של מעבד AMD מסדרת Ryzen בשילוב כרטיס התצוגה GeForce RTX 2060 של NVIDIA שביחד מציעים עבודה בריבוי מטלות ללא מגבלות, יצירת תוכן ומשחקיות ללא מעצורים.

Lenovo L24i-30 ו-L27e-30: סגנון שתופס את תשומת הלב

קדימה, הביטו שוב. אלה אינם המסכים השולחניים הרגילים שאתם מכירים. מכיוון שיותר ויותר מסכי מחשב מוצבים בסלון או בסביבתו, במקומות בהם מתקיימת הכי הרבה תנועה בבית, חשוב היום יותר מתמיד להקפיד על האסתטיקה והעיצוב של המסכים. עם סדרת מסכי המחשב החדשה של לנובו הכוללת את Lenovo L24i-30 ו-Lenovo L27e-30 תוכלו לקבל סגנון, ופרודוקטיביות, והכל בחבילה אחת.
השימוש בפאנל IPS ברמת פרמיום בשני המסכים, Lenovo L24i-30 ו-Lenovo L27e-30, מציע תמונות נקיות וחדות עם זוויות צפייה רחבות שיעזרו להוציא את המיטב מצפייה בסרטים, רכישות מקוונות, מריאת חדשות, משחקים, או עבודה. ובזמן שבו הלימודים היברידיים מאי פעם, יותר מורים ותלמידים מגלים שהם זקוקים למסכים גדולים ואיכותיים למפגשי לימוד ווירטואליים.
שני המסכים תוכננו כדי לספק עבודה פונקציונלית, והם מגיעים עם אפשרת להסתרת הכבלים וכן עם מעמד לטלפון החכם האישי שיעזור לכם לשמור על סביבת העבודה מסודרת יותר. את התצוגה תוכלו להטות כדי להגדיר זווית צפייה נוחה יותר, וכן תוכלו לבחור באחד משני מעמדים: מעמד מתכת אופנתי עם הדגשה של אלמנטים במסך ה-Lenovo L24i-30, או הפשטות האלגנטית של המעמד באפור גרפיט במסך ה-Lenovo L27e-30. המסכים עטופים במסגרת מינימלית במיוחד משלושה צדדים, ועוביים דקיק במיוחד – 7.1 מ"מ.
שני המסכים מצוידים בציפוי נגד השתקפויות מתקדם ועם טכנולוגיית Eye Comfort ברישוי של מעבדות TUV Rheinland להפחתת האור הכחול והבהובים. שניהם מגיעים עם תמיכה מובנית ב-AMD FreeSync למשחקיות חלקה ונקייה מגמגומים, ובנוסף הם מציעים קצב ריענון של עד 75 הרץ באמצעות חיבורי ה-HDMI שלהם בכניסה.

בנוסף, מציעה לנובו למשתמשים לאפשר מעין טאץ' אישי לנראות, לאודיו ולמאפיינים אחרים של המסך באמצעות תפריט ההגדרות שעל המסך (OSD) ועם פלטפורמת התוכנה Lenovo Artery. גיימרים, חובבי סרטים או מי שעובדים בריבוי משימות יוכלו לשלוט בקלות במסכים של לנובו כך שיתאימו לתרחיש השימוש שלהם בבית.

גלריית תמונות:

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
חדשות : Samsung , מאפשרת שימוש ביכולות ה-Galaxy AI בעדכון האחרון לעוד מכשירים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Logitech Mk950 – סט מקלדת ועכבר אלחוטיים
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
השקה : Msi Claw – הטופר הגיע , קונסולת הגיימינג הניידת הושקה בישראל
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה: לנובו ThinkPad P14s Gen 4
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
סקירה : כמה קטנות ככה גדולות – אוזניות Jlab Jbuds Mini
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
השקה : AGON PRO AG456UCZD – מסך גיימינג קעור במיוחד עם קצב רענון 240 הרץ
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
חדשות : Polar חשפה את השעון Grit X2 Pro – שעון ספורט קשוח במיוחד
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.