חדשות : Asus הכריזה על כרטיסי המסך החדשים מסדרת AMD Radeon RX-7900

ASUS הכריזה על TUF Gaming Radeon™ RX 7900 XT  ו-Radeon RX 7900 XTX, שני כרטיסי המסך הראשונים בקו מוצרי Radeon RX 7900 של AMD. כרטיסים אלו מספקים יותר מעבדי הזרמה וממשק רחב יותר לזיכרון מאשר בדור הקודם. הם מספקים ביצועים יוצאים מהן הכלל ויעילות אנרגטית מעולה כדי לספק את העוצמה לתצורות 4K ומעלה בכותרים התובעניים ביותר, והם מוכנים להתמודדות על מקום של כבוד בכל מחשב משחקים באשר הוא.

הכרטיסים החדשים מבוססים על ארכיטקטורת RDNA™ 3 של AMD, מעבד התצוגה הראשון בעולם המציג את עיצוב השבבים ההיברידי המתקדם של AMD. הארכיטקטורה פורצת הדרך מספקת עד 54% יותר ביצועים לוואט מאשר ארכיטקטורת RDNA 2 מהדור הקודם, והיא מציעה את הקישורים הפנימיים המהירים ביותר בין שבבי הגרפיקה ומערכת הזיכרון בקצב של עד 5.3 טרה-בייט/לשנייה. כן היא מציעה עד 96 יחידות עיבוד אחוד חדשות ואת הדור השני של טכנולוגיית Infinity Cache™ של AMD. כן היא כוללת תפוקת בינה מלאכותית שמספקת עד פי 2.7 ביצועי בינה מלאכותית, את הדור השני של טכנולוגיית מעקב הקרניים שמספקת עד פי 1.8 ביצועים מעקב קרניים ארכיטקטוניים בכותרים נבחרים לעומת כרטיס מסך הבנוי על ארכיטקטורת RDNA 2.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

להיות ראשון על קו הזינוק עם ה-TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX

בתור רץ החזית החדש במשפחת כרטיסי המסך של ASUS Radeon RX, ה-TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX דוחף את הסדרה לגבהים חדשים של ביצועים. כרטיס 3.63 חריצים זה מציע כמות עצומה של 6,144 מעבדי הזרמה. למי שמחפש רוחב פס גדול וכמות גדולה של VRAM, כרטיס המסך TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX מציע את שניהם: 24 גיגה-בייט של זיכרון GDDR6 וממשק זיכרון ברוחב 384 סיביות.

חומרים עמידים וייצור מחוזק הופכים את TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX ללוחם עיקש. המבנה החזק במיוחד שלו מתאים למשימה שעומדת בפניו ולהגנה על הכרטיס עצמו מפני התעקמות ושקיעה. זה מתחיל עם מסגרת יצוקה קשיחה שאליה מתמזגים לוחית אחורית ומעטפת יציבים שעשויים מאלומיניום. ASUS כללה באריזה גם מחזיק כרטיס גרפי כדי לשמור על כרטיס מסך זה מיושר באופן מושלם לאורך זמן.

עיצוב קירור חדש מאפשר למעבד הגרפי לפעול עם מצערת פתוחה במלואה. פתח אוורור רחב יותר בלוחית האחורית פותח עוד יותר מקום לזרימת אוויר. בנוסף, שטח פיזור החום הכולל גדל ב-22.8%, ופתח מורחב לאורך קצה הלוחית האחורית מאפשר בנוסף ליותר אוויר לזרום דרך החרירים ממאווררי ה-Axial-tech.

המאווררים גדולים וגם יעילים יותר בדור הנוכחי. הם מספקים 13.8% יותר זרימת אוויר ו-8% יותר לחץ סטטי בהשוואה לדור האחרון, כל זאת תוך סיבוב במהירות נמוכה יותר, כשהם גם מייצרים בדומה לדור הקודם כמות נמוכה של רעש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מתג Dual BIOS מאפשר למשתמשים לבחור בין מצב ביצועים למצב שקט, או שהם יכולים להשתמש בכוונון ידני עם תוכנת ASUS GPU Tweak III. קישוריות מתקדמת מאפשרת למשתמשים לקצור את היתרונות של מסכי המשחקים העדכניים ביותר בשוק. הכרטיס מציע יציאת HDMI® 2.1 ב-TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX ושלוש יציאות DisplayPort™ 2.1.

כדי לספק את הכוח הדרוש, כרטיס המסך TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX משתמש בשלושה מחברי חשמל בעלי 8 פינים. זה מספק מערכת אספקת חשמל חזקה המציעה קבלים בדירוג K20 ופיזור של שלבי הספק בעלי זרם גבוה המסודרים בתצורת 17+4. בנוסף, תהליך הייצור, ASUS Auto-Extreme, מציע אורך חיים חזק שמתאים למותג TUF, כך שמשתמשים יכולים להיות בטוחים שהכרטיס שלהם, שהוא ברמה הגבוהה ביותר, יצליח להריץ משחקים במשך שנים רבות.

שדרגו מחשבי AMD עם TUF Gaming Radeon RX 7900 XT

ה-TUF Gaming Radeon RX 7900 XT מציע כמה שדרוגים משמעותיים בהשוואה ל-Radeon RX 6900 XT מהדור הקודם, כולל זיכרון תצוגה גדול יותר של 20 גיגה-בייט של GDDR6 לצד 5,376 מעבדי הזרמה וממשק זיכרון רחב יותר של 320 ביט. המערכת התומכת שלו כוללת רבים מהאלמנטים העיצוביים של כרטיס המסך TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX, החל במסגרת יצוקה, מעטפת ולוחית אחורית מאלומיניום ועיצוב ברוחב 3.63 תושבות, ועד הלוגו האקרילי המעודכן של TUF בתלת-ממד עם תאורת ARGB בקצה המעטפת,. כרטיס זה מציע את המערך השלם של החידושים האחרונים מבית ASUS.

כרטיס המסך TUF Gaming Radeon RX 7900 XT בא היטב לידי ביטוי בכל הנוגע לביצועים תרמיים. באותו הספק כולל של הלוח כמו כרטיס המסך Radeon RX 6900 XT, הוא קריר יותר תחת העומס, תוך שהוא מייצר רמות רעש דומות – אך מציע ביצועים נוספים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הפעילו את המחשבים עם ספק הכוח הנכון

TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX ו-TUF Gaming Radeon RX 7900 XT מתגאים בביצועי גיימינג יוצאי דופן. בזמן שהמשתמשים מתכננים את הדור הבא של הציוד שלהם, הם מוזמנים להתקין את הכרטיס הגרפי החדש שלהם לצד ספק כוח מובחר של ASUS. ספקי הכוח החדשים בסדרת TUF Gaming Gold נועדו לספק את כל מה שהמשתמשים צריכים. עבור ה-RX 7900 XTX, ASUS ממליצה על ספק כוח המספק לפחות 800 וואט – TUF Gaming 850W Gold יתאים היטב לכך. עבור RX 7900XT, ASUS ממליצה על ספק כוח המספק לפחות 750 וואט, מה שהופך את TUF Gaming 750W Gold לבחירה מתאימה בקלות. עם רכיבים איכותיים, פעולה שקטה ו-10 שנות אחריות, המשתמשים יודעים שהמחשב שלהם בידיים טובות.

זמינות ומחירים

כרטיסי המסך,טרם הושקו. בסמוך להשקה העולמית תחל מכירתם בישראל. כרגע לא ידוע מה העלות שלהם.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.