חדשות : Samsung משיקה מקרר אינטגרלי חדש מסדרת ה-Bespoke Infinite

חברת Samsung, הכריזה בתערוכת CES-2023, על השקה גלובלית של המקרר Bespoke Infinite Line בשווקים נבחרים ברחבי העולם. לאחר שהושק תחילה באירופה, השקת המקרר Bespoke Infinite Line תתרחב גם למקסיקו, תאילנד ואוסטרליה לקראת סוף השנה.

המקרר המובנה והיוקרתי החדש של Samsung כולל מבחר דגמים עם תא קירור, תא הקפאה או תא ליין, והוא מתאפיין בעיצוב על-זמני, מודרני ומודולרי שמשתלב בצורה מושלמת עם כל סגנון. הודות לקווים פשוטים, לחומרים טבעיים ואיכותיים ולתכונות שמשדרגות את נוחות השימוש ומייעלות את אחסון המזון, מקרר Bespoke Infinite Line מוסיף ערך אינסופי למטבחים של הצרכנים.

המקרר הושק בשווקים בבריטניה, גרמניה, איטליה, צרפת ובנלוקס.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עיצוב על-זמני שמשדרג כל מטבח

מקרר Bespoke Infinite Line מתאפיין במראה על-זמני שמשקף את המגמות האחרונות, והוא נועד להחזיק מעמד למשך שנים רבות. מה שיוצר את המראה האסתטי החדש, הידוע בתור עיצוב Infinite, הוא סגנון חלק, חומרים עמידים, גימור איכותי ודגשי עיצוב אלגנטיים.

בהיותו חלק מסדרת Bespoke, המקרר Bespoke Infinite Line מתאפיין בעיצוב מודולרי העשוי מחומרים איכותיים, שאותו ניתן לשלב במטבח ולהתאים אישית לצרכים המשתנים של הצרכנים. עיצוב Infinite מעשיר את הרבגוניות מכיוון שהוא מבטיח שהמקרר תמיד יישאר באופנה, גם אם אורחות החיים של הצרכנים ישתנו. הודות לקווים פשוטים, משטח חלק, גימור טבעי על-זמני ומסגרת נחושת אלגנטית בצבע זהוב, המקרר Bespoke Infinite Line ייראה מרשים במיוחד בכל סביבה ואף פעם ייצא מהאופנה.

חזית המקרר עשויה מאלומיניום איכותי, שהוא עמיד יותר בפני מכות ושריטות, ואפשר לנגב ממנה בקלות סימנים וכתמים. פנים המקרר בהיר ומעודן הודות למנגנון קירור ממתכת שחורה ולפסי תאורה – שתי תכונות שמייצגות את האיזון האלגנטי בין הצורה לביצועים היעילים של המקרר.

מנגנון הקירור ממתכת שחורה, המורכב על הצינור והדלת, יוצר תחושה של עומק שמקנה למקרר מראה יוקרתי במיוחד, וכן מאפשר לשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר מכיוון שהוא מפצה במהירות על אובדן חום. פסי התאורה על המסגרת והמדפים מעשירים את המראה האסתטי ומאפשרים למשתמשים לראות היטב כל פינה במקרר. בנוסף לחזית של המקרר מרהיבה, הוא גם מרווח מבפנים. הנפח הכולל של תא הקירור ותא ההקפאה הוא 805 ליטר, בעוד שהתא ליין יכול להכיל עד 101 בקבוקים.

קיבולת תא הקירור: 393 ליטר, קיבולת תא ההקפאה: 412 ליטר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

העלאת רף הנוחות במטבח

כדי להציע למשתמשים חוויה מותאמת יותר לדפוסי השימוש היומיים שלהם במקרר, מקרר Bespoke Infinite Line מציע שפע של תכונות שמשדרגות את הנוחות. יחד, הטכנולוגיות האלה מספקות גישה מיידית למאכלים ולמשקאות כדי להעניק חוויית משתמש יוצאת מן הכלל.

בצידה של הדלת החדשה בעלת הפתיחה האוטומטית (Auto Open Door) ישנו חיישן המאפשר לפתוח את הדלת באופן מיידי בנגיעה פשוטה. כך המשתמשים יכולים לפתוח את המקרר בקלות אפילו אם הידיים שלהם מלאות במצרכים או דביקות לאחר הכנת אוכל. מכיוון שהחיישן מובנה בדלת, המקרר לא כולל ידית, ואילו המראה הפשוט והאופנתי של הדלת משקף את הדרישה של הצרכנים המודרניים לעיצובים נקיים.

קנקן מים עם מילוי אוטומטי (AutoFill Pitcher) נטול BPA ובטוח לשימוש במדיח כלים מציע גישה נוחה למים מסוננים קרים ומרעננים, בכל רגע. המקרר כולל גם מסנן מובנה שלתוכו משתמשים יכולים להוסיף פירות ועשבי תיבול מועדפים כדי להכין משקאות טעימים. ומתקן אוטומטי לייצור שני סוגי קרח (Dual Auto Ice Maker) מאפשר לבחור בין קוביות קרח לכדורי קרח, כדי שלמשתמשים אף פעם לא יחסר קרח.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

קירור גמיש לטריות מיטבית

אפשרויות האחסון הגמישות במקרר Bespoke Infinite Line מאפשרות למשתמשים לאחסן מוצרי מזון שונים במקביל בתנאים מיטביים, ובכך לשמור על הטריות והטעם של כל סוגי המאכלים.

המזווה הגמיש (Flex Pantry) הוא מגירה עצמאית שבה משתמשים יכולים להפעיל במהירות טמפרטורות שונות מוגדרות מראש בהתאם לצרכים היומיים שלהם. שני מצבי הטמפרטורה המובנים מתאימים בצורה מושלמת לאחסון מגוון רחב של מצרכים איכותיים, החל בבשרים ודגים וכלה בפירות וירקות, כאשר הם שומרים על הטעמים והמרקמים הטבעיים של המצרכים למשך זמן רב יותר.

שלושה אזורי טמפרטורה (Triple Temperature Zone) בתא היין גם מאפשרים לאחסן את היין בתנאים מיטביים תוך שמירה על טריותו. הודות לשלושה אזורי אקלים שונים ולבקרות טמפרטורה מדויקות, משתמשים יכולים לאחסן בקבוקי יין שונים במקביל בתנאים מיטביים התורמים לשימור יין אולטימטיבי. דלת זכוכית עם הגנה מפני קרינת UV (UV Protect Glass Door) כוללת זכוכית עם ציפוי תלת-שכבתי בעלת הגנה מפני קרינת UV. הדלת שומרת על בקבוקי היין מפני שינויי טמפרטורה חיצוניים, כך שהטמפרטורה הפנימית נותרת יציבה והתא נותר מוגן מפני קרינת UV מזיקה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שילוב חלק של  SmartThings

הקישוריות החלקה של המקרר מאפשרת להשתמש בו בקלי קלות מכיוון שהיא מייעלת את כל התהליכים, החל באחסון יין וכלה בניהול צריכת החשמל.

תמיכה ב-SmartThings Sommelier at Home מציעה למשתמשים חוויית אוכל עשירה וטעימה יותר. התכונה SmartThings Sommelier at Home היא חלק מהיישום SmartThings, והיא מנתחת את תוויות היין כדי להציע את התנאים המיטביים לאחסון יינות ללא כל צורך בניחושים. בשילוב עם SmartThings Cooking, השירות ממליץ על המאכל המתאים ביותר לסוג היין, ממש כמו סומלייה אמיתי.

תמיכה ב-SmartThings Energy מאפשרת למשתמשים לנטר ולנהל בקלות את צריכת החשמל של המקרר, ומציעה טיפים להפחתת טביעת הרגל הפחמנית ולחיסכון בכסף. מצב AI Energy מעלה את היעילות האנרגטית לרמה הבאה בכך שמנתח דפוסי שימוש וגורמים נוספים, וממטב את ההגדרות כדי לחסוך בחשמל.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.