השקה : Samsung משיקה את דגמי ה-Galaxy S23

Samsung Electronics, חשפה הערב (יום ד') את סדרת מכשירי Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ ו-Galaxy S23 וציינה עידן חדש בחוויית השימוש האיכותית והעוצמתית של מכשירי המובייל בסדרת ה- Galaxy.

המצלמה החדשה של סדרת Galaxy S23 תעניק למשתמשים את החופש לחקור את היצירתיות שלהם: מעתה יוכלו המשתמשים לצלם סרטונים במצב לילה באיכות קולנועית וזאת בסיועה של  הבינה המלאכותית במכשירים.

המעבד החדש Snapdragon 8 Gen 2  למכשירי Galaxy פותח פתח לחוויה עתידנית בנייד הודות לבינה מלאכותית פורצת דרך, חווית מובייל מהירה ומשחק חזק ורציף עם הביצועים הגרפיים המהירים ביותר בנייד.

ה-S Pen המשולב ב-Galaxy S23 Ultra, שרבים ממשתמשי Samsung Galaxy הוותיקים מכירים ואוהבים, מציע יותר אפשרויות עבודה, כתיבת הערות, אופציה לצייר ועוד. כלל השכלולים של סדרת Galaxy S23 מעמידים תו תקן חדש וארוזים במארז מרהיב הנותן ביטוי גם למחויבות האקולוגית של Samsung באמצעות יותר חומרי גלם ממוחזרים בהשוואה לכל טלפון אחר מסדרת Galaxy.

פלטפורמת Snapdragon 8 Gen 2 לניידים של Galaxy עברה מיטוב למכשירי Samsung והיא משמשת בלעדית למכשירים אלה נכון לזמן ההשקה של סדרת Galaxy S23.

תמיכה ב-S Pen זמינה רק במכשירי Galaxy S23 Ultra מסדרת Galaxy 23.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מצלמה משוכללת עם כמות רבה של מגה-פיקסלים ושפע של אפשרויות מבוקר עד לילה

מכשירי Galaxy S23 Ultra מאפשרים לצלמים בכל הרמות לצלם תוכן מצוין, בקלות.

סדרת Galaxy S23  מציגה את מערך הצילום המתקדם ביותר של Galaxy, היודע להתמודד כמעט עם כל תנאי התאורה ונועד להפיק תמונות חדות לפרטי פרטים.

היכולות החדשות של מכשירי Galaxy S בכל הקשור לצילומי לילה, מציבות סטנדרטים חדשים: המצלמות החדשות מציעות שיפור ומיטוב של התמונות והסרטונים תחת מגוון רחב של תנאי סביבה: מעתה יוכלו המשתמשים להנות מ: צילום השיר האהוב בהופעה, סלפי מהיר בקולנוע, תמונה קבוצתית של החברים במסעדה ועוד. התמונות והסרטונים יצאו באופן חד יותר מבעבר. אלגוריתם המבוסס בינה מלאכותית של יחידת עיבוד התמונה (ISP), והוא זה שדואג להעצמת הפרטים וגווני הצבע ומונע רעש ויזואלי, הפוגע ברוב התמונות המצולמות תחת תאורה חלשה.

לראשונה במכשירי Samsung Galaxy, ה-Galaxy S23 Ultra מגיע עם חיישן פיקסלים אדפטיבי חדש של 200 מגה-פיקסל, לצילום רגעים מרהיבים בדייקנות. החיישן משתמש בטכנולוגיית Pixel Binning (קיבוץ מספר פיקסלים יחד) כדי לתמוך במספר רמות עיבוד עתיר-רזולוציה במקביל. בעידן של היום, מצלמות הסלפי הן היום המרכיב הדומיננטי ביותר בתקשורת היומיומית שלנו: כל מכשירי סדרת Galaxy S23 מציגים מיקוד אוטומטי מהיר, ולראשונה גם מצלמת סלפי עם Super HDR שיודעת לעבור מקצב של 30fps ל-60fps להפקת תמונות וסרטונים חזיתיים חדים הרבה יותר.

סדרת Galaxy S23 מצוידת במערך שלם של כלים שלא מזכירים שום חוויית צילום אחרת. היישום Expert RAW, הזמין רק במכשירי Samsung Galaxy, מאפשר צילום תמונות בסגנון DSLR ועריכתן בפורמט RAW ו-JPEG ללא צורך בציוד צילום מסורבל. משתמשים יכולים להתנסות בתמונות אומנותיות עם חשיפות מרובות (Multiple Exposure) או בצילום תמונות צלולות של שביל החלב עם הגדרות Astrophoto בתוך יישום Samsung Camera או ביישום Expert RAW.

כמו כן והודות ליכולות הזום החדשות של היישום Camera Controller בסדרת Galaxy Watch5 יוכלו המשתמשים לצלם תמונה יציבה לחלוטין מהשעון של פרק כף היד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עוד מחידושי המצלמה:

  • סרטונים שצולמו תחת תאורה חלשה ובמצבים אחרים שיוצרים בדרך-כלל טשטוש, יהיו עכשיו יציבים יותר עם מייצב התמונה האופטי (OIS) הכפול הפועל בכל הכיוונים.
  • הסרטונים משדרים תחושה קולנועית עם וידאו 8K משופר בקצב של 30 פריימים לשנייה עם זווית רחבה.
  • בינה מלאכותית משופרת מבוססת אובייקטים מנתחת כל פרט בפריים עד לרמה של איכויות זעירות בתווי הפנים כמו למשל: השיער והעיניים, וזאת כדי לשקף בבהירות את המאפיינים הדינמיים של המצולם.
  • התכונה החדשה שהוכנסה באוזניות Galaxy Buds2 Pro, הקלטת שמע ב-360 מעלות (360 Audio Recording), מאפשרת הקלטת שמע רב-ממדי לחוויית וידאו משודרגת אפילו יותר.


במכשירי Galaxy S23+ ו-Galaxy S23 זוכה המצלמה גם למראה משודרג: מסגרת בית המצלמה הוסרה מה שמציין עידן חדש בעיצוב הבסיסי של Galaxy ומבדיל את הסדרה כולה משאר מוצרי החברה.

הביצועים החדשים של Galaxy S23  מציבים סטנדרט חדש לחווית הגיימינג במובייל

הטכנולוגיה בסדרת ה-Galaxy S23 עולה בהרבה על כל הציפיות של יוצרים וגיימרים. המעבד Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2  למכשירי Galaxy מאפשרת ביצועים ייחודים לכך, וסוללת ה-5,000 מיליאמפר־שעה של מכשירי Galaxy S23 Ultra מחזיקה יותר מ-20 אחוז.

הביצועים הגרפיים של ה-Galaxy S23 Ultra מהירים ביותר מ-40 אחוז וביצועי הבינה המלאכותית עברו גם הם מיטוב של יותר מ-40 אחוז לאיזון בין ביצועים להספק במהלך צילום תמונות וסרטונים, גיימינג בשיהוי נמוך (low-latency) ועוד.

ה-Galaxy S23 Ultra מגיע מוכן לתמיכה בניתוב קרניים (Ray Tracing) בזמן אמת: טכנולוגיה זו המדמה את המסלול של  קרני אור מאפשרת למשתמשים לראות את הסצנות בעיבוד מציאותי. בנוסף, תא קירור האדים של Samsung Galaxy מופיע כעת בגרסה גדולה יותר על כל דגמי Galaxy S23, ומבטיח מרתונים אינטנסיביים של גיימינג בלי האטה או השהיה.

מסך ה-6.8 אינץ' המרווח של ה-Galaxy S23 Ultra, מציע קיעור מצומצם ושטח עבודה גדול ושטוח יותר מאפשר חוויה וויזואלית טובה יותר מאשר בעבר. תכונת נוחות העיניים המשופרת, הייחודית לדגמי Samsung Galaxy, מאפשרת למשתמשים להתאים את גווני הצבע ואת רמות הניגודיות להעדפות שלהם, וכך להפחית את הלחץ בעיניים הנובע מזמן מסך בלילה. טכנולוגיית Vision Booster מכוונת עכשיו את המכשיר לארבע רמות תאורה וזאת כדי למנוע בהירות יתר וסנוור במהלך היום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Samsung Galaxy שומרת על הסביבה

סדרת Galaxy S23 מרימה את הרף בכל מה שקשור לטכנולוגיות מתקדמות הממוקדות בשמירה על כדור הארץ. המכשירים בנויים מכמות גדולה יותר של חומרים ממוחזרים מאשר ב-Galaxy S22, החומרים הממוחזרים כוללים אלומיניום ממוחזר לפני שימוש, זכוכית ממוחזרת ופלסטיק ממוחזר אחרי שימוש שמקורו ברשתות דיג נטושות, חביות מים ובקבוקי פלסטיק (פוליאתילן טרפתאלט).

סדרת S החדשה מביאה לראשונה לשוק את זכוכית Corning Gorilla Glass Victus 2, המציעה עמידות מוגברת לשימוש ארוך-טווח ועשויה בממוצע מ-22% תוכן ממוחזר לפני שימוש. בנוסף, כל טלפון Galaxy S23 מגיע עכשיו באריזה עשויה 100% נייר ממוחזר.

סדרת Samsung Galaxy S23 פועלת ככל הניתן בנושא שמירה על הסביבה, וזאת מבלי להתפשר על איכות ואסתטיקה. היא מאושרת לתקן UL ECOLOGO, כלומר המוצרים אושרו כבעלי השפעה סביבתית מופחתת.

משתמשים המעוניינים להאריך את חיי השימוש של מכשיריהם, יוכלו להמשיך וליהנות מהחוויה האיכותית של Galaxy S23 לאורך שנים עם ארבעה דורות של שדרוגי תוכנה וחמש שנות שדרוגי אבטחה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

פרטיות ואבטחה ידידותית למשתמש

אבטחה ופרטיות הן הבסיס האיתן ביותר של סדרת Galaxy S23. כל טלפון מגיע עם הגנת Samsung Knox, טכנולוגיה שזכתה ליותר תווי תקן ממשלתיים ותעשייתיים מכל מכשיר, פלטפורמה או פתרון נייד אחר בשוק. מרכז הבקרה להגדרות אבטחה ופרטיות במכשירי Samsung Galaxy מעניק למשתמשים נראות מלאה על כל מי שמקבל גישה לנתונים שלהם ועל אופן השימוש בהם. מבט מהיר אחד מאפשר לראות בקלות האם המידע האישי נתון לסיכון ולקבל תזכורות פשוטות לשינוי ההגדרות ולשיפור האבטחה. משתמשים יכולים גם להחליט בדיוק אילו יישומים ותוכניות יקבלו גישה למידע שלהם וכיצד יוכלו להשתמש בו. שכבה נוספת של אבטחה מפני פגיעות, באמצעות פלטפורמת Knox Vault, (שהוצגה לראשונה בסדרת Galaxy S21) מגינה על מידע קריטי גם בסדרת Galaxy S23 באמצעות בידוד המידע הרגיש מפני שאר מערכות המכשיר, כולל מערכת ההפעלה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

צבעים

סדרת Galaxy S23 מגיעה בארבעה גווני מט בהשראת הטבע: שחור, קרם, ירוק וסגול לוונדר.

מחירים וזמינות

סדרת מכשירי Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ ו-Galaxy S23 יהיו זמינים בחנויות הסלולר המורשות וכן אצל הספקים המורשים, ובחנויות האינטרנט, ובחנות המקוונת של Samsung.com.

הדגמים יהיו זמינים להזמנה מוקדמת החל מ 2023\02\01 בשעה 21:00:

 המזמינים מראש, בתקפות ה Pre Order ייהנו מערכת מתנה מיוחדת ובה: מטען אלחוטי לנייד, אוזניות Buds 2  וכיסוי שקוף.

מחירים מומלצים לצרכן:

מפרטים טכניים :

 

Galaxy S23 Ultra

מסך 

גודל 6.8 אינץ' באיכות QHD+ Edge*

תצוגת DYNAMIC AMOLED 2X

קצב ריענון חלק במיוחד של 120Hz (1~120Hz) 

קצב ביצוע מדידות מגע של 240Hz במצב משחק 

Vision booster

נוחות משופרת

* אזור הצפייה שנמדד באלכסון בפועל קטן יותר בגלל הפינות המעוגלות ופתח המצלמה.

ממדים ומשקל 

8.9 x 163.4 x 78.1 מ"מ, 234 גר'

מצלמה 

מצלמה אולטרה רחבה של 12MP 

·       F2.2, FOV 120˚ 

 

מצלמה רחבה של 200MP 

·       F1.7, FOV 85˚ 

 

מצלמת Telephoto של 10MP 

·       זום אופטי 3x, F2.4, FOV 36˚ 

 

מצלמת Telephoto של 10MP 

·       זום אופטי 10x, F4.9, FOV 11˚ 

 

מצלמה קדמית של 12MP 

·       F2.2, FOV 80˚ 

*100X Space Zoom כולל זום אופטי 10x וזום דיגיטלי 10x עם טכנולוגיית Super Resolution של בינה מלאכותית.

התמקדות פנימה (זום-אין) מעבר ל-10x עלולה לפגום במידה מסוימת באיכות התמונה.

AP

פלטפורמה לניידים Snapdragon® 8 Gen 2 ל-Galaxy

זיכרון 

12GB + 1TB

12 + 512GB

12 + 256GB

*קיבולת האחסון הזמינה תלויה בתוכנות המותקנות מראש במכשיר.

* אפשרויות הזיכרון עשויות להשתנות לפי מדינה.

סוללה 

5,000mAh 

* ערך אופייני בבדיקה בתנאי מעבדה של צד שלישי. ערך אופייני הוא הערך הממוצע המשוער תוך התחשבות בסטייה בקיבולת הסוללה בין הסוללות לדוגמה שנבדקו לפי תקן IEC 61960. הקיבולת הנקובה המינימלית היא 4,855 מיליאמפר-שעה. משך חיי הסוללה בפועל עשוי להשתנות בהתאם לסביבת הרשת, לדפוסי השימוש ולגורמים נוספים.

טעינה* 

טעינה חוטית*: לוקח בערך 30 דקות לעבור ממצב של 0% ל-65% טעינה עם מתאם כוח של 45W** וכבל 5A USB-C***

טעינה אלחוטית מהירה 2.0****

Wireless PowerShare*****

* טעינה חוטית תואמת ל-QC2.0 ו-AFC.

מתאם כוח של **45W נמכר בנפרד. יש להשתמש אך ורק באביזרים שאושרו על ידי Samsung.

***מבוסס על תוצאות בדיקות פנימיות שנערכו במעבדות Samsung עם מתאם נסיעות של 45W מחובר לגרסת הרצה חדשה של Galaxy S23 Ultra כשסוללת המכשיר ריקה לחלוטין (0%) וכל השירותים, התכונות והמסך כבויים. מהירות הטעינה בפועל עשויה להשתנות בהתאם לשימוש בפועל, לתנאי הטעינה ולגורמים נוספים.

****הטעינה האלחוטית תואמת לתקן WPC.

*****מוגבל לטלפונים של Samsung או של מותגים אחרים עם טעינה אלחוטית Qi, כגון Galaxy S23 Ultra, S23+, S23, Z Fold 4, Z Flip4, סדרת S22, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, סדרת S21, Z Fold2, סדרת Note20, סדרת S20, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE ו-Note5. זמין רק בחלק מהמכשירים הלבישים של Samsung Galaxy כגון Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch 5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch ו-Galaxy Buds. Wireless PowerShare עשוי לא לפעול אם מתח הסוללה נמוך מ-30%. ייתכן שלא יפעל עם אביזרים מסוימים, כיסויים, מכשירים של מותגים אחרים או התקנים לבישים מסוימים של Samsung. PowerShare עשוי להשפיע על קבלת שיחות או על שירותי נתונים בעת השימוש בו, בכפוף לסביבת הרשת.

מערכת הפעלה 

Android 13

One UI 5.1

קישוריות ורשת 

 

 5G*, LTE**, Wi-Fi 6E***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3

* דורש חיבור רשת 5G מיטבי, זמין בשווקים נבחרים. לגבי זמינות ופרטים יש לבדוק מול ספק השירות. מהירויות ההורדה והסטרימינג עשויות להשתנות בהתבסס על ספק התוכן, חיבור הרשת וגורמים נוספים.

** זמינות דגם LTE עשויה להשתנות בהתאם לשוק או לספק. המהירות בפועל עשויה להשתנות בהתאם לשוק, לספק ולסביבת המשתמש.

זמינות רשת ה-Wi-Fi 6E עשויה להשתנות בהתאם לשוק, לספק הרשת ולסביבת המשתמש. נדרש חיבור מיטבי. יידרש נתב Wi-Fi 6E.

אבטחה 

Samsung Knox, Samsung Knox Vault 

עמידות במים 

IP68 

* דירוג IP68: עמיד במים מתוקים בעומק של עד 1.5 מטר לפרק זמן של עד 30 דקות. מוגן מפני אבק, לכלוך וחול. יש לשטוף שאריות/לייבש לאחר שנרטב. לא מומלץ לשימוש בחוף הים או בבריכה.

Galaxy S23 ו-Galaxy S23+

Galaxy S23

Galaxy S23+

 

בגודל 6.1 אינץ' באיכות FHD+* 

תצוגת DYNAMIC AMOLED 2X 

קצב ריענון חלק במיוחד של 120 הרץ (48~120Hz) 

קצב ביצוע מדידות מגע של 240Hz במצב משחק 

Vision booster

נוחות משופרת

בגודל 6.6 אינץ' באיכות FHD+*

תצוגת DYNAMIC AMOLED 2X 

קצב ריענון חלק במיוחד של 120 הרץ (48~120Hz) 

קצב ביצוע מדידות מגע של 240Hz במצב משחק 

Vision booster

נוחות משופרת

 

גודל המסך של Galaxy S23 במדידה אלכסונית הוא 6.1 אינץ' כמלבן מלא ו-5.9 אינץ' כאשר מביאים בחשבון את הפינות המעוגלות; גודל המסך של Galaxy S23+ הוא 6.6 אינץ' כמלבן מלא ו-6.4 אינץ' כאשר מביאים בחשבון את הפינות המעוגלות; השטח הניתן לצפייה בפועל קטן יותר בגלל הפינות המעוגלות ופתח המצלמה.

 

7.6 x 146.3 x 70.9 מ"מ, 168 גר'

7.6 x 157.8 x 76.2 מ"מ, 196 גר'

 

מצלמה אולטרה רחבה של 12MP 

·       F2.2, FOV 120˚

 

מצלמה רחבה של 50MP 

·       F1.8, FOV 85˚ 

 

מצלמת Telephoto של 10MP 

·       זום אופטי 3x, F2.4, FOV 36˚ 

 

מצלמה קדמית של 12MP 

·       F2.2, FOV 80˚ 

 

פלטפורמה לניידים Snapdragon® 8 Gen 2 ל-Galaxy

 

8 + 256GB

8 + 128GB

8 + 512GB

8 + 256GB

 

*קיבולת האחסון הזמינה תלויה בתוכנות המותקנות מראש במכשיר.

 

3,900 מיליאמפר-שעה 

4,700 מיליאמפר-שעה 

 

*ערך אופייני בבדיקה בתנאי מעבדה של צד שלישי. ערך אופייני הוא הערך הממוצע המשוער תוך התחשבות בסטייה בקיבולת הסוללה בין הסוללות לדוגמה שנבדקו לפי תקן IEC 61960. קיבולת (מינימום) נקובה: 3,785 מיליאמפר-שעה ב-Galaxy S23 ו-4,563 מיליאמפר-שעה ב-+Galaxy S23. משך חיי הסוללה בפועל עשוי להשתנות בהתאם לסביבת הרשת, לדפוסי השימוש ולגורמים נוספים.

 

טעינה חוטית*: לוקח בערך 30 דקות לעבור ממצב של 0% ל-50% טעינה עם מתאם כוח של 25W** וכבל 3A USB-C***

טעינה אלחוטית מהירה 2.0****

Wireless PowerShare*****

טעינה חוטית*: לוקח בערך 30 דקות לעבור ממצב של 0% ל-65% טעינה עם מתאם כוח של 45W** וכבל 5A USB-C***

טעינה אלחוטית מהירה 2.0****

Wireless PowerShare*****

 

* טעינה חוטית תואמת ל-QC2.0 ו-AFC.

 

**מתאם כוח וכבל נתונים נמכרים בנפרד. עם מכשירי Galaxy S23+ מומלץ להשתמש במתאם כוח מקורי של 45W ובכבל נתונים מקורי של Samsung, ועם מכשירי Galaxy S23 מומלץ להשתמש במתאם כוח מקורי של 25W וכבל נתונים מקורי של Samsung.

 

***מבוסס על תוצאות בדיקות פנימיות שנערכו במעבדות Samsung עם מתאם נסיעות של 25W מחובר לגרסת הרצה חדשה של Galaxy S23 ומתאם נסיעות של 45W מחובר לגרסת הרצה חדשה של Galaxy S23+ כשסוללת המכשיר ריקה לחלוטין (0%) וכל השירותים, התכונות והמסך כבויים. מהירות הטעינה בפועל עשויה להשתנות בהתאם לשימוש בפועל, לתנאי הטעינה ולגורמים נוספים.

 

****הטעינה האלחוטית תואמת לתקן WPC.

 

*****מוגבל לטלפונים של Samsung או של מותגים אחרים עם טעינה אלחוטית Qi, כגון Galaxy S23 Ultra, S23+, S23, Z Fold 4, Z Flip4, סדרת S22, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, סדרת S21, Z Fold2, סדרת Note20, סדרת S20, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE ו-Note5. זמין רק בחלק מהמכשירים הלבישים של Samsung Galaxy כגון Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch 5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch ו-Galaxy Buds. Wireless PowerShare עשוי לא לפעול אם מתח הסוללה נמוך מ-30%. ייתכן שלא יפעל עם אביזרים מסוימים, כיסויים, מכשירים של מותגים אחרים או התקנים לבישים מסוימים של Samsung. PowerShare עשוי להשפיע על קבלת שיחות או על שירותי נתונים בעת השימוש בו, בכפוף לסביבת הרשת.

 

Android 13

One UI 5.1

 

 

 

5G*, LTE**, Wi-Fi 6E***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3

 

*שירותי 5G נתמכים במקומות בהם פועלת רשת 5G בלבד. נדרש חיבור 5G אופטימלי. המהירות בפועל עשויה להשתנות בהתאם לשוק, לספק ולסביבת המשתמש.

**זמינות דגם LTE עשויה להשתנות בהתאם לשוק או לספק.

*** זמינות רשת Wi-Fi 6E עשויה להשתנות בהתאם לשוק, לספק הרשת ולסביבת המשתמש. נדרש חיבור אופטימלי. יידרש נתב Wi-Fi 6E.

 

Samsung Knox, Samsung Knox Vault 

 

IP68 

 

* דירוג IP68: עמיד במים מתוקים בעומק של עד 1.5 מטר לפרק זמן של עד 30 דקות. מוגן מפני אבק, לכלוך וחול. יש לשטוף שאריות/לייבש לאחר שנרטב. לא מומלץ לשימוש בחוף הים או בבריכה.

 

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.