חדשות : סופוס, מאפשרת לפתרונות אבטחת מידע של חברות אחרות לעבוד עם שירות ה-MDR של החברה

אוקספורד, בריטניה.  סופוס (Sophos), חברת אבטחת המידע והסייבר המובילה וספקית פתרונות אבטחת
סייבר כשירות, השיקה היום את הדור הבא של שירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) – שבו משתמשים כבר
יותר מ־12,000 ארגונים מכל הגדלים וענפי המשק – המשפר את יכולות זיהוי האיומים, מהירות ודיוק התגובה
באמצעות אינטגרציה עם פתרונות אבטחת סייבר של ספקים אחרים, ובהם פתרונות לאבטחת נקודות קצה,
חומת־אש, ענן, זהות ודואר אלקטרוני, כחלק מסביבת אבטחת המידע Adaptive Cybersecurity Ecosystem
של סופוס.

"מורכבותן של סביבות העבודה המודרניות והקצב המסחרר שבו משתנה נוף האיומים במרחב הסייבר מקשים על ארגונים לבנות יכולות זיהוי איומים ותגובה מוצלחות בכוחות עצמם, דווקא בתקופה שבה הצורך בפתרון אבטחה מקיף ומהימן הפועל מסביב לשעון הפך לחיוני," מסביר גו' לוי, מנהל טכנולוגיות ומוצר ראשי בסופוס. "מערך אבטחת הסייבר הוא כמו חומה. פתרונות אבטחת סייבר מסורתיים מסייעים במניעת מתקפות סייבר, אבל מניעה לבדה ללא רכיב של זיהוי ותגובה תוביל לבסוף לנפילת מערך הסייבר כי במוקדם או במאוחר יתגברו תוקפים נחושים על אמצעי האבטחה המסורתיים. מהיום, יכול צוות מומחי אבטחת הסייבר שלנו לזהות איומים ולהגיב להם במגוון רחב יותר של סביבות עבודה, כולל בתרחישי שימוש שבהם מורכב מערך אבטחת הסייבר מפתרונות של ספקים שונים, וכך לגדוע באיבם אירועי סייבר כמו מתקפת כופרה לפני שהם מסבים נזק גדול לארגון או מובילים לגניבת מידע בהיקף גדול. בעולם אבטחת הסייבר, לא פעם רכיב הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) הוא ההבדל בין צל"ש לטר"ש בהתמודדות עם איומי סייבר."

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מעתה, מתממשק שירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס עם פתרונות אבטחת סייבר של ספקים אחרים, ובהם מיקרוסופט, CrowdStrike, Palo Alto Networks, Fortinet, צ'ק פוינט, Rapid7, Amazon Web Services (AWS), גוגל, Okta, Darktrace. בעזרת תובנות מסביבת אבטחת המידע Adaptive Cybersecurity Ecosystem וצוות מודיעין האיומים Sophos X-Ops של סופוס, נאסף המידע הזה ומנותח באופן אוטומטי כדי לאתר איומים במערכות הארגון ולתעדף את התגובה.
האינטגרציה בין פתרונות אבטחת מידע של ספקים אחרים לשירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס מתאפשרת בזכות הטכנולוגיה של SOC.OS שאותה רכשה סופוס באפריל 2022.

איסוף הנתונים מכל הפתרונות שמרכיבים את מערך אבטחת הסייבר וניתוחם מאפשרים לצוות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס לאתר במהירות ובאופן מדויק את סוג האיום ולסכל מתקפות בכל נקודה במערכות הארגון תוך דקות ספורות. כמו כן, יכול להשתמש צוות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס בנתוני הטלמטריה האלה גם לצורך ציד איומי סייבר ואיתור התנהגויות חשודות ברשת ובמערכות המידע של הארגון שחמקו מבעד לאמצעי האבטחה המסורתיים.

"רוב ספקי טכנולוגיית אבטחת הסייבר נוקטים בגישת הגן הסגור לזיהוי ותגובה מורחבות, ולכן גם פתרונות הזיהוי והתגובה המנוהלים שלהם בנויים לעבוד רק עם החומרה והתוכנה של אותו ספק. במציאות, בשל חוזים קיימים, סוגיות טכניות או מורכבות מערכות המידע, לא מורכב מערך הסייבר בארגון רק מפתרונות של ספק אחד וכך נפגעת יעילותם של פתרונות הזיהוי והתגובה האלה", מוסיף פרנק דיקסון, סגן נשיא תחום האבטחה והאמון במכון המחקר IDC. "על ידי הרחבת פתרון הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) והאינטגרציה עם מוצרי אבטחת סייבר של ספקים אחרים, מספקת סופוס בפעם הראשונה בשוק שירות מנוהל שלא מוגבל רק למוצרים של ספק מסוים שנותן מענה מלא ואמיתי לצורכי הלקוחות ללא פשרות."

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

השירות מוצע ללקוחות בשלוש רמות שירות ואפשרויות תגובה לאיומים כך שכל ארגון יכול להתאים את שירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס לצרכיו. הלקוחות יכולים לבחור אם צוות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס יהיה אחראי להגיב לאירוע סייבר, רק יסייע בתגובה לאיומים שאומתו או יעביר התרעות מפורטות על איומים לצוותי האבטחה בארגון שיהיו אחראים על התגובה. 

"סופוס מובילה את תחום אבטחת הסייבר כשירות מכיוון שהיא מתמקדת בשילוב בין מערכות, נגישות ובניית פתרונות שמניבים תוצאות בשטח," מסכם ג'רמי וייס, אסטרטג טכנולוגי בכיר ב־CDW. "בשונה משירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) אחרים שאפשר למצוא היום בשוק, הפתרון של סופוס לא מאלץ את הארגון להתפשר. כל מה שצריך זה לבחור את רמת השירות הרצויה, להגדיר מהן התוצאות הרצויות ולהוסיף את השירות למערך אבטחת הסייבר שכבר קיים בארגון. סופוס מחוללת מהפכה בתחום הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) ואני לא אופתע אם בקרוב יישרו יתר הספקים קו וילכו בדרכה."

זמינות

שירות הזיהוי והתגובה המנוהלים (MDR) של סופוס זמין דרך רשת עולמית של מפיצי, שותפי וספקי שירותים מנוהלים (MSPs) של סופוס. חבילת אינטגרציה עם פתרונות אבטחת סייבר נבחרים תהיה זמינה ללקוחות ללא תשלום נוסף עד לסוף השנה. הלקוחות יוכלו להוסיף חבילות אינטגרציה עם פתרונות אבטחת סייבר נוספים תמורת תשלום, כשמחיר החבילה משתנה בהתאם למספר המשתמשים.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : מסכי ה-OLED של סמסונג במקום הראשון בעולם
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.