חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K

Insta360, המיובאת לישראל על ידי רשת באג, מתרגשת להכריז על מצלמת הדגל החדשה ופורצת הדרך שלה: Insta360 X4. וידאו 8K 360° המצופה, בתוספת 5.7K60fps ו-4K100fps, מוסיפים איכות תמונה שאין שניה לה לאפשרויות היצירתיות האינסופיות של לכידה ב-360°, כולל היכולת "לצלם קודם, להצביע אחר כך" ואפקט Invisible Selfie Stick.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ה-X4  משמשת גם כמצלמת אקשן מסורתית, כאשר מצב עדשה בודדת משודרג כעת ל-4K60fps חלקה ורחבה במיוחד. ארסנל ההדמיה המובחר הזה נתמך על ידי שבב AI רב עוצמה של 5nm, מערכת בקרה חכמה עם תכונות כמו בקרת קול ומחוות, וביצועי סוללה משופרים מאוד עם זמן פעולה של 135 דקות. שלל תכונות צילום ועריכה המופעלות על ידי בינה מלאכותית מקלות על צילום ושיתוף של תמונות. מגני עדשות חדשים ונשלפים עבור X4 יהיו גם תוספת מבורכת מאוד, המספקים הגנה נוחה וחזקה ושקט נפשי.

תצוגות מדהימות מגוף שלישי ב-8K והילוך איטי ברזולוציה גבוהה.

סוף סוף זה כאן! 8K30fps היא הרזולוציה הגבוהה ביותר שלנו אי פעם עבור מצלמת פעולה של 360° וזה נראה מדהים! עם וידאו של 360°, יוצרים יכולים לבחור כל זווית לאחר הצילום (הידועה בשם reframing), כמו לחזור אחורה בזמן ולכוון את המצלמה! זה הופך את רזולוציית ה-8K של X4 ליחידה במינה מכיוון שהצילומים נשארים מפורטים וחדים להפליא, גם לאחר מסגור מחדש – מושלם כקליפים עצמאיים באיכות גבוהה או לשילוב חלק בכל עריכה. והשדרוגים לא עוצרים שם. עבור צילומי פעולה או הילוך איטי, וידאו 60fps 360° זמין כעת ב-5.7K לתמונות חלקות וחדות יותר. יש גם הגדרה חדשה של 4K100fps לצילומים קולנועיים מפוארים בהילוך איטי של פי 4.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לא משנה מה הרזולוציה או קצב הפריימים, צילום 360° עם X4 מציע יתרונות ייחודיים כמו אפקט ה-Invisible Selfie Stick, יצירת תצוגות בלתי אפשריות מגוף שלישי שנראות כאילו צולמו על מזל"ט או עם צוות צילום אישי! זה מגיע גם לתמונות, עם X4 המסוגל לצילום של 72MP 360°, כעת עם טכנולוגיית AI מובנית.

עם מצב Me , ה-X4 יכולה אפילו למסגר אוטומטית את הנושא בצילום, תוך שמירה על מקל הסלפי בלתי נראה. עכשיו בקצב עצום של 4K30fps (עלייה מ-1080p עם X3) או 2.7K120fps, זה אומר קטעי וידאו שטוחים מוכנים לשיתוף עם אפס מסגור מחדש!

שתי מצלמות באחת  – X4 משמש גם כמצלמת 360° וגם מצלמת אקשן רגילה בזווית רחבה. כאשר אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לצלם, כמו POV מגוף ראשון ממצב מותאם על החזה, פשוט לעבור למצב עדשה בודדת לסרטון סוחף וזווית רחבה.

מומחה אמיתי לפעולהX4 נועד לפעול בשטח, וכעת יותר מתמיד עם תכונות חדשות, בין היתר –

  • מגני עדשות נשלפים: שדרוג מפתח עבור X4. קל ליישום ולהסרה בהתראה של רגע. שתי אפשרויות כוללות מגני עדשה סטנדרטיים (חינם עם המצלמה) או מגני עדשות פרימיום, עשויים מזכוכית קשיחה, עמידה בפני שריטות, מחוסמת לקשיחות מוכנה לפעולה.
  • מסך מגע Corning® Gorilla Glass® בגודל 2.5 אינץ' – גדול יותר, קשיח יותר וסופר מגיב לשימוש תוך כדי תנועה.
  • ייצוב FlowState & נעילת אופק ב-360° – X4 מספק צילומים חלקים ומפולסים, לא משנה כמהאינטנסיבית הפעולה.
  • זמן סוללה של 135 דקות ב-7K30fps – סוללה חדשה ענקית של2290mAh מציעה זמן הקלטה מרשים באמת גבוה ב-67% מ-X3!
  • עמיד למים ברצינות –צללו עםX4 עד 10 מטרים ישירות מהקופסה, או עבור פעולה חלקה מתחת למים של 360°, נסו את תיק הצלילה הבלתי נראה לצילום עד 50 מטר
  • עמיד במזג אוויר קר – -20ºCבקלות

יצירתיות קלה עוד יותר

הפעלת המצלמה מחוץ להישג יד? אין בעיה! השתמשו בתנועות ידיים כדי להתחיל/להפסיק את הצילום או לצלם תמונה (המכונה בקרת מחוות), או השתמשו בפקודות קוליות באדיבות Voice Control 2.0. לכידה בזמן מאפשרת לתזמן את X4 להדלקה, להקליט ולכיבוי אוטומטי. מושלם לצילום זריחה מבלי להתעורר!

מצבי הצילום היצירתיים של X4 עברו גם כמה שדרוגים גדולים:

  • Bullet Time – צילום האיטי שלנו דמוי מטריקס, כעת עד 5.7K120fps או 3K240fps.
  • 8K TimeShift– היפר-לאפ מכופף תודעה ברזולוציית 8K סנסציונית.
  • 11K Timelapse – צפu בזמן עף וללכוד את הקסם בין רגעים.

כלים נוספים שכיף לנסות עם X4 כוללים את אפקט Motion ND, להוספת טשטוש תנועה קולנועי ללא פילטר ND. עבור רצים ורוכבים, נתונים כמו GPS, מהירות וכוח ממכשיר ה-Garmin או Apple Watch משולבים בסרטון שלכם, עם מבחר של לוחות מחוונים סטטיסטיים אינטראקטיביים (מיושמים באפליקציית Insta360).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עריכה חכמה מונעת בינה מלאכותית.

חבילת העריכה Insta360 כוללת אפשרויות ליוצרים בכל הרמות, החל מעריכות AI בלחיצה אחת, ללא מאמץ, ועד לעריכה ידנית בהתאמה אישית מלאה.

למסגור מחדש באפליקציית Insta360 יש שתי אפשרויות משודרגות. עם עריכה מהירה (שנודע בעבר בשם Snap Wizard), פשוט הזיזו את הטלפון או השתמשו בג'ויסטיק הווירטואלי כדי לכוון את המצלמה. עריכת הסרטון ב-360° היא כעת קלה יותר מאשר לשחק במשחק! הקליפים המחודשים נשמרים מיד ומוכנים לשיתוף!

לקבלת גישה מלאה בידיים, נסו AI Edit. האלגוריתם של Insta360 מטפל בכל תהליך המסגור מחדש, כעת מהיר יותר עם זיהוי נושא משופר. לאפליקציית Insta360 יש גם Shot Lab, שבה היוצרים יכולים למצוא יותר מ-30 אפקטים ראויים לסרטון וויראלי שניתן לערוך בכמה הקשות בלבד.

ליוצרים המעדיפים זרימת עבודה שולחנית, Insta360 Studio שעודכן לאחרונה הוא כלי עריכה גמיש ביותר לעריכות נקיות ומוכנות לשיתוף ברזולוציה מירבית, תואם הן לצילומי 360° והן לתמונות שטוחות רגילות.

האפליקציה לנייד והתוכנה למחשבים שולחניים הם בחינם לשימוש, ללא צורך במנוי!

חוץ מזה, Insta360 השיקה זה עתה את Insta360 Reframe, תוסף משלהם עבור Adobe Premiere Pro! יוצרים יכולים למסגר מחדש קבצים ב-360° שצולמו ב-X4 ישירות ב-Premiere Pro לזרימת עבודה חלקה יותר עם יצוא מינימלי ואיכות תמונה מקסימלית.

ניתן להשיג ברשת באג במחיר של 2,349 ש"ח

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.