חדשות : Samsung מציגה מוצרים חדשים מסדרת Bespoke בתערוכת CES 2023

חברת Samsung, חשפה את התוספות החדשות ביותר לסדרת מוצרי Bespoke Home הניתנים להתאמה אישית בתערוכת CES-2023. מכשירי החשמל הביתיים והשירותים החדשים ביותר של Samsung נועדו לתת מענה לביקוש הגדל להתאמה אישית, ולהציע רמה חדשה של קישוריות חכמה שמעודדת את המשתמשים לנהל שגרה בת-קיימא במטבח. הודות למגוון רחב יותר של מקררי Bespoke, מסך גדול וסוחף יותר של 32 אינץ' ל-Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+, ותכונת AI Pro Cooking מתקדמת לתנור Bespoke AI שמסייעת ביעילות בהכנת ארוחות, מטבח שמתופעל על ידי Samsung הופך לחלל חכם, רב-תכליתי ואינטראקטיבי יותר מתמיד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ מתאפיין במסך גדול יותר ובקישוריות טובה יותר

Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ החדש הוא מקרר בעל 4 דלתות הכולל תכונות רבות-עוצמה של Family Hub ומשמש כרכזת אחת בעלת מסך גדול ומרשים שמשלבת בין תקשורת לבידור.

התכונות הדינמיות של מקרר Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ מוצגות על גבי מסך FHD נטול מסגרת בגודל 32 אינץ', שגדול כמעט פי שניים מהמסך בדגמים הקודמים. כמו כן, לוח מחוונים חדש וגדול יותר מנצל את היתרונות של המסך הגדול ומאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית שימוש בשירותי SmartThings, כמו גם לנטר ולנהל את מכשירי החשמל התואמים בביתם.

המקרר כולל גם תוכנת Family Hub חדשה. עכשיו, שירות Samsung TV Plus מציע יותר מ-190 ערוצים ללא עלות, בעוד ששילוב של Google Photos הופך את הפלטפורמה למסגרת תמונות דיגיטלית המאפשרת לשתף ולהציג תמונות בקלות. הודות למסך גדול יותר ולתכונת 'תמונה בתוך תמונה' (PIP) החדשה של Samsung TV Plus, משתמשים יכולים לצפות בתוכניות טלוויזיה אהובות בזמן שהם בודקים ומנטרים את הסטטוס של יתר מכשירי החשמל במטבח ומשגיחים על תהליך הבישול – והכול בו-זמנית.

מקרר Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ עתיד להיות מושק בצפון אמריקה ובקוריאה במחצית הראשונה של 2023. כמו כן, ב-2023 יתפרסם עדכון לתוכנת Family Hub בכל השווקים שבהם נמכרים מקררי Family Hub. לרבות בקוריאה, ארה"ב, מזרח ומערב אסיה, אמריקה הלטינית ואירופה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סדרת Bespoke מתרחבת וכוללת דגמים פופולריים מסוג 'דלת ליד דלת' (Side-by-Side) ודגמים עם תא הקפאה עליון (Top-Mounted Freezer), כדי להציע אפשרויות רבות אף יותר להתאמה אישית במטבח

בהתאם לעיצוב האסתטי של סדרת Bespoke, מקרר Bespoke מסוג 'דלת ליד דלת' מתאפיין בעיצוב שטוח ומינימליסטי בעל פאנל קדמי שניתן להתאמה אישית וכולל גימורים מזכוכית ופלדת אל-חלד. משתמשים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של דלתות בצבעים ובגימורים שונים כדי להתאים את המקרר לעיצוב הבית שלהם. דלת עם פתיחה אוטומטית (Auto Open Door) משלימה את הסגנון החלק של המקרר הודות לידית שקועה שמייעלת את העיצוב, וגם נפתחת בקלות באמצעות לחיצה המשחררת הדלת.

חלקו הפנימי של מקרר Bespoke מסוג 'דלת ליד דלת' כולל את הטכנולוגיות החדשות ביותר לאחסון וקירור מזון. מרכז המשקאות הפנימי Beverage Center™ מעניק גישה קלה לבר מים מסוננים (Plumbing Water Dispenser) ולקנקן מים בעל מסנן עם מילוי אוטומטי (AutoFill Water Pitcher with Infuser), כדי שתוכלו ליהנות ממים קרים או מים בטעמים בכל עת. ומתקן אוטומטי לייצור שני סוגי קרח (Dual Auto Ice Maker) תמיד מוכן לקרר את המשקאות של המשתמשים בעזרת קוביות קרח או שברי קרח מסוג Cubed Ice או Ice Bites.

בדומה למקרר Bespoke מסוג 'דלת ליד דלת', גם מקרר Bespoke עם תא הקפאה עליון קיים בצבעים אופנתיים שמשתלבים עם עיצובי המטבחים המודרניים. בפנים, Optimal Fresh Zone+ ומסנן טריות פעיל (Active Fresh Filter) של Samsung שומרים על טריות המזון למשך זמן רב יותר ומשמידים 99.99% מהחיידקים. משתמשי מקרר Samsung Bespoke מסוג 'דלת ליד דלת' או עם תא הקפאה עליון יכולים ליהנות גם מחיסכון נוסף בחשמל בעזרת המצב AI Energy של SmartThings Energy. כאשר המצב AI Energy פועל, הוא ממטב את מהירות המדחס ואת התדירות של מחזור ההפשרה בהתאם לדפוסי השימוש של המשתמשים ולסביבה, ובכך עוזר למשקי בית לחסוך כסף ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית.

מקרר Bespoke מסוג 'דלת ליד דלת' יהיה זמין בארה"ב ברבעון הראשון של 2023, בעוד שמקרר Bespoke עם תא הקפאה עליון יהיה זמין תחילה בתאילנד במרץ 2023, ולאחר מכן יושק ברחבי העולם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הכינו ארוחות בריאות כמו שפים מקצועיים בעזרת תנור Bespoke AI

תנור Bespoke AI מאפשר להכין ארוחות טעימות בקלי קלות. הוא משלב בין בינה רבת-עוצמה לטכנולוגיות בישול חדשניות כדי לאפשר למשתמשים להכין ארוחות טעימות בהתאם להעדפות התזונתיות שלהם.

מערכת AI Pro Cooking ממטבת את הגדרות הבישול ומנטרת את תהליך האפייה. אם מגדירים את התנור לאפייה של מנה מוכרת באמצעות מצב הבישול, הטמפרטורה והזמן שעליהם התנור ממליץ, המערכת AI Pro Cooking תשלח למשתמשים התראות אזהרה כדי למנוע מהאוכל להישרף. באמצעות מצלמה פנימית ובינה מלאכותית רבת-עוצמה, התכונה Sense Inside של התנור – אלגוריתם AI ראשון מסוגו לזיהוי של סוג האוכל ושריפת האוכל שאושר על ידי UL Solutions כמכשיר בישול מבוסס AI – יכולה לזהות 80 מנות ומצרכים שונים כדי להמליץ על הגדרות בישול.

בין שמשתמשים רוצים להכין מתכון בריא או מעוניינים לשדרג את המתכונים השגרתיים, תנור Bespoke AI מאפשר ליהנות מארוחות ביתר נוחות. שילוב של SmartThings Cooking ושל Samsung Health מאפשר לתנור Bespoke AI לנתח את נתוני האימונים ויעדי התזונה של המשתמשים כדי להמליץ על ארוחות על סמך המצרכים הקיימים בביתם.

את העיצוב הנקי והמודרני של התנור Bespoke AI, משלימה דלת שנפתחת בלחיצה ומחליפה את הידית המסורתית במראה פשוט ויעיל יותר. התנור Bespoke AI קיים בחמישה עיצובים אלגנטיים ומודרניים שזמינים כיום באירופה, והוא יושק בצפון אמריקה ברבעון השלישי של 2023.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.