השקת סדרת ה-PRIME של SteelSeries בישראל

חברת ביקונט המשווקת את מוצרי SteelSeries הדנית, משיקה את סדרת הפרימיום של החברה בישראל. סדרת ה-Prime פותחה בשיתוף גיימרים מקצוענים מרחבי העולם וכוללת 3 עכברי גיימינג ואוזניות.

העכברים בסדרת ה-Prime

Prime Wireless – העכבר כולל סוללה עוצמתית המספיקה לעד 100 שעות משחק ויכולת טעינה מהירה ושיהוי נמוך במיוחד.
מתגים אופטיים מגנטיים OM מהפכניים: המתגים האופטיים בנויים להקלקות אינטנסיביות ונועדו לספק תגובה מהירה ללחיצות בזכות מגנט הנאודימיום המשודך למתגים אשר בכל לחיצה מבצעים חיתוך של אלומת אינפרה אדום ובכך משיגים תגובת לחיצה אולטרה מהירה מעכברים עם מתגים מכניים, פי 4 מהמתחרים בשוק. בזכות טכנולוגייה זו המתגים מדורגים עם 100 מיליון לחיצות הטוב ביותר בקטוגריה בתעשיית העכברים בעולם.
חיישן AirGaming עם תנועה אמיתית: החיישן תוכנן ביחד עם PixArt חלוצי החדשנות בפיתוח חיישנים פורצי דרך כדי להשיג את המתחרים ולספק מעקב עכבר של 1 על 1 אמיתי. בנוסף למעקב עכבר בהיפוך ולבטל מעקבים לא רצויים שקרו בטעות. מגיע עם יכולות של 400IPS, 18,000CPI והאצה של 40 גרם.
התאמה אישית בלחיצת כפתור: שינוי הגדרות תוך כדי תנועה הוא דבר הכרחי לשחקנים מקצועיים. ניתן לבחור מבין 5 מצבים מועדפים שהוגדרו מראש ואת ה-Polling Rate מתוך 4 מצבים אפשריים.
משדר אלחוטי מדוייק: עם טכנולוגיית Quantum 2.0 המשדר בשתי ערוצים במקביל כדי להבטיח ביצועים כמו עכבר חוטי ללא איבוד חבילת מידע לשניה אחת.
סוללה חזקה: מעל ל 100 שעות שימוש במשחק במהירות 1000Hz בטעינה אחת פי 2 מהמתחרים. טעינה מהירה של 15 דקות מאפשרת 40 דקות של משחק עם העכבר.
מארז שנבחן לקרב: בשיתוף עם שחקני Esprots הצורה של העכבר עוצבה לתנוחת יד נוחה ומניעת בריחות שלו בזוויות, עם משקל של 80 גרם לתחושת תזוזה קלה של העכבר ועם גימור בטקסטורת מאט האחיזה יציבה ונוחה למניעת החלקות.

מחיר מומלץ לצרכן 649 ש"ח.

Prime Plus:  כולל 2 חיישנים מובנים: העיקרי הוא חיישן TrueMove Pro  שפותח בשת"פ עםPixArt . זהו אחד החיישנים המעולים ביותר בעולם, עם יכולת מעקב 1 על 1, 18,000 CPI 450 IPS האצה של 50G ויכולות Tilt Tracking. חיישן ה- TrueMove Pro/Pro+ מספקים יכולת דיוק של פי 2 ויותר מחיישנים אחרים, כך שכל תנועה במשחק מדוייקת וחדה יותר. החיישן המשני הוא חיישן הרמה המעניק אקסטרה דיוק וחדות, עם יכולת הגדרה של מרחק ההרמה לפי העדפה אישית, בין 0.5-2 מ"מ.
התאמה אישית מלאה על גבי העכבר: במשחק גיימינג תחרותי צריך לראות את ההגדרות בצורה ברורה, לכן התווסף מסך OLED מובנה שמראה את כל ההגדרות של Polling rate, RGB, מרחק הרמה ו- CPI, ללא צורך בתוכנה מיוחדת.
עיצוב שמוכן לקרב: שחקני הגיימינג הטובים בעולם סייעו לעצב עכבר שהוא גם בצורה המושלמת למשחקים מקצועיים וגם קל משקל (71 גרם בלבד) בטקסטורת מט לאחיזה מעולה גם במשחקים ארוכים מאוד.

כבל סופר מאש: העכבר מגיע עם כבל גמיש ורך מאוד, עטוף במיקרופייבר מסוג מש המאפשר תנועה קלילה ולא מגבילה של העכבר. העכבר ימני ואידיאלי לאחיזות: Finger, Claw, Palm, ניתן לנתק אותו ולשאת את העכבר בנוחות בתיק.

מחיר מומלץ לצרכן 419 ש"ח.

עכבר ה-Prime:  

מתגים אופטיים מגנטיים OM מהפכניים: המבנה הייחודי של המתגים היוקרתיים OM מתאימים לרמת משחק מקצועית. השימוש במגנט ניאודימיום הופך כל קליק למדויק ועקבי, בדירוג מדהים של 100 מיליון קליקים, הטוב ביותר בתעשייה! השילוב של מתגי איכות בטכנולוגיה חדשנית יחד עם קרן אינפרה-אדום, מאפשר מהירות תגובה שאין שני לה.
קליקים חדים ועקביים: השימוש בטכנולוגיה מגנטית במקום מכנית מספק קליקים חדים ועקביים פי 4 מהמתחרים.
חיישן TrueMove Pro המובנה בעכבר, שפותח בשת"פ עם PixArt , הוא אחד החיישנים המעולים ביותר בעולם, עם יכולת מעקב 1 על 1, 18,000 CPI 450 IPS האצה של 50G ויכולות Tilt Tracking. חיישן ה- TrueMove Pro/Pro+ מספקים יכולת דיוק של פי 2 ויותר מחיישנים אחרים, כך שכל תנועה שלכם במשחק מדוייקת וחדה יותר.
התאמה אישית מהירה בלחיצת כפתור: שינוי הגדרות במהירות ובקלות הוא הכרחי לשחקנים מקצועיים, ובעכברי ה- Prime הוא קל וזמין במיוחד. כפתור ייעודי מאפשר לכם לבחור את ה- CPI מבין 5 מצבים מועדפים שהגדרתם מראש ואת ה- Polling Rate מבין 4 אפשריים.
עיצוב שמוכן לקרב: שחקני הגיימינג הטובים בעולם סייעו לעצב עכבר שהוא גם בצורה המושלמת למשחקים מקצועיים וגם קל משקל (69 גרם בלבד) בטקסטורת מאט לאחיזה מעולה גם במשחקים ארוכים מאוד.
כבל סופר מאש: בעכבר מגיע עם כבל גמיש ורך מאוד, עטוף במיקרופייבר מסוג מש המאפשר תנועה קלילה ולא מגבילה של העכבר. העכבר ימני ואידיאלי לאחיזות: Finger, Claw, Palm.
מגיע עם כבל נתיק המאפשר נשיאה נוחה בתוך התיק.

מחיר מומלץ לצרכן 329 ש"ח.

אוזניות הפריים – 

אוזניות הפריים פותחו ועוצבו בשיתוף עם שחקני גיימינג תחרותי וכל פרט בהן מתוכנן ומעוצב למטרה אחת: ניצחון.

הרמקולים המשולבים באוזניות זהים בהרכבם ובכיוון שלהם לרמקולים המשולבים באוזניות הדגל שלנו Arctis Pro ומספקים איכות סאונד Hi-Fi והפרדת צלילים המאפשרת לזהות דקויות ורמזי סאונד במהלך המשחק. טווח התדרים המכוסה באוזניות הוא פי 2 מהמתחרים, כך שניתן לשמוע ממש הכל.

האוזניות מעוצבות מאלומיניום איכותי, עמיד מאוד וקל משקל, וכל רכיב בהן נבחר בקפידה כדי להחזיק מעמד כמה שיותר זמן, במצבי שימוש קיצוניים. כריות האוזניים מרופדות בבד דמוי עור איכותי, ועוטפות את האוזניים תוך הרחקת רעשים חיצוניים.

המיקרופון המובנה ClearCast  הוא מאושר לדיסקורד וכולל סינון רעשים באיכות גבוהה ביותר, כך שישמעו אתכם הכי טוב שיש. המיקרופון עצמו ניתן לשליפה מתוך האוזניה בעת השימוש.

כפתורי השליטה על גבי האוזניה הופכים את השליטה בעוצמה ובפונקציות השונות לקלה ונוחה במיוחד.

כבל אוניברסלי  3.5 מ"מ המצורף לערכה מאפשר התחברות לכל סוגי הפלטפורמות: PC, Xbox, PlayStation, Switch, Mobile. הכבל נתיק לנחות נשיאה בתיק.

מחיר מומלץ לצרכן 549 ש"ח.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : Xiaomi , משיקה את סדרת מצלמות האבטחה לשנת 2024
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
חדשות : y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.