חדשות : מותג הגיימינג של אסוס ROG ישלב דמויות מסדרת המנגה EVANGELION במוצרי החברה

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של ASUS, הכריז החודש (מאי 22) על שיתוף פעולה מקיף ROG x EVANGELION שממוקד ב-EVA-01, העלית של סדרות האנימה והמנגה המוכרות ברחבי העולם. בוני מחשבים יוכלו להרכיב מחשב מתקדם המבוסס על צבעי סגול-ירוק ייחודיים, הצבעים המזהים של EVA-01, וכן על מגוון פריטי אמנות שנלקחו ישירות מהיקום של Evangelion. כך הם יוכלו לעצב "מרכז פיקוד NERV" משלהם. האפשרויות יכללו לוח אם ייחודי של ROG Maximus, שני כרטיסי מסך ROG Strix GeForce RTX™, מערכת קירור ROG Ryujin II 360 AIO ועוד פריטי ציוד מובילים של ROG.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לוח אם ROG MAXIMUS Z690 HERO EVA Edition

ROG MAXIMUS Z690 HERO EVA Edition מכוסה בצבעי הירוק והסגול הקלאסיים של EVA-01 ובהתאם לכך הוא גם מצויד היטב. מערכת אספקת כוח וקירור קשוחה מיועדת לדחוף עד למקסימום את הביצועים של מעבדי ה-Core מהדור ה-12 של אינטל המעודכנים ביותר. עיצוב A.T. Field מסביב לתושבת המעבד ותאורת פולימו על מכסה מחברי הקלט/פלט, המשתנה בין המצב הנורמלי ומצב הטירוף של EVA-01, מוסיפים עוד תענוג אסתטי.

כרטיסי המסך ROG STRIX GeForce RTX 3090/3080 EVA Edition

גרסאות ה-EVA של כרטיסי המסך ROG Strix GeForce RTX 3090 ו-ROG Strix GeForce RTX 3080 מגיעות כשהן מצוידות במספר עצום של תכונות משפרות ביצועים. רמזים אסתטיים מ-EVA-01 מכסים את המעטה ואת הלוחית האחורית, ואפקט הסנכרון המוכר היטב מוצג בפאנל ה-ARGB הקדמי.

מערכת הקירור AIO ROG Ryujin II 360 ARGB EVA Edition

מקצה לקצה, ROG Ryujin II 360 ARGB EVA Edition מגלם את רוח ה-Evangelion. כיסוי משאבה ממתכת מקיף מסך בגודל 3.5 אינץ' המציג נתונים סטטיסטיים חיוניים וקובצי GIF ניתנים להתאמה. בינתיים, צינורות מחוזקים מעבירים נוזל קירור לרדיאטור שמצויד בשלושה מאווררי ARGB בסגנון NERV, מה שמבטיח יציבות למופת גם בלהט הקרב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ספק הכוח ROG THOR 1000W Platinum II EVA Edition

מהדורת הספק ROG Thor II Platinum EVA לובשת כיסוי בהשראת EVA ומתפעלת שדרוגי רכיבים וקירור המאפשרים להבטיח רמות רעש נמוכות ביותר – אפילו במהלך ההתכתשויות התובעניות ביותר נגד היריבים.

מארז ROG Strix Helios EVA Edition

מהדורת ROG Strix Helios EVA היא מארז גיימינג פרימיום בגודל Mid-Tower עם שלושה לוחות זכוכית מחוסמת, מסגרת אלומיניום מעודנת ותאורת RGB שמשולבת בפאנל הקדמי. הפרטים הפנימיים והחיצוניים עוצבו כך שיתאימו לאסתטיקה של EVA-01, וביניהם משולבים שאר רכיבי ROG x EVANGELION, כך שהוא אבן הפינה בשיתוף הפעולה הזה.

מסך ROG Strix XG27AQM EVA Edition

ROG Strix XG27AQM EVA Edition עטוף יפה בסכמת צבעי הסגול/ירוק של EVA-01. עם קצב ריענון של 270 הרץ באוברקלוק, זמן תגובה מהיר במיוחד של 0.5 אלפיות-השנייה (GTG), המשתמשים יחוו תצוגה זורמת להפליא. הצג בגודל 27 אינץ' מציע גם כיסוי של 97% ממרחב הצבעים DCI-P3, ומבטיח תצוגה של מדיה בטווח רחב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

נתב ROG Rapture GT-AX6000 EVA Edition

ROG Rapture GT-AX6000 EVA Edition כולל טכנולוגיה אלחוטית מעודכנת, אנטנות מעוצבות כמו לוחות הכתף של EVA-01, ואפליקציית שליטה עם עיצוב ממשק משתמש שעוצב בדמות A.T. Field שניתן לראות.

אוזניות גיימינג ROG Delta S EVA Edition

האוזניות ROG Delta S EVA Edition עוטפות את הרכיב ברמת ה-HiFi, ESS 9281 Quad DAC™, וכן מיקרופון עם טכנולוגיית השתקת הרעשים של ASUS, וכל זה במעטפת קלת משקל הכוללת היבטים אסתטיים בצבעי סגול/ירוק בהשראת EVA, ותאורת RGB הניתנת להתאמה. החבילה הכוללת שוקלת רק 300 גרם כדי להקנות נוחות שזהה ברמתה לאיכות הקולית.

מקלדת ROG STRIX SCOPE RX EVA Edition

ROG Strix Scope RX EVA Edition עוטפת בגאווה מארז אלומיניום בצבעי סגול וירוק, בהשראת EVA, סביב תצוגה מלאה של המתגים המכניים האופטיים ROG RX. השילוב האדיר הזה מספק בעקביות הקשות נקיות מתנועה מיותרת, חזרה עם השהיה כמעט אפסית, וכן איטום בתקן IP57 ועמידות בפני אבק לשימוש אמין לאורך מערכות משחק ממושכות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עכבר ROG KERIS Wireless EVA Edition

ROG Keris Wireless EVA Edition שוקל רק 79 גרם ומתאפיין בערכת צבעים הירוק/סגול המדהימה של EVA-01. עם חיישן ROG שמציע רגישות של 16.000 dpi וסוויצ'ים הניתנים להחלפה של ROG, משתמשים יכולים לכוון בדיוק רב אל המטרה ולהתאים באופן אישי את כמות הכוח שיופעל על הכפתורים כדי לשגר מטען מאיים.

משטח עכבר ROG Scabbard II EVA Edition

שילוב של אלמנטים עיצוביים מנוגדים בהשראת NERV ו-EVA, על משטח בציפוי ננו דוחה מים, שמן ואבק, ROG Scabbard II EVA Edition מציג בצורה בולטת את הנאמנות שלכם ומספק בסיס חזק לעכבר ROG Keris Wireless EVA Edition.

מארז SSD של ROG Strix Arion EVA Edition

מארז ה-SSD הנייד ROG Strix Arion EVA Edition כולל מיטובים להגנה מפני חום ומהירויות חיבור עצומות, מה שהופך אותו בשל ומוכן לגיבויים מהירים של נתונים ומשימות סודיות מאחורי קווי האויב.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.