חדשות CES 2022 : אסוס חושפת את ניידי הגיימינג תחת מותג ROG לשנה הנוכחית

אסוס ומותג המשחקים Republic of Gamers (ROG) הכריזו על מחשבי משחקים ניידים חדשים באירוע ההשקה ROG: The Rise of Gamers, שנערך בתערוכת CES 2022. חטיבת הגיימינג של אסוס ROG, גאה להיות בחזית הטכנולוגיה, ולהציג שוב מוצרים חדשים ומלהיבים לעידן בו המשחקים כבר אינם עוד תחביב שנמצא בשוליים, אלא רוח הזמן שמובילה את הטכנולוגיה של ימינו. ROG מוכן לצאת לדרך ב-2022 עם מערכת הפעלה חדשה, מעבדים חדשים מבית אינטל ו-AMD, מעבדים גרפיים מבית AMD ו-NVIDIA, כמו גם תצורות מבנה חדש לגמרי.

טאבלט המשחקים החדש Flow Z13 מביא רמה חדשה של ניידות ורב-גוניות למשחקי מחשב, ותבניות המארז המעודכנות של Zephyrus Duo 16, Zephyrus G14 וסדרת Strix מציעות שיפור למערך המוצרים שכבר מוכר היטב. ROG הכריז בנוסף גם על אביזרים חדשים בסדרת התיקים Archer ועל עדכון חדש לחוויה הדיגיטלית החינמית ROG Citadel XV, בה כל המוצרים החדשים זמינים לבדיקתם של הגיימרים.

הניידים עם GeForce RTX‎ של NVIDIA מבוססים על ארכיטקטורת Amper המהפכנית, עם ליבות RT מהדור השני לתמיכה במעקב קרניים ודור שלישי של ליבות Tensor עבור טכנולוגיות DLSS ושימוש בבינה מלאכותית.

כרטיס המסך החדש של NVIDIA לניידים, GeForce RTX 3080 Ti, מביא לראשונה רמת ביצועים גבוהה כזו למחשבים ניידים. RTX 3080 Ti כולל 16 גיגה-בייט זיכרון GDDR6, המהיר ביותר ששובץ אי פעם במחשב נייד, ומספק ביצועים גבוהים יותר מכרטיס TITAN RTX שולחני. בנוסף, GeForce RTX 3070 Ti החדש מציע ביצועים מהירים עד 70% יותר מאלו של ניידים המצוידים בכרטיס RTX 2070 Super, והוא יכול לספק קצב תצוגה של עד 100 פריימים/לשנייה ברזולוציית 1440p.

בנוסף, הדור הרביעי החדש של טכנולוגיות Max-Q, בעזרת מיטוב של המעבד CPU, Rapid Core Scaling ו-Battery Boost 2.0, משפרים עוד יותר את היעילות, הביצועים וחיי הסוללה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ROG Strix SCAR ו-Strix G

ROG Strix SCAR החדש תוכנן מתוך מחשבה על חובבי ספורט אלקטרוני, והוא מופעל באמצעות רכיבים מהשורה הראשונה, Windows 11 Pro, מסך עם קצב ריענון גבוה ועם ROG Intelligent Cooling ו-Liquid Metal Conductonaut Extreme. עם מעבד עד Core i9-12900H מהדור ה-12 של אינטל, ועם כרטיס מסך ייעודי עד GeForce RTX 3080 Ti של NVIDIA למחשבים ניידים בעוצמה של 150 וואט ותמיכה ב-Dynamic Boost, Strix SCAR מיועד למשחקים שדורשים קצב ריענון גבוה. ה- MUX מבטיח ביצועי מעבד גרפי ברמה הגבוהה ביותר, אחסון PCIe 4.0 x4 משפר עוד יותר את זמני הטעינה במהירים, וזיכרון RAM מסוג DDR5 במהירות 4,800 מגה-הרץ יש שפע זיכרון לעבודה בריבוי משימות.

Strix SCAR זמין עם מסכי 15 אינץ' ו-17 אינץ', כאשר דגם ה-15 אינץ' מציע פאנל IPS עם שלוש אפשרויות תצוגה: QHD בקצב ריענון של 240 הרץ, FHD בקצב ריענון של 300 ו-165 הרץ. ה-SCAR כם מסך ה-17 אינץ' מציג רזולוציית QHD ב'צב ריענון של 240 הרץ או +FHD בקצב ריענון של 360 הרץ. כל דגמי Strix SCAR תומכים ב-Dolby Vision HDR עבור ויזואליות במרחב מלא, ויחד עם Adaptive-Sync בתצוגה עצמה, מספקים איכות תמונה מדהימה ללא קריעת תמונה או גמגום. זמן תגובה של 3 אלפיות השנייה מבטיח תנועה ברורה כדי ששחקנים יוכלו לקבל את ההחלטות המושלמות במהלך קרבות.

משטח שליטה גדול יותר מבטיח שליטה עדינה ומדויקת יותר בתנועות דיוק, גם כאשר לא משתמשים בעכבר. הסגנון שניתן להתאמה באמצעות תצוגת המטריצה, תאורת RGB לכל מקש שתואמת לעבודה עם, וקצות מקשים ניתנים להתאמה מבטיחים שהשחקנים יכולים לקבוע את הסגנון האישי שלהם ובאופן גמיש.

ROG Strix G15 ו-G17 החדשים מגיעים עם עד מעבד Ryzen 9 6900HX של AMD וכרטיס מסך ייעודי עד GeForce RTX 3080 Ti של NVIDIA בהספק של 150 וואט ועם תמיכה ב-Dynamic Boost. המסכים הזמינים עבור G15 מציעים רזולוציית FHD בקצב ריענון של 300 הקץ או רזולוציית QHD בקצב ריענון של 165 הרץ, בעוד שה-G17 מציע רזולוציית FHD בקצב ריענון של 360 הרץ ורזולוציית QHD בקצב ריענון של 240 הרץ עבור משחקים תחרותיים. כל דגמי Strix G תומכים ב-Dolby Vision. כל המסכים מגיעים עם זמני תגובה של 3 אלפיות-השנייה ותמיכה ב-Adaptive-Sync. הם מוצעים בצבע Eclipse Grey וכן בשני צבעי ניאון, Volt Green ו-Electro Punk, כך שהם בהחלט יבלטו בסביבה.

כל דגמי ה-Strix מצוידים בעיצוב מרובע רמקולים עם תמיכה ב-Dolby Atmos, הטכנולוגיה המציעה מציאות סוחפת של שמע וצלילים, ובאופן צלול, גם בלהט הקרב. טכנולוגיית סינון רעשים דו-כיוונית מבוססת בינה מלאכותית מנקה את רעשי הרקע עבור התקשורת הנכנסת וגם היוצאת, כך שהקול של כולם נשמע חזק וברור.

בנוסף, דגמי Strix מגיעים עם סוללת 90wHr, והם תומכים בטעינה באמצעות חיבור USB Type-C  בהספק של עד 100 וואט. תמיכה ב-WiFi 6E וברשת 2.5G מקומית מספקים קישוריות שמבטיחה שיהוי מזערי ברשתות קוויות ואלחוטיות תואמות.

ROG Zephyrus G14, G15 ו-M16

ROG Zephyrus G14 עטור השבחים הוא מכונת משחקים רבת עוצמה, מסוגננת וניידת במיוחד עם הרבה שיפורים עבור דגם 2022. ה-G14 מגיע מראש עם Windows 11, מעבד מסדרת Ryzen 9 של AMD וכרטיס מסך מסדרת Radeon RX 6000S של AMD למחשבים ניידים. המחשב מגיע בנוסף גם עם MUX Switch כדי לספק ביצועים יוצאי דופן עם קצבי הפריימים הטובים ביותר. מערכת ROG Intelligent Cooling, המשתמשת במתכת נוזלית ותא אדים מותאם, מבטיח ביצועים מתמשכים מצוינים מהרכיבים היוקרתיים הללו, בעוד זיכרון DDR5 RAM וכרטיס PCIe SSD בנפח 1 גיגה-בייט מאפשרים ריבוי משימות באופן תגובתי בכל המערכת.

G14 האלגנטי תוכנן להציע עוצמת פרימיום במעטפת ניידת במיוחד. הוא זמין בגווני Eclipse Grey או Moonlight White, כולל לוחית שם המציגה לוגו הכולל מנסרת עם גוון הולוגרפי ומשתקף, שימשוך את תשומת הלב של האנשים בסביבה. המכסה כולל גם 14,969 חורי CNC בכרסום מדויק, ועם 1,449 מיני LED בדגמים עם תצוגת ה-AniMe Matrix, שהפכה כבר לסמל – זה יותר נוריות LED מהדגם בשנה שעברה, כך שיש יותר אפשרויות ליצור אנימציה חדשות מותאמות.

G14 הוא גם אחד מהניידים הראשונים של ROG שמציעים את Nebula, פאנל המסך החדש של ROG, המציע ריענון 120 הרץ ברזולוציית QHD עם בהירות שיא של 500, כיסוי של 100% עבור מרחב הצבעים DCI-P3 וזמן תגובה של 3 אלפיות השנייה – עם תמיכה ב-Dolby Vision, Adaptive-Sync ואישור תאימות של Pantone חוויית השימוש הינה מדהימה ומדויקת צבעים שבנוסף מקטינה מאוד את האפשרות לתקלות תצוגה. התצוגה הורחבה ליחס היבט של 16:10, מה שמגדיל את שטח המסך מבלי לוותר על הניידות, והמסגרת הדקיקה עוזרת לו להציג מציעים יחס מסך/לגוף של 91%.

תמיכה ב-Dolby Atmos, מערך מיקרופונים תלת-ממדי עם ביטול רעשים מבוסס בינה מלאכותית דו-כיווני ו-WiFi 6E מהיר להפליא משלימים את תחנת הכוח הניידת הזו. גם ROG Zephyrus G15 ו-M16 עברו ריענון עם החומרה העדכנית ביותר של AMD ו-NVIDIA, DDR5 RAM ו-WiFi 6E.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ROG Zephyrus Duo 16

ROG Zephyrus Duo 16 של 2022 מגיע לשיאים חדשים של חדשנות בניידים בעלי תצוגה כפולה. ScreenPad Plus של ROG מוסיף מסך משני שמספק עוד שטח לטובת פרודוקטיביות, הזרמה במשחקים, ואפילו שליטה במשחקים נתמכים כמו Dying Light 2. ה-ScreenPad Plus מתרומם ומחליק לאחור כדי להיצמד למסך הראשי עם פתיחת המחשב, וזאת הודות לציר ארבע כיווני חדש. בהשוואה לדור הקודם, הפער בין שני המסכים נסגר, ומספק חוויה כמעט נטולת מסגרת ועוטפת באמת.

מכונת Windows 11 זו מופעלת בידי המעבד Ryzen 9 6980HX של AMD וכרטיס המסך GeForce RTX 3080 Ti של NVIDIA עבור ניידים בהספק של 165 וואט עם תמיכה ב-Dynamic Boost כדי להגיע לביצועים מתקדמים, והיא זוכה לחיזוק עם Liquid Metal Conductonaut Extreme משודרג המוריד את טמפרטורות המעבד ב-15OC בהשוואה למשחות תרמיות מסורתיות. מתחם הכנסת האוויר AAS Plus 2.0, שנוצר בהגבהת המסך המשני, יוצר יותר זרימת אוויר גדולה יותר ב-30% מעל המאווררים, מה שמאפשר לרכיבים להישאר קרירים ולהציע ביצועים מתמשכים טובים יותר במשחקים ובאפליקציות יצירתיות. MUX Switch מבטיח ששחקנים יקבלו כל פריים אפשרי בתרחישים תחרותיים.

Zephyrus Duo מציע שתי בחירות פאנל פורצות דרך עבור המסך הראשי, ותומך ב-Dolby Vision בשתי האפשרויות. הפאנל הראשון, חדש ב-2022, הוא ROG Nebula HDR שמבוססת על המפרט של תצוגת ה-Nebula הסטנדרטית של ROG, אך עם 512 אזורי עמעום מבוססי mini LED, המסוגלים להגיע לבהירות שיא של 1,100 ניט ולהציע רמות מדהימות של ניגודיות וצבע. פאנל QHD זה, ביחס היבט של 16:10, מתהדר בקצב ריענון של 165 הרץ והוא מאושר לפי תקן VESA DisplayHDR 1000 עם יחס ניגודיות של 100,000:1. עבור חוויות משחק וצפייה בסרטים באיכות HDR מוחלטת, Nebula HDR היא התצוגה שצריך לנצח.

הפאנל השני, שפותח בשיתוף עם BOE, הוא פאנל חדש לגמרי, בלעדי ל-ROG, בשם Dual Spec. פאנל זה מסוגל לשנות את התצוגה מרזולוציית 4K עם ריענון 120 הרץ ל-FHD בריענון של 240 הרץ, ולאפשר לגיימרים לבחור אם להעדיף רזולוציה או קצב הצגת פריימים, לפי כל משחק או אפליקציה. טכנולוגיית ה-Pixel Acceleration מבטיחה התאמת תצוגה מהירה במיוחד במצב FHD כדי להציע תמונות ברורות בקצבי פריימים תחרותיים.

המחשב המדהים הזה מגיע גם עם טכנולוגיית NumberPad של ROG במשטח השליטה, מקלדת עם מקשים שמציעים מרחק ירידה של 1.7 מ"מ ותאורת RGB לכל מקש, שישה רמקולים וגם וופרים עם Dual Force-Cancelling, תמיכה ב-Dolby Atmos, אודיו Hi-Res וביטול רעשים דו-כיווני מבוסס בינה מלאכותית שמבססים אותו כספינת הדגל של ROG ל-2022. למרות השילוב של כל כך הרבה טכנולוגיה ושני מסכים, ל-Zephyrus Duo 16 2022 יש טביעת רגל קטנה יותר מהדור הקודם, והוא מציג מסך 16 אינץ' במארז שגודלו, באופן מסורתי, מתאים לניידים עם מסך בגודל 15 אינץ'.

ROG Flow Z13, X13 ו-XG Mobile

ROG Flow Z13 מכווץ עוד יותר את סדרת ה-Flow הקומפקטית עם טאבלט הגיימינג החזק בעולם. עם Windows 11, עם 14 ליבות של Core i9-12900H של אינטל, כרטיס המסך GeForce RTX 3050 Ti של NVIDIA, זיכרון 5,200 מגה-הרץ מסוג LPDDR5, הטאבלט הזה מציע שפע כוחות סוס למשחקים, ועושה זאת במארז דק וקליל במיוחד. מפרט זה זוכה לחיזוק באמצעות 1 טרה-בייט של אחסון PCIe SSD, טכנולוגיית MUX Switch, קירור באמצעות תא אדים מותאם וטעינה מהירה באמצעות USB Type-C.

ה-Flow Z13 מציע שתי אפשרויות תצוגה: מסך4K  בקצב ריענון של 60 הרץ עם 85% כיסוי עבור מרחב הצבעים DCI-P3, או מסך FHD בקצב ריענון של 120 הרץ עם 100% כיסוי של sRGB. שתי התצוגות הן ביחס היבט של 16:10, מוגנות עם זכוכית Corning Gorilla מעל מסך המגע, תומכות ב-Adaptive Sync, מציעות בהירות של 500 ניט, ואימות Pantone לצבעים מדויקים. שני הדגמי של Flow Z13 תומכים גם ב-Dolby Vision כדי להבטיח איכות תמונה מדהימה.

ניתן לשחק ב-Z13 בכמה דרכים, משימוש בעכבר מסורתי, בשילוב עם כיסוי המסך הכלול, ועד קלט באמצעות מגע או פד משחק. מכיוון שבתצורת הטאבלט כל הרכיבים החזקים נמצאים מאחורי המסך, ולא מתחת למקלדת, פתרון ה-ROG Intelligent Cooling מקבל שפע של אוויר צח כדי להבטיח ביצועים מתמשכים גבוהים.

Flow Z13 מציג עיצוב רטרו-עתידני בהשראת מרוץ החלל של המאה ה-20, והוא למעשה מציע את החזון של ROG לעתיד המשחקים: ניידות מוחלטת. חלון בכרסום CNC בחלק האחורי של השלדה מאפשר מבט ישיר לתוך הלוח הראשי של המחשב, והמרכב מכוסה בעיבוד שבבי בהשראת חלליות. ניתן לפתוח את המעמד המובנה עד 170 מעלות לשימוש מיטבי כמעט בכל תרחיש.

בנוסף, לקראת 2022, ROG עדכנה את Flow X13 עם המעבד העדכני ביותר של AMD בסדרת Ryzen 9 6000 לניידים ועם כרטיס המסך GeForce RTX 3050 Ti.

ועם צריכים עוד תוספת כוח למשחקים בשילוב עם הרחבות קלט/פלט, Flow Z13 ו-X13 תואמים שניהם למשפחת כרטיס המסך החיצוניים XG Mobile. הם יכולים להתחבר ל-XG Mobile 2021 שמצויד עם GeForce RTX 3080, או התוספת החדשה של השנה למשפחת XG Mobile הכוללת את Radeon RX 6850M XT. עם יציאות USB נוספות, DisplayPort ו-HDMI, ו-Ethernet, XG Mobile מוכן לכל דבר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

זמינות ומחירים:

ROG Flow Z13 יהיה זמין בארץ במהלך חודש מרץ במחיר של החל מ- 5,890  ₪ ועד ל- 14990 ₪

ROG Zephyrus Duo 16 יהיה זמין בארץ במהלך חודש אפריל במחירים 17,790 – 22,590 ₪.

Strix Scar 15 יהיה זמין בארץ במהלך חודש פברואר במחירים 11,900 –  18,690ש"ח.

Strix Scar 17 יהיה זמין בארץ במהלך חודש פברואר במחירים  12,000 – 18,990ש"ח.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.