חדשות : Asus משיקה נייד חדש הדק בעולם וקל משקל -Zenbook-S 13 Oled

ASUS הכריזה היום על Zenbook S 13 OLED החדש והמרגש (UX5304), מחשב ה-OLED הדק ביותר בעולם בגודל 13.3 אינץ' . זהו גם ה-Zenbook הידידותי ביותר לסביבה אי פעם, שמביא את האיכויות הייחודיות של המותג של עיצוב אולטרה-נייד, קיימות וביצועים בדרכים לרמה חדשה, ומוכיח באופן חד משמעי שפחות יכול להיות יותר.

עם פרופיל סופר-דק של 1 ס"מ ומארז קל במיוחד של 1 ק"ג, ה-Zenbook S 13 OLED מספק ביצועים, קישוריות וחיי סוללה ללא פשרות, מה שהופך אותו להתגלמות העיצוב האולטרה-נייד, בגימור אפור בזלת חדש לגמרי או כחול שקט קלאסי. הוא תוכנן גם תוך התחשבות בסביבה ובניטרליות פחמנית, תוך שימוש במתכות ופלסטיק ממוחזרים בבנייתו, אריזה מאושרת  FSC Mix, אלומיניום בגימור פלזמה קרמי חדש, אלגנטי וידידותי לסביבה בדגם אפור בזלת, ורכיבים אלקטרוניים נטולי הלוגן, שהופכים אותו לדגם Zenbook הידידותי ביותר לסביבה שייצרנו אי פעם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סדרת Zenbook מצטיינת באספקת ניידות וביצועים ללא תחרות, ו- Zenbook S 13 OLED אינו יוצא מן הכלל, הוא רותם את העוצמה של מעבדים עד Intel Core i7 מהדור ה-13 עם 32 ג'יגה בייט של זיכרון LPDDR5 RAM ואחסון PCIe 4.0 x4 SSD בנפח 1 טרה-בייט. מגיע עם סט מלא של יציאות קלט/פלט עבור קישוריות בדרכים, וסוללת 63 וואט-שעה בעלת תוחלת חיים ארוכה.

לתצוגה סוחפת ונאמנה למציאות, ל-Zenbook S 13 OLED יש מסך ASUS Lumina OLED מדהים ביחס גובה-רוחב 16:10, רזולוציית 2.8K (2880 x 1800) ואישור Dolby Vision, עם עיבוד צבע בעל אישור Pantone ואישור VESA DisplayHDR True Black 500, המבטיח פרטים מדהימים ואת רמות השחור העמוקות ביותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

דק וקל במיוחד

כדי להשיג את הפרופיל הסופר-דק של 1 ס"מ והמשקל הסופר-קל של 1 ק"ג עבור Zenbook S 13 OLED, השתמשנו במספר טכניקות וחומרים מתקדמים בעיצוב ובבנייה כדי להפחית את המשקל והממדים בהשוואה לדור הקודם, מבלי להתפשר על ביצועים, קישוריות או חיי סוללה.

  • מיזוג תצוגה: כדי להשיג את הפרופיל הדק להפליא, הטמענו מצלמת FHD IR דקה יותר ועדיין בעלת תכונות מלאות ישירות במכסה המיוצר במכונת CNC. השתמשנו גם בלוח OLED דק במיוחד שתוכנן במיוחד, והתוצאה היא מכסה דק יותר ב-30%.
  • מיטוב הפריסה הפנימית: על ידי שימוש בעיבוד CNC מדויק, אנו מייצרים יותר מקום פנימי עבור רכיבים. אנו משתמשים במעגלים חשמליים עם פחות שכבות וצפיפות חיווט גבוהה יותר, עם הרבה יותר טרנזיסטורים, המעניקים ביצועים טובים יותר עם פחות משקל בחלל קומפקטי יותר. לוח האם תוכנן בקפידה כדי להכיל מאוורר נוסף, דק במיוחד, המגדיל את זרימת האוויר לקירור טוב יותר. מה שהופך את החלק התחתון של המחשב הנייד לדק יותר ב-25%.
  • בחירת חומרים: כדי למזער משקל, נעשה שימוש בסגסוגת מגנזיום-אלומיניום עמידה וקלת משקל עבור תושבת המקלדת, שמיוצרת בתהליך חיתוך CNC ליצירת מבנה קשיח שאינו זקוק לתמיכה נוספת. כיסוי זכוכית דק במיוחד משמש עבור משטח המגע, וכתוצאה מכך מקבלים הפחתה נוספת של 25% בעובי של תושבת המקלדת.

התוצאה היא מחשב נייד אולטרה-נייד שמגדיר מחדש את הקטגוריה ולוקח את המונחים 'דק' ו'קל' לרמה חדשה לחלוטין, ללא פשרות: הוא תומך בעד 14 שעות של הזרמת וידאו, ומציע קירור וביצועים משופרים בהשוואה לקודמו. למרות הממדים הקומפקטיים המדהימים ברמה עולמית, Zenbook S 13 OLED מציע שימושיות מלאה וכולל סט מקיף של יציאות קלט/פלט לפי הסטנדרטים המקובלים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

קיימות משופרת

ASUS מחויבת לעשות יותר עם פחות באמצעות Zenbook. התקן זה, בעל רישום EPEAT Gold, הוא מוצר בעל תפיסה סביבתית חיובית לאורך כל חיי המוצר, החל מבחירת החומרים ותהליכי הייצור, ועד להרכבה, שלבי השימוש וסוף החיים. צמצמנו את טביעת הרגל הפחמנית שלו על ידי שילוב חומרים ממוחזרים ועיצוב אריזה מודע יותר לסביבה.

המכשיר הינו ה-Zenbook הידידותי ביותר לסביבה שיוצר אי פעם, ומשלב סגסוגת מגנזיום-אלומיניום ממוחזרת (PIR) פוסט-תעשייתית בכיסוי המקלדת, במארז ובמכסה, ומפחית את אחוז השימוש בפחמן ביותר מ-50%. כיסויי המקשים  והרמקולים משלבים פלסטיק ממוחזר משימוש צרכני (PCR), והרמקולים משתמשים גם בפלסטיק שנאסף מנחלים וחופים ובכך נמנעה הגעתו לאוקיינוס. עיצבנו מחדש את האריזה כך שתהיה 100% ניתנת למחזור, עם חומרים הניתנים לשימוש חוזר ומתאימים לקומפוסט.

האריזה משתמשת בנייר בעל אישור 100% FSC Mix מיערות מנוהלים, עץ בגידול מבוקר ומקורות ממוחזרים. ניתן גם להפוך בקלות את פנים אריזת הנייר למעמד שימושי למחשב הנייד. בנוסף, Zenbook S 13 OLED מתעלה ב-43% על תקן יעילות האנרגיה ENERGY STAR כדי להפחית את צריכת החשמל. באמצעות פעולות סביבתיות אלה, מטרת העל של יוזמות הקיימות בעיצוב מכשיר זה היא להשיג ניטרליות פחמנית.

בפעם הראשונה, השתמשנו בתהליך ייצור מיוחד כדי ליצור גימור פלזמה קרמי לאלומיניום בלעדי ל-ASUS עבור המכסה. תהליך זה משתמש במים טהורים ובחשמל, ללא צורך בתרכובות אורגניות, חומצות חזקות או מתכות כבדות. השיטה הייחודית, היא בעלת השפעה סביבתית נמוכה, המייצרת טרנספורמציה פיזיקלית וכימית של האלומיניום. התוצאה היא עמידות מוגברת בפני שחיקה, הגנה מפני קורוזיה, ניהול תרמי, קשיות ותוחלת חיים.

לצד היתרונות הפיזיים, המראה והתחושה של החומר מזכירים אבן טבעית שמתחברת לרוח סדרת Zenbook. למרבה הפלא, הדבר גם הופך כל מכסה לייחודי. אין שניים זהים. בראייה לטווח הארוך, תוחלת חיים ארוכה יותר של מחשב נייד גם מפחיתה פסולת, ולכן Zenbook 13 S OLED נבדק בקפדנות באמצעות תקן העמידות העדכני ביותר MIL-STD-810H בדירוג צבא בארה"ב, עם עד 12 שיטות בדיקה ו-26 בדיקות נפרדות- רמת העמידות הקפדנית ביותר בעולם עבור מחשב נייד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ביצועים בדרכים

Zenbook S 13 O LED  עם הסמכת Intel Evo מספק שילוב מושלם של ביצועים וניידות, וכולל מעבד עד ל-Intel Core i7 מהדור ה-13 שניתן להאיץ ב-20% עד להספק תכנון תרמי (TDP) של עד 20 וואט. הוא נתמך גם בזיכרון RAM מסוג LPDDR5 בנפח של עד 32 ג'יגה-בייט וכונן SSD מהיר במיוחד מסוג PCIe 4.0 x4 בנפח 1 טרה-בייט, עם סוללת 63 וואט-שעה בעלת קיבולת גבוהה בעלת תוחלת חיים ארוכה. וכן WiFi 6E משופר עם ASUS WiFi Master Premium המבטיח חיבורים מהירים ויציבים.

למרות שהוא קומפקטי במיוחד, Zenbook S 13 OLED כולל קישוריות מלאה של יציאות קלט/פלט, כך שמשתמשים לא צריכים לשאת פלאגים או מתאמים בנסיעותיהם. שתי יציאות  ה- Thunderbolt 4 USB-C האולטרה-מהירות תומכות בטעינה מהירה, מסכי 4K חיצוניים והעברות נתונים של עד 40Gbp, וישנן גם יציאות USB 3.2 Gen 2 Type-A, HDMI 2.1 ושקע שמע 3.5 מ"מ.

לקבלת חוויות משופרות של שיחות ועידה בווידאו בכל מקום, מצלמת ה-FHD IR כוללת אפקטים חזותיים המופעלים באמצעות בינה מלאכותית וטכנולוגיית ביטול רעשים באמצעות בינה מלאכותית. היא תומכת גם בכניסה מהירה ומאובטחת באמצעות Windows Hello. מערכת השמע העוצמתית בעלת אישור Harman Kardon עם צליל Dolby Atmos  סוחף  כוללת מגבר חכם בשילוב עם טכנולוגיית ASUS Audio Booster להגברת עוצמת הקול עד פי 5.25.

משטח המגע ASUS ErgoSense הגדול יותר ב-9.5% מאפשר ניווט קל, חלק, נוח ומגיב יותר, עם ציפוי נגד טביעות אצבע קל לניקוי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מסך ASUS Lumina OLED: מדויק יותר. אדפטיבי יותר. אמין יותר.

לחוויית צפייה סוחפת, Zenbook S 13 OLED מצויד במסך 16:10 ASUS Lumina OLED – השם החדש שניתן רק למסכי OLED מעולים שעומדים בקריטריוני האיכות המחמירים שלנו, ומציעים חוויה ויזואלית מדויקת יותר, המאפשרת יותר התאמות וגם אמינה יותר.

מסכי ASUS Lumina OLED מציעים סטנדרטים ופתרונות חזותיים באיכות עילאית לחוויית ה-OLED הטובה ביותר. השם גם מדגיש את היתרונות הייחודיים והחוויה החזותית המעולה מעבר למה שמקובל במסכי OLED מסורתיים. מסכי ASUS Lumina OLED כוללים טכנולוגיות בלעדיות של ASUS, כגון ASUS Splendid ו-ASUS OLED Care, כמו גם תכונות חדשות כמו Delta E <1, חיסכון בחשמל והגנה על הצג. על ידי שילוב אלמנטים אלה, ASUS יצרה פתרון באיכות עילאית המייצג את פסגת טכנולוגיית OLED.

עם רזולוציה של 2.8K, זמן תגובה של 0.2 אלפיות השנייה ודיוק צבעים של Delta E <1, מסך ה-ASUS Lumina OLED המהמם ב-Zenbook S 13 OLED מספק צבעים ברורים, בהירים וחיים יותר. בנוסף לאישור Dolby Vision, המסך הוא גם בעל אישור DisplayHDR True Black 500 עבור צבעי לבן מבריקים וצבעי השחור העמוקים ביותר, ונושא את תג Pantone Validated לנאמנות צבעים בסטנדרט התעשייה. מרחב הצבעים 100% DCI-P3 ברמה קולנועית מספק צבעים חיים במיוחד, ו-ASUS Splendid מאפשר למשתמשים לעבור בקלות בין מרחב צבעים זה לבין sRGB, Display-P3 או מרחב הצבעים המקורי של OLED.

המסך מאושר גם כידידותי לעיניים על ידי TÜV Rheinland ו-SGS עם פליטת אור כחול נמוכה ב-70%, ומבטיח נוחות לעיני המשתמשים גם במהלך צפייה ממושכת. ASUS מספקת גם החלפת מסך OLED בחינם לבעיות צריבת מסך במהלך תקופת האחריות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מפרט טכני

ASUS ZenBook S 13 OLED (UX5304)

מעבד

Intel® Core i7 1355U

Intel® Core i5 1335U

תצוגה

13.3" 16:10 2.8K (2880 x 1800) ASUS Lumina OLED slim-bezel NanoEdge display with 85% screen-to-body ratio, 550 nits peak brightness, 100% DCI-P3 color gamut, DisplayHDRTrue Black 500 certification

מערכת הפעלה

Windows 11 Home / Pro

כרטיס גרפי

Intel® Iris® Xᵉ Graphics

זכרון

UP to 32 GB LPDDR5 5200 MHz RAM

אחסון

Up to 1 TB PCIe® Gen 4 SSD

חיבוריות

WiFi 6E (802.11ax) 

Up to Bluetooth® 5.2

מצלמה

FHD IR / 3DNR / ALS camera

כניסות/יציאות

2 x Thunderbolt 4 Type-C®

1 x USB 3.2 Gen 2 Type-A

1 x HDMI® 2.1 (TMDS)

1 x Audio jack

משטח מגע

129 x 81 mm ASUS ErgoSense Touchpad

אודיו

Built-in speakers

Smart amplifier technology

Built-in microphone

Harman Kardon certified

סוללה

63 Wh

מתאם חשמל

65 W adapter

Adapter Output: 5V~20V, 65 W

Adapter Input: 100~240 V AC, 50 / 60 Hz universal  

מידות

296.2 x 216.3 x 10.9 mm

משקל

1 kg

 

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.