השקת ליין המוצרים החדשים של חברת B&O וחגיגות השנתיים לחנות הדגל בת"א

חברת ביקונקט טכנולוגיות היבואנית והמפיצה הבלעדית של חברת "B&O "Bang And Olufsen מציגה את קו המוצרים החדש של החברה וגם חוגגת שנתיים לחנות הדגל בקניון Gindy TLV. בין המוצרים בליין החדש נמנים : רמקולים, מסך חדש ואוזניות.

המוצרים החדשים של B&O:

Beosound Explore:

רמקול בלוטות' 5.2 נייד קטן ועצמתי, משווק כרמקול שנועד למסעות שטח אך מתאים גם לשימוש ביתי, הרמקול מצויד במעטפת אלומניום קשיחה שפותחה בתהליך מיוחד ועמידה בפני שריטות, ובזכות תקן IP67 גם בפני אבק ומים בעומק של מטר עד חצי שעה.

הרמקול בבסיסו מוגן עם מעטפת גומי מוקשח ומאפשר להניח אותו על כל משטח לאחיזה מקסימלית. תכנון הגוף הפנימי מאפשר לרמקול להיות עמיד בפני נפילות עד 1 מטר. ומגיע עם רצועה המאפשרת לחבר אותו לתיק גב או חגורה.

B&O שידכו לרמקול 2 דרייברים בגודל 1.8 המספק חווית סאונד עשירה עם באסים מוגברים ושמיעה ב-360 מעלות אמיתי. כפתורי השליטה ממוקמים בחלקו העליון של הרמקול ומוגנים אף הם ממים.

הסוללה מספיקה לעד 27 שעות עבודה בשימוש בעצמה בינונית. ניתן לצמד זוג רמקולים להאזנה סטראופונית.

הרמקול נמכר במחיר של 790 ש"ח.

Beosound Emerge:

הרמקול מזכיר בצורתו ספר ויכול להשתלב היטב בכוננית הספרים, או בכל מקום שתחפצו בשל היותו קומפקטי, הוא מכיל בתוכו תצורת דרייברים קטנים מאוד אשר הונחו בזווית מיוחדות וכווננו על ידי המהנדסים של B&O, ליצירת חווית שמע בטווח מלא ומתאימים לחללים קטנים וצפופים יותר.

הרמקול מספק באסים עצמתיים על ידי הובלתם אל גב הרמקול באמצעות המדפים הבנויים בתוכו. הוא מצוייד בטכנולוגיית Active Room Compensation המייעלת את הסאונד הבוקע מהרמקול על ידי דגימת המשטח והחלל בחדר.

הרמקול בעל משטח מגע המאפשר לבחור בין מספר תחנות רדיו מועדפות ומקשי שליטה על הסאונד עם גלגלת הווליום המיוחדת שלו.

הרמקול תומך ב-Google Assistant לשליטה קולית מלאה. ניתן לצמד 2 רמקולים ביחד להעצמת חווית השמע, הצימוד נעשה באמצעות האפליקציה של החברה או באפיקציית Google Home. ניתן לעבוד עם הרמקול באמצעות חיבור AUX או דרך ה-WIFI.

הרמקול יימכר בישראל החל מאוקטובר 2021 במחיר של החל מ-2390 ש"ח.

Beosound Level:

רמקול WI-FI חכם ונייד מעוצב ומספק עד 16 שעות עבודה רצופות. הוא מכיל חמישה דרייברים עצמתיים המספקים סאונד עשיר ודינמי המותאם בהתאם למצב בו הוא מונח,
כשהרמקול מונח על משטח ישר הסאונד מכוון לכיוון מטה וכאשר הוא תלוי על הקיר הסאונד בוקע מכל הכיוונים.

טכנולוגיית Active Room Compensation הדוגמת את החלל החדר ומתאימה את הסאונד בהתאם לגודל שלו. גם כאן שליטה קולית באמצעות Google Assistant וניתן באמצעותו לשלוט במכשירי הבית החכם. לרמקול ארבעה כפתורי מגע לשמירה על תחנות רדיו מועדפות או רשימות השמעה מועדפות.

הרמקול עמיד בפני מים ואבק בתקן IP54. הוא מגיע עם משטח הטענה שמתמגנט אל הרמקול ומאפשר לחבר את הרמקול לחשמל במהירות ובקלות.

ניתן להזרים סאונד לרמקול באמצעות WI-FI, בלוטות', AirPlay 2 או על ידי ה-ChromeCast המובנה ברמקול. השליטה ברמקול נעשית על ידי כפתןרי מגע המוסתרים במסגרת האלומניום של הרמקול אשר נדלקים כשמתקרבים לרמקול וכבים כשמתרחקים ממנו. 

הרמקול נמכר במחיר של החל מ-4990 ש"ח.

Beolab 28:

זוג רמקולים אלחוטיים HI-RES סטראופונים, ניתן למקם אותם בכל חלל בבית ולהזרים אליהם מוזיקה במיידי עם סאונד עוצמתי ועשיר. הרמקולים מגיעים עם מגבר מובנה בתוכם וכוונו היטב על ידי מהנדסי החברה.

הרמקולים מספקים עצמה של 1250W, עם טווח תדרים של 27 הרץ עד 23 קילו הרץ. הBeolab-28 מקבל את עיצוב העמוד הקלאסי ומגיע עם טכנולוגיית עיבוד הסאונד DSP השולטת בכל דרייבר בנפרד ומספקת צליל עשיר ומדוייק.

מערך הדרייברים ברמקולים כולל וופר עצמתי שפונה כלפיי מטה ודרייברים במבנה מיוחד.  טככנולוגיית ה-ABL (Adaptive Bass Linearization), מבצעת ניתוח מדוייק של השמע ומבצעת אופטימיזציה לסאונד.

ניתן להזרים אליו שמע באמצעות WI-FI, בלוטות', AirPlay 2, או הכרומקאסט המובנה. הרמקול תומך בכל שירותי המוזיקה וכולל רדיו אינטרנטי מובנה מתחבר למסכי טלוויזיה ולמערכות קולנוע ביתי ללא השהייה. ניתן לשלוט עליהם באמצעות השלטים Beromote One Bt או ה-HALO ובאמצעות האפליקצייה של החברה.

הרמקולים נמכרים במחיר של 50,000 ש"ח לזוג.

Beoplay Portal:

אוזניות גיימינג Over The Ear, הן תוכננו בשיתוף פעולה עם XBOX כחלק ממהדורה מוגבלת של ה-XBOX. האוזניות משדרגות את המשחקיות עם סאונד מדוייק וביטול רעשים אדפטיבי ועם טכנולוגיית מקרופון חדשה ה-Boom Arm מערך של מקרופונים מעצים את הקול תוך סינון רעשי רקע.

האוזניות מגיעות מכויילות בדיוק מופתי לסאונד איכותי ועצמתי על ידי מומחי הסאונד של החברה. האוזניות מגיעות עם Dolby Atmos לאוזניות.

האוזניות קלות משקל ושוקלות רק 282 גרם הן מצויידות בספוג זכרון ובחומרים נושמים למניעת זיעה. הקשת מרופדת בטכנולוגייה חדשה שעוזר למנוע את הלחץ על הראש. מגיעות עם בקרי מגע לשליטה נחה עליהן וכוללות שליטה על השתקה, עצמה וסינון רעשים.

האוזניות מתחברות באמצעות Xbox Wireless , Bluetooth 5.1, lossless 2.4GHz wireless. אפשר להתחבר קווית על ידי כבל AUX ו-USB TYPE-C  שמגיעות בערכה.

האוזניות נמכרות במחיר של 1990 ש"ח.

Beovision Contour:

טלוויזית OLED 4K עם רמקול מובנה של B&O תוכנן בשיתוף פעולה עם חברת LG, הטלוויזיה מגיעה בגדלים של 48 ו 55 אינטש מגיע עם מעמד רצפתי מאלומניום קל ויציב וניתן לסיבוב של 180 מעלות לכל צד. קיים גם מעמד שולחני העשוי מקשת אלומניום מלבנית ומתקן קיר מתכוונן מאפשר למשוך את הטלוויזיה החוצה ולהטות אותה עד 40 מעלות.

הרמקול מכיל 11 דרייברים ומגברים המספקים סאונד עשיר עם באסים מודגשים ותמיכה בדולבי  אטמוס מספקים עושר סאונד נוסף בתלת מימד.

הטלוויזיה נמכרת במחיר של 28,000 ש"ח לדגם ה-48 אינטש ו-32,000 ש"ח לדגם ה-55 אינטש.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.