חדשות : מותג תחנות הכח Bluetti נחת בישראל

בעידן שבו אבטחת אנרגיה, קיימות וניידות בחשיבות עליונה, תחנות הכוח של BLUETTI מציעות מקור כוח רב תכליתי ואמין שניתן לקחת לכל מקום ובכל זמן. בין אם אתם מחפשים להתחבר לחשמל מחוץ לבית בשגרה או מבקשים פתרונות חירום הדורשים מערכת כוח גיבוי אמינה, או משק בית שמחפש אלטרנטיבה והסתמכות על אנרגיה בת קיימא, ל-BLUETTI יש את הפתרון האידיאלי עבורכם.

תחנות כוח BLUETTI – גנרטור סולארי

קיבולת כוח והספק יוצאת דופן: תחנות הכוח של BLUETTI מגיעות במגוון דגמים, שכל אחד מהם כולל יכולת מרשימה כדי לתת מענה לצרכי חשמל שונים.

אנרגיה נקייה ומתחדשת: תחנות הכוח של BLUETTI רותמות את אנרגיית  השמש ומציעות יכולות טעינה סולארית המאפשרות למשתמשים להטעין את תחנות הכוח באמצעות אנרגיה נקייה ומתחדשת, צמצום טביעת הרגל הפחמנית: תרומה לעולם ירוק יותר מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

קלות שימוש וחיבור

מערכות האגירה של BLUETTI פשוטות להתקנה ושימוש הכל ב PLUG & PLAY ובעלות יכולות הרחבת קיבולת האגירה בפשטות ובמהירות. מערכות אגירה מהדור הקודם היו מסובכות לרכישה, הרכבה ושימוש, דרשו ידע, ומומחיות, ותחזוקה מתמדת. מערכות BLUETTI הם מהפכניות בתחום, בדקות בודדות המערכת עומדת ופועלת ללא צורך בידע וניסיון קודמים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ניידות ועמידות

העיצוב הקומפקטי של תחנות הכוח של BLUETTI מבטיח הובלה קלה. תחנות הכוח הללו בנויות מחומרים קשוחים והגנה מדורגת IP מפני אבק ומים, בנויות לעמוד באתגרים של הרפתקאות ומקרי חירום כאחד.

מגוון רחב של יציאות: תחנות הכוח של BLUETTI מציעות מגוון של  יציאות  חשמל, כולל שקעי AC, יציאות USB, PD, יציאות DC ואפילו אפשרות לטעינת  רכבי EV. הרבגוניות הזו מאפשרת למשתמשים להפעיל מכשירים שונים בו זמנית, ממחשבים ניידים וסמארטפונים ועד למקררים, כלים עבודה חשמליים, וכל מכשירי החשמל היומיומיים. מערכת ניהול סוללות חדישה: מבוססת סוללות LifePo4 , מערכת של BLUETTI מבטיחה אריכות ימים ביצועים מיטביים, מחזורי טעינה מרובים, ובטיחות גבוהה המעניקה למשתמשים שקט נפשי למשך שנים.

בעולם המהיר של ימינו, שבו צריכת אנרגיה ודאגות סביבתיות עומדות בראש האתגרים החברתיים, פתרונות חדשניים חשובים מאי פעם. BLUETTI, ספקית מובילה של פתרונות אנרגיה נקייה עם מוצרים חדשניים לבית, בעלי פוטנציאל לחולל מהפכה בדרך שבה אנו חיים. שיפור החוסן האנרגטי ומעבר לעצמאות אנרגטית בבית, מגוון המוצרים הנייחים BLUETTI Home Battery System, מספקים הזדמנות לבעלי בתים, דירות, ואף עסקים קטנים לשלוט באספקת האנרגיה שלהם ולהפחית את התלות בהפסקות חשמל שנהפכות יותר שכיחות, וברשת החשמל. מערכות משולבות אלו מאפשרות למשתמשים לאגור אנרגיה ממקורות שונים בו זמנית, טעינה מואצת ע"י פאנלים סולאריים ואנרגיה חשמלית מכל שקע AC, ולהשתמש בה בכל רגע נתון, בשעות שיא הביקוש או במקרה של הפסקות חשמל. על ידי אימוץ פתרונות אחסון האנרגיה של BLUETTI, אנשים יכולים להשיג עצמאות אנרגטית גדולה יותר, חיסכון בעלויות בטווח הארוך והבטחת אספקת חשמל אמינה בעת הצורך ובזמן חרום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לעולם בעקבות השמש

עם התמקדות חזקה באנרגיה נקייה, תחנות הכוח הסולאריות של BLUETTI מציעות לבעלי בתים לייצר חשמל בעצמם באמצעות משאבים מתחדשים, מצוידות ביכולות טעינה סולארית מתקדמות, תחנות אגירת האנרגיה הללו רותמות את כוחה של השמש כדי להטעין מחדש את הסוללות הפנימיות שלהן יום ביומו, להפחית את התלות בדלקים מזהמים, ולמזער את טביעות הרגל הפחמנית האישית שלהם,  על ידי שילוב ייצור חשמל בר קיימא ואגירתה בחיי היומיום שלהם, בעלי בתים יכולים לתרום לאיכות הסביבה ולהילחם בשינויי האקלים, בדרך שלא היתה זמינה עד היום בישראל.

מוצרי BLUETTI לבית מציעים מגוון רחב של שימושים, מה שהופך אותם למתאימים ליישומים שונים. מתחנות כוח קומפקטיות מושלמות לטיולי קמפינג והרפתקאות בחוץ, לתחנות כוח סולאריות בעלות יכולות אגירה מרשימה כמו ה BLUETTI AC200MAX, ו ה 500AC המסוגלות להפעיל מכשירים חיוניים רבים בזמן חירום, ל-BLUETTI יש פתרון לכל אורח חיים ודרישה. פתרונות הכוח הרב-תכליתיים הללו מבטיחים שלמשתמשים תהיה גישה לחשמל אמין בכל מקום שהם נמצאים או מגיעים אליהם , שלא היו אפשריים עד היום ממקורות חשמל מסורתיים.

שילוב בית חכם

המחויבות של BLUETTI לחדשנות משתרעת על שילוב בית חכם. מוצרי BLUETTI ביתיים רבים מגיעים מצוידים במערכות ניטור ובקרה מתקדמות, המאפשרות למשתמשים לנהל ולנטר את צריכת האנרגיה שלהם לשנות הגדרות ולמטב את מערכות החשמל שלהם ליעילות ונוחות מירבית מכל מקום בעולם בעזרת אפליקציות לנייד וממשקים דיגיטליים. טכנולוגיה חכמה זאת מעצימה אנשים להיות פרואקטיביים בניהול צריכת האנרגיה שלהם וממלאת תפקיד משמעותי במאמצי חיסכון באנרגיה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אורח חיים ירוק יותר

על ידי אימוץ מוצרי BLUETTI לבית, אנשים יכולים לאמץ אורח חיים ירוק יותר ולעורר הרגלים ברי קיימא בקהילותיהם. עם מקורות אנרגיה נקיים יותר והסתמכות מופחתת על הרשת, בעלי בתים ועסקים יכולים לתרום באופן פעיל לשימור משאבי הטבע ולהפחתת פליטת גזי חממה. המוצרים של BLUETTI יוצרים אפקט אדווה של חיים מודעים לסביבה, ומעודדים יותר אנשים לעשות בחירות אחראיות לסביבה בחיי היומיום שלהם.

מוצרי BLUETTI לבית מייצגים שינוי מהפכני באופן שבו אנו יכולים לצרוך ולהשתמש בחשמל, ומספקים עצמאות אנרגטית, קיימות, ושילוב חכם לבעלי בתים ברחבי העולם. עם מחויבות בלתי מעורערת לפתרונות אנרגיה נקייה וטכנולוגיה חדשנית, BLUETTI מעצימה אנשים לקחת אחריות על צורכי האנרגיה שלהם תוך שמירה על כדור הארץ עבור הדורות הבאים. כאשר מוצרים אלה ממשיכים לעצב את הדרך בה אנו חיים, אנו יכולים לצפות לעתיד ירוק יותר, עמיד יותר ובר קיימא.

מחירים –

  • תחנות כוח ניידות החל מ- 1,400 ש״ח
  • תחנות כוח ביתיות החל מ- 8,890 ש״ח
  • פנלים סולאריים החל מ- 1,290 ש״ח

 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר www.bluetti.benda.co.il

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.