השקה : חברת Dell טכנולוגיות, משיקה בישראל ליין חדש של מוצרים לשנת 2021/22

חבת Dell טכנולוגיות השיקה היום בישראל (א' 7.11.21), את ליין המוצרים החדשים של החברה לשנת 2021/22, בין המוצרים שהושקו : מחשב שולחני זעיר שניתן לתלות על הקיר, מסך נייד, טאבלט עם מקלדת נשלפת ועוד.

ליין המחשבים הנייחים לשנת 2021/22

OptiPlex 7090 Ultra 

מחשב שולחני יוקרתי, זעיר וחכם  החוסך מקום על השולחן ומפחית את כמות הכבלים שמונחים עליו. ה-7090 הינו All in one שיכול לתמוךב-4 מסכים במקביל ומספק פרודוקטיביות וביצועים מרשימים. הוא משלב בין ה-All-in-One לגמישות של שולחן עבודה מסורתי כך שהמשתמשים יכולים להנות משני העולמות עם התכונות והפונקציונליות העיקריות של שולחן העבודה שהם דורשים לביצוע עבודתם.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-2,599 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Inspiron Desktop 3891

מחשב נייח קומפקטי אך חזק. עיצוב אידיאלי עבור הקמת תחנות עבודה בבית, בשביל לחסוך מקום רב בסביבת העבודה. כולל מעבד Intel Core דור 10 או 11 ו-Dell Mobile Connect שמאפשר אינטראקציה עם הטלפון – כולל שיחות, הודעות, העברת קבצים, הצגת מסך הטלפון על צג המחשב, הכל בצורה מאובטחת. גובה: 324.3 מ"מ, רוחב: 154 מ"מ, עומק: 293 מ"מ, משקל: 4.94 ק"ג.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-2,590 ש"ח

>> עיקבו אחר הערוץ של טכנולוגיה ואנשים בטוויטר

XPS 8940

מחשב גיימינג שולחני עוצמתי מסדרת XPS בעיצוב מינימליסטי למשחקים, עיצוב גרפי, צילום ועריכת וידיאו, הפקת מוזיקה ומציאות מדומה. קומפקטי ומתאים למקום עבודה צפוף. בעל מעבד Intel Core i9 דור 11 ואפשרות לכרטיסים גרפים של Nvidia או AMD.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-8,790 ש"ח

ליין המחשבים הניידים לשנת 2021/22

Latitude 7320 Detachable 2-in-1

הטאבלט שיכול להפוך גם למחשב נייד עם מקלדת נשלפת, אידיאלי לאנשי עסקים בנסיעות עבודה וזמין גם בגרסת 2in1 עם מסך מסתובב. הסדרה תציע את כלל הטכנולוגיות החדשות של Dell, בהן ה-Dell Optimizer, ExpressResponse לשיפור ביצועי הנייד, המבוססת על טכנולוגיית ה-Adaptix של אינטל בנוסף ל-ExpressSign-in להתחברות מהירה של המשתמש לנייד, ExpressConnect המסייע במציאת הקישוריות המהירה ביותר, ותמיכה בטעינת ExpressCharge מהירה המספקת טעינה של 35% בכ-20 דקות בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-6,199 ש"ח

>> עיקבו אחריי באינסטגרם

Inspirion 5410 2IN1

ה-Inspirion 2 ב-1 מאפשר לקבל את הפונקציונאליות של המחשבים הניידים והגמישות של הטאבלטים, עם אפשרות לסיבוב של 360 מעלות. למחשב תצוגת מסך FHD עם מעבדי AMD ואינטל דור 11 וכרטיס גרפי אופציונאלי NVIDIA® GeForce® MX350. המחשב מגיע בעיצוב המציע תמיכה ארגונומית בשורש כף היד, סגירה אוטומטית של המצלמה וגם מקשים גדולים יותר ב-109% ואפשרות לתאורה אחורית של המקלדת. כמו כן, קורא טביעות אצבע ו-Windows Hello, שמאפשרים כניסה קלה, מהירה ובטוחה. בנוסף, המחשב מגיע עם מגוון יציאות ביניהןUSB Type-C ו-x USB 3.1, HDMI 1.4 וקורא כרטיסי Micro SD.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-3,990 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Precision17 5760

תחנת העבודה הניידת הדקה, הקלה והחכמה בעולם, שמגיעה בגודל 17 אינץ'. המחשב תומך בבינה מלאכותית וב-VR והוא בעל מעבד מסוג Intel Xeon. תחנת העבודה מכילה את ה-Dell Optimizer שמשפר את החיבור לאינטרנט ואת אפשרויות העבודה המשותפת. ה- Optimizer מבטל רעשי רקע בצורה חכמה, מאפשר השתקה אוטומטית והופך את חוויית העבודה עם השותפים לעבודה לקלה ויעילה יותר. בנוסף, מאפשר יכולת חכמה שמתעדפת את רוחב הפס לאפליקציות של פגישות על מנת למנוע ניתוקים. גם הסדרה הזאת תציע את כלל טכנולוגיות ה-Express החדשות של Dell. תחנת העבודה מגיעה עם המעבדים האחרונים מבית אינטל (Core או Xeon) והדור האחרון של הכרטיס הגרפי של Nvidia.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-8,699 ש"ח

>> עיקבו אחר הערוץ של טכנולוגיה ואנשים בטוויטר

G15-5511

מחשב גיימינג נייד שמגיע עם מעבד Core i7 דור 11 של אינטל, מעבד גרפי Nvidia® GeForce RTX™ 3060 ומסך בגודל "15.6. המחשב מגיע עם טכנולוגיות ההופכות את אפשרות הגיימינג לפשוטה יותר, ביניהן: רמקולים כפולים עם nahimic 3D ומרכז הפיקוד של Alienware. למחשב עיצוב תרמי משופר עם צינורות נחושת ו-4 פתחי אוורור.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-5,690 ש"ח

Alienware x15/x17

מחשבי הגיימינג Alienware הדקים ביותר בגודל 15 ו-17 אינץ'. מגיעים עם מעבד Intel® Core™ i9k עד דור 11, המאפשרים עד שמונה ליבות לביצועים מיטביים עבור חובבי הגיימינג. צמד המחשבים מגיעים עם הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של Alienware בכל הקשור לצינון המחשב, ביניהן: מאוורר עם מנוע הנעה במתח גבוה, ‏ Cryo-Tech ו-Vapor Chamber. המחשבים מגיעים עם טכנולוגיה להפחתת האור הכחול מבלי להוריד מאיכות התמונה. המחשבים מגיעים עם Windows 11 למשחקים באיכות 4K וכוללים את אפשרת ה-Windows Hello, שמאפשרת כניסה קלה, מהירה ובטוחה.

מחיר מומלץ לצרכן:

Alienware x17 החל מ- 22,900 ש"ח
Alienware x15 החל מ-18,990 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

9420  Latitude

המחשב החדש בסדרת ה-Latitude 9000 של Dell שמגיע עם אפשרויות אבטחה מתקדמות, בהן טכנולוגיית ה-SafeShutter, אשר יודעת מתי לפתוח ולסגור את עינית המצלמה באופן אוטומטי בהתאם לתוכנות בהן משתמשים. ה-Latitude 9420 יהיה גם הנייד הראשון שמשתמש בשבב ה-Clover Falls, החיישן הוויזואלי הטרי של אינטל שנועד לזהות משתמשים ולהתאים אוטומטית את ההגדרות ובהירות המסך באמצעות מערכת מבוססת AI, כך שניתן לעבוד בצורה מאובטחת ובטוחה מכל מקום.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-6,499 ש"ח

>> עיקבו אחריי באינסטגרם

XPS 9510

בדומה לדור הקודם, גם הלפטופ הנוכחי מסדרת XPS (ה-9510) מגיע בגרסה בהירה וכהה, עם מראה מודרני של מסגרה דקה. ה-9510 הוא אחד ממחשבי המחברת הבודדים שעדיין מציעים קורא כרטיסי SD. ה-XPS 15 מצויד במודול ה-Wi-Fi 6 – AX1650 (160 מגה-הרץ), התומך בכל התקנים הנפוצים. המקלדת הרחבה של ה-9510 מציעה שפע של מקום (15.1 x 9.1 cm) ואידיאלית למי שמשתמש הרבה במקלדת. טכנולוגיית התצוגה המשולבת של Eyesafe מסייעת בהפחתת האור הכחול. למחשב מעבדים חדשים מבית אינטל (Tiger Lake-H) וכרטיסי מסך חדשים של Nvidia (RTX 3050 ו- RTX 3050 Ti). יש גם אפשרות חדשה למסך מגע באיכות של OLED 3.5K. המחשב מגיע עם תוכנת Power Manager, המציעה מספר הגדרות עבור הסוללה וכן ניהול תרמי.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-9,890 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

XPS 9710

הדור החדש של סדרת ה-XPS 17 – בעל המראה האלגנטי עם מקלדת רחבה במיוחד, מסך מגע בגודל 17 אינץ' באיכות 4K ועם מעבדים דור 11 של אינטל ומעבד גרפי Nvidia GeForce RTX graphics.  קישוריות של Wi-Fi 6 ובלוטוס 5.2. ה-XPS 17 נשאר ייחודי עם ה-17 אינץ' ויחס הגובה-רוחב 16:10. בדומה ל-9510 מגיע עם טכנולוגיית ה-EyeSafe. בעל מסך המגע שהיה בדור הקודם (ה-LQ170R1 3840 x 2400). כל ארבעת ה-Thunderbolt 3 שודרגו ל-Thunderbolt 4.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-11,990 ש"ח

ליין האביזרים החדשים לשנת 2021/22

מצלמת האינטרנט 4K Dell UltraSharp

מצלמת אינטרנט חדשה באיכות 4K. המצלמה שמה דגש על איכות וחדות התמונה והינה בעלת 9 טכנולוגיות חדשניות, כולל יכולות בינה מלאכותית ומותאמת למיקרוסופט Teams וזום. מצלמת האינטרנט ה- UltraSharp של Dell מספקת את איכות התמונה הטובה ביותר מסוגה של מצלמות הרשת באיכות4k  בכל תנאי התאורה, והיא בעלת יכולת HDR Digital Overlap שעוזרות לשמר צבעים אמיתיים ולייצר חשיפה מאוזנת. המצלמה שואבת השראה ממצלמות DSLR וכוללת בתוכה מספר אלמנטים לתמונה חדה יותר: חיישן  CMOS 4Kמבית Sony STARVIS  עבור תמונה בהירה יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1,399 ש"ח

>> עיקבו אחר הערוץ של טכנולוגיה ואנשים בטוויטר

מסך נייד: Dell 14 Portable Monitor – C1422H

המסך הנייד הראשון של Dell עם חיבור ישיר ל-USB-C בגודל 14 אינץ' המספק פתרון יחיד להעברת חשמל, נתונים, וידאו ושמע. המסך במשקל 590 גרם נוח ופשוט לעבודה מכל מקום וניתן להוסיף לו עד שני צגים באיכות FHD. המסך מגיע עם טכנולוגיית ה-ComfortView שפחיתה את כמות האור הכחול, והוא בעל איכות צבע מדויקת וקצב ריענון של 75 הרץ. ניתן לחבר את המסך בצורה נוחה משמאל, ימין או מאחורי המחשב הנייד.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1,199 ש"ח

רמקול מיקרופון עם חיבורים – Dell Mobile Adapter Speakerphone – MH3021P

מתאם ה-USB-C הראשון בעולם עם מספר יציאות המשלב רמקול ומציע פתרון קישוריות ועידה בצורה קומפקטית. הכל במכשיר אחד בעיצוב קומפקטי מאוד, אלגנטי ונייד. פתרון נייד אחד זה מחבר משתמשים למכשירים חיצוניים כמו מסך, מקלדת, כונן נייד ועוד, תוך שהוא מאפשר להם לטעון את המחשב הנייד עם כוח של 90W ולבצע שיחת ועידה במקביל. מאפשר למשתמש לחבר מסך חיצוני דרך יציאת HDMI 2.0 או USB-C ולקבל רזולוציה חדה באיכות של עד 4K (60 הרץ). לרמקול יכולת לקלוט את כלל יושבי החדר ולבטל את רעשי הרקע והאקו.

מחיר מומלץ לצרכן:  החל מ-649 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

USB-C adaptor DA310

מתאם USB-C 7 ב-1 בעוצמת כוח של עד 90W התומך בנתונים ותצוגה ברזולוציית 4K ב-60 הרץ באמצעות HDMI או DisplayPort בקצב העברת נתונים של 10 Gbps, המאפשר להתחבר כמעט לכל מכשיר. עיצוב ניהול הכבלים המוגן בפטנט מאפשר להאריך ולהחזיר את כבל ה-USB-C ולשמור אותו מוסתר ומוגן כאשר אינו בשימוש. למתאם גם חיבור VGA, RJ45 ו-USB A.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-449 ש"ח

Dell Pro Stereo Headset

האוזניות מתאימות לעבודה מכל מקום והן בעלות צליל סטריאו איכותי ותוכנה מובנית לביטול רעשי רקע. האוזניות מתחברות למחשב באמצעות כבל USB-A ותואמת לפלטפורמות UC מובילות. כריות האוזניים המרופדות וסרט הראש המתכוונן מסייעים בנוחות לאורך שעות שימוש רבות. דרך האוזניות האלו ניתן לענות לשיחות, לכוונן את עוצמת הקול, לחייג מחדש ולהשתיק או לבטל השתקה.

מחיר מומלץ לצרכן:  החל מ-449 ש"ח

Dell Pro Wireless Headset

בדומה לאוזניות הקודמות אלו גם אלחוטיות – בעזרת חיבור של בלוטוס 5.0. עם הפיצ'ר שמאפשר למשתמש למצוא את האוזניות כאשר הוא לא זוכר איפה השאיר אותן.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-899 ש"ח

Dell Premier Wireless Anc Headset

כמו האוזניות הקודמות – אלו מגיעות עם כלל האפשרויות וכן, עם פיצ'רים נוספים כמו: חיישנים חכמים שמשתיקים את השיחה באופן אוטומטי ומשביתים אותו כאשר אתה מסיר את האוזנייה וממשיך את השיחה כאשר אתה מחזיר אותה. כמו כן, האוזניות מגיעות עם לחצן מיוחד שמשאיר בידי המשתמש את ההחלטה האם לבטל רעשי רקע – תכונת ביטול הרעש הפעיל לפי דרישה מאפשרת למשתמש לחסום רעשי סביבה ולהישאר ממוקדים בשיחות. כיבוי תכונת ביטול הרעשים הפעיל נותן את האפשרות להישאר מחובר לסביבה, אפילו כשהדיבורית מופעלת. ניתן לטעון את האוזניות על ידי הנחתן על מעמד הטעינה או על ידי חיבורו למחשב האישי באמצעות כבל USB.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1,329 ש"ח

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.