חדשות : HP – חושפת את מוצרי החברה לשנת 2024

ענקית המחשוב HP הכריזה בתערוכת CES 2024 , על עידן חדש של מחשוב עם הפורטפוליו העדכני ביותר של מחשבים, מסכים, וציוד היקפי וחושפת את מערך הגיימינג המותאם אישית למשתמש, עם חידושים במותגי OMEN ו-HyperX  .

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הכרזות:

  • OMEN Transcend 14  HP– מחשב נייד גיימינג הקל בעולם בגודל 14 אינץ' במשקל של 1.63ק"ג, המספק ניידות ללא תחרות לגיימרים וליוצרים, עם ביצועים יוצאי דופן, פתרונות בינה מלאכותית לוקאלים וגם מבוססי ענן, ועיצוב שניתן להתאמה אישית.
  • OMEN Transcend 32 HP– מסך גיימינג המתקדם ביותר בעולם.
  • HP Spectre x360 – סדרת מחשבים ניידים עם טכנולוגיית בינה מלאכותית מובנית. המחשבים המתקדמים בעלי משטח המגעhaptic הגדול בעולם עבור מחשבי 16 אינץ' מבוססי Windows.
  • Poly Studio HP– מערכת מובנית במחשבים הניידים החדשים של HP, הכוללים את האודיו בעל חתימת השמע והייחודית של Poly, שנועד לספק צליל ייחודי למחשב האישי.
  • אוזניות אלחוטיות Poly Voyager Free 20 HP– מספקות צליל וסגנון עוצמתיים.
  • מקלדת אלחוטית ארגונומית HP 960 ומקלדת אלחוטית הניתנת לתכנות HP 430 – מקלדות בלוטות' להתאמה אישית המדויקת ביותר בעולם.
  • HyperX מציגה את מקלדת המשחקים המכנית ה – Alloy Rise בעלת יכולת ההתאמה האישית המתקדמת והייחודית ביותר בעולם.

מחשב הגיימינג הנייד הקל בעולם בגודל 14 אינץ' – OMEN Transcend 14

מחשב OLED בעל משקל של 1.63 ק"ג ומבנה דק ואלגנטי הכולל חומרה ברמה הגבוהה ביותר. מסך ה-14 אינץ' בעל רזולוציית 120Hz  VRR OLED 2.8K ובעל תקן IMAX ומקלדת RGB. חיי סוללה מרשימים של עד 11.5 שעות ומתאם חשמל מסוג -Type C במתח של PD 140W. ל-Omen Transcend 14  קצב ריענון אוטומטי דינמי (DRR) בהאב המשחקים OMEN, ובעל חוויית משחק משופרת על ידי מעבר אוטומטי בין קצבי ריענון שונים, בהתאם לתוכן, למיקסום חיי הסוללה ומאפשר חיסכון של עד 20% באורך חיי סוללה במצב ECO.

לנייד הגיימינג הקל בעולם מעבד עוצמתי של אינטל של עד Core Ultra 9 185H ועד לכרטיס מסך GeForce® RTX™ 4070  של אנבידיה. יחד עם יכולות NPU מתקדמות ותוספי ו- OpenVINO™ מובנים לתוכנת OBS studio, סטרימרים וגיימרים יכולים להפוך את המחשב הנייד לאולפן שידור, עם שיפור של עד 24.6% פריימים לשנייה.

ל- Omen בינה מלאכותית מובנית עם Otter.ai המאפשר תמלול והוספת כתוביות בזמן אמת, פונקציית הקלטה לתמלול אודיו ויצירת הערות בבינה מלאכותית. בנוסף, האודיו בנייד הגיימינג אופיין ונבנה לפי סטנדרט של HyperX לשיפור חווית האודיו של המשחקים וחדשנות תרמית שהונדסה במיוחד ל- OMEN Transcend 14, בשיתוף טכנולוגיית הזרימה הכפולה של אינטל, היכולה להשיג לחץ סטטי שגבוה פי 4 מהרגיל עם יכולת תרמית של 80 וואט.

בנוסף ל-OMEN Transcend 14, HP עדכנה גם את המחשב הגיימינג הנייד 16 OMEN Transcend למשחקים עם תוספת ואפשרות תצוגת OLED של עד 4K 240Hz, כמו גם מחשב הגיימינג הנייד Victus  בעל מסך 16.1 אינץ' מעודכן עם מעבדי Intel® Core™ i7 HX. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מחשבים ניידים מסדרת Spectre x360

HP מכריזה על מחשבים ניידים 16 ו- 14 אינץ'HP Spectre x360  2 ב-1 מעודכנים הכוללים טכנולוגיית בינה מלאכותית רבת עוצמה עם מעבדי  אינטל Core Ultra ומעבדי גרפיים NVIDIA® GeForce RTX™ 4050. מסך של עד K2.8 OLED לתמונות חדות יותר וצבעים חיים יותר, יחד עם התאמת תקן משופרת של IMAX לצפייה בסרטים. יחס הגובה-רוחב של 16:10 מאפשר לצפות בתוכן רב יותר ויכול להתאים קצב הרענון למהירויות הנעות בין 48 ל-120 הרץ על סמך סוג התוכן. המחשבים מצוידים במצלמת 9 מגה פיקסל עם התאמת חומרה לתאורה נמוכה ושבב בינה מלאכותית ייעודי המספק פיצ'רים מובנים של אבטחה. מערכת HP Poly משפרת שיחות הווידאו עם אפקטים של Windows Studio, המציעים פיצ'רים של בינה מלאכותית, כמו מסגור אוטומטי, טשטוש רקע ויכולת שמירה על קשר עין.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ציוד היקפי חדשני של HP

אוזניות אלחוטיות Poly Voyager Free 20 – האודיו בעל חתימת השמע הייחודית והפחתת הרעש החכמה של Poly מאפשרים לדבר בביטחון, בידיעה שתשמעו בבהירות מוחלטת כל שיחה.

מקלדת אלחוטית ארגונומית HP 960 – המקלדת האלחוטית הארגונומית המפוצלת המגוונת ביותר בעולם. מעוצבת עם אזור מפוצל, המסתגל לסגנון ההקלדה שלכם, יחד עם 20 מקשים הניתנים להטמעה ומקלדת מספרית נפרדת הלוקחת את ההתאמה האישית לשלב הבא. המקלדת מכילה 50% חומרים ממוחזרים לאחר הצריכה והאריזה החיצונית שלה עשויה מחומרים בר-קיימא.

עכבר אלחוטי נטען HP 690 – עכבר ה-Bluetooth® הראשון בעולם עם טעינת Qi ושישה לחצנים ויותר הניתנים לתכנות.

מקלדת אלחוטית ניתנת לתכנות של HP 430 – לוח המקשים המכני תומך Bluetooth® הניתן להתאמה האישית המתקדמת ביותר בעולם.

HP USB-C Travel Hub G3 – מוסיף עוד חמש יציאות חיוניות למחשב הנייד, הכולל יציאת USB-C®, שתי יציאות USB-A ויציאת HDMI לריכוז מגוון של פעולות.

מקלדת חוטית עם תאורה אחורית HP 400 – מקלדת עמידה בפני נוזלים וניתנת להתאמה אישית. מגיעה עם כבל USB-C® ומתאם USB-A לקישוריות קלה.

מסך גיימינג OMEN Transcend 32 – 240Hz UHD OLED

מסך הגיימינג הראשון בעולם עם יציאות USB הניתנות להחלפה באופן עצמאי – מעבר חלק בין מכשירים, פיצ'ר KVM לגרירת ושחרור קבצים בין מכשירים. מסך הגיימינג OLED הראשון עם אספקת חשמל של 140W USB-C.

טכנולוגיית פאנל QD-OLED  – מאפשרת יחס ניגודיות של 1,500,000:1, על פני K4 UHD, קצב ריענון 240Hz וחלונית זמן תגובה שלMS  0.3.

גיימינג עם HyperX

אוזניות HyperX Cloud Mini – מותאמות לגיימרים הצעירים שבינינו ומספקות נוחות וחוויות צליל בטוחות עם יכולות הגבלת עוצמת הקול כדי להבטיח חווית שמיעה בטוחה.

מיני בקר חוטי HyperX Clutch Tanto – בחירה קלת משקל המבטיחה גישה פשוטה לכל הכפתורים והפקדים הסטנדרטיים. HyperX Clutch Tanto תואם לקונסולות Xbox Series X|S, PC, Steam Deck ומכשירי אנדרואיד, כולל מתג מצב נייד ושקע לאוזניות סטריאו 3.5 מ"מ.

מקלדת HyperX Alloy Rise – בעלת מקשיHyperX PBT  מובנים ותאורת RGB משופרת עם חיישן אור לכוונון אוטומטי של הבהירות לוויזואליה אופטימלית.

HyperX Pulsefire Haste 2 Mini – עכבר גיימינג קומפקטי אשר תוכנן עבור גיימרים שמעריכים כלים קלים במיוחד וביצועים גבוהים, ובעל חיי סוללה מרשימים של עד 100 שעות.

תיקי נשיאה למחשב גיימינג נייד HyperX Knight ו-Delta Gaming  – בעלי מקום אחסון מאובטח למחשבי גיימינג ניידים ואביזרי גיימינג עם פוליאסטר עמיד בפני מזג האוויר צבעי HyperX קלאסיים.

סמואל צ'אנג, סגן נשיא בכיר ונשיא החטיבה לפתרונות למערכות אישיות לצרכן בחברת HP: "אנו מאמינים שהחידושים הטובים ביותר הם גם אלה שמותאמים אישית. טכנולוגיות חדשות מבית HP מספקות פתרונות המאפשרים לנו להיות מותאמים אישית יותר מאי פעם, תוך חדשנות המשנה את פני המשחק, כמו בינה מלאכותית שמאיצה את הדרך בה הטכנולוגיה מניעה אותנו קדימה".

ג'וזפין טאן, סגנית נשיא בכירה ונשיאת החטיבה לפתרונות אישיים ולמערכות גיימינג בחברת HP: "המחשוב הופך להיות אישי יותר, וזה נכון במיוחד בקהילת הגיימינג. בין אם מדובר במחשב הנייד, המסך או ציוד היקפי למשחק – HP פיתחה פתרונות האפשרות התאמה אישית שמתאימה לצרכיכם".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.