חדשות : HP משיקה ניידים ומסכים חדשים לגיימרים

חברת HP השיקה בסוף חודש מרץ את סדרת הניידים והמסכים לגיימרים וביניהם מחשבים ניידים מסדרת Omen עם מסך מיני לד, מעבדי אינטל מדור 13 וכרטיס מסך RTX 4070 של Nvidia , נייד מסדרת ה-Victus עם פתרון קירור לביצועים תרמיים מעולים וחיישן אינפרה אדום לבדיקת טמפרטורת הנייד על רכיביו השונים. בין היתר הוכרזו גם סדרת מסכי ה-OMEN החדשים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

OMEN Transcend 16

נייד הגיימינג שנבנה למשחקים, עבודה וכל מה שביניהם, עם מסך חדשני, מארז פרימיום דקיק ורכיבים פנימיים מתקדמים. המסך של ה- OMEN Transcend 16 מבוסס על טכנולוגיית המיני LED. מגיע ביחס רוחב-גובה של 16:10 כדי לשפר צפייה בתוכן אנכי. עם בהירות שיא של 1,180 ניטים, HDR 1000 וקצב ריענון של 240 הרץ, משחקים, פרויקטים יצירתיים ותוכן בידורי ייראו מלאי חיים וברורים, גם באור שמש.

עיצוב מפואר ונייד –  המחשב הנייד הראשון והיחיד של OMEN שמשתמש במסגרת מגנזיום כדי לשמור על משקל של פחות מ-2.1 ק"ג ועובי של פחות מ-19.9 מ"מ. בשילוב עם סוללה של 97 Whr, המחשב נותן לגיימרים וליוצרים חווית פרימיום ניידת שנמשכת זמן רב יותר, ניידת ונעימה למגע.

רכיבים מהשורה הראשונה –  מעבד בתצורה של עד Intel Core i9-13900HX וכרטיסי מסך בתצורה של עד NVIDIA GeForce RTX 4070. מפרט זה יכול לעבד כל פרויקט בקלות. בעזרת OMEN Dynamic Power בתוך OMEN Gaming Hub ניתן לזהות במדויק את קיבולת ה-CPU וה-GPU בזמן אמת ולהקצות כוח דינמי בין השניים כדי למטב את הביצועים בהתבסס על הפעילות במשחק או באפליקציה.

קירור –  OMEN Tempest Cooling הכולל עיצוב פתח אוורור מרובע חדש, המעניק יותר כניסת אוויר לשיפור משמעותי בזרימת האוויר ושמירה על הטמפרטורה. עיצוב הציר עליון החדש שומר על התצוגה אחידה ללא כל הפרעות, בעוד המיקום שלו באזור האחורי של המחשב מונע הפרעות שעלולות להיגרם בגלל מערכי האוורור.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

OMEN 16  

מחשב הגיימינג הנייד החזק ביותר עד כה, עם שיפור של 119 אחוז FPS ב-Cyberpunk 2077. הוא מופעל על ידי מעבד בתצורה של עד Intel Core i9-13900HX או עם מעבד עד AMD Ryzen 9 7940HS 14 עבור כח עיבוד חזק במיוחד במשחק. גרפיקה המופעלת על ידי כרטיס מסך בתצורה של עד NVIDIA GeForce RTX 4080 שמבטיח שהמחשב הנייד יעמוד בכל משימה. ה-OMEN 16 מצויד במסך של עד QHD 240Hz עם זמן תגובה של 3ms.

תוכנה עם מטרה – התכונות החדשות של OMEN Gaming Hub משפרות את החוויות עבור גיימרים ויוצרים כאחד. אופטימיזציה של ליבות המעבד בתוך OMEN Optimizer, המספקת שיפור של עד 10 אחוזים ב-FPS כדי ליצור חוויה חלקה יותר. התוספת של ECO Mode מניבה חיי סוללה ארוכים יותר בעד 20 והפחתה של עד 7 dB ברעשי מאוורר במחשבי OMEN ו-Victus הניידים עבור גיימינג שקט יותר וחיי סוללה ארוכים יותר.

סאונד חלק – קישוריות חלקה היא חלק קריטי בחוויית האוזניות האלחוטיות של כל גיימר. כדי לאפשר זאת, OMEN Transcend 16  וה-OMEN 16  כוללים מודול מובנה עבור צימוד אותות אודיו. אלו הם המחשבים הניידים הראשונים בעולם עם המודול הזה. מדובר בפתרון המפחית את זמן התגובה ומשפר את הקישוריות עם האוזניות בעיקר עם דגם HyperX Cloud II Core Wireless.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Victus 16

מחשב הנייד Victus 16 מספק ביצועים גבוהים במכשירי מיינסטרים. שיפור הביצועים באמצעות OMEN Dynamic Power, כך שמשתמשים יכולים להתחיל את חווית הגיימינג שלהם עם תאימות וגמישות המאפשרות שימוש לצורכי לימודים, בידור ויצירת תוכן. מחשב נייד Victus 16 מתעלה על המחשב הנייד OMEN 16 של הדור הקודם עם עלייה של עד 32 אחוז בכמות ה FPS.Victus  כולל את פתרון OMEN Tempest Cooling החזק של HP בדגמים נבחרים, כמו גם חיישן טמפרטורה IR לניהול מדויק של טמפרטורות.

רמת המשחק ב- Victus מעולם לא הייתה מרשימה יותר עם מעבד בתצורה של עד Intel Core i7-13700HX או תצורה של עד AMD Ryzen 7 7840HS בשילוב כרטיסי מסך למחשבים ניידים מתצורת עד NVIDIA GeForce RTX Laptop 4070 GPU המבטיחים שגם המשחקים המובילים ייראו מדהימים. המחשב הנייד החדש ביותר של Victus 16 הופך למכשיר ה-Victus הראשון שמוסיף את OMEN Tempest Cooling עבור ביצועים תרמיים מהשורה הראשונה. הנייד מגיע באפשרויות צבע נועזות בכסף נוצץ, כחול ביצועים ולבן קרמי, ועם אפשרות מקלדת RGB עד לאזור יחיד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מגוון מסכי גיימינג חדשים של HP:

המסך הבכיר ביותר של הליין-אפ החדש ה-OMEN 27k Gaming Monitor תומך ב-HDMI 2.1 לטובת חיבור קונסולה. למסך מתג ה-KVM הראשון של OMEN כדי לאפשר שליטה במספר מכשירים, בין אם זה מחשב, מחשב נייד או קונסולה, באמצעות מקלדת, מסך ועכבר אחד. ה-OMEN 27k מספק חוויית פרימיום הכוללת רזולוציית 4K, סולם צבעים עד DCI-P3 95%12, קצב רענון מהיר של 144 הרץ ותאורת ARGB.

מסכי הגיימינג OMEN 24, OMEN 27, OMEN 27q, OMEN 32q ו-OMEN 32c מגיעים עם קצב הרענון הסטנדרטי של 165Hz, וקישוריות Plug and Play. ה-OMEN 27s וה-OMEN 27qs מכילים את אותן תכונות אך עד קצב רענון של 240Hz כדי לדחוף פריימים במשחק תחרותי. ה-OMEN 34c מציע מסך קעור עם זווית רדיוס צפיה 1500r ויחס רוחב-גובה של 21:9. לכל המסכים יש לפחות VESA ClearMR 5000 כדי להבטיח שאפילו הרגעים מלאי האקשן יהיו זורמים, חדים וללא טשטוש תנועה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.