חדשות : Intel משיקה מעבד מפלצתי לגיימרים תחת שם הקוד Lunar Lake

אינטל השיקה הלילה, 9.1, בתערוכת CES 2024, את מעבדי הגיימינג החדשים שלה ללאפטופים, סדרת HX  מהדור ה-14. סדרה הכוללת 5 מעבדים חדשים, בראשם "מעבד מפלצת"Intel Core i9-14900HX  שכולל 8 ליבות ביצועים ו-16 ליבות יעילות. מעבדי ה-HX  החדשים מגיעים עד 5.8 גיגה-הרץ וזמינים למכירה החל מהיום.

המעבדים כוללים תמיכה בזכרונות DDR5-5600 ומציעים קישוריות מהירה וחדשנית עם Thunderbolt  4 ולראשונה גם .Wi-Fi 7 החידושים הללו מאפשרים למשתמשים חוויה מהירה ביותר, ואידיאליים למשחקים מתקדמים, עריכת וידאו, ופיתוח תוכנה. מעבדי ה-i7-14700HX  ייהנו מתוספת של 50% בכמות ליבות היעילות, ויאפשרו 8 ליבות ביצועים ו-12 ליבות יעילות, כלומר 20 ליבות ו-28 Thread בסך הכל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שבב לונאר לייק "הישראלי" הושלם  

במסיבת העיתונאים "Intel Client Open House Keynote" שנערכה על ידי אינטל ב-CES הלילה, סמנכ"ל ו-GM של קבוצת מחשוב הלקוחות של אינטל, מישל ג'ונסטון הולטהאוס, הדגישה כי Arrow Lake למחשבים שולחניים ו-Lunar Lake למחשבים ניידים מתקדמים יפה וצפויים להיות מושקים במהלך השנה.

רוב הפרטים על Lunar Lake עדיין סודיים – אינטל טרם אישרה איזו טכנולוגיית ייצור היא משתמשת. עם זאת, באינטל מדגישים כי הוא צפוי להיכנס לשוק ב-2024. השבב מפותח בהובלת מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל ונועד להיות מוצר מוביל עבור ספקי מחשבים ניידים דקים וקלים. Lunar Lake יציע שיפורים "משמעותיים" ב-IPC לליבת המעבד. גם ה-GPU וה-NPU יציעו כל אחד שלושה פעמים יותר ביצועי AI.

מעבדי דסקטופ מהדור ה-14

לאחר שהשיקה אינטל את מעבדי הדסקטופ בשנה שעברה שניתנים לאוברקלוקינג סדרת  K, אינטל ממשיכה בהשקת כלל המעבדים מסדרת הדסקטופ במעטפת הספק של 65W  ו-35W החברה משיקה כעת 18 מעבדים חדשים, כולל את הIntel Core i9-14900 –  מעבד הדגל של סדרה זו, שכולל שמונה ליבות ביצועים ו-16 ליבות יעילות. מעבדי הדסקטופ החדשים של אינטל כוללים תדר טורבו של עד 5.8 גיגה-הר  המאפשרים עד 37% ביצועים טובים יותר בריבוי משימות ועד 7% ביצועים טובים יותר ב-Microsoft Office  בגרסת ה-i7  לעומת הדור הקודם.

מעבדים חדשים מסדרת  Intel Core U

אינטל משיקה שלושה מעבדים חדשים מסדרת Core U מהדור הראשון. המעבדים החדשים כוללים מהירות תדר עד 5.4 גיגה-הרץ ועד 10 ליבות, כאשר המעבד החזק ביותר,, Core i7-150U  כולל שתי ליבות ביצועים ושמונה ליבות יעילות, עם 12 Threads . המעבדים תומכים בזיכרון של עד 96 ג'יגה-בייט מסוג DDR5 במהירות 5600 או DDR4  במהירות 3200.

הם תומכים גם ב-Thunderbolt 4  המאפשר לחבר מסכים באיכות K4 ברוחב פס של 40 ג'יגה-ביט לשנייה. המעבדים תומכים גם בדור האחרון של תקשורת בלוטות', עם תמיכה בגרסאות 5.4 ו-5.3. התמיכה בדור האחרון של תקשורת בלוטות' כוללת תמיכה באודיו אנרגיה נמוכה, המאפשרת חוויית שמע טובה יותר, ותמיכה בטכנולוגיות חדשות של שידור אודיו ושיתוף אודיו.

לבסוף, המעבדים תומכים ברשת אלחוטית מתקדמת עם תמיכה לראשונה ב-Intel Killer Wi-Fi 7  המספקת מהירות של 5 ג'יגה ותמיכה בדומה לדור הקודם בטכנולוגיית Wi-Fi 6E.

"משפחת מעבדי Intel Core דור 14 שלנו נבנתה כדי להביא ביצועים בסטנדטים הגבוהים ביותר ופיצ'רים למשתמשי מחשבים שדורשים ביצועים חזקים ורגילים כאחד," אמר רוג'ר צ'נדלר, סגן נשיא ומנהל כללי באינטל, חטיבת מחשבים והתחנות עבודה, בקבוצת המחשוב האישי. "גיימרים שרוצים להיות ניידים יוכלו להשתמש במחשבים עם מעבדי הסדרה HX שלנו, בעוד משתמשי מחשבים נייחים יוכלו ליהנות מיעילות, ביצועים ויכולות של מחשבים נייחים בהספקים של 65W ו-35 W".

המעבדים פותחו בהובלת צוותי פיתוח של אינטל ישראל, כמו גם הוויפי 7.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.