השקה : Lenovo , משיקה דור חדש לניידים בסדרת ה-ThinkPad

לנובו משיקה דור חדש לסדרות ThinkPad L ו-ThinkPad X13, משפחות המחשבים הניידים העסקיים של החברה. הניידים החדשים, המוצעים בכמה עיצובים, גדלים ותצורות, מהווים עדות למחויבות של לנובו לחדשנות וקיימות עם תכונות כגון יכולת תיקון משופרת, שימוש בחומרים ממוחזרים, ניהול יעיל של צריכת החשמל, יכולות עיבוד חזקות ויכולות אבטחה וניהול מובנות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בסדרת ThinkPad L ובסדרת X13 המעודכנות שולבו חידושים שנועדו לשפר את חוויית המשתמש, כמו מצלמה של עד 5 מגה-פיקסל, עם יכולות משופרות לועידות ווידאו ויצירת תוכן או מסכים עם יחס היבט של 16:10. עם זיכרון RAM של עד 64 גיגה-בייט, ניידים אלה מבטיחים ריבוי משימות חלק וביצועים משופרים. שיפורים תרמיים במערכת האוורור האחורי מבטיחים קירור יעיל שמאפשר שימוש ממושך, ובדגמים נבחרים מוצעת תמיכה בקישוריות אלחוטית עד Wi-Fi 7 ו-4G או 5G sub6. עם מעבדי Core Ultra של אינטל, כולל תמיכה ב-vPro, או Ryzen PRO 7030 של AMD ב-ThinkPad L14 Gen 5 ו-L16 Gen 1, הניידים החדשים מתוכננים להריץ בצורה מיטבית את Windows 11 לשיפור וייעול משימות מקצועיות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

קיימות ונגישות

ניידי העסקים של הדור הבא מציעים שיפורים גם בנוגע להשפעתם על הכלכלה המעגלית. כדי לעזור ללנובו להפחית את פליטת הפחמן, וכדי לעזור ללקוחות להשיג את יעדי הקיימות שלהם, לנובו ביצעה התקדמות משמעותית בתחום זה באמצעות פיתוח שרשראות אספקה, שירותים, עיצובי מוצרים וחומרים חדשניים, המאפשרים מעבר למודל מעגלי של "פיתוח, שימוש, החזרה, שימוש חוזר". הניידים החדשים במשפחת ThinkPad מגלמים את המחויבות הזו על ידי שיפור יכולת התיקון המובנית במטרה לסייע בצמצום פסולת אלקטרונית, ומציעים טכנולוגיה חדשה של 3M המשפרת את בהירות התצוגה תוך הפחתת צריכת החשמל, ושילוב של סימוני מישוש חדשים לחוויית לקוח מכילה יותר.

בחודש שעבר הכריזה לנובו על דגמי ה-ThinkPad T14 Gen 5, T14s Gen 5 ו-ThinkPad L14 Gen 5. היום מודיעה החברה כי מסכים בדגמי 14 אינץ' נבחרים מצוידים בפתרון פילם אופטי חדשני של 3M שמיוצר בטכנולוגיית DBEF5, המייצגת התקדמות משמעותית באיכות המסך. על ידי השימוש בפילם האופטי, לנובו מבטיחה שמסכי הניידים שלה לא רק מספקים בהירות יוצאת דופן, של עד 400 ניט, אלא שהם גם תורמים להפחתת צריכת החשמל ב-16%, תוך יעילות אנרגטית חסרת פשרות. תכונה חדשנית זו מדגישה את המחויבות של לנובו לספק למשתמשים ביצועים מהשורה הראשונה תוך הקפדה על צריכת האנרגיה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אחת התכונות המרכזיות של ThinkPad L14 Gen 5 ו-L16 Gen 1 החדשים היא יכולת תיקון משופרת, עם תמיכה מ-iFixit. השותפות הזו שהושקה בהכרזה על ThinkPad T14 Gen 5 ו-T16 Gen 3, מציגה דרכים לשיפור התכנון ההנדסי, כך שמשתמשים יוכלו לתקן ולשדרג בקלות את המכשירים שלהם, באמצעות יחידות שניתנות להחלפה עצמית וקלה, כגון זיכרונות DIMM, מקלדת, כונן SSD ורכיב WWAN, ובאופן שמאריך את תוחלת החיים של המחשב ויסייע בצמצום הפסולת האלקטרונית. מחויבות זו לשיפור יכולת התיקון מבדילה את לנובו מיצרניות אחרות, ומדגישה את מסירותה של החברה לייצור מוצרים אמינים ועמידים יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

יכולות בינה מלאכותית משופרות

השימוש במעבדי ה-Core Ultra של לנובו בסדרת ThinkPad L ו-ThinkPad X13 משנה את חוקי המשחק עבור משתמשים המחפשים למנף בינה מלאכותית בתרחישי העבודה שלהם. ה-NPU הוא מעבד ייעודי שתוכנן במיוחד עבור מטלות בינה מלאכותית, כגון זיהוי תמונות, עיבוד שפה טבעית וכן לימוד מכונה. על ידי העברת המטלות הללו לחומרה ייעודית, משתמשים יכולים ליהנות מביצועים משופרים, צריכת אנרגיה מופחתת ומהירויות חישוב גבוהות יותר. התוצאה היא חוויית מחשוב יעילה ורספונסיבית יותר, כך שמחשבי ה-ThinkPad החדשים מיטביים עבור תזרימי עבודה מונעי בינה מלאכותית.

Copilot in Windows ישמש כמלווה יום יומי למטלות בינה מלאכותית, והוא פועל בהרבה יישומים שונים ב-Windows 11 כדי לפשט מטלות, הגדרות בקרה וכדי להתניע יצירתיות. גשו ליישומי בינה מלאכותית באמצעות לחיצה אחת על המקש Copilot.

מעבדי ה-Core Ultra של אינטל תומכים ביותר ממאה יישומים משופרים עבור בינה מלאכותית, כולל יישומים כמו Zoom, Microsoft Teams, Adobe Lightroom ו-Studio Effects שמותאמים לספק חוויית משתמש מעולה, המאופיינת בפונקציונליות אינטואיטיבית ויכולות דינמיות. תכונות כגון חיזוי טקסט, תמלול פגישות ותקצור הודעות דואר אלקטרוני משפרות את הפרודוקטיביות, בעוד שכלי תוכן דיגיטלי מעצימים יצירתיות מבלי להקריב ביצועי מערכת. שיתוף הפעולה של לנובו עם שותפות אסטרטגיות לאספקת פתרונות בינה מלאכותית מותאמים מניע שינוי במחשוב האישי, ומוביל את הדרך לחוויית משתמש אינטואיטיבית ויעילה יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סביבות ניהול IT תובעניות

ThinkPad L14 Gen 5 ו-ThinkPad L16 Gen 1 זמינים עם מעבדי סדרת Ryzen PRO 7030 של AMD שתוכננו בקפידה כדי להצטיין בסביבות המאתגרות של פעילות עסקית מנוהלת IT. עם עד 8 ליבות עיבוד בביצועים גבוהים, מעבדים אלה מספקים יכולות ריבוי משימות מהירות במיוחד, ומאפשרים יעילות חלקה במשימות תובעניות. עם שבב גרפי Radeon משולב של AMD, המשתמשים נהנים מביצועים משופרים להדמיה, הזרמת 4K חלקה ותמיכה חזקה בריבוי מסכים. בנוסף, השילוב של AMD PRO Technologies משפר את פרוטוקולי האבטחה בסינרגיה עם הפתרונות של Lenovo ThinkShield, מפשט את יכולת הניהול ועוזר לשפר את היציבות והאמינות של ThinkPad. עם התאמה לעמידה בדרישות הקפדניות של צוותי ה-IT, ThinkPad L14 Gen 5 ו-L16 Gen 1 עם מעבדי סדרת Ryzen PRO 7030 הם ניידים אמינים עוצמתיים שנועדו למטב את היעילות והביצועים עבור עסקים הפועלים סביבות IT מורכבות.

"הניידים העסקיים החדשים של לנובו בסדרת ThinkPad L ו-ThinkPad X13 מציגים את המסירות של לנובו לחדשנות ושיפורים בקיימות, ומציעים תכונות כמו יכולת תיקון פשוטה, שימוש מוגבר בחומרים ממוחזרים וניהול צריכת חשמל יעיל", אמר טום באטלר, דירקטור בחטיבת המוצרים העסקיים, לנובו. "עם יכולות עיבוד עוצמתיות שנועדו להציע חוויות מותאמות לבינה מלאכותית, אבטחה מובנית ויכולת ניהול משופרת, הניידים הללו מושלמים לאנשי מקצוע עסקיים המחפשים טכנולוגיה בעלת ביצועים גבוהים שמודעת יותר לסביבה".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

זמינות ומחירים

  • Lenovo ThinkPad L14 i Gen 5 יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1099 יורו
  • Lenovo ThinkPad L14 Gen 5 AMD יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1019 יורו
  • Lenovo ThinkPad L16 i Gen 1 יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1099 יורו
  • Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 AMD יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1019 יורו
  • Lenovo ThinkPad L13 Gen 5 and L13 2-in-1 Gen 5 יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1069 יורו ו-1199 יורו בהתאמה
  • Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 and X13 2-in-1 Gen 5 יהיה זמין ברבעון השני 2024 במחיר החל מ-1399 יורו ו-1649 בהתאמה

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.