חדשות : Lenovo , חושפת את ליין סדרת ה-Legion בתערוכת CES 2024

לנובו מכריזה על אקו סיסטם חדש לגיימרים שעורך את הופעת הבכורה שלו ב-CES2024 וכולל דגמי Lenovo Legion חדשים מבוססי Windows 11 של מיקרוסופט, אביזרים, תוכנה ושירותים שמספקים עוצמה, עמידות תרמית, גרפיקה ובינה מלאכותית ואת החופש לבנות את מערכת המשחק המושלמת.

הפורטפוליו החדש של Lenovo Legion כולל בין היתר את Legion 7i, Legion 5i וכן Legion Slim 5 המיועדים לגיימרים שזקוקים לנייד שיכול להתמודד עם המשחקים המועדפים עליהם כמו גם עם כל יישומי ה-STEM שלהם; את Legion 9i המיועד לגיימרים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר; Legion Pro 7i ו- Legion Pro 5i לגיימרים שמחפשים  את קצב הפריימים הגבוה ביותר לשנייה ואת Tower 7i ו-Tower 5i, מחשבים נייחים בקצה העליון של הסקאלה עבור מי שזקוקים לעוצמה נוספת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בנוסף, מוצגים לראשונה השנה הניידים LOQ 15IRX9, LOQ 15IAX9I ו-LOQ 15IAX9 וכן המחשב הנייח LOQ Tower 17IRR9 עבור גיימרים שמתחילים את המסע שלהם. אביזרים חדשים, כמו Legion M410 Wireless RGB Gaming Mouse ו-K510 Pro Mini Keyboard יחד עם האפליקציה החדשה AvatarMaster סוגרים את כל הפינות באקו סיסטם המשודרג שמציגה לנובו השנה.

בליבו של מערך המשחקים החדש הזה נמצאת החומרה הקניינית של לנובו, שבבי הבינה המלאכותית LA AI – והיתרונות שהם מביאים למחשבי הגיימינג במשפחות Legion ו-LOQ. שבבי ה-LA AI, שהוצגו לראשונה ב-CES שעבר, חזקים השנה יותר מתמיד, ומאפשרים לניידי ה-Legion ו-LOQ להשיג קצב פריימים גבוה יותר, יעילות הספק משופרת ועוד. עם מבחר של ניידים למשחקים, מחשבים נייחים, מסכים, אביזרים וגם קונסולת המשחק הניידת Lenovo Legion Go שהוכרזה בתערוכת IFA האחרונה, האקו סיסטם החדש של לנובו מאפשר לגיימרים לבחור את המערכת המדויקת לה הם זקוקים כדי להגיע 'לבלתי אפשרי' שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

נייד משחקים שמגדיר מחדש ייחודיות: Lenovo Legion 9i

Legion 9i (16 אינץ', דור 9) החדש של לנובו כולל את שבב LA3-P AI המשודרג, המספק יכולת לזהות את תרחיש העבודה כדי לבצע התאמות דינמיות בכוח שמיועד למעבד ולכרטיס הגרפי, וזאת כדי להגביר ביצועים בהתבסס על מה שהמשתמש עושה בכל רגע נתון. הוא עובד במשולב עם Smart FPS, טכנולוגיה שעוקבת אחר השימוש בחשמל של רכיבי החומרה ובוחנת את קצב הפריימים לשנייה בזמן המשחק. נתוני הבדיקה הזו מובילים להרצת אלגוריתם שמייעל את הכוח למעבד ולכרטיסי הגרפי כדי להגביר את קצב הפריימים לשנייה במהלך המשחקים. שבב ה-LA3-P AI מאפשר גם את התכונה Lighting Audio Sync, המסנכרנת את נורות ה-RGB של המחשב עם הסאונד כדי לספק חוויית משחק סוחפת יותר. יש גם את Legion Aurora Sync שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי לסנכרן את מה שמוצג על המסך עם המקלדת ותאורת ה-RGB הסביבתית, וגם את Smart Control המאפשרת לגיימרים לעבור במהירות בין פרופילי כוח מוגדרים מראש, כמו גם מצב מותאם שהמשתמש יכול להגדיר. בקרות מהירות המאוורר, הגדרות מצב תרמי ויכולות בינה מלאכותית אחרות נשלטות באמצעות Lenovo Vantage. עם רמת שליטה פרטנית כזו המסתייעת בבינה מלאכותית, גיימרים יכולים להגדיר את Legion 9i בדיוק כמו שהם רוצים, ולא משנה תרחיש השימוש.

Legion 9i מגיע עם המעבד החדש ביותר Core i9-14900HX של אינטל, יחד עם כרטיס גרפי עד GeForce RTX 4090 של NVIDIA. הוא יכול לספק TDP של עד 230 וואט, בניהול חכם באמצעות השבב LA3-P AI החדש. יש לו מסך Mini-LED PureSight ברזולוציית 3.2K, ביחס היבט של 16:10 וקצב ריענון משתנה עד 165 הרץ, עד 64 גיגה-בייט של זיכרון DDR5 במהירות 5,600 מגה-הרץ, עד 2 טרה-בייט זיכרון אחסון בממשק PCIe Gen4, וסוללה בנפח עבודה של 99.99 וואט/שעה. לכל מקש במקלדת TrueStrike של Legion 9i יש תאורת RGB וירידה של 1.5 מ"מ. Legion 9i שוקל החל מ-2.5 ק"ג וכולל כיסוי עליון מפחמן מחושל בעיצוב ייחודי לכל מחשב.

ה-Legion 9i נכנס בצורה חלקה לתיק המשחקים GB700 של Legion שמתאים לנשיאת מחשבי 16 אינץ'. בבית, תוכלו לשחק בשילוב עם מסך המשחקים Legion Y34wz-30 של לנובו ויחד עם העכבר M600s Qi Wireless Mouse והאוזניות Legion H600 Wireless Gaming. כל הציוד ההיקפי הזה זמין בשווקים נבחרים.

הגיימרים של היום מנהלים חיים מגוונים ועסוקים, והם זקוקים למחשב שיוכל להתמודד עם כל מה שהם זורקים לכיוונו, בין אם מדובר באפליקציות עתירות עיבוד הנפוצות בלימודי STEM או במשחקי ה-AAA התובעניים ביותר. משפחת Lenovo Legion, המורכבת מ-Legion 7i, Legion 5i ו-Legion Slim 5, מציעה לגיימרים שזקוקים לנייד חזק את הפתרון המוחלט שעוזר לבצע את הכל.

גם שבבי ה-LA AI של לנובו נמצאים בניידים של משפחת Lenovo Legion. שבב ה-LA AI של Legion 7i תומך בזיהוי תרחישים, שיפור קצב הפריימים לשנייה ובקרה תרמית חכמה באמצעות תוכנת Lenovo Vantage, כך ששחקנים יכולים להגדיר את הנייד שלהם בשאיפה לביצועים מיטביים ללא קשר לשימוש. Legion 5i תומך בבקרה תרמית חכמה כדי לאפשר החלפת פרופיל כוח תוך כדי תנועה.

סדרת הניידים של Lenovo Legion זמינה במגוון גוונים, ומציגה עיצוב מסוגנן שאינו זועק 'נייד משחקים' ואינו חושף את החומרה החזקה שבפנים – מעבדי Core i9 14900HX החדשים של אינטל ב-Legion 7i ו-Legion 5i ו-Ryzen 8040 של AMD ב-Legion Slim 5. כל הניידים במשפחת Lenovo Legion זמינים עם כרטיס גרפי עד GeForce RTX 4070 של NVIDIA, עם RTX AI של NVIDIA לשדרוג קצבי הפריימים לשנייה, ועם טכנולוגיית Max-Q עם בינה מלאכותית למיטוב הביצועים והיעילות – והם מספקים את העוצמה גם למשימות יצירתיות ופרודוקטיביות. כל הניידים במשפחת Lenovo Legion מגיעים עם עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5 במהירות של 5,600 מגה-הרץ, ועד 1 טרה-בייט אחסון בממשק M.2 2280 PCIe Gen 4 SSD. מקש ה-Copilot החדש זמין גם הוא כעת בכל מקלדות של ניידי ה-Legion ממשפחת ה-Legion 7i, כך שהבינה המלאכותית זמינה באופן יומיומי עבור המשתמש במרחק של לחיצת מקש אחת. Legion 7i תומך בעד Wi-Fi 7 וכן מגיע עם מקלדת TrueStrike עם תאורת RGB לכל מקש וירידה של עד 1.5 מ"מ. Legion 5i ו-Legion Slim 5 מגיעים עם Wi-Fi 6E ומקלדות TrueStrike עם עד 4 אזורי תאורת RGB ומקשים שיורדים לעומק של 1.5 מ"מ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הפתרון התרמי Coldfront: Hyper של Legion מוצג לראשונה השנה, והוא זמין ב-Legion 7i ו-Legion 5i. פתרון זה המציא מחדש את הדרך שעובר האוויר דרך השלדה בעת הקירור של המחשב. האוויר החם מהשבבים נדחף דרך תא לחץ דמוי תעלה במרכז המחשב. כיסוי ה-D התחתון נועד למנוע מהאוויר החם היוצא מהפתחים האחוריים להתערבב עם האוויר הקר שנמשך פנימה בידי המאווררים הכפולים, תוך מיטוב של חילופי החום ושמירה על קרירות החומרה של הניידים ועל קצב מסגרות גרפיות גבוה יותר. הוא מאפשר להספק מרבי של 175 וואט במצב העבודה הקיצוני ב-Legion 7i הדק יותר, ועד TDP מרבי של 190 וואט ב-Legion 5i, תוך שמירה על סביבת המקלדת קרירה ונוחה יותר גם כשהמעבד נמצא תחת עומסים כבדים.

הניידים במשפחת Lenovo Legion כוללים גם מסכי PureSight, כשכל מחשב עובר כיול צבע בפני עצמו. Legion 7i זמין עם מסך IPS בגודל 16 אינץ' ברזולוציית 3.2K, ביחס היבט של 16:10, קצב ריענון של 120 הרץ, תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3, ובהירות של 450 ניטים לאיכות גבוהה יותר בין אם מדובר במשחקים, בעיצוב או ביצירת תוכן; לחלופין הוא מוצע עם מסך 16 אינץ' ברזולוציית WQXGA ביחס היבט של 16:10, קצב ריענון של 240 הרץ ותמיכה של 100% במרחב הצבעים sRGB לטובת משתמשים שדורשים קצב ריענון מהיר יותר של התצוגה. הפאנל האחרון זמין גם ב-Legion 5i ו-Legion Slim 5 של לנובו. תוכנת eSports Display מאפשרת לגיימרים להשתמש בזמן תגובה דינמי, להאיץ את זמן התגובה של ה-LCD, להפחית את טשטוש התמונה ולשפר את בהירות קווי המתאר. כמו כן מאפשרת התוכנה לבחור להציג, במיקום לבחירה, את קצב הצגת המסגרות הגרפיות וכן כוונת שמספקת יתרון נוסף במשחקי יריות מגוף ראשון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Lenovo LOQ: שער הכניסה למשחקים

כל הגיימרים הטובים בעולם התחילו את דרכם לפסגה בביצוע צעד ראשון בעולם המשחקים – ועם המחשבים הניידים והנייחים של Lenovo LOQ, הצעד הראשון קל מתמיד. הליין החדש של LOQ כולל שפע של אפשרויות מעבדים וכרטיסים גרפיים, כולל מעבדי אינטל ו-AMD, כמו גם כרטיסי סדרת RTX 20 30 ו-40 בגרסת הניידים של NVIDIA, ואפילו אפשרות ל-Arc A530M של אינטל. הטכנולוגיה התרמית החדשה Hyperchamber, ששולבה בניידי ה-LOQ מבוססי אינטל שומרת על קרירות המעבדים, מצליחה לספק עד 15 וואט נוספים במצב העבודה הקיצוני, ושומרת שטמפרטורות המעטפת יהיו קרירות יותר בעד 2 מעלות צלזיוס. כמו כן רעש המאווררים נמוך יותר עד 2 דציבלים בהשוואה לדור הקודם.

ויש עוד תוספת כוח שמונעת באמצעות שבב ה-LA1 AI המשולב בכל ניידי LOQ לצורך התפעול של +Lenovo AI Engine דרך Lenovo Vantage ומטרתו לכוונן באופן דינמי את ההספק של המחשב הנייד, עקומות התפעול של המאווררים והגדרות אחרות, כדי להבטיח את מרב הביצועים בהתאם למשימה המוגדרת. כל הטכנולוגיה הזו מאפשרת ל-LOQ 15IRX9 עם מסך ה-15 אינץ' להפיק TDP שמגיע עד 160 וואט במצב העבודה הקיצוני, וזה כוח שהוא יותר ממספיק כדי לשחק ברוב המשחקים, כולל כותרי AAA.

כל ניידי ה-LOQ של לנובו מוצעים עם שתי אפשרויות תצוגה – רזולוציית 1440p  בקצב ריענון של 165 הרץ וזמן תגובה של 5 אלפיות השנייה, או רזולוציית FHD בקצב ריענון של 144 הרץ. שתי האפשרויות מציעות תמיכה של 100% ב-sRGB. בנוסף, המקלדת מציעה כאפשרות 4 אזורי תאורת RGB, ומקשים שיורדים לעומק של 1.5 מ"מ, בכל ניידי LOQ של לנובו.

מי שמחפש מחשב שולחני, שיהיה החלק המרכזי במערך המשחקים שלו, לא צריך לחפש מעבר ל-LOQ Tower 17IRR9. הוא מציע מארז 17 ליטר שעוצב מחדש, ומגיע עם מעבד עד Core i7-14700 מהדור ה-14 של אינטל, עד כרטיס גרפי עד GeForce RTX 4060 של NVIDIA, עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5 במהירות של 4,800 גיגה-הרץ, ואפשרות ל-1 טרה-בייט אחסון SSD או אחסון היברידי של 2 כונני HDD. כל זה מופעל עם ספק כוח של 500 ואט בנצילות של 92%.

חברו את ניידי ה-LOQ החדשים, כמו גם את LOQ Tower 17IRR9, אל המסך Lenovo G27-30 כדי לזכות בחוויה ויזואלית גדולה וטובה יותר.

כל מחשבי המשחקים של Lenovo מגיעים עם Windows 11 כמו גם 3 חודשי חינם של Xbox Game Pass Ultimate, כך ששחקנים חדשים יוכלו להגדיר את המחשבים החדשים ולהתחיל מייד לשחק. עם אפליקציית Legion Arena של לנובו, המשתמשים יכולים לגשת לכל המשחקים האהובים עליהם, בכל פלטפורמות המשחקים, דרך ספרייה מרכזית אחת. Lenovo Vantage מציעה התאמות שיוציאו את מרב הביצועים מהמחשב באמצעות חבילת כלים שכוללת בקרות המהרה, כוונון ביצועי בינה מלאכותית ולוח מחוונים שמציג ביצועים בזמן אמת. אודיו תלת-ממדי באמצעות תוכנת Nahimic של סטילסיריאייס ובקרות ערבול והזרמת אודיו פשוטות מתורגמים לתקשורת צלולה כבדולח בין חברי הצוות במהלך המשחק.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.