חדשות CES 2022 : לנובו חושפת את ליין מותג הגיימינג LEGION לשנה הנוכחית

לנובו הציגה בתערוכת -CES 2022 את ליין המוצרים והשירותים של מותג הגיימינג Legion  – משפחה חדשה של מחשבים, מסכים, אביזרים, תוכנות ושירותים המוכנים לשדה הקרב של 2022. בחזית הפורטפוליו ניצבים דגמי  Legion 5i Pro ו-Legion 5 Pro, עם מסכים בגודל 16 אינץ', Legion 5i עם מסך 15 אינץ' וניידי Lenovo Legion 5. דגמי הגיימינג החדשים מצוידים ב-Windows 11 ובמעבדי הדור הבא ממשפחת ה-Ryzen או מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל, עם שבבי תצוגה מעודכנים במשפחת GeForce RTX של NVIDIA.

בהשראת מחקר שבוצע בקרב גיימרים, הניידים החדשים מציגים עיצוב מינימליסטי ומציינים קפיצת מדרגה לעבר אסתטיקה עכשווית. המצלמה, הממוקמת באזור בולט בחלק העליון של המסך, מגיעה עם תריס פרטיות שמופעל באופן אלקטרוני, ויחד עם הגנה על החיבורים מאחור הם משדרים מראה מלוטש של עוצמה וביצועים שעוזר ליצור חוויה מכילה יותר המתמקדת בהנאה של השחקנים. בנוסף, משולבים במחשבים הטכנולוגיות הקנייניות שמעריצי Legion אוהבים, כמו הרמה הבאה של האמצעיים התרמיים המתקדמים Legion Coldfront 4.0, המתגים המהירים והארגונומיה המשופרת של מקלדת Legion TrueStrike וכוונון מערכת באמצעות Lenovo Vantage.

את המפרטים המרשימים הללו משלימים מסכי מחשב חדשים. Legion Y25-30 מציע זמן שיהוי נמוך ועיצוב מסוגנן עבור גיימרים רציניים המחפשים יתרון, בעוד ש-Lenovo G27qe-20 ו-Lenovo G24qe-20, עם תמיכה ב-Eyesafe, מציעים לשחקנים ברמת הכניסה אור כחול נמוך טבעי ורבגוניות חדה. מחשבי המשחק המעוצבים הללו מביאים ביצועים מרביים ל-eSports, כך שאין זה פלא שמשפחת ה- Legionשל לנובו מספקת את המחשבים והמסכים הרשמיים של Apex Legends Global Series. עם זאת, גם החומרה הטובה ביותר יכולה להשתפר עם התוכנה הנכונה. הכירו את Legion Arena, היישום החדש במחשבי לנובו המספק לשחקנים דרך קלה ליצור במקום אחד ספריה אחודה ממספר פלטפורמות בזמן שהם מחפשים, משיקים ומשחקים במשחקים מכל הספריות שלהם.

כל הפורטפוליו הזה הוא חלק מחזון אחוד של לנובו ליצירת אקו סיסטם המציע טכנולוגיה חכמה יותר, שירותים מרתקים ופתרונות תוכנה מקושרים עבור שחקנים שכל שנייה חשובה עבורם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מכוילים כדי לרסק את התחרות – סדרת Legion 5 Pro של לנובו (עם מסך 16 אינץ')

אף שחקן לא יוצא לקרב בלי מחשב נייד שמספק ביצועי גיימינג גבוהים שגם משתלב בצורה חלקה בחיי היומיום. Lenovo Legion 5i Pro ו-Lenovo Legion 5 Pro תוכננו להתמודד עם גרפיקה בעוצמה מלאה והוכחו כמספקים ביצועים מרביים. מדובר בסדרת הניידים הראשונה בעולם שמציעה מסכי 16 אינץ' ברזולוציית +WQHD בקצב ריענון של עד 240 הרץ, מה שבהחלט יכול לסייע לשחקני eSports.

נייד זה זכה לדירוג גבוה לביצועי המשחקים הגבוהים שלו בידי מעבדות TÜV Rheinland, והוא מסייע להפחית את ההשפעות השליליות של אור כחול. העיצוב החכם של תחנת הכוח העוצמתית הזו מציע מגוון יציאות ותושבות ותומך בקצב ריענון של עד 240 הרץ. מה שאומרר, שכבר בקרוב, בדגמים החדשים של Legion 5i/5 Pro, יוכלו הגיימרים לשנות באופן דינמי את קצב הריענון, עד לקצב המרבי. את הקרבות שלהם הם יוכלו לערוך על נייד עם  צג IPS בגודל 16 אינץ' ברזולוציית WQHD+, (2960 x 1600 פיקסלים) ביחס היבט 16:10, תמיכת 100% במרחב הצבעים sRGB וזמן תגובה של עד 3 אלפיות-השנייה. כן מציע הצג תאימות לתקן VESA DisplayHDR 400 ובהירות של עד 500 ניטים לחוויית צפייה מדהימה. הוא תומך ב-Dolby Vision שמפיח חיים בשימושים בידוריים ובמשחקים עם איכות תמונה מרהיבה, וכן תומך ב-G-SYNC של NVIDIA כדי להמעיט בתקלות תצוגה.

עם רוחב פס מורחב בזכות זיכרון DDR5 במהירות 4,800 מגה-הרץ, ועד טרה-בייט אחסון PCle SSD (Gen4), הגיימרים יחוו פחות שיהוי, גם בזכות אנטנת Wi-Fi 6E במיקום משופר. כן הם ייהנו מסוללה בנפח 80Whr התומכת בטעינה מהירה במיוחד שמציעה עד 80% בטעינה של 30 דקות בלבד. כדי לאפשר משחק חלק גם בדרכים, המחשבים החדשים תומכים בטעינה בהספק של עד 135 וואט באמצעות חיבור USB Type-C, והם מגיעים עם מטען דק יותר המספק כוח שנע בין 230 ועד 300 וואט. כן מציעים הניידים מערכת מבוססת בינה מלאכותית הממטבת את השימוש בסוללה כדי לשפר את אורך החיים והביצועים התרמיים שלה – פשוט לחצו על המקשים Fn+Q כדי לעבור למצב עבודה חכם.

Legion 5i/5 Pro מציעים עוצמת טורבו עם מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל, עד Core i7-12700H, או מעבד הדור הבא של AMD, ה-Ryzen 9-6900HX. כן תוכלו לבחור לקבל ביצועים גרפיים חזקים באמצעות בחירה מבין מספר תצורות ממוטבות, כולל עד GeForce RTX 3070 Ti של NVIDIA עבור משחקי ה-AAA המעודכנים ביותר. נייד משחקים זה נהנה מביצועים כוללים בהספק גרפי מרבי של עד 165 וואט (TGP), ויותר מכך, הגיימרים יכולים לסחוט מהם תוספת כוח גרפי של עד 15 וואט לעומת הדור הקודם כדי להציע קצבי פריימים טובים יותר.

מערכת הקירור של הנייד, שמותאמת לשימוש ב-eSports, כוללת מערכת מאוורר מעודכנת, שטח פליטת חום גדול יותר, ופריסה משופרת של צינור חום המזרימה את האוויר ביעילות להורדת הטמפרטורות. גוש נחושת יושב מתחת למעבד כגוף קירור במטרה לסייע בפיזור החום שנוצר במהלך קרבות לוהטים, ולהבי המאווררים בניידי ה- Legion שהוצגו היום דקיקים יותר ב-40% לעומת הדור הקודם כדי לעזור לשמור על השקט של המערכת. Legion Coldfront 4.0 מציעה כעת ביטול רעשים כאחת התכונות החדשות הודות לשלדה מבודדת רעשים.

ביטול רעשים חכם יותר הוא במקרה גם אובססיה משותפת עם Nahimic Audio של SteelSeries. Nahimic Audio, שנוצרה כדי לתמוך בגיימרים המתקדמים, מציעה בניידי ה-Legion כוונון צליל ואפקטים קוליים ברמה מקצועית באמצעות אקולייזר מדויק בעל עשרה ערוצים. הוא מאפשר לגיימרים להגדיר לטעמם האישי את תדרי הקול במשחקים שלהם. ההתאמה של כל רצועה עוזרת להדגיש את הצלילים החשובים ביותר – כמו לשמוע את צעדי האויב במשחק בצורה ברורה, תוך מזעור הסחות הדעת. המחשב כולל שני רמקולים בהספק של 2 וואט, והשחקנים יכולים לייעל את הצלילים סביבם כדי ליצור חוויה עוטפת עם תכונת Easy Surround של Nahimic שנועדה לאפשר לשלב כל רמקול תומך Bluetooth במטרה לשפר את המודעות המרחבית של השחקן באמצעות הצלילים והקולות.

הגוף העמיד של סדרת Legion 5 Pro של לנובו זמין בגוון אפור סערה מתכתי ובגוון לבן קרחון, והוא דק יותר מהדור הקודם. הנייד החדש עבר שינוי עיצוב שכולל ציר מונע תזוזות להגנה נוספת, ותריס פרטיות אלקטרוני עבור מצלמת הרשת ברזולוציית HD הממוקמת בחלק העליון. סדרת Legion 5 Pro מיוצרת מתערובת מתכת אלומיניום ומגנזיום שמציעה קלילות קיצונית. הניידים כוללים גם תאורת Legion Spectrum RGB חדשה, שהיא מערכת אפקטים המציעה ארבעה אזורים של תאורה שפותחה במיוחד עבור מחשבי ה-Legion, ואת מקלדת ה-TrueStrike המתקדמת שלנו. בחרו כאפשרות תאורה אחורית כחולה, שמשתלבת יפה עם הנייד בצבע לבן קרחון, או נסו כל צבע בקשת עם 17 פרופילי צבע מותאמים באמצעותם תוכלו להביע את עצמכם – כולם נגישים דרך Lenovo Vantage.

קריר יותר, דק יותר ושקט יותר מאי פעם – סדרת Lenovo Legion 5 (מסך 15 אינץ')

דגם Legion 5i של לנובו נועד עבור שחקנים שמחפשים מחשב שיסייע להם להישאר מקושרים ופשוט ליהנות מבלי להקריב ביצועים. הוא מציע מסך בגודל 15 אינץ' הוא והוא מצויד במעבד דור 12 של אינטל עד Core i7-12700H. דגם Legion 5 של לנובו, שמגיע גם עם מסך 15 אינץ', מצויד במעבד עד Ryzen 9 6800HX של AMD שיוצר סביבה מלוטשת המשלבת ביצועי משחק, התמודדות יפה עם ריבוי משימות, פרודוקטיביות ובידור. ניידים דקים ומינימליים אלו מצוידים בכרטיס גרפי ברמה של עד GeForce RTX 3060 של NVIDIA, וכאפשרות הם זמינים גם עם ביצועים גבוהים עוד יותר עם GeForce RTX 3070 Ti כדי להציע רמות חדשות של התרגשות במשחקים ו-TGP ברמה של עד 125 וואט, ומהירות שעון גדולה יותר שעומדת על 1,485 מגה-הרץ.

שני הדגמים מוצעים בגווני אפור סערה ואפור ענן עם בחירת תאורה אחורית עם 4 אזורי RGB או תאורה לבנה באמצעות הפתרון Legion Spectrum RGB Lighting החדש המובנה במקלדת Legion TrueStrike, שמגיעה כעת בצבע מותאם למחשב, ועם מקשי WASD ניתנים להחלפה כדי להעניק מראה אישי יותר.

ההקלדה כעת גם תהיה שקטה יותר באופן ניכר עם הפחתה של 33% ברעשי ההקשה לעומת הדור הקודם, ועם ירידה עמוקה יותר של המקשים, עד 1.5 מ"מ, ושילוב של מתגים משופרים ורכים יותר. מערכת הקירור המוסווה והמשופרת של סדרת הניידים Legion 5 יעילה ושקטה יותר מבחינה תרמית – היא מציעה מאוורר חזק יותר ב-40% עם שטח פליטה גדול יותר ב-45% מהדור הקודם שלו.

נייד המשחקים החדש המיועד למיינסטרים דק יותר ב-15% בהשוואה לקודמיו ולכן מציע ניידות רבה יותר. הוא מציע כיסוי מתכת משופר משילוב של אלומיניום ומגנזיום – שעוזרת להורדת הטמפרטורה בחלק החיצוני של המחשב. הוא גם מציע עיצוב חדש של אזור המצלמה שעוזר לפתוח את המכסה באמצעות אצבע אחת, בעוד שאזור חיבורי הקלט/פלט מאחור שומר על כל מתאמי ה-USB-C צמודים למכונה כדי שיהיה קל יותר להחליק את המחשב הנייד אל תוך התיק והחוצה.

הוא מציע מהירויות משחק אינטנסיביות עם תצורות תצוגה גמישות עבור כל גיימר, כולל מסך IPS בגודל 15 אינץ' ביחס היבט של 16:9, ברזולוציה של עד WQHD (2560 x 1440 פיקסלים), עם קצב ריענון מהיר במיוחד של עד 165 הרץ ותמיכה של 100% במרחב הצבעים sRGB, בהירות של 300 ניטים ותמיכה ב-Dolby Vision.

תכונות אחרות של Lenovo Legion 5i ו-Lenovo Legion 5 כוללות:

  • מערכת רמקולים כפולה בעוצמה של 2 וואט עם סיוע של Nahimic 3D Audio שנשמעת אפילו טוב יותר בשילוב עם אוזניות או רמקולים חיצוניים
  • תמיכה ב-Wi-Fi 6E המהיר וטעינה מהירה יותר עם אספקת כוח באמצעות חיבור USB-C רב-תכליתי

תוכלו לגלות מהו המשחק האהוב הבא שלכם הודות לשיתוף פעולה של לנובו עם מיקרוסופט שמספקת גישה בלתי מוגבלת ליותר מ-100 משחקים באיכות גבוהה. גיימרים עם מחשבי לנובו, כולל הניידים החדשים Legion 5i ו-Legion 5 Pro, יכולים כעת לקבל מינוי של שלושה חודשים בחינם ל-Microsoft Xbox Game Pass Ultimate, כולל EA Play. הורידו ושחקו באיכות מלאה או שחקו משחקי קונסולה באמצעות הענן ובקרים מקושרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הכל במקום הנכון – Legion Arena

בין אם אתם גיימרים אדוקים או מזדמנים, סביר להניח שאתם משתמשים במשחקים שמגיעים ממספר פלטפורמות שונות, כל אחת עם יישום משלה. כשמגיע הזמן לשחק, המעבר בין המקומות שמכילים את המשחקים שבבעלותכם יכול להוסיף מורכבות ולגרום לבזבוז זמן יקר. כדי לבצע את הכל מהר יותר, לנובו משיקה את Legion Arena, פלטפורמת משחקים המתקשרת לפלטפורמות פופולריות ולחנויות מקוונות כדי לאחד את כל משחקי המחשב שלכם למרכז אחד קל לניהול.

עם הכניסה ל-Legion Arena, תוכלו לחפש בקלות משחקים לפי שם או אלו ששחקתם לאחרונה, ואז להפעיל או להתקין את המשחק ישירות מהיישום. תוכלו גם לראות רשימה של המשחקים המובילים שמשוחקים בידי גיימרים אחרים של Legion, לרכוש בלחיצה משחקים שאינם בבעלותכם, ולהרוויח פרסים והישגים.

משחקיות אחראית למחר ירוק יותר – שירות CO2 Offset למשתמשי Legion

לנובו מציגה ב-CES דרך פשוטה ושקופה עבור משתמשי Legion להחזיר משהו לסביבה. השירות CO2 Offset של לנובו, שהיה זמין בעבר רק במחשבים העסקיים של החברה, מאפשר לגיימרים לקזז בקלות את פליטת הפחמן ולעזור לסביבה. כשהמשתמש נרשם לשירות, הוא יכול לרכוש מאוחר יותר קרדיטים לקיזוז פחמן המחושבים לפי פליטת המחשב לאורך מחזור החיים הממוצע שלו, והשותפים לקיזוז הפחמן של לנובו תורמים אותם לאחד מכמה פרויקטים שונים של האומות המאוחדות הפועלים למען שיפור האקלים, כולל אלו המסייעים לשיפור אנרגיה מתחדשת, הפחתת זיהום האוויר או לשיפור תהליכי סילוק פסולת בטוחים.

מסכי משחק לגיבורים – Lenovo Legion Y25-30, Lenovo G27qe-20 ו-Lenovo G24qe-20

אם אתם זקוקים למהירות, קצב הריענון המהיר של 240 הרץ במסך Legion Y25-30 החדש של לנובו יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם לליגות הגבוהות. עם 99% תמיכה במרחב הצבעים sRGB ועם דיוק צבעים של Delta E<2, פאנל ה-IPS בגודל 24.5 אינץ' ברזולוציית FHD עוזר לשחקנים לשמור על ריכוז כשהם קולטים כל פרט על המסך המאושר לפי תקן VESA DisplayHDR 400 לחוויית צפייה חיה יותר.

בעוד ששחקנים תחרותיים מרוויחים את המירב מטכנולוגיית קצב הריענון המשתנה החכמה (VRR) של המסך, המסוגל לספק חוויה מקצועית יותר, ביצועי הצבע הגבוהים שלו והשילוב של שני רמקולי 3 וואט מעידים שהוא מתאים גם לעיצוב גרפי, עריכת וידאו, גלישה או עבודה בריבוי משימות, כמו גם להנאה מבידור והזרמת תוכן בחדות גבוהה. המסך, שנועד לספק חוויית משחק חלקה יותר ללא תקלות תצוגה או גמגום, תומך ב-FreeSync Premium של AMD לשיפור חווית המשחק ולכידה של רגעים גדולים בעת הזרמת תוכן. Legion Y25-30 תומך גם במצלמה המודולרית שלנו ומציע זמן תגובה לתמונה בתנועה (MPRT) של 0.5 אלפיות-השנייה וזמן תגובה קיצוני של 1 אלפיות-השנייה לדיוק רב יותר.

כדי לסייע בהגנה על גיימרים מפני עין יבשה לאחר קרבות ארוכים, מסכי המשחק של לנובו כוללים טכנולוגיית אור כחול נמוך טבעי מובנית לחווית צפייה מעולה ללא מאמץ של העיניים וללא עיוותי צבע – Legion Y25-30, כמו גם המסכים החדשים ברמת הכניסה Lenovo G27qe-20 ו-Lenovo G24qe-20, זכו להסמכה בידי Eyesafe.

סדרת ה-G של לנובו עוצבה עבור גיימרים מזדמנים מכל תחומי החיים, והיא מספקת ביצועי משחק ללא פשרות עם זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה MPRT עבור שחקנים חברתיים ואנשי מקצוע צעירים, תוך איזון עם צורכי הלמידה מהבית, העבודה, וכשיש זמן פנוי, גם משחקים.

כשמדובר במשחקים או צפייה בסרטי פעולה, קשה לנצח קצב ריענון של עד 100 הרץ במחיר הזה, עם קצב ריענון מואץ של עד 110 הרץ, בשני המסכים, וזאת כדי לסייע למנוע תקלות תצוגה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את המיקום הנוח לשימוש במסך ואת הגדרות התצורה המתאימות, להתאים את תכונות התצוגה ו/או להתאים הגדרות צבע עבור משחקים מסוימים – וזאת תוך כדי שאתם נהנים מהממשק הגרפי הפשוט של Lenovo Artery המספק חוויית משתמש טובה יותר.

אביזרים חדשים מבית לנובו שיעזרו לכם לנצח – Lenovo Legion M600s Wireless Mouse ו-Lenovo Legion M300s RGB Mouse

כדי ששחקנים מקצועיים יצליחו להגיע לפודיום, הם חייבים להיות מסוגלים לבצע מאות פעולות בדקה. רק ציוד היקפי שתוכנן למשחק חלק יותר יכול לעמוד בקצב פראי שכזה ברמה הגבוהה ביותר. Legion M600s Wireless Mouse של לנובו עוצב כדי לתת לגיימרים המתקדמים יותר שליטה ולמנוע התכווצויות. העכבר הקל במיוחד שוקל פחות מ-75 גרם ומותאם ארגונומית לסגנון אחיזה אוניברסלי כמו אחיזת טופר או בקצות האצבעות, כמו גם לגיימרים שמאליים וימניים. הוא תכליתי במיוחד, ניתן להשתמש בעכבר זה באופן אלחוטי באמצעות חיבור 2.4 גיגה-הרץ ומהירות תגובה של 1 אלפיות-השנייה, באמצעות חיבור Bluetooth, או בחיבור חוטי עם כבל USB-C. הוא גם מציע אפקטים מרהיבים של תאורה הודות לתמיכה ב-16.8 מיליון צבעים.

עם M600s לצידכם תוכלו לשלוט במדויק במשחקים המעודכנים ביותר באמצעות החיישן האופטי Pixart 3370 שתומך בדיוק ברמה של 19,000 dpi, ועם חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 70 שעות, ללא תאורה, עם טעינה מהירה (של 90 דקות בלבד) באמצעות חיבור USB-C ורגליים המיוצרות מ-100% PTFE, הפולימר הסינטטי שידוע בשיעור החיכוך הנמוך שלו. כן מציע העכבר זמן תגובה מהיר במיוחד ומתג מיקרו אופטי שעמיד עד 80 מיליון לחיצות.

נשק קרבי קל משקל נוסף עבור הארסנל שלכם, שגם לא יעיק על הארנק, הוא Legion M300s RGB Gaming Mouse ששוקל 61 גרם בלבד. העיצוב הנייד והדו-צדדי שלו מציע לגיימרים מזדמנים ביצועים משופרים עם רגישות של 8,000 dpiו ומהירות תנועה מרבית שעומדת על 220 IPS. הוא מגיע עם כבל רך במיוחד שיוצר גרירה מזערית וכפתורים המבוססים על מתגי מיקרו מכניים שעמידים עד 10 מיליון לחיצות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מחירים וזמינות

  • The Lenovo Legion 5i Pro laptop (16”, 7) with Intel Core processors is expected to be available starting in February 2022 and will start at $1,569.99 and the Lenovo Legion 5 Pro laptop (16”, 7) with AMD Ryzen™ 6000 H-Series processors is expected to be available starting April 2022 and starts at $1,429.99.15
  • The Lenovo Legion 5i laptop (15”, 7) with Intel Core processors is expected to be available starting in February 2022 and will start at $1,199.99, and the Lenovo Legion 5i laptop (15”, 7) with AMD Ryzen™ 6000 H-Series processors is expected to be available starting April 2022 and starts at $1,129.99.15
  • The Lenovo Legion Y25-30 Gaming Monitor is expected to be available starting May 2022 and will start at $339.99.15
  • The Lenovo G27qe-20 monitor is expected to be available starting March 2022 and will start at $299.99.15
  • The Lenovo G24qe-20 monitor is expected to be available starting March 2022 and will start at $259.99.15
  • The Lenovo Legion M600s Wireless Mouse is expected to be available starting May 2022 and will start at $84.99.15
  • The Lenovo Legion M300s RGB Mouse is expected to be available starting May 2022 and will start at $29.99.15
  • The Lenovo CO2 Offset Service will be available on Lenovo Legion PCs globally via Lenovo.com starting January 2022.16

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
השקה: Epic Lab Edition אוזניות הפרימיום של JLAB הושקו בישראל
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
הכרזה : AOC הכריזה על Graphic Pro U3 מסכים ליוצרי תוכן
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
סקירה : Asus Zenbook Duo 2024 (UX8406) – שני מסכים בנייד אחד
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : SmartxTopCloud הטמיעה מערכת שו"ב חדשה בשירותי בריאות כללית
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.