חדשות : Lenovo משיקה מותג גיימינג חדש LOQ, עם ניידים ומחשב טאוור עצמתיים.

כדי ליהנות ממשחקים לא חייבים להיות מצוידים רק במחשבים מתקדמים במיוחד. סדרת מחשבי Lenovo LOQ שהוכרזה היום – כשיש להגות את LOQ כ-Lock – מאפשרת לגיימרים חדשים להתחיל לבצע את צעדי המשחקים הראשונים שלהם, לחקור עולמות וירטואליים חדשים ולהתחבר לקהילות חדשות בעולם האמיתי עם מכשירי משחק עמוסים בתכונות מבלי לרוקן את חשבון הבנק. קו המוצרים החדש מציע שפע של בחירה, והוא כולל את הניידים Lenovo LOQ 16IRH8 ו-Lenovo LOQ 15IRH8, שמבוססים על מעבדי אינטל, וכן את המחשב השולחני Lenovo LOQ Tower 17IRB8, והניידים Lenovo LOQ 16APH8 ו-Lenovo LOQ 15APH8 שמבוססים על מעבדי AMD.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בהשראת ליין המחשבים של Lenovo Legion, הליין של Lenovo LOQ החדש משתף כמה תכונות עיצוביות כמו החלק האחורי עם מפרט יציאות הקלט/פלט בניידים, והאות O המסוגננת המשותפת בלוגו של שני המותגים. שני מותגי המשנה משלימים זה את זה במתן שירות לקהילת גיימרים רחבה יותר, כולל שחקנים שמתחילים את דרכם לגדולה בעולם המשחקים עם Lenovo LOQ לצד אלו שמגיעים למכשירי Lenovo Legion כדי להתחרות מול יריבים מתקדמים יותר.

ניידי המשחקים בסדרת LOQ – פורצים דרכים חדשות במשחק תוך יצירת קשרים בעולם האמיתי

גיימרים חדשים ייהנו מאפשרויות בחירה רבות בפורטפוליו של Lenovo LOQ, בשני גדלי מסך (15 או 16 אינץ'), מעבד (עד מעבד Core מהדור ה-13 של אינטל או מעבד מסדרת Ryzen 7000 של AMD) או כרטיס גרפי (עד GeForce RTX 4060 של NVIDIA). ניידי המשחקים של LOQ עם כרטיס גרפי של NVIDIA  כוללים מתג MUX המאפשר לעקוף את השבב הגרפי המשולב במעבד באמצעות NVIDIA Advanced Optimus במהלך משחקים. זה מאפשר לכרטיס הגרפי של NVIDIA להתממשק ישירות עם התצוגה ולהבטיח קצבי תצוגה גבוהים יותר עם זמן שיהוי קצר יותר, כך שמשחקים יפעלו חלק יותר ויראו אפילו טוב יותר. כאשר לא משחקים, המתג MUX מאפשר לנייד להשתמש בשבב הגרפי המשולב, כדי למטב את זמן העבודה של הסוללה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מרכיבים פנימיים חזקים אלה נשמרים קרירים באמצעות עד ארבעה צינורות הובלת חום, צמד מאווררי 85 מ"מ במתח של 12 וולט ובמהירות גבוהה, וכניסות ויציאות אוויר גדולות במיוחד שביחד תומכים ב-TDP של עד 135 וואט ומאפשרים תפעול קריר ושקט מספיק גם כדי לעבוד בספרייה או חלל עבודה משותף. כשמגיע הזמן למשחק, העולמות מתעוררים לחיים עם מסך בגודל 16 אינץ' עם בהירות של 350 ניט, רזולוציית WQXGA, יחס היבט 16:10, קצב ריענון של עד 165 הרץ ותמיכה ב-VRR ב-Lenovo LOQ 16IRH8 ו-Lenovo LOQ 16APH8, בעוד ש-Lenovo LOQ 15IRH8 ו-Lenovo LOQ 15APH8 מגיעים עם מסך 15 אינץ' עם בהירות של 350 ניט, רזולוציית WQXGA, יחס היבט 16:10, קצב ריענון של עד 165 הרץ ותמיכה ב-VRR. שתי המסכים תומכים גם ב-NVIDIA G-Sync, וכך מספקים עולם של צבעים מרהיבים, ניגודיות חדה וקצב ריענון מהיר שגורם לתנועה חלקה.

השבב המובנה Lenovo LA AI בניידים של סדרת LOQ – שניתן למצוא בניידים של משפחת ה-Legion – מניע את +Lenovo AI Engine לכוונון דינמי של הספק וביצועים תרמיים, תוך מיטוב קצבי התצוגה במשחק. הוא אפילו ממנף יכולות לימוד מכונה כדי לנתח הרגלי שימוש כדי לשפר עוד יותר את ביצועי המשחקים לאורך זמן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כל הניידים בסדרת LOQ זמינים עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5 ובמהירות של 5,600 מגה-הרץ, והם תומכים בהרחבה עד 32 גיגה-בייט., ובעד 1 טרה-בייט של אחסון SSD בממשק PCIe. כל הניידים מוכנים להרחבה עתידית עם שתי תושבות זיכרון RAM ושני חריצי PCIe.

ניידי LOQ עם מסך 16 אינץ' מכילי סוללה בנפח עבודה של עד 80 וואט/שעה שמציעה עד 7 שעות עבודה, וכן תומכת בטכנולוגיית Super Rapid Charge Pro שמבטיחה טעינה מהירה יותר וזמן עבודה ממושך יותר לגיימרים ניידים. לניידי LOQ עם מסך 15 אינץ' יש סוללת 60 וואט/שעה לעד 6 שעות עבודה ועם תמיכה ב-Super Rapid Charge. לכל הניידים יש חיבור USB-C שתומך בהעברת כוח של 140 וואט כתוספת לניידות תוך כדי תנועה.

כל הניידים של LOQ, עם מסכי ה-15 וה-16 אינץ', מצוידים במקלדת המשחקים המוכרת של לנובו, כולל מקלדת נומרית, מקשים שמציעים מרחק ירידה של 1.5 מ"מ, טכנולוגיה שמונעת ב-100% שעתוק לחיצות על מקשים להפעלה מהירה במיוחד ושליטה מדויקת, וכן אפשרות לתאורת RGB עם ארבעה אזורים. הכל משולב בתוך שלדת אפור סערה פולימרית קשיחה, עם מעט גוון כחול, שעברה את מבחני MIL-STD 810H6. הלוגו החדש של Lenovo LOQ מוצג באופן בולט על מכסה המחשב הנייד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מגדל שכולו ביצועים נקיים – Lenovo LOQ Tower 17IRB8

Lenovo LOQ Tower הוא הבחירה הברורה לגיימרים מתחילים שרוצים מחשב שולחני שמאפשר יכולת משחק נהדרת מהרגע הראשון, ומציע אפשרויות הרחבה ומוכנות לעתיד וגם אסתטיקה נועזת. החזית של מארז ה-17 ליטר המרווח מציגה דפוסי פסים דו-ממדיים ותלת-ממדיים, בעלי גוון כחול, שמספקים תזכורת לקשר אל אילן היוחסין של מותג המשחקים Legion של לנובו. והם לא רק מוסיפים עניין, אלא גם מספקים אוורור מוגבר המאפשר למעבד עד Core i7-13700 מהדור ה-13 של אינטל ולכרטיס גרפי מעודכן עד סדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA לנשום היטב גם במהלך משחקים ארוכים וכבדים. זיכרון ה-RAM ניתן להרחבה עד 32 גיגה-בייט זיכרון מסוג DDR4 במהירות של 3,200 מגה-הרץ, וכן יש אפשרויות אחסון נרחבות עם עד כונן 3.5 אינץ' מכני בנפח 2 טרה-בייט ומהירות 7,200 סל"ד, כרטיס PCIe NVMe TLC M.2 2280 SSD בנפח 1 טרה-בייט, ותמיכה בשילוב של כרטיס SSD לצד שני כונני HDD (נמכרים בנפרד), לצד Wi-Fi 6e או חיבור דרך רשת מקומית בקצב 2.5 גיגה-הרץ. LOQ Tower 17IRB8 של לנובו אורז חומרה תחרותית בתוך מארז נאה המאפשר מקום לצמוח עם הגיימר.

בדיוק כמו אחיהם במשפחת ה- Legion, כל מחשבי LOQ מגיעים עם Windows 11 כמו גם 3 חודשי חינם של מנוי Xbox Game Pass Ultimate, כך ששחקנים חדשים יכולים להגדיר את המחשבים החדשים שלהם ולצלול ישר לתוך המשחקים. עם Legion Arena של Lenovo, משתמשים יכולים לשמור את כל המשחקים האהובים עליהם בכל פלטפורמות המשחקים בספרייה מרכזית אחת לגישה קלה והפעלות מהירות. Lenovo Vantage כלולה גם היא, והיא מציעה אפשרויות התאמה אישית ויכולות מיטוב ביצועים באמצעות חבילת הכלים המוכללת, שמציעה גם בקרות המהרה, כוונון ביצועי בינה מלאכותית ולוח מחוונים שמציג ביצועים בזמן אמת. אודיו תלת מימד עם Nahimic של SteelSeries ובקרות מיקס והזרמת אודיו פשוטות לשימוש מתורגמות לתקשורת ברורה בין חברי הצוות במהלך משחק. כל מחשבי Lenovo LOQ מכוסים באחריות3  שנים באתר לקוח.

זמינות ומחירים :

Lenovo LOQ 16IRH8 עם מעבד אינטל יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-1,150 דולר

Lenovo LOQ 16APH8 עם מעבדAMD Ryzen  יהיה זמין החל מיוני 2023 במחיר החל מ-1,150 דולר

Lenovo LOQ 15IRH8 עם מעבד אינטל יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-900 דולר

Lenovo LOQ 15APH8 עם מעבד AMD Ryzen יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-900 דולר

Lenovo LOQ Tower 17IRB8 עם מעבד אינטל יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-980 דולר

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.