חדשות : לנובו הכריזה על הדור החדש של תחנות ה-ThinkStation לשנת 2023

לנובו מכריזה על תחנות עבודה ThinkStation PX, P7 ו-P5 עם רמות יוצאות דופן של ביצועים, עוצמה ומהירות.

שלוש תחנות העבודה השולחניות מהדור הבא מועצמות בידי טכנולוגיות מעודכנות של אינטל ו-NVIDIA, ומוצעות במארזים חדשים ומהוקצעים שעוצבו בשיתוף פעולה עם יצרנית רכבי העל אסטון מרטין.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לנובו הכריזה על השקת ThinkStation PX, P7 ו-P5, שלוש מתחנות העבודה השולחניות המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית שהחברה ייצרה אי פעם. תחנות העבודה החדשות הללו עוצבו מחדש מהבסיס כדי להציע עבודה משופרת בסביבה של משימות קריטיות ועומסי עבודה קיצוניים ועתירי מחשוב המאפיינים את התעשיות של ימינו. שלוש תחנות העבודה כוללות את טכנולוגיית המעבדים העדכנית ביותר של אינטל בטווח של עד 120 ליבות, וכן מציעות תמיכה במעבדים גרפיים מקצועיים מתקדמים ממשפחת ה-RTX של NVIDIA.

בנוסף, תחנות העבודה החדשות מתהדרות בעיצובי מארזים פורצי דרך וביכולות תרמיות מתקדמות, כמו גם יכולות BMC1 לניטור יעיל ופשוט של המערכת מרחוק. מחוויות מציאות מדומה ומציאות מעורבת וייצור וירטואלי, ועד לימוד מכונה, מדעי נתונים, הנדסה בסיוע מחשבים (CAE), לכידת מציאות ובינה מלאכותית, תחנות העבודה מהדור הבא הללו עונות על הדרישות ההולכות וגוברות ליותר כוח, ביצועים ומהירות באופן מדרגי ומוכן לעתיד עבור עולם העבודה ההיברידי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כדי להפיח חיים בשלישיית תחנות העבודה החדשה, לנובו שיתפה פעולה עם הלקוחה שלה אסטון מרטין, יצרנית רכבי ביצועים גבוהים ומובילה בשוק כלי הרכב האולטרה-יוקרתיים, כדי לתכנן במשותף מארז ThinkStation חדש. בהתאם לפילוסופיית העיצוב של אסטון מרטין, שיתוף הפעולה ביקש לשקף את שפת העיצוב האדומה האייקונית של לנובו, לספק את הביצועים הגבוהים ביותר האפשריים ולאפשר רמות משופרות של התאמה אישית. מעצבים מלנובו ואסטון מרטין עבדו בשיתוף פעולה כדי ליצור את מכונות הביצועים המוחלטות, המאפשרות למשתמשי תחנות העבודה לחזק כל שלב בתרחישי העבודה המורכבים שלהם. כדי להבטיח זאת הגו הצוותים מארז בעיצוב חדש שאינו דורש כלים לפתיחה ומאפשר גמישות קיצונית וארגונומיה משופרת.

עם התמקדות בהשגת ביצועים מרביים, הגריל התלת-ממדי של השלדה שואב השראה ישירה מה-DBS, מכונית הגראן טוריסמו האייקונית של אסטון מרטין, תוך יישום תובנות עיצוביות מתחום רכבי הביצועים הגבוהים בתחנת העבודה השולחנית. משטחי אוויר מעוצבים מחדש ופתחי אוורור משושים תלת-ממדיים גדולים יותר, יחד עם מערכת הקירור התלת-ערוצית המוגנת בפטנט של לנובו, מאפשרים זרימת אוויר ללא הפרעה – מה שמבטיח כניסת אוויר קר ופליטת אוויר חם באופן מרבי. כתוצאה מכך, המארז האייקוני מאפשר להוציא את מרב הביצועים מהמעבדים, השבבים הגרפיים, הזיכרון והאחסון. בנוסף, כל שלוש תחנות העבודה החדשות מתהדרות בעיצוב חדשני ומודולרי עם גישה קדמית לכוננים כדי להבטיח שירות קל וגמישות כשרוצים לשדרג.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Lenovo ThinkStation PX: לגמישות מוחלטת משולחן העבודה ועד לדאטה סנטר

כפתרון תחנות העבודה המוביל של לנובו, ThinkStation PX מגיעה לרמות קיצוניות של עוצמה וביצועים עם תמיכה ביותר ליבות וביותר אפשרויות הרחבה מאשר בדורות הקודמים של תחנות העבודה של  לנובו. ThinkStation PX, המותאם לשילוב במסד, מציע את הגמישות הדרושה לסביבת שולחן העבודה כמו גם לסביבת הדאטה סנטר, ומאפשר מעבר חלק בין שתי הסביבות הללו. תחנת עבודה חדשה ורב-תכליתית זו מופעלת בידי מעבדי Xeon Scalable מהדור הרביעי המעודכן של אינטל, עם עד 120 ליבות עיבוד, והיא מתהדרת בשיפור ביצועים ממוצע של 53% לעומת הדור הקודם2. ThinkStation PX מציעה גם תמיכה בעד ארבעה כרטיסי גרפיקה מסוג RTX 6000 כפולי תושבות של NVIDIA המבוססים על ארכיטקטורת ה-Ada, כך שהמשתמשים יכולים לנהל ולהפעיל את תזרימי העבודה המורכבים ביותר בסביבות העבודה של ימינו, כולל גימור יצירתי והדמיות CAE.

תחנת העבודה החדשה מאופיינת בתמיכה של עד 4 טרה-בייט של זיכרון DDR5 ורוחב פס מהיר במיוחד באמצעות ערוצי PCIe Gen 5, מספקת גמישות לווירטואליזציה מרובת משתמשים בסביבות תרחישי עבודה היברידיים – בין אם בדאטה סנטר ובין אם באשכולות מחשוב מתחת לשולחן העבודה.

לבסוף, תחנת עבודה זו מציעה ספק כוח יעיל בהספק של 1,850 וואט וכן אפשרות לספקי כוח נוספים המציעים יתירות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Lenovo ThinkStation P7: עוצמה מדהימה של תושבת אחת

תחנת העבודה ThinkStation P7 מציעה ארכיטקטורת מחשוב חדשה פורצת דרך עם מעבדי Xeon W העדכניים ביותר של אינטל התומכים בעד 56 ליבות בתושבת יחידה, ומציעים את הכוח הדרוש להתמודדות חזיתית עם משימות עתירות מחשוב בעבודה בריבוי תהליכים. ה-ThinkStation P7 תוכננה להציע יותר ממה שנדרש עבור אתגרי הביצועים והאמינות הקפדניים ביותר של עומסי עבודה שהסתמכו בדרך כלל על שרתים או משאבי ענן בעבר. עם תצורת 4U היא מותאמת גם לשימוש במגוון סביבות שולחניות ודאטה סנטרים. עם תמיכה בעד שלושה כרטיסי גרפיקה מסוג RTX 6000 כפולי תושבות של NVIDIA המבוססים על ארכיטקטורת ה-Ada, ה-ThinkStation P7 היא תחנת עבודה מיטבית עבור יוצרי תוכן, אדריכלים, מעצבים, מהנדסים ומדעני נתונים שדורשים גרפיקה ברמה חסרת תקדים, ויזואליזציה, תצוגות בזמן אמת, ביצועי CAE ובינה מלאכותית. מעיצוב רכבים ועד אנליטיקה חישובית עבור של דינמיקה של נוזלים ועד ליצירת וידאו מורכב ותזרימי זרימות עבודה של מצגות, ה-ThinkStation P7 היא תחנת עבודה שיכולה להתמודד עם האתגרים הקשים ביותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Lenovo ThinkStation P5: מוכנה לעתיד עם רב גוניות, אמינות וביצועים

סוס העבודה של תחנות העבודה השולחניות, ה-ThinkStation P5 תוכננה עבור מספר רב של ענפים ורטיקליים ועוצבה מחדש כדי לספק את הדרישות של המשתמשים לרמות גבוהות יותר של ביצועים, יכולת הרחבה בידי ה-IT וקלות ניהול בארגון. תחנת העבודה של הדור הבא כוללת מארז חדש, מעבדי Xeon W עדכניים של אינטל, המציעים עד 24 ליבות, ותמיכה בעד שני כרטיסים גרפיים ממשפחת ה- RTX A6000של NVIDIA.

 זיכרון DDR5 מהיר ורוחב פס מבוסס PCIe Gen 5 מספקים יכולת הגדרת תצורה מתקדמת שנותנת מענה לצרכים הייחודיים של משתמשי הקצה. תחנת עבודה זו מותאמת לאדריכלים, מעצבים, מהנדסים ואנשי קריאייטיב כאחד, והיא מהווה דוגמה מוצקה עבור משימות עתירות מחשוב כולל BIM, משימות CAD תלת ממדי מורכבות, לכידת מציאות והדמיה גיאו-מרחבית, אפקטים חזותיים ופריסות בקצה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תחנות העבודה ThinkStation PX, P7 ו-P5 נועדו לעבודה בסביבות ומרחבי העבודה מנוהלי ה-IT המקצועיים ביותר, והן מספקות תכונות ואבטחה שחיוניים ברמה ארגונית. הסטנדרטים והבדיקות הקפדניות של לנובו, בדמות ThinkStation Diagnostics 2.0, תמיכה של ThinkShield, ושדרוג לתמיכה ברמת פרימיום כמו גם אחריות לשלוש שנים, מספקים את השקט הנפשי הנדרש לעבודה בטוחה יותר.

כל שלוש תחנות העבודה יהיו זמינות החל ממאי 2023. לפרטים נוספים אודות התוספות האחרונות לפורטפוליו מוצרי תחנות העבודה של לנובו, בקרו בכתובת www.lenovo.com/thinkstations

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.