חדשות : LG משיקה את קו טלוויזיות ה-OLED לשנת 2023

LG ישראל וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי הבידור הביתי, משיקות היום את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה בישראל. הליין החדש כולל 4 דגמים שונים של מסכי OLED במגוון רחב של גדלים לבחירה, מגודל 48" ועד 97",  דגמי QNED, דגמי Nano ו-UHD חדשים ומסכי טלוויזיה ניידים -StandbyMe  ו StandbyMe Go.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

השנה החגיגה היא כפולה – בנוסף לליין החדש, LG חוגגת 10 שנות מובילות טכנולוגית עם מסך ה-OLED פורץ הדרך שהינו המסך המוביל בעולם בקטגוריית מסכי הפרימיום.

גם השנה, LG ממשיכה להציע לקהל הצרכנים את מסכי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בשוק ולשדרג את חוויית הצפייה באמצעות טכנולוגיות חדשניות, מעבד מתקדם ופיצ'רים מיוחדים. בנוסף, LG הגבירה באופן משמעותי (עד 70%) את בהירות מסכי ה-OLED (בסדרות G3, Z3) באמצעות טכנולוגיית ה-Brightness Booster Max.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

LG OLED ממשיך להוביל בקטגוריית הפרימיום

בחזית הליין לשנת 2023 ניצבות הטלוויזיות מסדרות C3 & G3. הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק גבוהים במיוחד ברמת הצבע, כמו גם פרטים חדים במיוחד הודות לפאנל-LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

המעבד העדכני ביותר מסדרת Alpha משתמש בטכנולוגיית למידה עמוקה מבוססת בינה מלאכותית וזאת על מנת להבטיח איכות תמונה וצליל יוצאת מן הכלל. AI Picture Pro מציע כעת ביצועים משופרים של הפרדת תמונה, בהירות טובה יותר ומיפוי גוונים דינמי משופר המסייע לחשוף את העומק והפרטים בכל פריים. AI Picture Pro משלב גם טכנולוגיית עיבוד תמונה המזהה ומעדנת אובייקטים חשובים כמו פנים של אנשים כדי להעניק להם איכות HDR ומראה מציאותי יותר. מעבד הבינה המלאכותית α9  דור 6 מניע את AI Sound Pro של LG, על מנת לסייע לצופים להיסחף לפעולה המתרחשת על גבי המסך בעזרת אספקת צליל היקפי וירטואלי 9.1.2 ממערכת הרמקולים המובנית בטלוויזיות.

שדרוג משמעותי נוסף הכלול בסדרת  G3הוא טכנולוגיית Brightness Booster Max של LG, המשלבת ארכיטקטורת בקרת אור חדשה לגמרי –(MLA (Micro lens Array –  מערך עדשות זעירות שתפקידן להעלות את היעילות של הפקת האור ולהגביר את הבהירות בצורה דרמטית ואלגוריתמים מגבירי אור על מנת להגביר את הבהירות בעד 70 אחוזים.

LG מציגה בשנת 2023 חווית משתמש מותאמת אופן פרסונאלי.

הגרסה העדכנית ביותר של webOS עושה שימוש בממשק משתמש מחודש All New Home, המציע שפע של אפשרויות התאמה אישיות ונוחות יותר מאי פעם. 'כרטיסים מהירים' חדשים מציעים למשתמשים גישה נוחה לתוכן ולשירותים אותם הם מרבים לצרוך – כולם מקובצים בקטגוריות, כגון: משרד ביתי, משחקים, מוזיקה וספורט. מערכת ההפעלה המתקדמת של LG webOS, מקלה על המשתמשים בטלוויזיה ליהנות מהמלצות המותאמות אישית להעדפותיהם על סמך היסטוריית הצפייה והרגלי הצפייה שלהם, כך AI Concierge מספק לכל משתמש רשימה מקובצת של אפשרויות תוכן המבוססות על השימוש בעבר ועל שאלות החיפוש שלו, ומציע מגוון של תוכן לגלישה.

דגמי OLED 2023 של LG תומכים במגוון רחב של תכונות התואמות ל-HDMI 2.1a הם גם מכשירי הטלוויזיה הראשונים שאושרו על ידי ארגון HDMI כתומכים בתקן מיתוג מהיר Quick Media Switching VRR (QMS-VRR). QMS-VRR יכול לחסל את ה"מסך השחור" הרגעי המופיע לעתים בעת מעבר בין תכנים המופעלים ממכשירי מקור שונים המחוברים דרך יציאות ה-HDMI 2.1a של הטלוויזיה.

לטובת שימוש בעולם הגיימינג, טלוויזיות ה-OLED של LG מציעות זמן תגובה של 0.1 מילי-שניות, השהיית כניסה נמוכה, ועד ארבע יציאות תואמות HDMI2.1a. טלוויזיות LG OLED מצוידות גם בממשק גיימינג ייחודי הכולל גם Game Optimizer, המאפשר למשתמשים לבחור ולעבור במהירות בין תכונות ספציפיות למשחקים, תוך קביעה מראש של גודל תצוגה של ז'אנר המשחק. הגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב ריענון משתנה (VRR) נגישות בקלות גם מ-Game Optimizer.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

LG StandByMe – חווית צפייה ניידת

מסך הטלוויזיה החדש LG StandByMe הינו מרכז בידור ייחודי. הטלוויזיה הינה מסך מגע אלחוטי עם סוללה מובנית המחוברת למעמד נייד בעל גלגלים סמויים ומאפשרת צפייה של כ-שלוש שעות רצופות. הצג בגודל 27 אינץ' אידיאלי לא רק עבור סרטים, תוכניות טלוויזיה ותוכן וידאו אלא גם לשיחות ועידה בווידאו עם בני משפחה ועמיתים לעבודה ולצפייה בהרצאות מקוונות (הודות לפיצ'ר שיקוף הסלולארי).

LG StanbyME מציע נוחות צפייה ללא תחרות בזכות העיצוב הארגונומי שלו. ניתן לסובב, להטות ולהעמיד את המסך, הן בתצוגת רוחב רגילה והן לאורך. ניתן לכוונן את גובה הטלוויזיה דבר המאפשר התאמה אישית של מיקום המכשיר לפי תרחיש השימוש: להבטיח נוחות אופטימלית בצפייה בשכיבה במיטה, בעת בישול במטבח או בבילוי על הספה בסלון. צפיה בתוכן ב-LG StanbyME היא עניין קל במיוחד, הודות לאפשרות שיקוף מסך מהטלפון הנייד הפועלת בצורה חלקה עם הסמארטפונים החדשים ביותר בסביבת Android ו-iOS וביישומי NFC. מעמד נשלף מאפשר לצופה להניח את הטלפון על גבי ה-LG StanbyME דבר המייצר פתרון מהיר ומאובטח לשיחות וידאו, שיעורים מקוונים ולהזרמת תוכן. המשתמשים יכולים לחבר גם את המחשבים הניידים או הנייחים שלהם ל-StanbyME באמצעות חיבור קווי (USB, HDMI) או אלחוטי.

אפשרויות שליטה אינטואיטיביות במסך החדש כוללות שימוש בשלט רחוק, זיהוי מגע ומחוות יד. כל אלו נועדו על מנת למצות באופן מקסימאלי את אפשרויות השימוש ב-LG StanbyME. ממשק המשתמש שתוכנן במיוחד עבור StanbyME אינו דומה לכל ממשק משתמש טלוויזיה אחר – ומציע מגוון רחב במיוחד של אפשרויות התאמה לחוויית הצפייה האישית של המשתמש.

לכל אלו שרוצים לקחת את מסך ה-LG שלהם מחוץ לבית, LG משיקה בישראל את ה-LG StandbyME Go. מסך 27", נטען ומתקפל למזוודה, שניתן לקחת איתכם לכל מקום וליהנות מתוכן מצוין. ב-LG StandbyME Go ניתן לצפות בצורה אנכית או מאוזנת ואף ניתן לעשות בו שימוש למגוון משחקים שונים באמצעות Go Play, מצב משחק שולחני הכולל מגוון משחקים לכל המשפחה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

טבלת מחירים

*המחירים הינם המחירים המומלצים לצרכן

טכנולוגיה

דגם

גודל

מחיר מומלץ לצרכן*

OLED

OLED88Z3

88"

 ₪             110,000

OLED77G3

77"

 ₪               23,990

OLED65C3

65"

 ₪               12,490

OLED65CS3

65"

 ₪               10,490

OLED77B3

77"

 ₪               16,990

QNED

75QNED916QA

75"

 ₪                  9,990

65QNED816RA

65"

 ₪                  6,290

55QNED7S6QA

55"

 ₪                  3,190

NANO

65NANO776RA

65"

 ₪                  4,490

UHD

86UR8000

86"

 ₪                  9,190

65UR9100

65"

 ₪                  4,190

75UR8000

75"

 ₪                  5,790

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.