חדשות : MSI חושפת את קונסולת המשחקים הניידת – CLAW וניידים מבוססי AI

9 בינואר 2024, טאייפי, טייוואן – בימים בהם טכנולוגיית הבינה המלאכותית כובשת את העולם בסערה, MSI, יצרנית מחשבים ניידים יוקרתית ומובילה בעולם, לוקחת את ה-AI ומצעידה אותה צעד אחד קדימה, בשילוב של מקצועיות לצד אסתטיקה, ביצועים קיצוניים וטכנולוגיות חדשניות. MSI מכריזה על מערך המחשבים הניידים העדכניים ביותר המופעלים על ידי AI, עם מעבד NPU (Neural Processing Unit) המובנה במעבדי Intel® Core™ Ultra. החברה הציגה גם את קונסולת המשחקים הראשונה שלה, ה-Claw, שהיא הקונסולה הניידת הראשונה המצוידת במעבד Intel Core™ Ultra. בנוסף, MSI השיקה סדרה של מחשבים ניידים בגודל 18 אינץ' הכוללים מעבדים מסדרת Intel® מדור ה-14 של HX ואת הרכיבים התרמיים החדשים בתאי האוורור והקירור של המחשבים, במטרה להיות החזקים ביותר בעולם. סדרות המחשבים החדשות מרחיבות את השימוש במעבדים מסדרת ה-HX מהדור ה-14, בכלל הדגמים החדשים, וכולם מצוידים במלוא העוצמה של כרטיסי הגרפיקה מסדרת RTX 40 ו-6 פתחי אוורור מתקדמים לפיזור חום, המספקים חווית משחק סוחפת ויצירת תוכן חלקה לכלל המשתמשים.

"אנחנו נרגשים להתעמק ולהתפתח בתחום הבינה המלאכותית, במיוחד בימים אלה, כשהיא הופכת לנפוצה יותר ויותר", אמר אריק קואו, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הניידים העסקית של MSI. "אנחנו שואפים להישאר בקדמת הטכנולוגיה, ועם המחשבים הניידים החדשים שלנו הפועלים בתמיכה של בינה מלאכותית, אנחנו מבססים את עצמנו עוד יותר כמותג שעונה לצרכי הלקוחות והמשתמשים שלנו".

"אנו גאים לשתף פעולה עם MSI כדי לספק חוויות ללא תחרות למשתמשים ברחבי העולם.
ה-MSI Claw החדשה היא קונסולה ניידת חדשה ומלהיבה למשחקים המופעלת על ידי מעבד Intel Core Ultra שמספק חווית משחק עוצמתית, ובעזרת הניידות שלה, ניתן ליהנות מסשן גיימינג מסעיר בכל מקום ובכל זמן. בנוסף, ה-MSI Titan 18 HX, המופעל על ידי מעבד Intel Core מהדור ה-14 HX החדש שלנו, מציע כמה מחוויות המשחק המקצועיות והסוחפות ביותר כיום. עם השקת המעבדים החדשים האלו, אנו מספקים לגיימרים, יוצרים ואנשי מקצוע את ביצועי המחשוב שהם צריכים ומצפים מאינטל ומ-MSI", אמרה מישל ג'ונסטון הולטהאוס, סגנית נשיא בכירה ו-Client Computing Group, אינטל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

MSI חושפת בפעם הראשונה את ה-Claw, קונסולת גיימינג ניידת המותאמת לכף היד, פורצת דרך ומהווה עידן חדש בחוויות המשחק בדרכים. ה- Clawמופעלת על ידי מעבדי Intel Core™ Ultra וכוללת טכנולוגיית Intel XeSS, המשפרת משמעותית את ה-FPS, ומבטיח חווית משחק חלקה וסוחפת אפילו בכותרי משחק בסיווג AAA (מהשורה הראשונה). ה-Claw מצוידת בטכנולוגיה תרמית MSI Cooler Boost Hyperflow, כאשר העיצוב התרמי המיוחד מפנה את זרימת האוויר לקירור הרכיבים הפנימיים, מה שמבטיח ביצועי משחק אופטימליים בכף היד, בכל מצב ובכל מקום לאורך זמן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ה-MSI Claw מציבה סטנדרט חדש עם קיבולת הסוללה שלה, כ-53Whr, והגדולה ביותר בשוק. הודות לנתון זה, ה-Claw מספקת חיי סוללה מרשימים של שעתיים בתנאים מאומצים ובעומס ביצועים מלא, מה שמאפשר לגיימרים ליהנות מסשנים ממושכים מבלי לדאוג לחיי הסוללה.

עם עיצוב ממשק המשתמש החדש והידידותי למשתמש הנקרא MSI Center M, ה-Claw מספקת פלטפורמה אינטואיטיבית וגישה קלה למגוון תכונות והגדרות אישיות. מנהל המשחקים המהיר והגישה המיידית למגוון רחב של פלטפורמות מייעלים את תהליך ההורדה וההתקנה של המשחקים השונים. ה-Claw תומכת גם ב-MSI APP Player, ומציעה לא רק משחקים מבוססי Windows אלא גם גישה למשחקי אנדרואיד ניידים. עיצובה הארגונומי מותאם לנוחות ודיוק, וה-Claw תוכננה להתאים לקווי המתאר הטבעיים של הידיים, לטובת חווית משחק נוחה ולא מעייפת לידיים בכל הגדלים. לקונסולה מסך מגע Full HD בגודל 7 אינץ' עם קצב רענון של עד 120 הרץ, כך שלצד חומרה חזקה, ה- Claw מבטיחה סביבת משחק מרהיבה ומרשימה.

"אנחנו מחויבים לשיפור חווית המשחק עבור המשתמשים שלנו בכל זמן, שואפים לענות על הצרכים המתקדמים שלהם, ומקדישים מאמצים לתחום הגיימינג הנייד בגודל כף היד", אמר אריק קואו, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הניידים של MSI. "פיתחנו עיצובים המותאמים באופן בלעדי לשחקנים, והצגנו לראשונה את קונסולת הגיימינג הניידת הראשונה שלנו, ה-Claw, שמגדירה מחדש את הסטנדרטים בשוק הגיימינג "בכף היד'".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Intel® Core™ Ultra: מותאם לעומסי עבודה מתמשכים עם AI

המחשבים הניידים האחרונים של MSI, המופעלים על ידי מעבדי Intel® Core™ Ultra החדשים, מיועדים לעומסי עבודה מתמשכים של AI. מעבדים אלה כוללים יחידת עיבוד ייעודית (NPU) המותאמת למשימות בינה מלאכותית ונוצרו על ידי התהליך החדש של Intel 4. הליבות החסכוניות – Low Power Efficient (LPE) של Core™ Ultra מבטיחות שימוש מינימלי בחשמל למשימות שגרתיות, ומשפרות את חיי הסוללה. בנוסף, השילוב של גרפיקת ARC™ ב-Core™ Ultra מציע יותר מכפול מהביצועים הגרפיים לוואט בהשוואה לדורות הקודמים, וכעת הוא תומך לא רק ביישומים משרדיים סטנדרטיים או בצפייה בתוכן אונליין, אלא גם ביצירת תוכן קל ומשחקים.

מעבד Intel® Core™ i9 (דור 14 HX-series): נבנה לעומסי עבודה של AI עם תגובה מהירה

MSI מציגה סדרה חדשה של מחשבים ניידים בעלי ביצועים גבוהים המצוידים במעבדי הדור ה-14 של Intel® Core™ HX, שהם המעבדים המותאמים למחשבים ניידים החזקים ביותר עד כה. מחשבים אלו אידיאליים למשימות מורכבות בשילוב AI והם מספקים תגובה מהירה, משקל קל והשהייה נמוכה. המעבדים החדשים מגיעים למהירות שעון חסרת תקדים של 5.8 GHz, הגבוהה ביותר במעבדים ניידים. לצד זאת, ניתן למצוא את Intel® Application Optimizer הבלעדי לאופטימיזציה של הביצועים בזמן המשחקים – המחשבים הניידים מבית MSI מציעים ביצועים ללא תחרות לגיימינג סוחף ויצירת תוכן תובענית.

כרטיסי הגרפיקה מבית NVIDIA® GeForce RTX™ המשולבים במחשבים הניידים בנויים לעידן הבינה המלאכותית כנדרש ברוח התקופה. הם מופעלים על ידי ארכיטקטורת Ada Lovelace המובילה בתעשייה של NVIDIA, ואלו כוללים DLSS 3 המופעל על ידי בינה מלאכותית ומספקים עולמות וירטואליים והדמיות הודות ליכולות עיבוד מרחיקי לכת. ליבות AI Tensor המיוחדות מספקות ביצועים מתקדמים ויכולות טרנספורמציה עבור AI במשחקים, יצירה ועריכת תוכן, פרודוקטיביות יומיומית ועוד. עם RTX, ניתן לנצל את מלוא הפוטנציאל של AI במחשבי Windows היום ובעתיד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

MSI AI – חבילת תוכנותAI Engine, AI Artist, & AI Noise Cancellation Pro

MSI לא רק מאמצת חומרה שמוכנה לבינה מלאכותית, אלא משיקה גם תוכנת AI בלעדית המציינת את מחויבות החברה לקידום עידן הבינה המלאכותית. מנוע ה-AI משפר את חווית המשתמש על ידי אופטימיזציה אוטומטית של הגדרות מחשב נייד כגון תצוגה, אודיו, פרופילי צריכת חשמל ותאורת מקלדת אחורית בהתבסס על האפליקציה שבה נעשה שימוש, מה שמבטיח חוויה מיטבית בין אם מדובר בגיימינג, בעריכת וידאו או סתם שיטוט ברחבי הרשת.

תוכנת AI Artist הוא שירות חדשני ונדיר המאפשר המרת טקסט לתמונה במצב לא מקוון, מבטל את ההשהייה הנובעת מחיבור רשת לא יציב ומונע דליפת נתונים חשובים. התוכנה מנצלת את הביצועים של המחשבים הניידים החזקים, ומציעה מגוון אופציות כמו המרת תמונה לתמונה, תמונה לטקסט וייצוא קבצי PSD מלאי שכבות ונתונים לעריכת Photoshop, מה שתורם לפרודוקטיביות עבור יוצרי תוכן.

בנוסף, ה-AI Noise Cancellation Pro, משתמשת בחומרת המיקרופון לצורך ביטול רעשים המופעל על ידי AI, ובכך התוכנה מספקת איכות סאונד בסטנדרט אולפן הקלטות לטובת פגישות מקוונות או להקלטה מקצועית, אפילו בסביבות רועשות, עם אפשרות לשליטה על מיקומו הווירטואלי של המיקרופון בחלל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

18 אינץ' הוא המלך החדש בגיימינג – Titan 18 HX/ Raider 18 HX / Stealth 18 AI Studio

MSI מציגה בגאווה את משפחת מחשבי הגיימינג הניידים והחדשים שלה בגודל 18 אינץ', הכוללת את Titan 18 HX עטור שני הפרסים מטעם CES, את מפלצת הביצועים הקיצוניים Raider 18 HX ואת מחשב הגיימינג קל המשקל בגודל 18 אינץ' Stealth 18 AI Studio. כדי להשיג ביצועים קיצוניים שטרם נראו במחשבים ניידים, גם ה-Titan 18 HX וגם ה-Raider 18 HX מצוידים במעבדי Intel מהדור ה-14 Core™ i9 החזקים ביותר, ובגרפיקה תוצרת NVIDIA® GeForce RTX™ 40 , בעוד ש-Stealth 18 AI Studio מתהדר ב-Intel Core™ Ultra העדכני ביותר. יתר על כן, ה-Titan 18 HX כולל את הפתרון התרמי החדש והגדול ביותר של מצנן ותאי קירור (vapor chamber) בשוק ותומך ב-MSI OverBoost Ultra, המציע הספק כולל של 270W לראשונה בתעשייה, בעוד שה-Raider 18 HX מספק הספק כולל מרשים של 250W.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כדי ליהנות מכל החומרה המתקדמת הזו ולקבלת חווית משחק מושלמת, ה-Titan 18 HX, Raider 18 HX ו-Stealth 18 AI Studio כוללים כולם מסך גדול וחדש בגודל 18 אינץ' עבור הנאה מקסימלית וניצול שטח מסך מיטבי ללא מסגרת עבה. התכונות הבולטות כוללות את מסך ה-4K Mini LED עם קצב רענון 120Hz הראשון בעולם בגודל 18 אינץ', DisplayHDR 1000 וכיסוי סולם צבעים רחב לחוויית משחק חיה ומציאותית.

כל דגם בסדרות Titan 18 HX, Raider 18 HX ו-Stealth 18 AI Studio, עוצב בקפידה ובמחשבה מקדימה. ה-Titan 18 HX מדגיש גישה ממוקדת במשתמש עם משטח המגע RGB Haptic Seamless הראשון בעולם ומקלדת מכנית מחודשת של Cherry Switch. ל-Titan 18 HX גם ארבעה סטים של חריצי זיכרון ראם להרחבה, כך שניתן להרחיב את הקיבולת הכוללת ל-128GB מרשימים. בנוסף, הוא כולל שלושה חריצי SSD M.2, המספקים קיבולת אחסון של עד 12TB. ה-Raider 18 HX המחודש מתהדר בסרגל האור המפורסם האייקוני בקידמת המקלדת ובמעמד תלת מימד חדש למיטוב זרימת האוויר בקירור, לשיפור הביצועים הכוללים. ה-Titan 18 HX ו-Stealth 18 AI Studio עשויים ובנויים מסגסוגת מגנזיום-אלומיניום, המבטיחה עמידות ואסתטיקה מלוטשת לצד יוקרתיות, ובכך הופכת את Stealth 18 AI Studio למחשב הגיימינג הנייד הקל ביותר בגודל 18 אינץ' הקיים בשוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

עוצמת גיימינג מלאה וניידת – Vector HX/ Crosshair HX/ Pulse AI

המחשבים הניידים החדשים מסדרות Vector 16/17 HX, Crosshair 16/17 HX, ו-Pulse 16/17 AI, מצוידים בחומרה החדישה ביותר שתספק לגיימרים חווית ביצועים ללא פשרות. יש לציין כי ה-Vector 17 HX מצויד בטכנולוגיית MSI Overboost, המספקת הספק כולל של 250W ליכולות משחק מקצועיות. המחשבים הניידים החדשים מסדרת Crosshair HX ו-Pulse AI של MSI כוללים בסך הכול 6 פתחים לפליטת חום ו-2 כניסות לאוויר קר. עיצוב תרמי חדשני זה משפר את זרימת האוויר כדי להבטיח ביצועים מיטביים ושמירה על הרכיבים לאורך זמן.

דגמי Crosshair 16/17 HX ו-Pulse 16/17 AI מציגים את המחויבות של MSI לעיצוב חדשני, עם שילוב של פריטי עיצוב חדשים לחלוטין עם תאורה אחורית של מקלדת RGB ב-24 אזורים שמאירה את סביבת המשחקים עם תאורה מסוגננת. ה-Crosshair 16/17 HX בולט עם נגיעות עיצוביות ברוח החלל, בעוד ש-Pulse 16/17 AI מציג דפוס בסגנון פולסים אלקטרומגנטיים פורצי דרך, המשקפים את העתיד של עיצוב המחשב הנייד, שבו הקפדה על אלמנטים וחדשנות משתלבים בהרמוניה ובסינרגיה מושלמת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לגיימרים החובבים: Sword HX/ Cyborg/ Thin 15

MSI הרחיבה את מערך מחשבי הגיימינג שלה למיינסטרים ולשחקנים החובבים: ה-Sword 16/17 HX, באפור חלל ובשילוב חומרים ממוחזרים, מציע חווית משחק איכותית ומקלדת RGB עם תאורה אחורית ב-24 אזורים. ה-Cyborg 15 AI, עם מעבד Intel Core™ Ultra העדכני ביותר, מתהדר במארז שקוף עתידני המשלב בין לייפסטייל לבין ביצועים. ה-Thin 15, בצבע אפור קוסמוס, מציע אפשרות לגיימינג מזדמן עם עיצוב יוקרתי ומקלדת WASD שקופה עם תאורה אחורית כחולה. לצד אלו, ניתן למצוא את Cyborg 14 החדש, שהוא אלטרנטיבה נגישה בגודל 14 אינץ' למשתמשים המחפשים גם סטייל וגם פונקציונליות בכל מקום ובכל דרך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

יעילות לצד יוקרתיות: Prestige 16 AI/ Prestige 14 AI/ Prestige 13 AI

גם סדרת ה-Prestige התרעננה והתחדשה לקראת שנת 2024, וכעת היא כוללת את מערך ה-AI המופעל על ידי מעבדי Intel Core™ Ultra העדכניים ביותר. מי שמוביל את הסדרה הוא Prestige 16 AI הקל במיוחד, במשקל של 1.5 ק"ג בלבד. דגם זה בנוי מסגסוגת מגנזיום-אלומיניום, והוא מכיל סוללה חזקה במיוחד של 99.9WHr  לחיי סוללה יוצאי דופן של עד 19 שעות. Prestige 14 AI ממשיך את עיצובו של הדגם הבכיר עם הקפדה על חומרים יוקרתיים ועיצוב היי-טקי, ולו הסוללה הגדולה ביותר (90Whr) בקטגורית ה-14 אינץ'. שני הדגמים, זמינים בגרסאות 16 אינץ' ו-14 אינץ', תומכים בטעינה של עד PD 3.1 140W ליעילות והמשך עבודה לאורך זמן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הודות להסמכה מאושרת על ידי Intel Evo ו-Nvidia Studio, סדרות Prestige 16 AI ו-Prestige 14 AI משלבות ביצועים גבוהים וניידות קלה במיוחד. השילוב של NVIDIA® GeForce RTX™ 40 GPU במחשבים ניידים אלו, מספקים ביצועים גרפיים מהשורה הראשונה עבור יישומים של עריכת תוכן, וידאו ותמונות.

ה-Prestige 13 AI Evo הוא מחשב נייד קטן וזעיר, אך גודלו מטעה – הוא בעצם תחנת עבודה אולטרה קלה במשקל 990 גרם, ולה סוללה בקיבולת יוצאת דופן של 75WHrs, קיבולת גדולה עד 50% בהשוואה למחשבים ניידים דומים. גם Prestige 16 AI וגם Prestige 13 AI Evo כוללים צגי OLED מדהימים של 16:10 עם 100% כיסוי סולם צבעים DCI-P3 לחדות וויזואליות מושלמות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

'יצירות חדשות' ליוצרי התוכן

MSI רעננה גם את קו מחשבי יצירת התוכן שלה עם Creator Z17 HX Studio החדש, Creator 16 AI Studio, Creator M14 ו-Creator M16 HX. ה-Creator Z17 HX Studio כולל עיצוב תרמי ופיזור חום הממצב אותו כמחשב הנייד החזק ביותר ליצירת תוכן בסדרה. ה- Studioהחדש של Creator 16 AI כולל גם מסך OLED 16:10, המשפר את חווית העבודה או צריכת התוכן ומבטיח שיוצרים יכולים להחיות את החלומות שלהם בדיוק כפי שראו בחזונם. במשקל של פחות מ-2 ק"ג, ה-Creator 16 הוא בעצם תחנת עבודה ניידת ומהווה פתרון אידיאלי לאנשי מקצוע יצירתיים שדורשים מחשב נייד קל לנשיאה. בנוסף לדגמים אלו, MSI מרחיבה את מגוון האפשרויות למחשבים ניידים ליצירת תוכן, ומציגה את Creator M14 ואת Creator M16 HX. דגמים חדשים אלו מספקים ליוצרים מבחר רחב יותר של דגמים ונותנים מענה להעדפות ודרישות מגוונות במרחב יצירת התוכן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

MSI ממשיכה להרחיב את קולקציית המחשבים הניידים שלה, קובעת גבולות חדשים בעולם הביצועים הקיצוניים ומפתחת קווי עיצוב ואסתטיקה חדשים. חשיפת המחשבים החדשים והמתקדמים הכוללים מעבדים מהדור החדש, יחד עם תכונות הבינה המלאכותית הבלעדיות של החברה, מסמנת צעד משמעותי בעולם הטכנולוגיה ומאפשרת למשתמשים חדשים כניסה חלקה לעידן ה- AIשל המחשבים.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.