אנבידיה מודיעה היום על שחרור של עדכון Game Ready Driver חדש, המביא לגיימרים את עדכון DLSS 2.3, לצד שורת עדכונים וכלים חדשים לגיימרים ויוצרי תוכן.
עדכון DLSS 2.3 זמין כבר היום ליותר מ-15 כותרים, בהם Doom Eternal, Guardians of the Galaxy, Deathloop, Bright Memory Infinite ויהיה זמין גם למפתחים כערכת פיתוח (SDK), הזמינה לשימוש בחינם. העדכון מציג שיפור משמעותי ביכולות העיבוד הגרפיות של טכנולוגיית DLSS, ובראשן יכולות עיבוד מתקדמות וחכמות יותר, המבוססות על בינה מלאכותית בשימוש עם וקטורי תנועה, המשפרים באופן ניכר את נראות האובייקטים השונים בזמן תנועה, ומאפשרים קבלת חווית משחק חלקה ומציאותית יותר. טכנולוגיית DLSS נתמכת נכון להיום ביותר מ-130 כותרי משחק ואפליקציות שונות, לצד התממשקות מלאה עם מנועי המשחק המוכרים בעולם, בהם Unreal Engine 4 ו-Unity.
לצד עדכון DLSS 2.3 מכריזה היום NVIDIA על הדור הבא של פיצ'ר NIS (ר"ת NVIDIA Image Scaling). הטכנולוגיה, שהוצעה עד היום כדרייבר הניתן לשימוש באמצעות לוח הבקרה של NVIDIA בלבד, תאפשר מעתה שימוש קל ומשופר ביכולות הפיצ'ר, הודות להתממשקות מלאה עם תוכנת GeForce Experience.
הפיצ'ר המשופר יציע יכולות Image Scaling משופרות, המגבירות את הביצועים באופן משמעותי הודות לאלגוריתם משופר המאפשר יכולות עיבוד וחידוד תמונה מתקדמות. כמו כן, טכנולוגיית NIS תהיה זמינה מעתה כערכת פיתוח (SDK) ב-GitHub, ותוצא למפתחים בפורמט קוד פתוח – כך שניתן יהיה לשלב את יכולות הטכנולוגיה גם בשימוש עם כרטיסי מסך שונים, על גבי מגוון רחב של פלטפורמות.
לבסוף מכריזה החברה על ICAT (ר"ת Image Comparison & Analysis Tool). הכלי החדש יאפשר ליוצרי תוכן וגיימרים לבצע השוואות איכות תמונה של צילומי מסך וסרטונים ממשחקים בקלות, על ידי יכולות השוואה של עד 4 צילומי מסך או סרטונים, באמצעות סרגלי השוואה ייעודיים המציגים את השינוי הגרפי זה לזה צד באופן קל לשימוש. יהיה ניתן לבצע זום-אין אל חלק מסוים בתמונה או בסרטון על מנת להציג את השינויים זה לצד זה וברמה הגבוהה ביותר, ובכך לבחון את הבדלי הגרפיקה בזמן השימוש בטכנולוגיות השונות.
ICAT זמינה היום להורדה בחינם דרך אתר החברה.