חדשות : Samsung משיקה את מוצרי ה-Bespoke לשנת 2023

סמסונג הציגה זו השנה השלישית ברציפות את אירוע Bespoke Life, שמטרתו להציג את העדכונים האחרונים בקו מוצרי Bespoke.  האירוע נערך בסיאול בסימן של קיימות ואקולוגיה.  סמסונג שואפת לצמצם את פליטות הפחמן ממוצריה לכל אורך חייהם. בין המוצרים שהשיקו באירוע : שואב אבק Bespoke Jet AI ומקרר ארבע דלתות Bespoke 4 Door Flex.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

אקולוגיה לצד טכנולוגיות לשיפור איכות החיים

הקונספט של Bespoke Life נוצר מתוך אמונה שעתיד נקי יותר מתחיל עם המכשירים הביתיים. לכן, אירוע Bespoke יתמקד השנה במאמצים שסמסונג משקיעה לצמצום פליטות הפחמן לאורך כל מחזור חיי המוצר. באירוע יושק גם מסנן ה-Less Microfiber החדש המציע פתרון לצמצום פליטות המיקרופלסטיק במהלך מחזורי הכביסה.

סמסונג משקיעה בכל שלב במחזור חיי המוצר, משלב הייצור עד לשלבי ההפצה, השימוש והמחזור, זאת במטרה להפחית את השימוש באנרגיה ואת פליטות הפחמן הדו-חמצני. בין מאמצי החברה ניתן למנות את ההפעלה של מרכז מיחזור בלולאה סגורה, שילוב של חומרי פלסטיק ביולוגיים (ביו-פלסטיק) העשויים מתוצרי פסולת נפט בסלי האחסון של מקררי Bespoke ואת הרחבת השימוש ברשתות דיג ממוחזרות. המוצרים המוגמרים נשלחים למשתמשים באריזות האקולוגיות של סמסונג, שהחלה להחליף את סרטי ההדבקה ועטיפות הפלסטיק במוצרי אריזה מנייר כבר בתחילת השנה.

כחלק מהחזון של סמסונג להיות חברה הדוגלת באיכות הסביבה, סמסונג ממשיכה להרחיב את השירותים שהופכים את החיסכון באנרגיה למשימה פשוטה יותר. מתוך כך, סמסונג מוציאה השנה חמישה מכשירי Bespoke חדשים – וביניהם מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ומזגנים, כמו גם מערכת החימום האקולוגית שלה – עם גרסה משודרגת של מצב AI Energy ביישום SmartThings. גרסה זו תהיה זמינה בקרוב ב-65 מדינות ברחבי העולם.

לצד המאמצים להפחית את פליטות הפחמן והשימוש באנרגיה, סמסונג ממשיכה למלא תפקיד פעיל בהתמודדות עם זיהום המיקרו-פלסטיק. לאחר שפיתחה תוכנית כביסה שמפחיתה את פליטת הסיבים ברמה של עד 54%, סמסונג חברה שוב למותג בגדי הספורט פטגוניה לטובת השקת מסנן Less Microfiber, המסוגל ללכוד עד 98% מהסיבים הזעירים שנפלטים מהבגדים במהלך הכביסה. בהקשר זה, חשוב לציין כי המסנן יכול להפחית את פליטת המיקרו-פלסטיק ב-132 גרם לאדם בשנה – כמות שוות ערך לכשמונה בקבוקי פלסטיק של חצי ליטר. מסנן Less Microfiber זמין עכשיו בקוריאה ובריטניה ויגיע למדינות נוספות ברבעון השלישי של השנה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חיים מחוברים – סוללים את הדרך לבתים היפר-מחוברים

משמעותה של המילה האנגלית Bespoke היא התאמה אישית.

סמסונג פועלת למימוש משמעות המונח Bespoke (התאמה אישית) בתחום מכשירים ביתיים וכאלה הנמצאים בשימוש יומיומי. בין היתר, סמסונג פועלת ליצירת עידן חדש בו קיימים בתים היפר-מחוברים באמצעות שיפור הקישוריות בין כל קווי המוצרים שלה והרחבת הבינה המלאכותית לקטגוריות מוצר נוספות.

השילוב בין השיפורים האחרונים שהכניסה סמסונג ביישום SmartThings לטכנולוגיות הבינה המלאכותית, מאפשר למוצרי Bespoke להציע ללקוחות חוויית שימוש אוטומטית, כאשר המכשירים לומדים את דפוסי השימוש של המשתמשים ומציעים להם אוטומציות אישיות תוך התבססות על תצורת הבית החכם ועל סגנון החיים שלהם.
כמו כן, סמסונג הכריזה על תמיכה באינטרנט אלחוטי בכל מכשירי Bespoke והכנסת קישוריות (כסטנדרט) לכל קווי המוצרים של סמסונג במהלך השנים הקרובות, במטרה שהמשתמשים יוכלו ליהנות בקלות מחוויית השימוש.

עוד הכריזה סמסונג על השקת Bespoke Jet AI — שואב אבק אלחוטי בתצורת מוט, המכשיר החזק ביותר מסוגו שייצרה החברה עד כה והראשון שיאושר לתקן UL (Underwriters Laboratories) של מעבדת הבדיקות העצמאית המוכרת. עם שילוב בין כוח יניקה של 280 ואט לזמן הפעלה של עד 100 דקות בכל טעינה, ה-Bespoke Jet AI מציע את הביצועים הנדרשים לניקוי כל הבית במכה אחת. מצב ניקוי AI עוקב בצורה חכמה אחרי עומס המברשת ולחץ השאיבה, מבדיל בין סביבות ניקוי שונות, סוג הרצפה למשל, ומתאים באופן אוטומטי את ההגדרות השונות, ביניהן גם עוצמת היניקה ומהירות המברשת, במטרה למקסם את ביצועי הניקוי, את זמן השימוש ואת כושר התמרון של השואב. השואב כולל גם תחנת ניקוי חדשה, All-in-One Clean Station, המפיקה זרם ציקלון סיבובי חזק לריקון מידי ואפקטיבי של מכל האבק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חיים מעוצבים – לוקחים את העיצוב האישי לשלב הבא 

מאז השקת קו המוצרים נמכרו כשלושה מיליון מקררי Bespoke. נתון המעיד על העניין הגובר של צרכנים במכשירים שמציעים יותר אפשרויות ממה שהוצע עד כה. קו חשיבה זה לגבי היכולות המתקדמות שמכשירים ביתיים צריכים להציע למשתמשים מלווה את העיצוב של מוצרי Bespoke גם היום.

החל מהשנה כולל קו מוצרי Bespoke 15 קטגוריות מוצר העומדות לרשות צרכנים ב-52 מדינות ברחבי העולם. כל הרחבה של קו המוצרים מספקת לנו הזדמנות לתת מענה לצרכים וסגנונות חיים נוספים. ברוח זו, סמסונג מרחיבה כעת את קו מקררי Bespoke ומשיקה את דגמי Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ לצד דגמים חדשים בתצורת דלת-ליד-דלת ותא הקפאה עליון. מקרר Bespoke 4-Door Flex עם Family Hub+ כולל מסך מגע ללא מסגרת בגודל 32 אינץ', כמעט פי שניים מהדגם הקודם, ומציע יכולת לבצע מספר פעולות במקביל לשימוש נוח, יעיל ומהנה יותר. הדגמים החדשים בתצורת דלת-ליד-דלת ותא הקפאה עליון מציגים את טכנולוגיית אחסון המזון המתקדמת ביותר של סמסונג עם פאנלים קדמיים מינימליסטיים ואלגנטיים במגוון צבעים וגימורים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.