חדשות : Samsung משיקה בישראל את מקררי ה-Family Hub בעלי מסך מגע ורמקול מובנה

סמסונג  ישראל ו"סמליין" היבואנית הרשמית בישראל משיקות את סדרת מקררי Samsung Family Hub, המציגה  מהפכה בדרך בה אנו משתמשים במקרר. סדרת המקררים החדשה בעלת עיצוב ייחודי וחדשני, עם מסך מובנה הכולל מערכת סאונד עוצמתית, המשמש כמערכת בידור חכמה הכוללת מגוון רחב של תכונות מתקדמות המשתלבות בצורה חלקה בחיי היום יום והופכות את המטבח למרכז הבית. 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סדרת המקררים Family Hub מצוידת  במסך מגע LCD ענק המשמש כמרכז בקרת השליטה הראשי של המקרר. כמו כן, מסך המגע מאפשר למשתמשים גישה לאינטרנט למגוון אפליקציות שונות, ואפילו Bixby.  מסך המגע מתחבר בקלות לטלפון הנייד, לטלוויזיה או לטאבלט  ומציע חידוש משמעותי ברמת הפונקציונליות והעיצוב שלו וזאת בהשוואה למכשירי חשמל אחרים בשוק.

ניהול אינטראקטיבי של משק הבית והמשימות הביתיות

הטכנולוגיה החדשנית של Family Hub מציעה מנעד רחב של  אפליקציות חכמות וטכנולוגיות מתקדמות אשר נועדו לפשט משימות יומיומיות ולייעל את פעילות משק הבית. אחת מהתכונות העיקריות היא ניהול מלאי המצרכים הביתי, דבר זה מתבצע על ידי שלוש מצלמות קטנות ואיכותיות, הממוקמות בתוך המקרר ומצלמות את תכולתו כאשר הדלת נסגרת, הדבר מסייע למשתמשים לסקור את תכולת המקרר דרך המסך ללא פתיחת דלתות המקרר והכי חשוב מרחוק בזמן קניות, באופן פשוט ונוח דרך הטלפון הנייד.

סדרת  ה- Family Hub מאפשרת להיות מחוברים און ליין : לצפות במתכונים, ניטור מזג האוויר, גישה למיילים, ניהול יומן ועוד. מסך המגע משמש גם כלוח מודעות דיגיטלי המאפשר לבני המשפחה להשאיר הודעות, לשתף תמונות, פתקים ,לצפות בסרטונים ועוד.  

השתכללותן של מערכות הבידור הביאו לרצון להכניסן גם לתוך המטבח, המהווה כיום את מרכז ההתרחשויות בבית. הטכנולוגיה המתקדמת של מקרר ה-Family Hub מאפשרת להזרים שירים ותוכניות רדיו נבחרות דרך יישומים כמו SPOTIFY תוך שימוש ברמקולים המובנים במקרר. המקרר גם יכול להתחבר לרמקולים אלחוטיים חיצוניים מבוססי Bluetooth ולהפיק צלילים שיכולים להגיע לכל חלקי הבית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

תכונות מתקדמות, אחסון חכם וטריות מזון

Beverage Center הינו בר שתייה מובנה ומוסתר במקרר לעיצוב עכשווי ומתקדם של המטבח.  מערכת המים כוללת פיה למילוי כוס ופיצ'ר 1.4 ליטר עם מילוי אוטומטי להגשה, מערכת קרח אוטומטית במקפיא השמאלי כוללת שני יצרני קרח נפרדים לקוביות גדולות וקוביות יהלום.

סדרת המקררים של Family Hub מצטיינת באחסון ושימור המזון וצריכת אנרגיה חכמה:

סדרת ה- Family Hub, שמה דגש גם על שמירת טריות המזון בעזרת מערכת קירור משולשת (Triple Cooling). טכנולוגיית Triple Cooling הכוללת שלושה מאיידים וחיישנים חכמים, שומרת על רמות לחות מאוזנות בכל חלקי המקרר ומאפשרת שמירה על טמפרטורה מדויקת יותר. באמצעות מערכת זו מתאפשרת הזרמת אוויר  קר לכל אחד מהתאים בנפרד, לקבלת טמפרטורה  אופטימלית  תוך כדי שמירה על לחות של כ 70% המיטבית לשמירה על מוצרי המזון לזמן ארוך יותר.

טכנולוגיית FlexZone המתקדמת מאפשרת להעביר את תא ההקפאה הימני התחתון של המקרר  מהקפאה  לקירור עם בחירה בין חמש הגדרות טמפרטורה בהתאם לצורך: תא המקפיא יכול להפוך בלחיצת כפתור להפוך ממקפיא למקרר, לתא להקפאה קלה או לתא לקירור מהיר ואפילו למקרר יינות.  

Inverterמדחס אינוורטר BLDC ללא פחמים לחסכון מרבי בצריכת חשמל ואמינות לאורך שנים

התורמת לחיסכון של כ 10% בצריכת האנרגיה.

Flex Crisper– מגירת ירקות חכמה ההופכת למגירת צינון 0 מעלות בלחיצת כפתור

Crisper+מגירת ירקות ופירות המונעת איבוד לחות ושומרת על טריותם לאורך זמן

Silver Nanoטכנולוגיה המונעת ומחסלת ב- 99% התפתחות בקטריות, מונעת היווצרות ריחות לא נעימים במקרר ושומרת על אורך חיי המדף של המוצרים.
MultiFlow+ מערכת פיזור אויר משופרת בתא הקירור ובתא ההקפאה לקירור באופן שווה ואחיד בכל תאי המקרר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

פונקציית שבת מהדרין מובנת– בחירה של מצב שבת על המסך החכם ובמקביל כיבוי  באמצעות כפתור מכני בחלק העליון של הדלת (לצורך ביטול יש לעשות את התהליך ההפוך)

קובי בש מנהל חטיבת Consumer Electronics  בסמסונג ישראל: "בעבר מקרר שימש כמקום לקירור ואחסון מזון, אך עם הזמן הוא הפך למרכז הבית וללוח המודעות המשפחתי, מקום לשיתוף תזכורות, תמונות, יצירות ורשימות קניות. ראינו את הפוטנציאל ונענינו לאתגר עם מקרר שמגדיר מחדש את הקטגוריה. אנחנו שמחים להציג לראשונה את סדרת  מקררי Family Hub™, כחלק מהמחויבות של סמסונג להביא חידושים משמעותיים לענף מכשירי החשמל הביתיים" .

ירון מרקוביץ, משנה למנכ"ל סמליין: "סמליין גאה להשיק את הדור הבא בתחום המקררים בישראל ובעולם, מקרר משפחתי חכם, המציע את הטכנולוגיה החדשנית ביותר אך לא מתפשר על נוחות השימוש וההתאמה למשפחה הישראלית. מתוך הניסיון רב השנים עם הצרכן המקומי, אנו עדים לרצון הגובר לטכנולוגיות חכמות ויעילות יחד עם הדרישה ליותר ויותר נפח אחסון. אנו רואים בסדרת Family Hub בשורה של ממש בתחום מוצרי החשמל למטבח, כיאה ללב הפועם שהוא המקרר בכל בית".

דגמים, מחירים, צבעים וזמינות

המקרר החכם של Samsung Family Hub עם קיוסק מלא, בנפח כללי 690 ליטר (דגם RF77A9775SR) מחירו המומלץ לצרכן 21,990 ₪.

המקרר החכם Samsung Family Hub עם קיוסק מלא בנפח כללי 873 ליטר (דגם RF87A9771B1) מחירו המומלץ לצרכן  23,990 ₪.

צבעים: פלטינום סטיל מוברש  ושחור פחם מט מוברש.

סדרת המקררים זמינה עכשיו בחנויות החשמל המורשות.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.