חדשות : סמסונג תחשוף בתערוכת MWC את חזון הגלקסי AI ואת ה-Galaxy Ring

ברצלונה, ספרד – 25 בפברואר 2024 – Samsung Electronics Co. Ltd פותחת צוהר לחוויות חדשות במובייל עם Galaxy AI. בכנס Mobile World Congress 2024, שיצא לדרך היום בברצלונה. המבקרים בדוכן Samsung יזכו להתנסות ממקור ראשון ב-Galaxy AI על כל מוצרי Galaxy, ובראשם סדרת Galaxy S24 שסוללת את הדרך לעידן חדש של AI בנייד. Galaxy AI יורחב גם לכל תיק המוצרים של Samsung שיציע עכשיו פרודוקטיביות חכמה עם סדרת Galaxy Book4, בריאות חכמה עם סדרת Galaxy Watch6 וכן את טבעת Galaxy Ring שתוצג לראשונה בפומבי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

"המוצרים והחידושים האחרונים של Galaxy מגייסים את יכולות ה-AI במובייל בכדי לפתוח בפני המשתמשים אפשרויות חדשות בחיי היומיום", אמר טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת Mobile eXperience ב-Samsung Electronics. "בכנס MWC הקרוב, אנחנו מתרגשים להציג את Galaxy AI בכל המוצרים שלנו, כולל סדרת Galaxy S24, שמוכיחה עד כמה יכולים המכשירים האלה להוביל אותנו לעתיד טוב, חכם ומחובר יותר".

מציגים עידן חדש של בינה מלאכותית בניידים

Samsung תציג את תכונות ה-AI של סדרת Galaxy S24, תכונות המעודדות תקשורת ויצירתיות במגוון דרכים, כפי שאפשר לראות בתרחישי יומיום בדוכן התערוכה. זה כולל תכונות כמו Live Translate, המתבססת על AI מקומי במכשיר להסרת כל מחסומי השפה עם תרגום מיידי דו-כיווני של שיחות טלפון. Circle to Search של Google מאפשר חיפוש קל, מהיר ואינטואיטיבי יותר, לחקירה וגילוי במחוות יד פשוטה. עוד בתצוגה אפשר למצוא את Note Assist שמפשט ומסדר טקסטים מורכבים, ואת Generative Edit, עורך הקורא לחירות יצירתית ומאפשר למשתמשים לשנות בקלות את הגודל או המיקום של אובייקטים בתמונה.

Samsung הקצתה למבקרים גם חלל מיוחד שבו יוכלו לבדוק את ביצועי המצלמה המרשימים של סדרת Galaxy S24. אזור התצוגה שמזכיר אולם קונצרטים, מאפשר למבקרים לצלם תמונות תקריב של חפצים קטנים המונחים על במה כדי לבחון את יכולות צילום הלילה של סדרת Galaxy S24 ששודרגו, ועכשיו הן מציעות גם יציבות רבה יותר בתאורה חלשה הודות למנוע ה-AI, ProVisual.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

היכולות של Galaxy AI יורחבו בקרוב גם לדגמים קיימים של Galaxy, כולל סדרות Galaxy Z Fold5, Z Flip5 ו-Tab S9 וכן Galaxy S23 ו-S23 FE. בנוסף, Samsung מציעה למבקרים הזדמנות לחוות ממקור ראשון את הפרודוקטיביות המשופרת של סדרת Galaxy Book4, שאמורה לצאת לשוק העולמי ב-26 בפברואר. תכונות הקישוריות שמוצגות בדוכן של Samsung, ממחישות את יכולותיהם של מכשירי Galaxy בכל מה שקשור להגדלת הפרודוקטיביות של משתמשים ללא מאמץ. בין השאר הם יוכלו למשל, לערוך ולהעביר בקלות תמונות וסרטונים בין מכשירי Galaxy S24, Galaxy Book4 ו-Galaxy Tab S9.

חוויות בריאות מחוברות יותר עם בינה מלאכותית

Samsung תציג ב-MWC את קו מוצרי הבריאות החכמים שלה ותציע למשתמשים חוויות בריאות רציפות, מותאמות ואישיות הודות לכוחה המהפכני של הבינה המלאכותית, ועכשיו על מגוון רחב יותר של מכשירים. כחלק מתיק המוצרים הזה, גם ה-Galaxy Ring זוכה כאן להופעת בכורה כמקדמת בריאות חדשה שמפשטת את תחזוקת בריאות הגוף והנפש ביומיום, ומקדמת אורח חיים חכם ובריא עם פלטפורמת הבריאות הדיגיטלית – Samsung Health.

Samsung צפויה להציג גם את תכונות הבריאות החכמות שייצאו בקרוב. ביניהן, My Vitality Score שמציע תובנות בריאותיות אישיות תוך התייחסות למספר רב של גורמים כגון שינה, פעילות, דופק ושינויים בקצב הלב, ולצידו ה-Booster Card, כרטיס הבוסטר שהופך כל יום לבריא יותר עם מעקב אחרי יעדים מוגדרים והפקת תובנות ברות יישום. מבקרים יוכלו לראות את מלוא היתרונות של תכונות אלה בשעוני Galaxy Watch6 המחוברים למכשירי Galaxy S24 עוד לפני השקתן בהמשך השנה.

Samsung מציגה גם כיצד ניתן להפוך את הבית למקום בריא יותר תוך התבססות על הסביבה הטכנולוגית של SmartThings. ניתן למשל, לכבות ולהדליק את התאורה באופן אוטומטי כדי לשפר את איכות השינה או להגדיר תזכורות לנטילת תרופות ותוספי תזונה. משתמשים יכולים גם לעקוב אחרי תרגילים ולמדוד בזמן אמת את הדופק ואת שריפת הקלוריות תוך צפייה בסרטון כושר בטלוויזיה המחוברת, והכל בו זמנית.   

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.