השקה : Samsung חושפת את סדרת ה-GALAXY S24

סן חוזה, קליפורניה – 17 בינואר 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. חשפה היום את סדרת Galaxy S החדשה :  Galaxy S24, Galaxy S24+ ו- Galaxy S24 Ultra  והציגה חוויות שימוש חדשניות המבוססות AI. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, מצליחה סדרת ה- Galaxy S24  לסלול דרך חדשה לאופן בו אנשים ישתמשו במכשירים ניידים.

Galaxy  AI (הבינה המלאכותית) בסדרת גלקסי החדשה, מעצימה את חווית השימוש ובאה לידי ביטוי ברבדים רבים החל מתרגום חכם של שיחות והודעות, דרך מתן חופש יצירתי הודות למנוע ה- ProVisual ועד מנוע חיפוש חדשני והמהפכני.

"סדרת Galaxy S24 משנה את האופן בו אנו מתקשרים עם העולם ומציתה דור חדש בתחום המובייל," אמר טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת Mobile eXperience ב-Samsung Electronics. עוד הוסיף "אנחנו שמחים לראות כיצד בני אדם ברחבי העולם משדרגים את חייהם באמצעות Galaxy AI  ".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

העצמת חוויות היום יום

טכנולוגיית Galaxy AI נועדה בכדי לשפר ולייעל  כל חלק בחיי היום-יום, בדגש על התפקיד החשוב ביותר של המכשיר הנייד – התקשורת. כשאתם צריכים לתקשר ולהתגבר על מחסומי שפה, סדרת Galaxy S24 תסייע לתקשר ולהתגבר על מחסומי השפה בקלות באמצעות 'תרגום חי' (Live Translate). התוכנה מאפשרת תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר ללא יישומים חיצוניים ותוך שמירה על פרטיות השיחה (השירות תומך כעת ב13 שפות, ללא השפה העברית).

בעזרת תכונת ה'מתורגמן' (Interpreter) ניתן לתרגם בן רגע שיחות בזמן אמת בתצוגת מסך מפוצל, כך שאנשים בשני הקצוות יוכלו לקרוא את תמלול הטקסט של דברי האדם השני. התכונה פועלת אפילו ללא שימוש בנתונים סלולריים או Wi-Fi. (השירות תומך כעת ב13 שפות, ללא השפה העברית).

במהלך כתיבת הודעות ושימוש ביישומים אחרים, התכונה מסייע כתיבה (Chat Assist) יכולה לסייע בהתאמת הנימה הקולית הנכונה לשיחה: למשל הודעה מנומסת לעמית לעבודה או משפט קצר וקליט לפוסט ברשת חברתית. טכנולוגיית AI המובנית במקלדת Samsung יכולה גם לתרגם הודעות טקסט, הודעות דוא"ל ועוד, בזמן אמת וב-13 שפות. במהלך נהיגה במכונית, תכונת 'Android לרכב' (Android Auto) תסכם באופן אוטומטי את ההודעות הנכנסות ותציע תגובות ופעולות רלוונטיות, למשל שליחת זמן הגעה משוער, וזאת על מנת שהמשתמשים יישארו מחוברים , אך ימשיכו להתרכז בכביש.  

גם שמירה על סדר וארגון מקבלת שדרוג הודות לתכונה "מסייע הערות"  (Note Assistב-Samsung Notes. התכונה מציעה סיכומים הנוצרים באמצעות AI, יצירת תבניות המייעלות את השימוש בעזרת פורמטים מוכנים מראש ויצירת רקעים המאפשרים להבחין בהערות בקלות בעזרת תצוגה מקדימה קצרה.

התכונה 'סיוע בתמלול' (Transcript Assist)  משתמשת ב-AI ובטכנולוגיה להמרת דיבור לטקסט כדי לתמלל, לסכם ואפילו לתרגם הקלטות קוליות, גם אם  יש כמה דוברים.  התכונה תתרגם ותתמצת כל דובר בשיחה ובסדר כרונולוגי  (השירות זמין ב13 שפות, לא כולל השפה העברית).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לחצו להגדלה

סדרת מכשירי Galaxy S24 לא מחדשת רק בתחום התקשורת, אלא גם משדרגת גם את מנגנון החיפוש.  הסדרה החדשה מציינת אבן דרך בהיסטוריית החיפושים, כאשר היא מציגה בפעם הראשונה מכשיר נייד הכולל תכונה אינטואיטיבית בשם 'הקפה וחיפוש' (Circle to Search) ב-Google.

בכדי לאפשר למשתמשי Galaxy כלי חיפוש חדש ושימושי, Galaxy פנתה אל  Google, המובילה את תחום החיפוש, ופתחה מגוון הזדמנויות חדשות להכרת העולם באמצעות פעולה פשוטה. בלחיצה ארוכה על לחצן הבית, תוכלו להקיף, להדגיש, לשרבט ולהקיש על כל דבר על המסך של Galaxy S24 כדי לראות תוצאות חיפוש מועילות ואיכותיות. אם תבחינו בנוף יפה ברקע של פוסט שפרסם חבר ברשת חברתית, או תיתקלו בעובדה מפתיעה ב-YouTube Shorts, תוכלו לקבל במהירות פרטים נוספים – בלי לצאת מהיישום שבו אתם משתמשים. ובהתאם למיקום שלכם, בחיפושים מסוימים תוכלו לראות אפילו סקירות המבוססות על AI גנרטיבי שמספקות הקשר ומידע שימושי שנלקחו מרחבי הרשת, ולשאול שאלות מורכבות ומפורטות יותר.

בטאו את היצירתיות שלכם וגלו את העולם בדרכים חדשות

מנוע ה-ProVisual של Galaxy S24 מכיל מערך מקיף של כלים מבוססי-AI המחוללים מהפך באפשרויות צילום התמונות בכל שלב בתהליך – החל מתכנון הפריים וכלה בשיתוף ברשתות חברתיות. אתם יכולים לשכוח מתמונות מטושטשות שצולמו מרחוק ביד רועדת. מערכת Quad Tele של Galaxy S24 Ultra, שכוללת עדשה חדשה עם זום אופטי 5x, פועלת עם חיישן של MP 50 כדי לאפשר ביצועים באיכות אופטית במהלך תקריב עם זום של 2x, 3x, 5x ועד 10x, הודות לחיישן Adaptive Pixel. הודות לכך מתקבלות תמונות צלולות גם בתקריב של 100x עם זום דיגיטלי משופר.

הודות ליכולות משודרגות של צילום הלילה, ה-Space Zoom במכשירי Galaxy S24 מפיק תמונות וסרטונים באיכות גבוהה בכל התנאים, אפילו בתקריב. צלמו תמונות בהירות יותר בתנאי תאורה עמומה באמצעות גודל פיקסל משופר של 1.4um  ב-Galaxy S24 Ultra, שגדול יותר ב-60% בהשוואה לדגם הקודם. עוד אפשר למצוא ב-Galaxy S24 Ultra פחות  טשטוש הודות למייצב התמונה האופטי (OIS) הרחב ולפיצוי המשופר על רעידות מצלמה. להקלטת סרטונים, המצלמה הקדמית והמצלמה האחורית מצוידות ב-ISP Block ייעודי להפחתת רעש, וסדרת Galaxy S24 מנתחת את המידע מחיישן הג'ירו כדי להבחין בין התנועות של המצלם לאלה של מושא הצילום. יכולת זו מאפשרת הפחתה אפקטיבית יותר של רעשים וצילום ברור של סרטונים בחושך, אפילו מרחוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

כלי העריכה של Galaxy AI מאפשרים להעצים את חוויה הצילום ולהפיק תמונות מרהיבות באמצעות עריכות פשוטות, כמו מחיקת פרטים, שינוי מיקוד ושיפור איכות התמונות. כדי לשפר את התמונות ביתר קלות ויעילות, 'הצעת עריכה' (Edit Suggestionמשתמשת ב- AI ומציעה את השינויים המתאימים ביותר לכל תמונה. כדי לתת למשתמשים עוד יותר שליטה וחופש יצירתי, 'עריכה גנרטיבית' (Generative Edit) יכולה להשלים חלקים ברקע של התמונה באמצעות AI גנרטיבי. כאשר התמונה מעוקמת, טכנולוגיית AI משלימה את הפרטים החסרים בשוליים. במידה ותרצו להזיז מעט את האדם או האובייקט בתמונה כדי שיהיו במיקום המושלם, טכנולוגיית AI מאפשרת למשתמשים לשנות את המיקום של האובייקט הרצוי ויוצרת במקומו רקע שנראה טבעי לחלוטין. בכל פעם שמכשירי Galaxy S24 משתמשים ב-AI גנרטיבי לשיפור איכות התמונה, מופיע סימן מים על התמונה ובמטא-נתונים. אם תרצו להאט סרטון שיש בו שלל התרחשויות, תוכלו להשתמש בתוכנת 'הילוך איטי מיידי' (Instant Slow-mo) שמייצרת פריימים נוספים על סמך תנועות כדי להאט בצורה חלקה רגעים גדושי אקשן ליצירת סרטון מפורט יותר.

כדי להבטיח שהתמונה תיראה מרהיבה בכל שלב, טכנולוגיית Super HDR מציעה תצוגות מקדימות מציאותיות עוד לפני הלחיצה על הצמצם. אומנם תיעוד זיכרונות הוא תכונה חיונית בטלפון, אבל גם שיתוף הזיכרונות עם העולם הוא לא פחות חשוב. לכן עכשיו גם יישומים חיצוניים של רשתות חברתיות יכולים להפיק את המרב ממערכת המצלמות של Galaxy המבוססת על AI. תכונות הפרימיום של המצלמה בסדרת Galaxy S24 פועלות בהדדיות מלאה עם יישומים לנייד, כמו Instagram וזאת באיכות HDR כדי לשדרג את חוויית השיתוף ברשתות החברתיות. כשתרצו למצוא תמונות בגלריה או ביישום של רשת חברתית, התמונות יוצגו באיכות Super HDR עם טווחי בהירות, צבע וניגודיות מציאותיים יותר, מכיוון שהמערכת מנתחת את החלקים המודגשים בתמונות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

לחצו להגדלה

חוויית שימוש חכמה מתמיד ב-Galaxy, המבוססת על ביצועי פרימיום

כאשר טכנולוגיית AI הופכת לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום, עוצמת הביצועים צריכה להיות מצוינת בכדי לעמוד בדרישות החדשות.  בכל פעולה שתעשו, בין אם זה משחק, הקלטה או עריכת סרטונים,  סדרת הGalaxy S24 תעניק למשתמשים חוויית שימוש מצוינת הודות לשיפורים בערכת השבבים, בתצוגה ועוד. מכשיר Galaxy S24 Ultra מצויד בפלטפורמה לניידים Snapdragon® 8 מדור 3 ל-Galaxy. ערכת השבבים הזו מותאמת במיוחד למשתמשי Galaxy, והיא כוללת שיפורים משמעותיים ביחידת ה-NPU כדי להציע עיבוד AI יעיל. שלושת הדגמים מסדרת  Galaxy S24מספקים קצבי ריענון אדפטיביים של 1-120 Hz שמשפרים את יעילות הביצועים.

חוויית הגיימינג ב-Galaxy עוצמתית יותר הודות לשיפורים בחומרה ובתוכנה. כל הדגמים בסדרת Galaxy S24 מצוידים במערכת לבקרה תרמית מיטבית עם תא אדים מקסימלי הגדול יותר פי 1.9. המערכת משפרת את הטמפרטורה החיצונית של המכשיר ומגבירה את עוצמת הביצועים לאורך זמן. ניתוב קרניים תומך ברכיבים חזותיים מציאותיים עם אפקטים של צל והשתקפות. והודות לשיתוף פעולה עם חברות מובילות בתעשיית הגיימינג, המשתמשים יוכלו ליהנות ממשחקי המובייל הפופולריים ביותר בעולם שהותאמו במיוחד לסדרת המכשירים החדשה. 

הרכיבים החזותיים נראים תוססים ומושכים יותר על גבי מסך  Galaxyהבהיר מתמיד. המסך בסדרת מכשירי Galaxy S24 מגיע לבהירות שיא של 2,600 ניטים ומציע נראות משופרת בתנאי חוץ הודות לטכנולוגיית Vision Booster.

Corning® Gorilla® Armor במסך של Galaxy S24 Ultra מצויידת  בשיפורים אופטיים ובוצע בה שינוי ברמה המולקולרית, במטרה לשפר את העמידות ב-50% ולהקנות לה חסינות גדולה פי 4 בפני שריטות. הזכוכית מקטינה באופן משמעותי את ההשתקפות בשיעור של עד 75% במגוון רחב של תנאי תאורה, ומבטיחה חוויית צפייה חלקה ונוחה.

למכשירי סדרת Galaxy S24 נוספו שיפורים בעיצוב הכוללים מסגרות אחידות ודקות, המאפשרות להיסחף בקלות בכל חוויית צפייה ולמעשה מגדילות את שטחי המסך באותם מפרטי הגודל: מסך בגודל 6.7 אינץ' ב-Galaxy S24+ ומסך בגודל 6.2 אינץ' ב-Galaxy S24. ב-Galaxy S24 Ultra יש מסך שטוח יותר בגודל 6.8 אינץ' שתומך גם בצפייה וגם בפרודוקטיביות משופרות. כמו כן, Galaxy S24+ תומך עכשיו באותה רמת QHD+ הקיימת ב-Galaxy S24 Ultra.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

טכנולוגיה מדויקת ואלגנטיות בכל פרט

Galaxy S24 Ultra הוא הטלפון הראשון של Galaxy עם  מסגרת טיטניום המעניקה לו עמידות ואריכות ימים. ל-Galaxy S24 Ultra יש גוף דק יותר באופן משמעותי המאפשר ליהנות מחוויה טובה יותר תוך כדי תנועה, הודות לאחיזה נוחה. העיצוב האחוד (One-mass) והיעיל של Galaxy S24+ ו-Galaxy S24 יוצר מראה אסתטי יותר, הודות לחיבור נטול תפרים בין הפאנל האחורי למסגרת של המכשיר.

סדרת Galaxy S24 מגיעה בארבעה גוונים טבעיים בהשראת מינרלים מן הטבע.

דגם Galaxy S24 Ultra מגיע בצבעי טיטניום :אפור, שחור, סגול וצהוב.

Galaxy S24+ ו-Galaxy S24 מגיעים בצבעי טיטניום : אפור, שחור, סגול וצהוב.

אבטחה ופרטיות מתקדמות מעצימות את האמון ויכולת הבחירה של המשתמשים

הודות ל-Samsung Knox, פלטפורמת ההגנה הרב-שכבתית והמאובטחת של Galaxy, מכשירי Galaxy S24 מגנים על מידע חיוני ומפני נקודות תורפה באמצעות חומרה מאובטחת מקיפה, מזהים איומים בזמן אמת ומציעים הגנה שיתופית.

המחויבות ארוכת השנים של Samsung לספק למשתמשים אפשרות בחירה ושליטה במכשיר ממשיכה לעידן ה-AI. משתמשי סדרת ה-  Galaxy S24 נהנים משליטה מלאה בכמות הנתונים שתשמש לשיפור חוויות ה-AI, באמצעות הגדרות בינה מתקדמת (Advanced Intelligence) המאפשרות להשבית עיבוד נתונים מקוון המיועד לשימוש בתכונות AI.

החזון של Knox Matrix לעתיד מאובטח, מקושר ונטול סיסמאות נתמך גם על ידי מפתחות גישה (Passkey). מפתחות הגישה מעניקים גישה נוחה ומאובטחת באמצעות פרטי כניסה דיגיטליים לאתרים וליישומים שבהם המשתמשים רשומים בכל המכשירים המהימנים שלהם, במטרה להגן מפני התקפות "פישינג". הגנה משופרת על נתונים (Enhanced Data Protection) מציעה הצפנה מקצה לקצה כאשר משתמשים מגבים, מסנכרנים או משחזרים את הנתונים שלהם ב-Samsung Cloud, ולכן משתמשי Galaxy S24 יכולים להתחבר למכשירים אחרים בזמן שהמכשיר שלהם נותר מסונכרן ומאובטח. בזכות ההגנה הזו, ניתן להצפין או לפענח את הנתונים רק במכשיר של המשתמש, כך שהם לא יהיו גלויים לאיש מלבד המשתמש עצמו, אפילו אם השרת נפרץ או פרטי החשבון נגנבו. ואם הגישה למכשיר המהימן אובדת, קוד שחזור יכול לעזור למנוע אובדן נתונים. סדרת Galaxy S24 מוגנת גם באמצעות רשימה ארוכה של תכונות אבטחה ופרטיות חדשות של Samsung כולל Knox Vault, לוח בקרה של אבטחה ופרטיות (Security & Privacy Dashboard), Auto Blocker, Wi-Fi מאובטח (Secure Wi-Fi), Private Share, מצב תחזוקה (Maintenance Mode) ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

השלב הבא במסע הסביבתי של Samsung

יצירת קטגוריה חדשה של חוויות בנייד כרוכה גם בעיצוב ובאריזה מחדש של טכנולוגיית Galaxy, במטרה לעשות יותר עם פחות משאבים למען השמירה על הסביבה וכדור הארץ. מכשירי Galaxy S24 ממשיכים להכיל מגוון חומרים ממוחזרים על ידי שימוש בפלסטיק, זכוכית ואלומיניום ממוחזרים ברכיבים הפנימיים והחיצוניים. הסדרה גם לוקחת את המאמצים צעד אחד קדימה. לראשונה, מכשירי Galaxy S24 כוללים רכיבים שעשויים מקובלט ומיסודות נדירים ממוחזרים. ב-Galaxy S24 Ultra, נעשה שימוש ב-50% לפחות של קובלט ממוחזר בסוללה וב-100% יסודות נדירים ממוחזרים ברמקולים.

סדרת Galaxy S24 היא גם סדרת Galaxy S הראשונה שעוצבה עם פלדה ופוליאוריתן תרמופלסטי (TPU) ממוחזרים. Galaxy S24 Ultra מכיל לפחות 40% פלדה ממוחזרת ברמקולים, ולפחות 10% TPU ממוחזר לפני שימוש בלחצני הצד ועוצמת הקול. כמו כן, כל מכשיר בסדרת Galaxy S24 מגיע באריזה שעשויה מ-100% נייר ממוחזר.

סדרת Galaxy S24 קיבלה אישור של UL ECOLOGO® וטביעת הרגל הפחמנית שלה נמדדה ואושרה על ידי The Carbon Trust.

לקראת 2030, Samsung תשלב לפחות חומר ממוחזר אחד בכל מודול של כל מוצר נייד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הטבת הזמנה מוקדמת, מחירים מומלצים לצרכן  והשקה בישראל

המזמינים בהזמנה המוקדמת החל מתאריך 17.01.2024 בשעה 20:00 תפתח ההזמנה המוקדמת ואיתה הטבה של שידרוג נפח זיכרון וכיסוי סיליקון מתנה, ו15% הנחה על סדרת שעוני Galaxy Watch 6 .

ההשקה הרשמית בישראל ב 06.02.2024 בקרב המפעילות הסלולריות , רשת חנויות SAMSUNG בישראל, חנות האונליין של SAMSUNG ישראל ואצל המשווקים המורשים.

מחירים 

Samsung-Galaxy-S24-Prices
מחירים - הטבת השקה הכפלת נפח וכיסוי סיליקון צילום גילעד מנדל - לחצו להגדלה

מפרטים טכניים והשוואה ל-S23

Samsung-Galaxy-S24-Specs-Compare
השוואה בין הדגם היוצא ל-S24 צילום גילעד מנדל - לחצו להגדלה

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.