חדשות CES 2022 : סמסונג חושפת את ליין הטלוויזיות לשנת 2022 – NEO QLED, Micro LED ו-LifeStyle

סמסונג, חשפה היום את דגמי הטלוויזיות החדשים ביותר בסדרות MICRO LED, Neo QLED ו-Lifestyle בתערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים (CES) לשנת 2022. הודות לשיפורים באיכות התמונה והשמע, גדלים נוספים של מסכים, אביזרים עם התאמה אישית וממשק משודרג, מסכי 2022 מעוררים לחיים את החזון 'Screens Everywhere, Screens for All' (מסכים בכל מקום, מסכים לכולם), עם תמונות מציאותיות, צליל סוחף וחוויות מותאמות אישית במיוחד.

סדרת ה-MICRO LED: השיא של טכנולוגיית התצוגה

MICRO LED היא טכנולוגיית התצוגה המתקדמת ביותר של Samsung, אשר מציעה איכות תמונה מיטבית הודות ל-25 מיליון נורות לד בגודל מיקרומטר שמפיקות אור וצבע באופן עצמאי, ומספקות חוויה סוחפת הודות לעומק מרשים, לצבעים ססגוניים ולבהירות וניגודיות גבוהות. בתערוכת ה-CES 2022, Samsung תחשוף מסכים בסדרת ה-MICRO LED בשלושה גדלים שונים – 110 אינץ', 101 אינץ' ו-89 אינץ'.

בנוסף לחידושים בחומרה, סדרת ה-MICRO LED של 2022 תומכת בסולם אפור עם עומק של 20 סיביות. כלומר, הדגמים בסדרת ה-MICRO LED יכולים להציג כל פרט ופרט בסצנה, ומאפשרים לכוונן למעלה ממיליון דרגות של בהירות וצבעים בצורה העדינה ביותר כדי לספק חוויית HDR אמיתית. בנוסף, המסכים מציגים 100% ממרחבי הצבעים DCI ו-Adobe RGB, וכתוצאה מכך, צבעים מרהיבים ומציאותיים. הודות ליחס מסך-גוף של 99.99%, סדרת ה-MICRO LED מתאפיינת בעיצוב כמעט נטול שוליים ומספקת ביצועים מהפכניים.

ולבסוף, סדרת ה-MICRO LED מציעה שמישות משופרת וכוללת שפע של תכונות שניתנות להתאמה אישית.

  • תכונת Art Mode מאפשרת לצרכנים להפוך כל חדר לגלריית אומנות, מכיוון שהם יכולים לבחור ולהציג את יצירות האומנות או התמונות הדיגיטליות האהובות עליהם. בנוסף, סדרת ה-MICRO LED 2022 כוללת שתי יצירות דיגיטליות בלעדיות של האמן והמעצב הידוע רפיק אנדול (Refik Anadol).
  • תכונת Multi View מאפשרת למשתמשים להציג תוכן מארבעה מקורות שונים במקביל – מכל אחת מארבע יציאות ה-HDMI, או מכולן יחד – ברזולוציית 4K מושלמת ובמהירות של 120 fps.
  • Dolby Atmos מספקת חוויית שמע סוחפת הודות לערוצי שמע עליונים, צידיים ותחתונים שיוצרים צליל רב-ממדי ועוצר נשימה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

האבולוציה של Neo QLED – מעבד Neo Quantum וחוויית שמע דינמית
הודות למעבד Neo Quantum ולשיפורים בטכנולוגיות התצוגה והשמע, סדרת Neo QLED 2022 תספק תמונות צלולות להפליא וטווח צלילים רחב ככל האפשר. למעשה, מעבד Neo Quantum החדש מציע מיפוי ניגודיות מתקדם בטכנולוגיית BLU (יחידת אור אחורי), ומשפר את רמת הבהירות מ-12 ל-14 סיביות כדי להעניק שליטה רבה יותר במקור התאורה – נורות ה-Quantum Mini LED. הדבר מאפשר לטלוויזיה לשלוט בתאורה ב-16,384 דרגות, מספר הגדול פי ארבעה לעומת 4,096 דרגות בדגם הקודם.

הטכנולוגיה החדשה Shape Adaptive Light מאפשרת למעבד ה-Neo Quantum לעבד קווים, צורות ומשטחים כדי לשלוט בצורת האור הבוקע מנורות ה-Quantum Mini LED, ובכך לשפר את הבהירות והדיוק של כל הצורות המופיעות על גבי המסך. התוצאה היא איכות תמונה יוצאת מן הכלל שמציגה תוכן HDR מעולה. Neo QLED 2022 של Samsung מתאפיינת ב-Real Depth Enhancer, אלגוריתם של איכות תמונה המבוסס על אינטליגנציות מרובות. החידוש הטכנולוגי הזה יוצר תחושה מוגברת של מציאות בכך שהוא מגדיר ומעבד אובייקט המופיע על המסך ביחס לרקע של אותו האובייקט, כדי ליצור תחושה של עומק.

בנוסף, סדרת ה-Neo QLED 2022 של Samsung מתאפיינת במצב EyeComfort, שמתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה/זריחה. כאשר התאורה הסביבתית משתנה, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים יותר ומשנה את רמת האור הכחול בהתאם. הדבר מאפשר ליהנות מחוויית צפייה נוחה יותר בשעות הערב, הודות לרמה נמוכה יותר של אור כחול אשר עשוי להשפיע על איכות השינה.

גם תכונות השמע ב-Neo QLED זוכות לשדרוג משמעותי. בהתבסס על טכנולוגיית OTS (Object Tracking Sound), שמאפשרת לצליל לנוע ברחבי החדר בעקבות האובייקט שעל המסך, מוצרי 2022 יתאפיינו ב-OTS Pro, שכוללת רמקולי up-firing כדי ליצור צליל היקפי עילי. בנוסף, סדרת ה-Neo QLED 2022 מספקת חוויית Dolby Atmos יוצאת מן הכלל, הודות להוספה של ערוצי השמע העליונים החדשים של Samsung. הודות לרמקולים מרובי ערוצים הממוקמים באזורים שונים בטלוויזיה, Neo QLED מספקת צליל דינמי שעוקב אחרי התנועות המתרחשות על המסך מכל זווית.

טלוויזיות Lifestyle עטורות פרסים עם שילוב חלק בין עיצוב לטכנולוגיה
מסכי Lifestyle 2022 של Samsung משלבים היטב בין עיצוב לטכנולוגיה כדי להעניק חוויה ייחודית ומותאמת אישית. הדגמים The Frame, The Sero ו-The Serif מתאפיינים במסך מט חדש שמספק הגנה מפני סנוור, השתקפויות וטביעות אצבעות ומציע חוויית צפייה נעימה ונוחה במיוחד. לכן, מסך המט בטלוויזיות Lifestyle 2022 קיבל שלושה אישורים מה-UL (Underwriter Laboratories) בתור מסך שהוא Reflection Glare Free, Discomfort Glare Free ו-Disability Glare Free.

  • כעת, טלוויזיית The Frame מציעה חוויית צפייה מציאותית ביצירות אומנות מחוץ למוזיאון, הודות למסך מט מובלט בטכנולוגיה שמונעת סנוור ובעלת השתקפות נמוכה. בנוסף, המסך מציע הגנה מפני טביעות אצבעות וכתמים, כך שמשתמשים יוכלו ליהנות מיצירות האומנות האהובות עליהם בתנאים מושלמים. המסגרות קיימות בגדלים הנעים בין 32 אינץ' ל-85 אינץ'.
  • בטלוויזיית The Serif, גוף עם גימור מט ומסך מט משתלבים היטב לכדי עיצוב אייקוני שמתאפיין במראה ובתחושה מעולים. לאחר שהתווסף מסך בגודל של 65 אינץ', כעת טלוויזיות The Serif קיימות בגדלים הנעים בין 43 אינץ' ל-65 אינץ'.
  • טלוויזיית The Sero מציעה חוויית צפייה מיטבית במצב אופקי ובמצב אנכי, הודות למסך מט חדש. תכונת Multi View החדשה במצב אנכי לוקחת את ריבוי המשימות לשלב הבא, כאשר היא מאפשרת למשתמשים לצפות בתכנים שונים במסכים התחתון והעליון במקביל, או לחפש מידע באינטרנט בזמן שהם צופים בתוכן.

 

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.