השקה : חברת Samsung משיקה בישראל את דגמי הטלוויזיות החדשות לשנת 2022

Samsung ישראל וסמליין משיקות בישראל את דגמי הטלוויזיות החדשים של 2022 סדרת הדגל Neo QLED 8K, ה-Frame ו-Freestyle. החידושים האחרונים של Samsung בטכנולוגיות מסך, משקפים את החזון שלה הבא לידי ביטוי במוטו של מסכים בכל מקום, מסכים לכולם. Samsung מזניקה את חוויית הבידור לגבהים חדשים עם מבחר גדול יותר של טכנולוגיות ועיצובים פורצי דרך הנותנים מענה לצורך של הצופים בחוויות מותאמות לטעמים ולהעדפות שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

גם השנה ב-2022 Samsung ממשיכה  להגדיר מחדש את תפקיד הטלוויזיה בבית עם מבחר גדול יותר של טכנולוגיית מסך, תכונות ועיצובים פורצי דרך. הודות לפיתוחים ושדרוגים באיכות התמונה והשמע, גדלים נוספים של מסכים, אביזרים עם התאמה אישית וממשק משודרג, מסכי 2022 מעוררים לחיים את החזון 'Screens Everywhere, Screens for All' . גם אם אתם מעוניינים שהמסך יתמזג העיצוב הקיים וגם אם אתם מעדיפים מסך לחוויית גיימינג מושלמת, סוחפת ומדויקת או שאתם מחפשים פשוט מסך גדול באיכות מרהיבה של 8K לבינגי של סדרות אהובות – ל-Samsung יש מסך בשבילכם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

סדרת ה-Neo QLED: שיא של טכנולוגיית התצוגה ופסגת העיצוב

 סדרת Neo QLED 8K היא גולת הכותרת של Samsung והדור הבא בצבע וניגודיות. כל המוצרים בסדרה מספקים חוויית צפייה דינמית מאוד עם תכונות וטכנולוגיות מסך פורצות דרך ותמונות נאמנות לחלוטין למציאות.

הצופים מוזמנים ליהנות מתכנים מרהיבים עם איכות 8K,  הודות למעבד ה-Neural Quantum Processor 8K המבוסס על בינה מלאכותית. מערך מכשירי ה-8K הצומח של Samsung מאפשר למשתמשים לחבר בקלות את ה-Galaxy S22 החדש, ולהציג תוכן שצולם במקור ברזולוציית 8K על כל מסך Neo QLED 8K של Samsung.

העיצוב פורץ הגבולות בא לידי ביטוי באמצעות עיצוב Infinity One ייחודי הכולל פאנל בעומק של בין  15מ"מ (ב-QN900B)  17 מ"מ (QN700B ו-QN800B)

האבולוציה של Neo QLED – מעבד Neo Quantum וחוויית שמע דינמית

עיבוד עוצמתי: הודות למעבד Neo Quantum ולשיפורים בטכנולוגיות התצוגה והשמע, בין שאתם צופים ביצירה קולנועית מופנמת ואיטית, בשובר הקופות האחרון או באירוע ספורט עמוס אקשן, מעבד ה8K- של Samsung, ה-Neural Quantum, יסחף אתכם לחוויית צפייה עוטפת עם רזולוציה משודרגת ל-8K המפיקה תמונה תלת ממדית באיכות חסרת תקדים.

Neo QLED 8K  מגיעה עם מעבד חדשני Neural Quantum Processor 8K, המעבד כל פיקסל מתוך 33 מיליון פיקסלים בנפרד, משדרגת את התוכן בהתאם לסוג התוכן הספציפי בו אתם צופים, באיכות קרובה ככל האפשר לרזולוציית 8K, כך שתוכלו ליהנות מאיכות צפייה ללא פשרות גם בתכנים המוצגים כיום.

סדרת Neo QLED 2022 תספק תמונות צלולות להפליא וטווח צלילים רחב ככל האפשר. למעשה, מעבד Neo Quantum החדש משפר את רמת הבהירות מ-12 ל-14 סיביות כדי להעניק שליטה רבה יותר במקור התאורה – נורות ה-Quantum Mini LED, הקטנות פי 40 מנורות LED רגילות ומאפשרות צפיפות נורות גבוהה וניגודיות משופרת. הדבר מאפשר לטלוויזיה לשלוט בתאורה ב-16,384 דרגות, (גדול פי 4 לעומת הדור הקודם). להשלמת החוויה בדגמי NEO QLED יש גם ציפוי נגד השתקפויות לצמצום ההפרעות בזמן הצפייה בטלוויזיה.

גם תכונות השמע ב-Neo QLED זוכות לשדרוג משמעותי. בהתבסס על טכנולוגיית OTS (Object Tracking Sound), שמאפשרת לצליל לנוע ברחבי החדר בעקבות האובייקט שעל המסך, מוצרי 2022 יתאפיינו ב-OTS Pro, שכוללת רמקולי up-firing כדי ליצור צליל היקפי עילי. בנוסף, סדרת ה-Neo QLED 2022 מספקת חוויית Dolby Atmos יוצאת מן הכלל, הודות להוספה של ערוצי השמע העליונים החדשים של Samsung. הודות לרמקולים מרובי ערוצים הממוקמים באזורים שונים בטלוויזיה, Neo QLED מספקת צליל דינמי שעוקב אחרי התנועות המתרחשות על המסך מכל זווית.

הצופים יכולים ממש להרגיש את הקול באמצעות השילוב המושלם עם מקרן הקול של Samsung – המאפשר את החיבור האלחוטי המובנה הראשון בעולם בין טלוויזיה חכמה למקרן קול עםDolby Atmos.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

חווית גיימינג פורצת גבולות – חלומם של הגיימרים עכשיו כבר כאן!

סמסונג ממשיכה לפתח טלוויזיות מותאמות לעולמות הגיימינג ומציגה לראשונה טלוויזיה בקצב ריענון של 144 הרץ באיכות 4K, באמצעות מנגנון Motion Xcelerator Turbo Pro, כולל תמיכה ב- FreeSync Premium Pro, וחיבורי HDMI 2.1 הנותנים לגיימרים את חבילת הגיימינג המושלמת.

השנה סמסונג מציגה את הטלוויזיות הראשונות בעולם עם תמיכה בקצב ריענון של 144Hz ב-4K (דגמים 43”/50” QN90B, QN95B).  בנוסף, ממשק הגיימינג של סמסונג נותן את הפתרונות המלאים לחובבי הגיימינג, עם סרגל המציג את הנתונים החשובים כמו FPS, שינוי INPUT LAG ועוד. בנוסף ניתן לשחק בפורמט רחב במיוחד 32:9 כדי לדמות מסך רחב במיוחד המאפשר לראות יותר בתוך המשחק.

בנוסף, בכדי שתוכלו להיות רעננים גם אחרי צפייה מרובה בטלוויזיה, סדרת ה-Neo QLED 2022 של Samsung מתאפיינת במצב Eye Comfort, המתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה/זריחה. כאשר התאורה הסביבתית משתנה, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים ועשירים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

טלוויזיות Lifestyle עטורות פרסים עם שילוב חלק בין עיצוב לטכנולוגיה

מסכי Lifestyle 2022 של Samsung משלבים היטב בין עיצוב לטכנולוגיה כדי להעניק חוויה ייחודית ומותאמת אישית. הדגמים החדשים של  The Frame מתאפיינים במסך מט חדש שמספק הגנה מפני סנוור, השתקפויות וטביעות אצבעות ומציע חוויית צפייה נעימה ונוחה במיוחד. לכן, מסך המט בטלוויזיות Lifestyle 2022 קיבל שלושה אישורים מה-UL (Underwriter Laboratories) בתור מסך שהוא Reflection Glare Free, Discomfort Glare Free ו-Disability Glare Free.

כעת, טלוויזיית The Frame מציעה בנוסף חוויית צפייה מציאותית ביצירות אומנות מחוץ למוזיאון, הודות למסך מט מובלט בטכנולוגיה שמונעת סנוור ובעלת השתקפות נמוכה. בנוסף, המסך מציע הגנה מפני טביעות אצבעות וכתמים, כך שמשתמשים יוכלו ליהנות מיצירות האומנות האהובות עליהם בתנאים מושלמים. המסגרות קיימות בגדלים הנעים בין 32 אינץ' ל-85 אינץ".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

ממשק Smart Hub חדש המוטמע בסדרת המסכים ואפליקציות נוספות לחוויית משתמש אולטימטיבית

דגמי 2022 של הטלוויזיות החכמות של Samsung מגיעות עם ממשק Smart Hub

  • Smart Hub עם בית חכם מובנה: הממשק המובנה בתוך המסכים החדשה יכווין את המשתמשים אל התוכן המועדף עליהם כדי לעזור להם למצוא תכנים חדשים ולהשקיע פחות זמן בחיפושים. בנוסף, הסרגל הצידי ב-Smart Hub מאפשר לעבור בצורה חלקה בין קטגוריות – Media, ו-Ambient – כך שמשתמשים יכולים להתרכז בפעילויות הרצויות.

בנוסף הבית החכם עכשיו מובנה בטלוויזיות סמסונג עם מרכז חכם מובנה (Built -in hub) אשר בשילוב עם אפליקצייתSmartThings  מאפשר שליטה במגוון מכשירים חיצוניים של סמסונג כגון מקררים, תנורים, שואבי אבק, מזגנים ועוד. בנוסף, כחלק משיתופי פעולה של סמסונג מול חברות המייצרים מוצרים חכמים, ניתן לשלוט גם במגוון מוצרים של חברות צד שלישי (חיישנים, מצלמות, אינטרקום, נורות חכמות ועוד) ישירות מהטלוויזיה!

  • Watch Together: האפליקציה החדשה מקרבת בין האנשים בכך שמאפשרת למשתמשים לשוחח בצ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה בזמן שהם צופים בתוכניות ובסרטים האהובים עליהם.
    בכדי ששיחות הוידאו יהיו מהנות ותוכלו לשמור על עיצוב נקי של הטלוויזיה, סמסונג עיצבה מצלמה מינימליסטית המתחברת לחלקה העליון של טלוויזיות QLED (לרכישה בנפרד), המצלמה כוללת אלגוריתם חכם ומציגה תמונה מדויקת ואיכותית.
  • NFT Platform: האפליקציה הזו מציעה פלטפורמה מובנית ואינטואיטיבית המאפשרת למצוא יצירות אומנות דיגיטליות, לרכוש אותן ולסחור בהן בסדרות ה-MICRO LED, ה-Neo QLED וב-The Frame.
  • Smart Calibration: תכונה ייחודית למקצוענים – מאפשרת למשתמשים לבצע שינויים מדויקים בהגדרות כדי ליהנות מאיכות תמונה מיטבית. מצב Basic מאפשר לכייל מסכים במהירות ובקלות בתוך 30 שניות, כאשר מצב Professional ממטב את הגדרות המסך כדי לספק איכות תמונה מצוינת בתוך כ-10 דקות.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
השקה : זוג אוזניות חדשות לחברת CMF ה-Buds ו- Neckband Pro מושקות בישראל
סקירה : 1More Fit Se S30 – אוזניות במבנה פתוח ללכת עם ולהרגיש בלי
סקירה : 1More Fit Se S30 – אוזניות במבנה פתוח ללכת עם ולהרגיש בלי
חדשות : אקדמיית סמסונג לבינה מלאכותית נפתחת לקהל הרחב
חדשות : אקדמיית סמסונג לבינה מלאכותית נפתחת לקהל הרחב
סקירה : Lenovo IdeaPad Flex 5 – נייד תקציבי מבלי להתפשר על ביצועים
סקירה : Lenovo IdeaPad Flex 5 – נייד תקציבי מבלי להתפשר על ביצועים
חדשות : HP חושפת את ליין מוצרי החברה לשנת 2024
חדשות : HP חושפת את ליין מוצרי החברה לשנת 2024
חדשות : W-King מותג הבידוריות והרמקולים משיק מיקרופון ורמקולים חדשים
חדשות : W-King מותג הבידוריות והרמקולים משיק מיקרופון ורמקולים חדשים
סקירה : אוזניות גיימינג AOC-GH401 : אוזניות קשת לגיימרים , נוחות וגמישות
סקירה : אוזניות גיימינג AOC-GH401 : אוזניות קשת לגיימרים , נוחות וגמישות
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.