חדשות : הרמקולים של חברת W-KING הגיעו לישראל

חברת הסאונד והרמקולים W-KING משיקה לראשונה בישראל רמקולים אלחוטיים עם קישוריות Bluetooth מתקדמת, איכות סאונד גבוהה ובאס עמוק ועשיר. הבידוריות המתקדמות כוללות גם מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים הניתנים לכיול ולהגדרות, כך שהן פונות גם ליוצרי תוכן, מוזיקאים, נגנים, זמרים ומנחי שירה בציבור או קריוקי.

מוצרי החברה מיובאים לארץ רשמית על ידי בנדא מגנטיק, המעניקה לכל הדגמים שנת אחריות. את הרמקולים ניתן למצוא באתרי הסחר, רשתות החשמל ובחנויות מובחרות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

רמקול מקצועי אלחוטי K6L

דגם ה-K6L הוא חוד החנית של מותג הסאונד W-KING ומציע מלבד איכות שמע עילאית, גם כרטיס קול עצמאי לטובת חיבור של כלי נגינה שונים כמו קלידים או גיטרות דרך חיבור PL סטנדרטי. קישוריות מתקדמת Bluetooth 5.0 שומרת על איכות שידור גבוהה, מהירה ויציבה גם אם המכשיר המשדר רחוק מהרמקול. עם עוצמה של 120W, ה-K6L מתאים להופעות קטנות בחצר, לחללים גדולים בתוך מבנה ולמסיבות בשטח הפתוח, והוא אינו מעוות את הצלילים גם בעוצמה שמע מלאה (תגובת תדר: 50Hz – 15KHz, רגישות: 95±3db). קיבולת הסוללה הענקית בנפח 22,500mAh תספק שעות על גבי שעות של האזנה ונגינה (6-8 שעות בהתאם לעוצמת השמע), וזמן הטעינה עומד על עד 4 שעות באמצעות ספק כוח המצורף לערכה.

מלבד ביצועים ואיכות שמע גבוהה, ה-K6L מציע גם עיצוב רטרו מיוחד בסגנון מגבר מנורות משנות ה-60' בצבע קרם או חום, והוא מגיע עם שני מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים, המאפשרים שליטה על האקו ועל עוצמת השמע שלהם. מלבד זאת, ברמקול ניתן למצוא כניסות לכרטיסי זיכרון TF וחיבור USB, ושלט אלחוטי מאפשר שליטה על השמע ועל החיבורים השונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,599 ש"ח

בידורית T9

עם עוצמת שמע של 80 וואט, טבעות תאורת LED, מיקרופון אלחוטי איכותי וחיי סוללה ארוכים, ה-T9 היא הבידורית המושלמת לחובבים ולמקצועיים, כזו שתעניק שעות רבות של קריוקי נעים וכיפי. גוון הבאס העמוק והחם הופך כל שיר לחוויה אור קולית, ותגובת תדר של 15KHz – 80Hz מעניקה טווח צלילים רחב במיוחד. קיבולת הסוללה עצומה, כ-10,000mAh, ומעניקה עד 8 שעות פעילות בעוצמה של 70%. הטעינה מבוצעת דרך חיבור USB-C ואורכת עד כ-6 שעות.

מלבד הבידורית, ניתן למצוא בערכה גם רמקול אלחוטי איכותי עם אפשרות לכיול עוצמת המיקרופון והאקו, כך שהמשתמש מוזמן להצטרף בשירה עצמית לשירים המתנגנים או כדי ליהנות מערבי קריוקי מזדמנים. משתמשים אחרים עשויים ליהנות מהמיקרופון ומעוצמת השמע הגבוהה ולהשתמש בו כרמקול לנשיאת נאומים לקהל הרחב או במהלך סיורים מודרכים. השליטה על המוזיקה, התאורה והגדרות נוספות נעשית דרך פקדי שליטה וחוגת עוצמת שמע הממוקמים בראש הרמקול. זאת ועוד, ניתן לשאת את ה- T9לכל מקום בקלות בעזרת רצועה רחבה וארגונומית. קישוריות Bluetooth 5.0 מבטיחה תקשורת יציבה ורציפה עם מרחק שידור של עד 10 מטר, וניתן לחבר בגב הרמקול גם כרטיסי זיכרון TF וכונני USB.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

רמקול D3 PRO

שאו את ה-D3 PRO לכל מקום ולכל שטח, הודות לעמידות במים בתקן IPX6 ולרצועת כתף נוחה. עיצוב הרמקול כגליל מאפשר השמעת מוזיקה ב-360 מעלות, כך שכל הסובבים שומעים את המוזיקה, בלי הפחתת עוצמה או איבוד צלילים בדרך. עוצמת השמע עומדת על 60W הבנויה משני דרייברים בעוצמה של 30W כל אחד, ועם סוללה בנפח 10,000mAh, ה-D3 PRO יספק עד 12 שעות נגינה בעוצמה של 70%. מלבד קישוריות אלחוטית Bluetooth 5.0, ניתן לחבר אליו כונני USB להשמעת שירים ורצועות ומכשירים שונים בחיבור 3.5 מ"מ. השליטה על הנגינה מבוצעת דרך כפתורי גומי בגב הרמקול, וניתן לצמד רמקולים נוספים מאותו הדגם כדי לייצר שמע בסטריאו.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח

רמקול D8

קחו את ה-D8 לטיולים ולמסעות הקשוחים ביותר – עם עמידות במים בתקן IPX6, דיפוני גומי עבים וחזקים, משקל של פחות מ-2.5 קילוגרם ורצועת נשיאה גדולה ויציבה, ה- D8 ינעים למטייל ולחובבי השטח את הזמן וינגן את הרצועות האהובות בעוצמה ובאיכות של אולם קונצרטים. עוצמת השמע עומדת על 50W, וניתן לחבר אליו גם כונני USB, כרטיסי זיכרון TF ומכשירים בחיבור AUX, בנוסף לקישוריות Bluetooth. אוסף של טוויטרים וסאב וופרים (שניים מכל אחד), מעניק טווח דינמי רחב במיוחד, עם דגש על הצלילים הגבוהים והנמוכים, כך שהמוזיקה שהמשתמש מאזין לה, מושמעת בדיוק הרב ביותר, בכל תנאי שטח.

סוללת ה-10,400mAh מאפשרת נגינה של עד 30 שעות (תלוי בעוצמת השמע), ודרך חיבור ה-USB ניתן להטעין מכשירים וסמארטפונים. משך הטעינה עומד על 6 שעות, וניתן לעקוב אחרי רמת הסוללה והטעינה דרך נוריות ה-LED בראש הרמקול, בסמוך לכפתורי השליטה.

מחיר מומלץ לצרכן: 699 ש"ח

רמקול T8

ה-T8 של W-KING משדר חדשנות, עיצוב הייטקי ושילוב של חומרים יוקרתיים עוד לפני שהוא משמיע צליל אחד. עיצובו העגול ושילוב של צבעי שחור ולבן ותאורת LED בצבע תכלת, הופכים את ה- T8לפריט עיצובי שמתמזג בקלות עם אלמנטים אופנתיים בסלון או בחדר האירוח. מלבד עיצוב מוקפד, ניתן למצוא ב- T8עוצמת שמע של 30W המופקים משני דרייברים, עם דגש על באס צלול וטווח תדר של 20KHz -160Hz ההופכים כל צליל למדויק וחד. מלבד קישוריות אלחוטית Bluetooth ניתן לחבר גם מחשבים ומכשירים אחרים דרך כניסת AUX ואף כרטיסי זיכרון TF, וקיבולת סוללה בנפח 6,000mAh מעניקה עד 8 שעות נגינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 699 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בידורית T9S

ה-T9S היא האחות הקטנה של הבידורית המקצועית T9, וגם כאן ניתן למצוא טבעת תאורת LED המשתנה בהתאם למוזיקה ומיקרופון אלחוטי מקצועי. עם הספק של 25W, ה-T9S מתאימה לחדרים גדולים, להרצאות, כנסים קטנים ומסיבות קריוקי בחצר הבית. גם כאן ניתן לחבר מכשירים בחיבור אלחוטי Bluetooth 5.0 או דרך כניסת AUX, ואף ניתן לנגן רצועות מכונן USB. סוללה בקיבולת 4,000mAh מעניקה משך נגינה של עד 8 שעות, וטעינתה המהירה (2.4A) תטעין את הסוללה במלואה תוך שעתיים וחצי. ל-T9S רצועת נשיאה עבה ורחבה לנשיאה נוחה, וניתן להשתמש ברמקול תוך כדי נשיאתו (במהלך טיולים מודרכים או סיורים).

מחיר מומלץ לצרכן: 599 ש"ח

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.